Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont lokalu mieszkalnego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gminny Zarząd Mienia Komunalnego w Strzelcach Opolskich ul. Zamkowa 2 47-100 Strzelce Opolskie powiat: strzelecki tel.: 778873234 zamowieniapubliczne@gzmk.eu |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Strzelce Opolskie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 778873234 |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa zamówienia: ,,Remont lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym przy Ul. Moniuszki 5/2 w Strzelcach Opolskich". 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Remont lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym przy Ul. Moniuszki 5/2 w Strzelcach Opolskich w zakresie: - roboty rozbiórkowe, - roboty ogólnobudowlane i towarzyszące, - roboty instalacyjne - wymiana wewnętrznej instalacji gazowej (kuchnia, łazienka) wraz z montażem przepływowego podgrzewacza wody, wykonaniem próby szczelności i sporządzeniem protokołu, - roboty instalacyjne - wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej (kuchnia, łazienka) wraz z montażem urządzeń sanitarnych i armaturą oraz wodomierzem, - roboty instalacyjne - wymiana instalacji kanalizacyjnej wraz z podejściami (kuchnia, łazienka). - roboty instalacyjne - wymiana instalacji elektrycznej w cały lokalu wraz z zabezpieczeniem i osprzętem, oraz wymiana instalacji zasilającej (z klatki chodowej do mieszkania) wykonanie pomiarów i sporządzenie protokołu, - roboty instalacyjne - wymiana grzejnika wraz z podzielnikiem ciepła i próbą szczelności, - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, - wykonanie podług z paneli podłogowych wraz z podkładem wraz z wykończeniem i listwami przyściennymi (pokój, p. pokój, kuchnia), - gruntowanie i malowanie farba do betonu posadzki (łazienka), - wykonanie okładzin ceramicznych na ścianach (fartuch) w pomieszczeniu kuchni i łazience, - uzupełnienie ubytków w tynku sufitu w pomieszczeniu pokoju, - przecieranie tynków ścian i sufitów z zeskrobaniem farb, tapet i ewentualnym uzupełnieniem ubytków i pęknięć, - gruntowanie i malowanie ścian i sufitów - zakup i montaż czujnika tlenku węgla KIDDE K10LLDCO, - wywóz i utylizacja gruzu, oraz pozostałych zdemontowanych elementów, UWAGA! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez złożeniem oferty dokonał przy udziale osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego wizji lokalnej. Dokonanie przeprowadzenia wizji lokalnej zostanie potwierdzone pisemnie. 1) Każdy z Wykonawców zobligowany do odbycia wizji lokalnej winien zgłosić Zamawiającemu konieczność dokonania tej wizji na minimum jeden dzień przed terminem dokonania wizji telefonicznie pod numer telefonu: 778873234; Dokument nr: OZ.IV.3920.26.2025(OZ) Składanie ofert: Termin złożenia oferty: do dnia 23.01.2025 r. godz. 10:00. Miejsce i sposób złożenia oferty: ofertę należy złożyć na adres e-mail: zamowieniapubliczne@gzmk.eu Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od podpisania umowy. Wymagania: Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu. Okres gwarancji: 36 miesięcy. 5. Warunki udziału w postępowaniu: a) Zamawiający żąda wykonania zadania bez udziału podwykonawców; b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego bez podania przyczyny; c) Zamawiający odrzuca ofertę i wyklucza wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie nie wykonał, albo nienależycie wykonał zamówienie dla Zamawiającego we wcześniejszych postępowaniach; d) Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą oraz zaleceniami i uzgodnieniami z Zamawiającym; 6 Kryteria oceny ofert: 100 % cena. 7 Opis sposobu obliczania ceny: Cenę/kwotę za wykonanie zadania należy wyliczyć na podstawie załączonych dokumentów, wizji lokalnej oraz uzgodnień z Zamawiającym. Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Zamawiający zaleca wykonanie obmiarów w trakcie wymaganej wizji lokalnej. 8 Warunki płatności: Przelew 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury. 9 Miejsce i termin oraz sposób złożenia oferty: Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie uznana za nieważną. Oferta złożona w inny sposób niż wymaga tego Zamawiający zostanie odrzucona i nie będzie rozpatrywana. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania. Ofertę należy złożyć na druku Zamawiającego pod rygorem nieważności. Druk Treści oferty załączony jest do niniejszego zapytania ofertowego. 10 Informacje dotyczące złożenia oferty: Oferta oraz załączone do niej oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z umocowaniem prawnym wynikającym z odpisu lub wyciągu właściwego rejestru, ewidencji działalności gospodarczej albo z umowy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być złożone wraz z ofertą. Informacje dodatkowe: 1. ,,Dodatkowe przesłanki wykluczenia wynikające z art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 póz. 835)". Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006) i rozporządzeniu 269/2014 (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014)albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy: 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. póz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.. o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 4) Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1. 5) W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1 Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy. 6) Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych". 13. W przypadku istotnych wątpliwości Wykonawca może zadać pytanie Zamawiającemu w celu objaśnienia treści zapytania ofertowego na adres e-mail: zamowieniapubliczne@gzmk.eu 14. W terminie, nie dłuższym niż 5 dni od dnia powiadomienia o wyborze oferty, Wykonawca zobowiązany jest podpisać umowę o wykonanie zamówienia. Przekroczenie terminu, o którym mowa wyżej, oznaczać będzie rezygnację z wykonania zadania. Zamawiający zwróci się do następnego wykonawcy (którego oferta jest najkorzystniejsza w kolejności) o wykonanie zamówienia. 15. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Druk ,,Treść oferty" - załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego. 2) W przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania Kontakt: Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego w sprawie wizji lokalnej jest Pan Dariusz Wróbel, tel.: 778873234; Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: a) Dariusz Wróbel - Inspektor ds. utrzymania zasobu w Referacie Gospodarki Mieszkaniowej (tel. 778873234), budynek Gminnego Zarządu Mienia Komunalnego, ul. Zamkowa 2, 47-100 Strzelce Opolskie; b) Anna Gusdek - Kierownik Referatu Organizacji i Zamówień Publicznych (tel. 77/887 32 03), budynek Gminnego Zarządu Mienia Komunalnego, ul. Zamkowa 2, 47-100 Strzelce Opolskie. c) Karolina Koik - Referent ds. zamówień publicznych (tel. 77/8873203 lub 77/8873236), budynek Gminnego Zarządu Mienia Komunalnego, ul. Zamkowa 2. 47-100 Strzelce Opolskie. |
© eurobudowa.pl 2004-2025