Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem kruszyw kamiennych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem kruszyw kamiennych

Data zamieszczenia: 2025-01-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica Sekcja Dróg Miejskich
ul. Krzywoustego 31c
56-400 Oleśnica
powiat: oleśnicki
tel. 71 788 94 16 w. 13, tel. 605317968
biuro@sdm.olesnica.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Oleśnica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 71 788 94 16 w.
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i rozładunkiem kruszyw
kamiennych na terenie bazy Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy przy Ul. Krzywoustego 31c:
l.p.
1
2Asortyment
Mieszanka łamana o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm BARWY SZAREJ
Grys 2/5 mm - BAZALT, GRANITj.m.
tona
tonailość
1700
200
3Grys 2/5 mm do powierzchniowych utrwaleń - BAZALTtona100
4Mieszanka łamana o frakcji 0-8 mm barwy szarejtona100
2. Wymagania materiałowe:
a) mieszanki do stabilizacji mechanicznej 0/31,5 dla podbudów zasadniczych lub
podbudów jednowarstwowych spełniających wymogi zgodnie z obowiązującymi
przepisami i normami polskimi a w szczególności zgodne z normą PN-EN
13242:2013-08E;
b) kruszywo bazaltowe do powierzchniowego utrwalenia spełniające wymogi zgodnie z
obowiązującymi przepisami i normami polskimi a w szczególności zgodne z normą
PN-EN 13043:2013-08E;
c) wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą spełniać wymogi
techniczne i jakościowe dla wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 725 ze zm.), a w szczególności
art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z
2021 poz. 1213);
d) Wykonawca będzie zobowiązany na żądanie Zamawiającego do przedłożenia wraz z
dostarczaną partią towaru, dokumentu potwierdzającego że wyrób nadaje się do
stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych;
e) do każdego dokumentu przewozowego przedłożonego Zamawiającemu dla każdej
dostarczonej partii materiału należy dostarczyć kwit wagowy z kopalni kruszyw;
f) MIESZANKA ŁAMANA 0/31,5 - BARWY SZAREJ.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości dostawy w zależności od potrzeb w
granicach ilości i wartości szacunkowej podanej dla całego przedmiotu zamówienia. Wielkość
dostawy zależy od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Fakturowaniu podlegają jedynie
dostawy faktycznie wykonane dla Zamawiającego.
4. W przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego całego asortymentu lub ilości
przewidzianych w pkt. 1 Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził żadnych roszczeń

Dokument nr: ZP.262.2.2025

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej (jako skan podpisanej oferty i
załączników lub dokument elektroniczny podpisane podpisem elektronicznym
kwalifikowanym/zaufanym
lub
osobistym
osoby
upoważnionej)
na
adres:
biuro@sdm.olesnica.pl
w terminie do dnia 23.01.2025r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
1) Dostawy należy wykonać, z uwzględnieniem warunku opisanego w ust. 2 niniejszego
paragrafu do 31.12.2025r.
2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia
zapotrzebowania przez Zamawiającego.

Wymagania:
Warunki gwarancji: 12 miesięcy
7. Warunki płatności:
1) wynagrodzenie za dostawę płatne będzie przelewem będzie przelewem na konto
Wykonawcy z rachunku Zamawiającego w terminie do 21 dni od daty doręczenia
poprawnej faktury lub rachunku, na konto Wykonawcy podane na fakturze, w danym
miesiącu.
2) podstawą wystawienia faktury będzie dowód dostawy (np. dowód WZ) podpisany przez
upoważnionego pracownika Zamawiającego wraz z dokumentami jakościowymi na
dostarczone materiały tj. atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne potwierdzające
dopuszczenie do jednostkowego lub powszechnego stosowania.
3) zafakturowana wartość dostawy musi być zgodna z wartością dostawy wyliczoną od cen
jednostkowych brutto.
8. Szczegółowe warunki realizacji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do
niniejszego Zaproszenia.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający oceni na podstawie
złożonego oświadczenia.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów: Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
oświadczenia.
Zamawiający oceni na podstawie złożonego
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający oceni na podstawie złożonego
oświadczenia.
22. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych poniżej:
1) Na podstawie art. 108 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, z postępowania o udzielenie
zamówienia wyklucza się Wykonawcę, /przesłanka obligatoryjna/:
1. będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258
Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z
dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub
w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych
specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz.
523, 1292, 1559 i 2054),
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a
Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia
przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w
art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub
mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art.
9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy
cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
(Dz. U. poz. 769 oraz z 2020 r. poz. 2023),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego,
przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo
przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu
karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o
skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew
przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2. jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika
spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub
komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym
mowa w pkt 1;
33. wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną
o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie
w sprawie spłaty tych należności;
4.
wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5. jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że
wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie
konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne
oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że
wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6. jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji
wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z
wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji
może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania
wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. (Dz.
U. z 2024r. poz. 507), zwana dalej ,,ustawą sankcyjną" z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego wyklucza się /przesłanka obligatoryjna/:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę
lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została
wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3
ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217,
2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w
4sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt
3 ustawy sankcyjnej.
3. Zaakceptują bez zastrzeżeń wszystkie warunki niniejszego Zaproszenia.
4. Wykonawca niespełniający warunków zostanie z postępowania wykluczony. Spełnianie
warunków udziału w postępowaniu będzie ocenianie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5. Wykluczenie, o którym mowa w pkt IV 2 ppkt 2) następuje na okres trwania okoliczności
określonych w tym punkcie.
6. Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia na zasadzie wyklucza/nie
wyklucza.
7. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (tworzących konsorcjum lub
będących wspólnikami spółki cywilnej) oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z
postępowania.
8. Oferta wykonawcy, o którym mowa w pkt IV 2. ppkt 2) zostanie odrzucona.
9. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w
Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) oraz załączonych do oferty
dokumentów.
V. KRYTERIA OCENY ZŁOŻONYCH OFERT, OCENA OFERT
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie
przedmiotu zamówienia.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTOWEJ
1. Cenę ofertową należy obliczyć na podstawie opisu przedmiotu zamówienia.
2. Cena musi uwzględniać wymagania niniejszego zapytania ofertowego, opisu przedmiotu
zamówienia i postanowień umowy.
3. Oferta musi zostać złożona na formularzu oferty wg wzoru z załącznika nr 1 do zaproszenia
do składania ofert.
4. Cenę ofertową na formularzu ofertowym, należy podać jako cenę brutto za dostarczenie
wraz z rozładunkiem materiałów na terenie bazy Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy w ilości i
asortymencie określonym w niniejszym zapytaniu.
5. Oferta musi zawierać ostateczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia podaną w PLN cyfrowo i słownie. Ewentualne upusty
oferowane przez Wykonawcę winny być uwzględnione w cenie oferty.
6. Ceny podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym są cenami stałymi i nie mogą
zmieniane na wyższe w trakcie obowiązywania umowy.
7. Cena oferty powinna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a
zaokrąglenia należy wykonać zgodnie z zasadami matematycznymi (decyduje trzecia cyfra po
przecinku, tj. jeśli trzecia cyfra mieści się w przedziale 0-4 - obowiązuje zaokrąglenie w dół, a
jeśli mieści się w przedziale 5-9 - obowiązuje zaokrąglenie w górę).
8. Do ceny ofertowej należy dodać podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości zgodnej
z obowiązującymi przepisami; w przypadku wykonawców, którzy są zwolnieni z podatku VAT,
lub objęci są stawką ,,0" należy odpowiednio uzasadnić zwolnienie / objęcie stawką ,,0"; w
5przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej do ceny ofertowej
należy doliczyć podatek dochodowy w obowiązującej wysokości.
9. Wykonawca, dokonując kalkulacji warunków cenowych oferty, jest zobowiązany do
przestrzegania zasad uczciwej konkurencji, z zastrzeżeniem, iż cena lub koszty lub ich istotne
części składowe nie mogą być rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający nie przewiduje się żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji
przedmiotu zamówienia, a płatność nastąpi zgodnie z zapisami Umowy.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.
2. Ofertę stanowi:
1) wypełniony formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik
nr 1 do Zaproszenia do składania ofert,
2) w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba niewymieniona w dokumencie rejestrowym
należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kopię.
3. Ofertę należy złożyć w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
4. Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez Wykonawcę w toku postepowania winny
być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich
przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub pełnomocnictwa.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki
cywilne) należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu (do oferty
należy dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika).
6. Oferta Wykonawcy winna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikacje osoby
składającej podpis.
7. Wszelkie skreślenia, poprawki, których dokonał Wykonawca w ofercie winny być parafowane
przez osobę podpisującą ofertę.
8. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Oferty, których treść Wykonawca zmieni po upływie terminu składania ofert, Zamawiający
odrzuci.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z
upływem terminu składania ofert.
20. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania
ofertą.
21. Tajemnica przedsiębiorstwa:
1) Zamawiający informuje, że składane przez Wykonawców oferty są jawne i podlegają
udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 poz. 1233), jeśli Wykonawca w terminie
składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał
(poprzez złożenie stosownego oświadczenia wraz z ofertą), że zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje
6stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i
zaświadczenia składane w trakcie niniejszego zamówienia są jawne bez zastrzeżeń;
2) ujawnienie ofert odbywać się będzie wg poniższych zasad:
a) udostępnienie - po złożeniu wniosku (forma pisemna, elektroniczna lub faks) -
należy podać
informację o żądanym zakresie i formie udostępnienia dokumentów;
b) Zamawiający ustali, z uwzględnieniem złożonego w ofercie zastrzeżenia o tajemnicy
przedsiębiorstwa, zakres informacji, które mogą być udostępnione;
c) Zamawiający wyznacza termin udostępnienia dokumentów, z uwzględnieniem
czynności, o których mowa w lit. b;
3) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy, o której mowa w pkt 1), Wykonawca winien w sposób
niebudzący wątpliwości zastrzec, które z zawartych w ofercie informacji stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć klauzulą: ,,DOKUMENTY ZASTRZEŻONE -
TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA". Zaleca się wydzielenie tych informacji w złożonej
ofercie. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, iż
zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa;
4) Wykonawca nie może zastrzec informacji: nazwa (firma) oraz adres (siedziba)
Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacji dotyczących ceny oferty.
5) zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu
ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i
skutkować będzie ich odtajnieniem.
OCENA OFERT
1. Po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert zamawiający dokona ich analizy i
oceny zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Zaproszeniu.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń,
dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych
oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów
wymaganych od Wykonawców zgodnie z treścią Zaproszenia do składania ofert.
4. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
73) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego
oferta została poprawiona.
5. Za omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności:
1) wszystkie omyłki na działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich
konsekwencji,
2) omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując
za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.
6. Jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu
zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania
przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub
wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym
złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie
zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu będzie spoczywać na Wykonawcy
7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień
zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych
dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze
złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do
przedmiotu zamówienia.
8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej
ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród
tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli nie będzie to możliwe, ponieważ
oferty te zawierają taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w złożonych ofertach.
9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy:
1) jeżeli jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do składania ofert, w szczególności w
przypadku stwierdzenia niezgodności oferty ze opisem wymagań Zamawiającego;
2) złożoną po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert;
3) niezgodną z Kodeksem cywilnym;
4) jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
5) jeżeli Wykonawca w terminie wyznaczonym nie zgodził się na poprawienie omyłki, o
której mowa w pkt. 4 ppkt. 3);
6) jeżeli Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie uzupełnił
dokumentów wymaganych zgodnie z treścią Zaproszenia do składania ofert;
7) jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
8) jeżeli zawiera niemożliwe do poprawienia błędy w obliczeniu ceny, z zastrzeżeniem pkt.
4) ppkt. 2);
9) nieważną na podstawie odrębnych przepisów;
10) oferta została złożona przez Wykonawcę, który wcześniej nienależycie wykonał
zamówienie dla Zamawiającego (bez zachowania terminów umownych, niegodnie z
umową, nie wywiązał się z warunków gwarancji, rękojmi, zamówienie itp.);
811) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
12) podlegającego wykluczeniu z udziału w postępowaniu;
13) z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności gdy Wykonawca podał nieprawdziwe
lub wprowadzające w błąd dane, co mogło mieć wpływ na wynik postępowania.
10. Zamawiający informuje niezwłocznie wykonawcę, którego oferta została odrzucona
powodach odrzucenia oferty podając uzasadnienie. Zawiadomienie to zamawiający prześle
na wskazany w ofercie adres e-mail. Odpowiedzialność za podanie niewłaściwego adresu e-
mail ponosi Wykonawca.
11. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę (niepodlegającą odrzuceniu) przedstawiającą
najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert.
X. ISTOTNE WARUNKI UMOWY
Umowa o wykonanie zamówienia zostanie zawarta zgodnie z projektem stanowiącym załącznik
nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
XI. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA PRZEZ
ZAMAWIAJĄCYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sekcja Dróg Miejskich z siedzibą w
Oleśnicy przy ulicy Bolesława Krzywoustego 31C (kod pocztowy: 56-400), tel. 71 788 94 16,
e-mail: biuro@sdm.olesnica.pl;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych Sekcji Dróg Miejskich jest Pani Danuta Majcher, z
którą można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: meksoft@vp.pl lub
listownie na adres siedziby administratora z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. tj.
Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, oraz Regulaminu udzielania przez
Sekcję Dróg Miejskich w Oleśnicy zamówień o wartości poniżej 130.000 złotych w związku z
art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.
U. z 2021 r. poz. 1129 ze zmianami), wprowadzonego Zarządzeniem nr 1/2021 Dyrektora
Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy z dnia 15.01.2021 r. w celu przeprowadzenia postepowania
na wybór ofert i związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia
publicznego,
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Ustawę z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej, Ustawę z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym
wykorzystywaniu informacji sektora publicznego,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat,
96. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz ww.
Regulaminu, niepodanie danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, w tym profilowanie, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. c, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.
c RODO.
XII. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji ze wszystkimi niewykluczonymi
Wykonawcami, których oferty nie zostały odrzucone.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród
pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), jeżeli Wykonawca, którego oferta
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy. Czynność wyboru
kolejnej oferty najwyżej ocenionej, spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem
ofert), Zamawiający może powtarzać, jeżeli kolejny Wykonawca uchyli się od zawarcia
umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1. zmiany treści zapytania ofertowego;
2. unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, także po wyborze oferty
najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania, jeżeli
zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
1) nie złożono co najmniej jednej ważnej oferty,
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą zaoferowaną ceną przekroczy kwotę
jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć,
104) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 8 Zaproszenia, zostały złożone oferty
dodatkowe o takiej samej cenie lub Wykonawcy nie złożyli ofert dodatkowych i nie można
wybrać oferty najkorzystniejszej,
5) zaproszenie do składania ofert obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie realizacji zamówienia,
6) w każdym czasie bez podania przyczyn.
6. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego ofertę
wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa:
1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik,
2) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia,
Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres
prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za
wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum, wykluczenie możliwości
wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków (na okres
realizacji przedmiotu zamówienia).

Kontakt:
Dodatkowe wyjaśnienia i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można otrzymać w
godz. od 08:00 do 15:00 pod wymienionymi niżej numerami telefonów, lub osobiście w
siedzibie Zamawiającego. Osoby do kontaktów: Maciej Kasprzak - Kierownik bazy sprzętu i
transportu, tel. 71 788 94 16 w. 13, tel. 605317968, e-mail: biuro@sdm.olesnica.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.