Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem kruszyw kamiennych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Oleśnica Sekcja Dróg Miejskich ul. Krzywoustego 31c 56-400 Oleśnica powiat: oleśnicki tel. 71 788 94 16 w. 13, tel. 605317968 biuro@sdm.olesnica.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Oleśnica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 71 788 94 16 w. |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i rozładunkiem kruszyw kamiennych na terenie bazy Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy przy Ul. Krzywoustego 31c: l.p. 1 2Asortyment Mieszanka łamana o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm BARWY SZAREJ Grys 2/5 mm - BAZALT, GRANITj.m. tona tonailość 1700 200 3Grys 2/5 mm do powierzchniowych utrwaleń - BAZALTtona100 4Mieszanka łamana o frakcji 0-8 mm barwy szarejtona100 2. Wymagania materiałowe: a) mieszanki do stabilizacji mechanicznej 0/31,5 dla podbudów zasadniczych lub podbudów jednowarstwowych spełniających wymogi zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami polskimi a w szczególności zgodne z normą PN-EN 13242:2013-08E; b) kruszywo bazaltowe do powierzchniowego utrwalenia spełniające wymogi zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami polskimi a w szczególności zgodne z normą PN-EN 13043:2013-08E; c) wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe dla wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 725 ze zm.), a w szczególności art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1213); d) Wykonawca będzie zobowiązany na żądanie Zamawiającego do przedłożenia wraz z dostarczaną partią towaru, dokumentu potwierdzającego że wyrób nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych; e) do każdego dokumentu przewozowego przedłożonego Zamawiającemu dla każdej dostarczonej partii materiału należy dostarczyć kwit wagowy z kopalni kruszyw; f) MIESZANKA ŁAMANA 0/31,5 - BARWY SZAREJ. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości dostawy w zależności od potrzeb w granicach ilości i wartości szacunkowej podanej dla całego przedmiotu zamówienia. Wielkość dostawy zależy od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Fakturowaniu podlegają jedynie dostawy faktycznie wykonane dla Zamawiającego. 4. W przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego całego asortymentu lub ilości przewidzianych w pkt. 1 Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził żadnych roszczeń Dokument nr: ZP.262.2.2025 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej (jako skan podpisanej oferty i załączników lub dokument elektroniczny podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym/zaufanym lub osobistym osoby upoważnionej) na adres: biuro@sdm.olesnica.pl w terminie do dnia 23.01.2025r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: 1) Dostawy należy wykonać, z uwzględnieniem warunku opisanego w ust. 2 niniejszego paragrafu do 31.12.2025r. 2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wymagania: Warunki gwarancji: 12 miesięcy 7. Warunki płatności: 1) wynagrodzenie za dostawę płatne będzie przelewem będzie przelewem na konto Wykonawcy z rachunku Zamawiającego w terminie do 21 dni od daty doręczenia poprawnej faktury lub rachunku, na konto Wykonawcy podane na fakturze, w danym miesiącu. 2) podstawą wystawienia faktury będzie dowód dostawy (np. dowód WZ) podpisany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego wraz z dokumentami jakościowymi na dostarczone materiały tj. atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne potwierdzające dopuszczenie do jednostkowego lub powszechnego stosowania. 3) zafakturowana wartość dostawy musi być zgodna z wartością dostawy wyliczoną od cen jednostkowych brutto. 8. Szczegółowe warunki realizacji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: oświadczenia. Zamawiający oceni na podstawie złożonego 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia. 22. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych poniżej: 1) Na podstawie art. 108 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, /przesłanka obligatoryjna/: 1. będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292, 1559 i 2054), d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769 oraz z 2020 r. poz. 2023), g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego; 2. jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; 33. wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 4. wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 5. jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie; 6. jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. (Dz. U. z 2024r. poz. 507), zwana dalej ,,ustawą sankcyjną" z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się /przesłanka obligatoryjna/: a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w 4sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. 3. Zaakceptują bez zastrzeżeń wszystkie warunki niniejszego Zaproszenia. 4. Wykonawca niespełniający warunków zostanie z postępowania wykluczony. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie ocenianie na zasadzie spełnia/nie spełnia. 5. Wykluczenie, o którym mowa w pkt IV 2 ppkt 2) następuje na okres trwania okoliczności określonych w tym punkcie. 6. Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia na zasadzie wyklucza/nie wyklucza. 7. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (tworzących konsorcjum lub będących wspólnikami spółki cywilnej) oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania. 8. Oferta wykonawcy, o którym mowa w pkt IV 2. ppkt 2) zostanie odrzucona. 9. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) oraz załączonych do oferty dokumentów. V. KRYTERIA OCENY ZŁOŻONYCH OFERT, OCENA OFERT Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTOWEJ 1. Cenę ofertową należy obliczyć na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. 2. Cena musi uwzględniać wymagania niniejszego zapytania ofertowego, opisu przedmiotu zamówienia i postanowień umowy. 3. Oferta musi zostać złożona na formularzu oferty wg wzoru z załącznika nr 1 do zaproszenia do składania ofert. 4. Cenę ofertową na formularzu ofertowym, należy podać jako cenę brutto za dostarczenie wraz z rozładunkiem materiałów na terenie bazy Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy w ilości i asortymencie określonym w niniejszym zapytaniu. 5. Oferta musi zawierać ostateczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia podaną w PLN cyfrowo i słownie. Ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę winny być uwzględnione w cenie oferty. 6. Ceny podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym są cenami stałymi i nie mogą zmieniane na wyższe w trakcie obowiązywania umowy. 7. Cena oferty powinna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia należy wykonać zgodnie z zasadami matematycznymi (decyduje trzecia cyfra po przecinku, tj. jeśli trzecia cyfra mieści się w przedziale 0-4 - obowiązuje zaokrąglenie w dół, a jeśli mieści się w przedziale 5-9 - obowiązuje zaokrąglenie w górę). 8. Do ceny ofertowej należy dodać podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami; w przypadku wykonawców, którzy są zwolnieni z podatku VAT, lub objęci są stawką ,,0" należy odpowiednio uzasadnić zwolnienie / objęcie stawką ,,0"; w 5przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej do ceny ofertowej należy doliczyć podatek dochodowy w obowiązującej wysokości. 9. Wykonawca, dokonując kalkulacji warunków cenowych oferty, jest zobowiązany do przestrzegania zasad uczciwej konkurencji, z zastrzeżeniem, iż cena lub koszty lub ich istotne części składowe nie mogą być rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający nie przewiduje się żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia, a płatność nastąpi zgodnie z zapisami Umowy. VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu. 2. Ofertę stanowi: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert, 2) w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba niewymieniona w dokumencie rejestrowym należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kopię. 3. Ofertę należy złożyć w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone. 4. Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez Wykonawcę w toku postepowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub pełnomocnictwa. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu (do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika). 6. Oferta Wykonawcy winna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikacje osoby składającej podpis. 7. Wszelkie skreślenia, poprawki, których dokonał Wykonawca w ofercie winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 8. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. Oferty, których treść Wykonawca zmieni po upływie terminu składania ofert, Zamawiający odrzuci. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 20. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą. 21. Tajemnica przedsiębiorstwa: 1) Zamawiający informuje, że składane przez Wykonawców oferty są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 poz. 1233), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał (poprzez złożenie stosownego oświadczenia wraz z ofertą), że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje 6stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego zamówienia są jawne bez zastrzeżeń; 2) ujawnienie ofert odbywać się będzie wg poniższych zasad: a) udostępnienie - po złożeniu wniosku (forma pisemna, elektroniczna lub faks) - należy podać informację o żądanym zakresie i formie udostępnienia dokumentów; b) Zamawiający ustali, z uwzględnieniem złożonego w ofercie zastrzeżenia o tajemnicy przedsiębiorstwa, zakres informacji, które mogą być udostępnione; c) Zamawiający wyznacza termin udostępnienia dokumentów, z uwzględnieniem czynności, o których mowa w lit. b; 3) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy, o której mowa w pkt 1), Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które z zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć klauzulą: ,,DOKUMENTY ZASTRZEŻONE - TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA". Zaleca się wydzielenie tych informacji w złożonej ofercie. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa; 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji: nazwa (firma) oraz adres (siedziba) Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacji dotyczących ceny oferty. 5) zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem. OCENA OFERT 1. Po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert zamawiający dokona ich analizy i oceny zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Zaproszeniu. 2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów wymaganych od Wykonawców zgodnie z treścią Zaproszenia do składania ofert. 4. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 73) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 5. Za omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności: 1) wszystkie omyłki na działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji, 2) omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych. 6. Jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu będzie spoczywać na Wykonawcy 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli nie będzie to możliwe, ponieważ oferty te zawierają taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy: 1) jeżeli jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do składania ofert, w szczególności w przypadku stwierdzenia niezgodności oferty ze opisem wymagań Zamawiającego; 2) złożoną po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert; 3) niezgodną z Kodeksem cywilnym; 4) jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5) jeżeli Wykonawca w terminie wyznaczonym nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 4 ppkt. 3); 6) jeżeli Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie uzupełnił dokumentów wymaganych zgodnie z treścią Zaproszenia do składania ofert; 7) jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 8) jeżeli zawiera niemożliwe do poprawienia błędy w obliczeniu ceny, z zastrzeżeniem pkt. 4) ppkt. 2); 9) nieważną na podstawie odrębnych przepisów; 10) oferta została złożona przez Wykonawcę, który wcześniej nienależycie wykonał zamówienie dla Zamawiającego (bez zachowania terminów umownych, niegodnie z umową, nie wywiązał się z warunków gwarancji, rękojmi, zamówienie itp.); 811) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; 12) podlegającego wykluczeniu z udziału w postępowaniu; 13) z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności gdy Wykonawca podał nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd dane, co mogło mieć wpływ na wynik postępowania. 10. Zamawiający informuje niezwłocznie wykonawcę, którego oferta została odrzucona powodach odrzucenia oferty podając uzasadnienie. Zawiadomienie to zamawiający prześle na wskazany w ofercie adres e-mail. Odpowiedzialność za podanie niewłaściwego adresu e- mail ponosi Wykonawca. 11. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę (niepodlegającą odrzuceniu) przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert. X. ISTOTNE WARUNKI UMOWY Umowa o wykonanie zamówienia zostanie zawarta zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia. XI. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sekcja Dróg Miejskich z siedzibą w Oleśnicy przy ulicy Bolesława Krzywoustego 31C (kod pocztowy: 56-400), tel. 71 788 94 16, e-mail: biuro@sdm.olesnica.pl; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych Sekcji Dróg Miejskich jest Pani Danuta Majcher, z którą można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: meksoft@vp.pl lub listownie na adres siedziby administratora z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. tj. Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, oraz Regulaminu udzielania przez Sekcję Dróg Miejskich w Oleśnicy zamówień o wartości poniżej 130.000 złotych w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zmianami), wprowadzonego Zarządzeniem nr 1/2021 Dyrektora Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy z dnia 15.01.2021 r. w celu przeprowadzenia postepowania na wybór ofert i związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, Ustawę z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, 96. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz ww. Regulaminu, niepodanie danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowanie, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. c, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. XII. INFORMACJE DODATKOWE 1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji ze wszystkimi niewykluczonymi Wykonawcami, których oferty nie zostały odrzucone. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy. Czynność wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej, spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), Zamawiający może powtarzać, jeżeli kolejny Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo: 1. zmiany treści zapytania ofertowego; 2. unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: 1) nie złożono co najmniej jednej ważnej oferty, 2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą zaoferowaną ceną przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 104) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 8 Zaproszenia, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub Wykonawcy nie złożyli ofert dodatkowych i nie można wybrać oferty najkorzystniejszej, 5) zaproszenie do składania ofert obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie realizacji zamówienia, 6) w każdym czasie bez podania przyczyn. 6. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa: 1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, 2) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków (na okres realizacji przedmiotu zamówienia). Kontakt: Dodatkowe wyjaśnienia i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można otrzymać w godz. od 08:00 do 15:00 pod wymienionymi niżej numerami telefonów, lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. Osoby do kontaktów: Maciej Kasprzak - Kierownik bazy sprzętu i transportu, tel. 71 788 94 16 w. 13, tel. 605317968, e-mail: biuro@sdm.olesnica.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025