Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa kompleksowego utrzymania czystości |
Data zamieszczenia: | 2025-01-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach ul. Poniatowskiego 15 40-055 Katowice powiat: Katowice tel. 32 3641087, 696 57 32 10, tel. 32/3641310 agnieszka.wojcik@sum.edu.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 3641087, 696 |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości w Domu Studenta w Sosnowcu, przy Ul. Ostrogórskiej 30 2. Szczegółowy zakres usługi określa załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. 3. Szczegółowy opis budynku określa załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego. 4. Szczegółowy opis czynności określa załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego. Składanie ofert: XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY 1. Termin złożenia ofert: 23.01.2025 r. 2. Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres: agnieszka.wojcik@sum.edu.pl na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego. Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI Termin realizacji usługi: od 3 lutego 2025 r. do czasu zawarcia umowy i rozpoczęcia realizacji usługi utrzymania czystości z Wykonawcą wyłonionym w ramach postępowania przetargowego, jednak nie dłużej niż do 30 czerwca 2025 r. Wymagania: IV. TERMIN I WARUNKI PŁATNOŚCI Zamawiający dokona zapłaty za prawidłowo wykonaną usługę w terminie do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego, każdorazowo po zakończeniu miesiąca kalendarzowego. W przypadku rozwiązania umowy przed końcem miesiąca kalendarzowego, zapłata nastąpi za faktyczną liczbę dni wykonywania usługi. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta winna być przygotowana w formie pisemnej w języku polskim. 2. Ofertę należy sporządzić na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym wraz z kompletem wymaganych, podpisanych dokumentów. 3. Wykaz dokumentów, które należy załączyć do oferty: a) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) b) Szczegółowy zakres usługi (załącznik nr 2) c) Szczegółowy opis budynku (załącznik nr 3) d) Szczegółowy opis czynności (załącznik nr 4) 4. Cena przedstawiona w ofercie jest stała. 5. Wszelkie poprawki lub zmiany winny być datowane i parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 6. Przed złożeniem oferty możliwe jest przeprowadzenie w dniach od 20.01.2025 r. do 22.01.2025 r. w godzinach od 9:00 do 15:00 wizji lokalnej obiektu po uprzednim uzgodnieniu terminu z Panią mgr Martą Duraj p.o. Kierownika Domu Studenta w Sosnowcu tel. 32/3641310 lub kom. 696 57 32 10 . VI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 1. Cena winna obejmować koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia i uwzględniać cały jego zakres. 2. Wszystkie wartości określone w Formularzu ofertowym muszą być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERT Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 1VIII. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1. Kryterium oceny ofert - 100% cena (łączna wartość brutto), za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów. 2. Sposób oceny ofert i liczenia punktów: 1) Liczba punktów za łączną wartość brutto oferty podana w Formularzu ofertowym - waga 100 pkt. Najniższa wartość brutto ze wszystkich złożonych ofert = 100 pkt, pozostałe proporcjonalnie wg wzoru: Najniższa zaoferowana łączna wartość brutto _____________________________________________ Zaoferowana wartość brutto, oferty badanej x 100 pkt 3. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. 4. W cenie brutto zawarte są wszystkie elementy niezbędne do wykonania umowy. IX. WYBÓR WYKONAWCY I ZAWARCIE UMOWY 1. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 2. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie umieszczona Biuletynie Informacji Publicznej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. 3. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, który nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych. X. INFORMACJE DODATKOWE 1. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone są w walucie PLN. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Oferty, które zostaną złożone po wyznaczonym terminie, nie będą brane pod uwagę. Kontakt: Osoba do kontaktu: Agnieszka Wójcik tel. 32 3641087 email: agnieszka.wojcik@sum.edu.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025