Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługa kompleksowego utrzymania czystości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa kompleksowego utrzymania czystości

Data zamieszczenia: 2025-01-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ul. Poniatowskiego 15
40-055 Katowice
powiat: Katowice
tel. 32 3641087, 696 57 32 10, tel. 32/3641310
agnieszka.wojcik@sum.edu.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 3641087, 696
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości w Domu Studenta
w Sosnowcu, przy Ul. Ostrogórskiej 30
2. Szczegółowy zakres usługi określa załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Szczegółowy opis budynku określa załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
4. Szczegółowy opis czynności określa załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego.

Składanie ofert:
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY
1. Termin złożenia ofert: 23.01.2025 r.
2. Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres: agnieszka.wojcik@sum.edu.pl na Formularzu
ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI
Termin realizacji usługi:
od 3 lutego 2025 r. do czasu zawarcia umowy i rozpoczęcia realizacji usługi utrzymania czystości
z Wykonawcą wyłonionym w ramach postępowania przetargowego, jednak nie dłużej niż do 30
czerwca 2025 r.

Wymagania:
IV. TERMIN I WARUNKI PŁATNOŚCI
Zamawiający dokona zapłaty za prawidłowo wykonaną usługę w terminie do 30 dni od daty doręczenia
prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego, każdorazowo po zakończeniu miesiąca
kalendarzowego. W przypadku rozwiązania umowy przed końcem miesiąca kalendarzowego, zapłata
nastąpi za faktyczną liczbę dni wykonywania usługi.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta winna być przygotowana w formie pisemnej
w języku polskim.
2.
Ofertę należy sporządzić na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania
ofertowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym wraz z kompletem
wymaganych, podpisanych dokumentów.
3. Wykaz dokumentów, które należy załączyć do oferty:
a) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1)
b) Szczegółowy zakres usługi (załącznik nr 2)
c) Szczegółowy opis budynku (załącznik nr 3)
d) Szczegółowy opis czynności (załącznik nr 4)
4. Cena przedstawiona w ofercie jest stała.
5. Wszelkie poprawki lub zmiany winny być datowane i parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
6. Przed złożeniem oferty możliwe jest przeprowadzenie w dniach od 20.01.2025 r. do 22.01.2025 r.
w godzinach od 9:00 do 15:00 wizji lokalnej obiektu po uprzednim uzgodnieniu terminu z Panią mgr Martą
Duraj p.o. Kierownika Domu Studenta w Sosnowcu tel. 32/3641310 lub kom. 696 57 32 10 .
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Cena winna obejmować koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia i uwzględniać cały jego
zakres.
2. Wszystkie wartości określone w Formularzu ofertowym muszą być liczone z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERT
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert.
1VIII. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Kryterium oceny ofert - 100% cena (łączna wartość brutto), za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta
z najwyższą liczbą punktów.
2. Sposób oceny ofert i liczenia punktów:
1) Liczba punktów za łączną wartość brutto oferty podana w Formularzu ofertowym - waga 100 pkt.
Najniższa wartość brutto ze wszystkich złożonych ofert = 100 pkt, pozostałe proporcjonalnie
wg wzoru:
Najniższa zaoferowana łączna wartość brutto
_____________________________________________
Zaoferowana wartość brutto, oferty badanej
x 100 pkt
3. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
4. W cenie brutto zawarte są wszystkie elementy niezbędne do wykonania umowy.
IX. WYBÓR WYKONAWCY I ZAWARCIE UMOWY
1. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
2. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie umieszczona Biuletynie Informacji Publicznej Śląskiego
Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
3. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, który nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie,
co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.
X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym,
a Wykonawcą prowadzone są w walucie PLN.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Oferty, które zostaną złożone po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę.

Kontakt:
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Wójcik
tel. 32 3641087
email: agnieszka.wojcik@sum.edu.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.