Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową oczyszczalni ścieków

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową oczyszczalni ścieków

Data zamieszczenia: 2025-01-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Korsze
ul. Adama Mickiewicza 13
11-430 Korsze
powiat: kętrzyński
tel. 89 754 01 82, 89 754 20 12, (89) 754 18 28, fax (89) 754 00 11
ugim_korsze@korsze.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Korsze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 89 754 01 82, 8
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania pn.:
,,Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Garbno"
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: ,,Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Garbno".
Na realizację przedmiotowego zadania Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład.
Zakres obowiązków obejmuje również stały nadzór nad wprowadzaniem projektowych rozwiązań zamiennych w realizowanych zadaniach inwestycyjnych.
Inspektor pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (t .j. Dz.U. z 2024r. poz.725 ze zmianami), przepisami wykonawczymi oraz umową.

Dokument nr: GT.7013.3.2025

Specyfikacja:
Szczegółowy zakres zamówienia przewidzianego do nadzoru inwestorskiego określa dokumentacja dostępna na stronie internetowej Zamawiającego ogłoszonego postępowania o zamówienie publiczne w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1 ustawy Pzp pod adresem:
https://korsze.logintrade.net/zapytania_email,169002,c21c2fd3f3ee7a6b9cfa97b6788085e9.html

Składanie ofert:
Ofertę należy składać w formie pisemnej (osobiście, pocztą tradycyjną) w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Korszach, Ul. Adama Mickiewicza 13, 11-430 Korsze - w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania pod nazwą: ,,Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Garbno" lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: ugim_korsze@korsze.pl, w terminie: do dnia 23 stycznia 2025 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia
IV. Termin wykonania zamówienia
Przez cały okres realizacji budowy tj. okres od dnia podpisania umowy do dnia dokonania bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego robót budowlanych.
Przewidywany czas zakończenia robót budowlanych: do dnia 30 czerwca 2025 roku.

Wymagania:
V. Termin związania z ofertą
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
VI.
Warunki udziału w postępowaniu.
1.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada osoby skierowane do realizacji zamówienia umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
?
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
?
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
?
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez
ograniczeń,
?
inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.
Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015r., o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Dodatkowo osoba skierowana do realizacji zamówienia powinna być czynnym członkiem izby samorządu zawodowego oraz posiadać niezbędne ubezpieczenie OC
Na potwierdzenie spełniania ww. warunku, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił osoby zdolne do wykonania zamówienia w wykazie osób - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
2.
Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zapytania ofertowego na warunkach określonych we wzorze umowy o udzielnie zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
VII.
Kryterium wyboru oferty - 100% cena brutto.
Cena oferty - (waga) 100%.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt przygotowania dokumentacji (uzgodnień, decyzji), transportu / przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.
Zamawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma największą ilość punktów - 100 punktów.
Punktacja zostanie wyliczona wg. Wzoru:
Cena oferty najkorzystniejszej x 100 = ilość punktów przyznana.
Cena oferty badanej
1.
Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2.
Wybrana zostanie oferta, która otrzymała największą liczbę punktów.
3.
Jeżeli, Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w złożonych ofertach.
4.
Stawka musi być wyrażona w złotych (PLN).
5.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom stawianym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
VIII.
Płatności za przedmiot zamówienia
1.
Płatność - przelew z terminem płatności do 30 dni od daty wpływu poprawnie wystawionej faktury wraz z załącznikami, pod wskazany przez Zamawiającego adres.
2.
Podstawą do wystawienia faktury jest dokonanie odbioru i podpisanie przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego dokumentacji.
IX.
Sposób przygotowania ofert, miejsce i termin ich składania:
1.
Koszty z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
2.
Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
3.
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
4.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
5.
Wszelkie dokumenty sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym.
6.
Oferta musi być podpisana przez osobę/-y upoważnioną/-ne do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji Wykonawcy określonym w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji albo innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie podpisanego formularza ofertowego.

Uwagi:
X.
Przetwarzanie danych osobowych - RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, że:
1.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Korsz, ul. Adama Mickiewicza 13, 11-430 Korsze.
2.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować za pośrednictwem maila: iod@korsze.pl lub pisemnie na adres Administratora,
3.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania administracyjnego lub czynności urzędowej zgodnie ze złożonym wnioskiem.
4.
Podstawą prawną jest: Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
5.
Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz z którymi administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych.
6.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dalej PZP, a także podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu i na polecenie Administratora.
7.
Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
8.
W zakresie swoich danych osobowych ma Pani/Pan prawo żądania: dostępu do danych, sprostowania danych. Przysługuje również Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, żądania usunięcia danych, żądania ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia danych, którego realizacja jednak ze względu na podstawę przetwarzania może być ograniczona lub wyłączona w konkretnym przypadku.
9.
Każda osoba ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych odbywa się niezgodnie z przepisami.
10.
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało wezwaniem do ich uzupełnienia, a w przypadku nieuzupełnienia pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.
11.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie zostaną przekazane do państwa/organizacji międzynarodowej.

Kontakt:
W przypadku pytań:
- Grzegorz Faszcza - Kierownik Referatu Gospodarki Terenowej tel. 89 754 01 82,
email - ugim_gt@korsze
- Przemysław Klimaszewski - podinspektor ds. inwestycji tel. 89 754 20 12,
e-mail: przemyslaw.klimaszewski@korsze.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.