dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektu technologicznego podniesienia zadaszenia przystanku tramwajowego na węźle przesiadkowym |
Data zamieszczenia: | 2025-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu ul. Długa 49 53-633 Wrocław powiat: Wrocław Tel. 71 376 07 30, 71 355 90 76 oferty@zdium.wroc.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 71 376 07 30, 7 |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia ofert na: Opracowanie projektu technologicznego podniesienia zadaszenia przystanku tramwajowego na węźle przesiadkowym w okolicy Ul. Lotniczej we Wrocławiu (tytuł zamówienia publicznego) 1. Opis przedmiotu zamówienia publicznego: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz ,,Ocenie stanu technicznego zadaszenia przystanku tramwajowego na węźle przesiadkowym w okolicy Ul. Lotniczej we Wrocławiu" stanowiącymi załączniki nr 1 i nr 2 do zapytania ofertowego. Dokument nr: TRN.074.01.2025.KG Otwarcie ofert: 8. Termin otwarcia ofert: 24.01.2025 r. Składanie ofert: 6. Ofertę należy złożyć poprzez*: 1) doręczenie osobiste lub wysłanie pocztą na adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, Ul. Długa 49, 53-633 Wrocław lub 2) przesłanie oferty na adres e-mail: oferty@zdium.wroc.pl (ofertę należy przesłać w pliku w formacie PDF, w wyjątkowych sytuacjach dopuszczony jest format ZIP, jako temat e-maila należy wskazać tytuł zamówienia publicznego i znak sprawy). 7. Termin złożenia oferty: 23.01.2025 r. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia publicznego: 30.04.2025 r. Wymagania: Opis sposobu przygotowania ofert: a. Wycenę należy złożyć w formie ryczałtu, b. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej, podpisaną przez osobę upoważnioną (skan oferty), c. Oferta powinna zawierać odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert: l)-ccna zł netto; 2) cena zł brutto; Najniższa cena -100 % (cena zawierająca podatek VAT i wszystkie pozostałe koszty niezbędne do realizacji zamówienia), 5. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym. 10. Informacje dodatkowe: 1) zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny; 2) wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej; 3) w przypadku, gdy złożone oferty otrzymały taką samą liczbę punktów, zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych lub podjęcia negocjacji cenowych z tymi wykonawcami; 4) jeżeli w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta przekraczająca wartość zaplanowanych środków, zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji cenowych z tym wykonawcą; 5) ostateczny wybór wykonawcy nastąpi po zakończeniu ewentualnych negocjacji; 6) oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone; 7) zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; 8) wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez zamawiającego od postępowania ofertowego; 9) ocena zgodności ofert z wymaganiami zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy informacji, jakie wykonawca zawarł w swojej ofercie; 10) zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez wykonawców danych i informacji; 11) w przypadku gdy najkorzystniejsza oferta jest niższa o co najmniej 30% średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych w postępowaniu ofert, zamawiający wystąpi do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w celu ustalenia czy złożona przez niego oferta zawiera rażąco niską cenę; 12) odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia nie uzasadniają podanej w ofercie ceny; 13) wykonawca jest związany ofertą przez 30 ** dni; 14) ryzyko złożenia oferty w terminie spoczywa na oferencie; 15) złożenie oferty jest równoznaczne z potwierdzeniem, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 16) zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 17) inne: << Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia najtańszej oferty, której wartość jest mniejsza od 70% średniej wartości złożonych ofert. ** minimum 21 dni Uwagi: Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO", informujemy, że: 1) administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, dalej ,,ZDiUM"; 2) z inspektorem ochrony danych można skontaktować się wysyłając maila na adres: iod@zdium.wroc.pl; 3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą firmy prowadzące serwis IT systemów informatycznych używanych w ZDiUM oraz firmy realizujące dla ZDiUM usługi pocztowe; 5) Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa oraz Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w ZDiUM; 6) podanie przez Panią / Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu; w przypadku niepodania swoich danych osobowych Pani / Pana oferta nie będzie rozpatrywana; 7) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani / Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych11, Kontakt: 9. Osoba upoważniona do kontaktu w przedmiocie zamówienia publicznego: Krystian Gołdyn, Tel. 71 376 07 30, krystian.goldyn@zdium.wroc.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025