Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja obiektów |
Data zamieszczenia: | 2025-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bytomiu ul. Parkowa 1 41-902 Bytom powiat: Bytom tel 0322812770, wew. 66 sekretariat@osir.bytom.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bytom |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel 0322812770, wew. |
Termin składania ofert: | 2025-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Modernizacja obiektów w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025 - LZS Rodło Górniki i/lub Tempo Stolarzowice" I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacji obiektów w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025 - LZS Rodło Górniki i/lub Tempo Stolarzowice, obejmuje on w szczególności: 1) Część nr 1 - LZS Rodło Górniki Ul. Sportowa 8 dz. 1160/219 zadanie nr 5 zakup i montaż 4 wiat stadionowych 10 miejscowych z podestem, konstrukcja stalowa ocynkowana, pokrycie poliwęglanem komorowym bezbarwnym, siedziska plastikowe o wysokości minimum 25 cm, zakup i montaż 3 słupów oświetleniowych o wysokości 5m z oprawą led min. 100 W i tablica słupową, i/lub* (niepotrzebne skreślić) 2) Część nr 2 - Tempo Stolarzowice Ul. Gombrowicza 11 dz. 784/3 zadanie nr 4 - zakup 2 bramek przenośnych do piłki nożnej o wym. 5x2 m wraz z kompletem siatek i mocowaniem do podłoża, wykonana zgodnie z przepisami PZPN i FIFA, światło bramki wykonane z profilu aluminiowego (120x100 mm) o przekroju owalnym z wewnętrznym użebrowaniem przeciwdziałającym odkształceniom, szkielet bramki wykonany z rury stalowej o średnicy 35 mm, zabezpieczony antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe, szkielet mocowany do światła za pomocą stalowych, cynkowanych galwanicznie łączników, składane łuki bramki, umożliwiają łatwe przenoszenie oraz magazynowanie na niewielkiej powierzchni, bramka mocowana do podłoża za pomocą stalowych, cynkowanych szpilek o długości 50 cm,produkt przeznaczony na boiska treningowe z nawierzchnią naturalną lub sztuczną po zastosowaniu dodatkowych obciążeń, -wykonanie 7 stojaków do mat łuczniczych, -wykonanie chodnika (placu) z kostki brukowej o wym. 10x20 cm i gr. 6 cm, powierzchnia 100 m? na podbudowie z kruszywa łamanego i podsypce cementowo - piaskowej, otoczony krawężnikiem.(zdjęcie poglądowe w załączeniu). 2. Zamawiający wymaga aby materiały spełniały normy i certyfikaty, zgodnie z aktualnymi wymaganiami. 3. Warunki realizacji inwestycji zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia. CPV: 45212221-1, 45111200-0, 45340000-2 Dokument nr: P.263.2.01.2025.KO Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia i otwarcia oferty: Prosimy o złożenie oferty do dnia 30.01.2025 do godz. 12:00 osobiście lub w wersji elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@osir.bytom.pl na załączonym formularzu ofertowym. Miejsce i termin realizacji: III.Termin realizacji zamówienia: od zawarcia umowy do 30.04.2025 r. Wymagania: prowadzonego w oparciu o Zarządzenia Prezydenta Bytomia nr 572/20 z dnia 30.12.2020 r. w sprawie wprowadzenia i stosowania regulaminu udzielania Zamówień Publicznych przez miejskie jednostki organizacyjne wraz z późniejszymi zmianami tj. Zarządzeniem Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bytomiu w sprawie odmiennych regulacji dotyczących zasad prowadzenia zamówień o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 PLN, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w poniższym zakresie. 4. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej, jednakże zaleca dokonanie wizji, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz skalkulowania ceny przez Wykonawcę. Wizja lokalna przewidziana jest po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. 5. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w ramach części nr 1 lub nr 2. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert i wariantowych. IV.Termin gwarancji: minimum 24 miesiące. V.Termin związania ofertą: 30 dni. VI.Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz.507).Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty. VII. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert: Cena - 100%. VIII. Zapłata za usługę: przelew do 30 dni od prawidłowo wystawionej faktury. IX. Wykaz wymaganych dokumentów Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: X. 1)Formularz ofertowo - cenowy - Załącznik nr 1. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2. 3)Pełnomocnictwo /jeżeli dotyczy/ - w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. Informacje o sposobie przygotowywania ofert 1. Oferta winna być sporządzona: a) w języku polskim; b) pismem maszynowym, komputerowym lub inną trwałą i czytelną techniką. XI. 2.Oferta oraz wszystkie załączniki winny być podpisane i opieczętowane przez Wykonawcę. Oznacza to, że muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Upoważnienie musi być dołączone do oferty (np. pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego. 3.Oferta winna być złożona zgodnie z Formularzem ofertowo - cenowym. Cena podana w ofercie winna zawierać wszelkie koszty poniesione w celu należytego i pełnego wykonania zamówienia. 4.Cena oferty musi być podana w złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, cyframi i słownie. Cena - należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 z uwzględnieniem art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 09 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1830). 5.Prawidłowe ustalenie VAT należy do obowiązku Wykonawcy. 6.Jeden Wykonawca może złożyć jedną ofertę. XII. Pozostałe informacje 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia wraz z załącznikami. Zamawiający w przypadku zasadności udzielenia odpowiedzi udzieli odpowiedzi, a treść wyjaśnień zamieści na stronie https://osirbytom.bip.gov.pl/search/publiccontracts/, bez wskazywania źródła zapytań.2. Zamawiający może zmienić treść ogłoszenia i załączników w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonując zmiany Zamawiający uwzględnia czasu niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach. 3. Składając ofertę Wykonawca akceptuje warunki Zamawiającego zawarte w ogłoszeniu wraz z załącznikami oraz w pozostałych dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia. 4. Podczas badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców: a) wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert; b) uzupełnienia oświadczeń i dokumentów. 5. Zamawiający poprawia w ofercie, która podlega ocenie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c) za zgodą Wykonawcy - inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 6. Ocenie nie będą podlegać oferty, które: a) są niezgodne z Zarządzeniem nr 572/20 Prezydenta Bytomia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia i stosowania regulaminu udzielania zamówień publicznych przez miejskie jednostki organizacyjne; b) nie odpowiadają wymaganiom zastrzeżeniem pkt 4 i 5 powyżej; Zamawiającego określonym w ogłoszeniu, z c) ich złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawierają cenę stanowiącą jednocześnie mniej niż 50% średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert i mniej niż 50% kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający uzna, iż możliwe jest wykonanie zamówienia za zaoferowaną cenę, w szczególności na podstawie wyjaśnień Wykonawcy; e) zostały złożone przez Wykonawców, którzy w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie zgodzili się na poprawienie omyłek, o których mowa w pkt 5.c. powyżej; f) zawierają nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania; g) są nieważne na podstawie odrębnych przepisów; h) zawierają błędy lub omyłki, które nie podlegają poprawieniu na podstawie pkt 5 powyżej; i) zostały złożone przez Wykonawców, którzy w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności gdy Wykonawcy w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonali lub nienależycie wykonali zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych - o ile taką okoliczność przewidziano w ogłoszeniu;j) zostały złożone przez Wykonawców, którzy z przyczyn leżących po ich stronie, nie wykonali albo nienależycie wykonali w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania - o ile taką okoliczność przewidziano w ogłoszeniu; k) zostały złożone po terminie. 7. Wyboru oferty najkorzystniejszej dokonuje się na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w ogłoszeniu lub zaproszeniu. 8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przestawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, wybiera się spośród tych ofert, ofertę z najniższą ceną. 9. W przypadku, gdy w postępowaniu, w którym jedynym kryterium oceny jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, stosuje się negocjacje ceny w wykonawcami, którzy złożyli te oferty. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo do przeprowadzenia negocjacji z wybranym Wykonawcą oraz wezwania wybranego Wykonawcy do złożenia oferty dodatkowej. 11. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający kolejno: 1) wzywa Wykonawcę, który złożył ofertę zgodną z wymogami dotyczącymi realizacji zamówienia do złożenia oferty dodatkowej lub przeprowadzenia negocjacji, informując jednocześnie o wysokości środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia, 2) w przypadku, gdy oferta dodatkowa lub wota ustalona podczas negocjacji, nadal przekracza kwotę, Zamawiający może na podstawie decyzji osoby kierującej komórką, która dysonuje środkami na realizację zamówienia oraz kierownika Zamawiającego, zwiększyć kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty, pod warunkiem, iż wartość netto oferty najkorzystniejszej nie przekroczy 130 000 zł. 12. Zamawiający może w każdym momencie i na każdym etapie dokonać unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 13. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. 14. Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną powiadomieni o wynikach drogą elektroniczną. 15. Ogłoszenie o wyborze Wykonawcy zostanie opublikowane w BIP (Biuletyn Informacji Publicznej). Uwagi: XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bytomiu, ul. Parkowa 1, 41-902 Bytom. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: sekretariat@osir.bytom.pl 2.Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacją konkursu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, a także na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, b) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe administratora. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeśli czas trwania umowy przekracza cztery lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy. Pani/Pana dane osobowe zawarte w dokumentacji konkursu przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia ustania wyników konkursu w sposób gwarantujący jej nienaruszalność. Zamawiający, na wniosek uczestników konkursu, których prace konkursowe nie zostały wybrane, zwraca złożone przez nich prace konkursowe. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych, Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora: a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii. Administrator dostarcza osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych, które podlegają przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane dotyczą, administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeśli wykonanie wyżej wymienionego obowiązku wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, 3. 4. 5. 6. 7. 8. b) do sprostowania swoich nieprawidłowych danych osobowych lub uzupełnienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. c) do usunięcia danych osobowych wyłącznie na podstawie art. 17 RODO, d) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, e) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeśli nie występują prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych w art. 21 RODO, f) do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO, g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-g) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, 10. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. 11. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Kontakt: XIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania korespondencji Osoba upoważniona do sekretariat@osir.bytom.pl kontaktu: Jerzy Rękas (32) 281 27 70 wew. 66 |
© eurobudowa.pl 2004-2025