dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sędziszów ul. Dworcowa 20 28-340 Sędziszów powiat: jędrzejowski tel. 41 3811 127 wew. 503 um@sedziszow.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Sędziszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 41 3811 127 wew |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Remont mieszkania nr 8 i nr 6 oraz klatki schodowej w bloku nr 5 Os. Drewniane" (nazwa rodzaju zamówienia) Tryb udzjelenia zamówienia Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego dotyczącego zamówienia publicznego o wartości poniżej 130.000 zł. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Sędziszowa nr BM.120.53.2021 z dnia 21 czerwca 2021 r. w sprawie procedur udzielania zamówień publicznych, stosowanych w Urzędzie Miejskim, o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 130.000 zł. 3. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego tj. wykonywanie czynności określonych dla inspektora nadzoru inwestorskiego w ustawie z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 poz. 725 ze zm.). Osoba winna wykazać się kwalifikacjami upoważniającymi do nadzorowania robót budowlanych w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Przedmiot zamówienia objętego nadzorem do wglądu na stronie: https://ezamowienia.gov.pl Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-dbf3dea1-f1e9-4bf4-9982- 6094525df9db. Zamawiający nie ubiega się o dofinansowanie. Dokument nr: GL.271.2.2025 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się dnia 23.01.2025 roku o godz. 9:30 Składanie ofert: TERMIN I FORMA ZŁOŻENIA OFERTY 1) Ofertę na Formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 23.01.2025 roku do godz. 09:00 w formie: o pisemnej na adres: Urząd Miejski w Sędziszowie Ul. Dworcowa 20 , 28-340 Sędziszów o w wersji elektronicznej podpisanej podpisem kwalifikowanym, lub w postaci elektronicznej podpisanej podpisem osobistym, lub zaufanym na e-mail: um@sedziszow.pl Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia przewidywane rozpoczęcie: styczeń 2025 roku, zakończenie: maj 2025 roku, uwaga: termin może ulec zmianie - jest uzależniony od realizacji zadania pn. ,,Remont mieszkania nr 8 i nr 6 oraz klatki schodowej w bloku nr 5 Os. Drewniane". Wymagania: Warunki płatności: przelew w terminie 14 dni od dnia złożenia faktury 6. W ofercie należy uwzględnić: wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia m.in. koszty dojazdów związanych z pobytami na budowie stosownie do zakresu realizacji poszczególnych etapów prac 7. Forma rozliczenia ryczałtowe 8. KRYTERIA OCENY ORERT: Cena: 100% Inne dodatkowe* 9. SPOSÓB OCENY OFERT KRYTERIUM DODATKOWEGO:* ............nie dotyczy Oferty złożone po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą podlegały rozpatrzeniu. 3) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4) Składający ofertę jest nią związany przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. 5) Bieg terminu zawiązania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6) Ofertę należy sporządzić w języku polskim i wypełnić w sposób czytelny. 7) Wszelkie poprawki i zmiany w tekście muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania. 8) Zaleca się ponumerowanie wszystkich stron oferty oraz spięcie jej w sposób trwały. 9) Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów niniejszego zapytania ofertowego lub nieważne na podstawie odrębnych przepisów będą odrzucone. Odrzucone będą również oferty zawierając błędy w obliczeniu ceny. 10) Zmiana lub wycofanie oferty; - Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane i przesłane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo należy zaznaczyć, że dotyczy zmiany oferty. - Oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz przesłane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo powiadomienie to należy opatrzyć napisem ,,Wycofanie oferty". 11). Oferta powinna zawierać pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczone przez notariusza w przypadku, gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 12) Zamawiający zaleca aby Oferent przed złożeniem oferty przeprowadził wizję w terenie. 13) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyny. Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia, nie przewyższającą kwoty 130.000 zł netto. Kontakt: Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Aneta Lisowska tel. 41 3811 127 wew. 503 |
© eurobudowa.pl 2004-2025