Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie pięcioletnich przeglądów elektrycznych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul. Głowackiego 56 30-085 Kraków powiat: Kraków tel. (12) 44-65-772 sekretariat@zdw.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (12) 44-65-772 |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczy zamówienia pn. Wykonanie pięcioletnich przeglądów elektrycznych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie na terenie województwa małopolskiego Zamawiający - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie niniejszym zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia pn. Wykonanie pięcioletnich przeglądów elektrycznych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie na terenie województwa małopolskiego - w ramach postępowania prowadzonego w trybie pozaustawowym (dla zamówienia nieobjętego zakresem stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Wykonanie pięcioletnich przeglądów elektrycznych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie na terenie województwa małopolskiego Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w OPZ (stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania) Dokument nr: ZDW/PW/2025/397/DU-3.RN, DU-3.26.1.3.2025.RN Składanie ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy przekazać drogą elektroniczną -za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@zdw.krakow.pl w terminie do 23.01.2025 r. do godz. 10:00. Złożenie oferty polega na wysłaniu do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej (na wskazany wyżej adres e-mail) wiadomości zawierającej w załączniku ofertę (scan wypełnionego i podpisanego własnoręcznie formularza ofertowego, albo wypełniony i podpisany elektronicznie formularz ofertowy), dokumenty, o których mowa w ppkt 7 (scany) i ewentualne inne dokumenty składane wraz z ofertą (np. scan pełnomocnictwa -zgodnie z ppkt 6). Przedmiotowa wiadomość winna być zatytułowana ,,Oferta na zamówienie pn. Wykonanie pięcioletnich przeglądów elektrycznych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie na terenie województwa małopolskiego, a w treści wiadomości winne zostać wskazane dane Wykonawcy. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy Wymagania: Płatność wynagrodzenia umownego: 30 dni od podpisania protokołu odbioru 3) Gwarancja jakości i rękojmia za wady . - 4) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia wskazane są we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania) 3. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2) Ofertę należy założyć w postaci elektronicznej sporządzoną w języku polskim. 3) Ofertę należy przygotować wypełniając formularz ofertowy według wzorów stanowiących załączniki nr 1 do niniejszego zapytania 4) Oferta winna obejmować cały przedmiot zamówienia określony w pkt 1. Nieobjęcie ofertą całego wymaganego przedmiotu zamówienia będzie skutkowało uznaniem takiej oferty za nieważną i niepodlegającą procesowi wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach niniejszego postępowania. 5) W ofercie należy podać cenę (brutto, wraz z podatkiem VAT). W cenie oferty należy skalkulować wszystkie koszty prac i czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 6) Ofertę winna podpisać osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy - zgodnie z umocowaniem rejestrowym albo stosownym pełnomocnictwem (przy zastrzeżeniu, iż jeżeli umocowanie osoby, która popisuje w imieniu Wykonawcy ofertę, nie wynika z informacji zawartych w ogólnodostępnych rejestrach, to wraz ze składaną ofertą należy przedłożyć również dokument pełnomocnictwa). Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związana ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9) Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca -niezależnie od wyniku postępowania. 10) Brak spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych ze sposobem przygotowania i złożenia oferty określonych w niniejszym zapytaniu będzie skutkowało uznaniem złożonej oferty za nieważną i niepodlegającą procesowi wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach niniejszego postępowania. 4. INFORMACJE I ZASTRZEŻENIA PROCEDURALNE 1) Zamawiający stwierdza wpływ ofert na podstawie informacji generowanych przez system elektroniczny (pocztą elektroniczną e-mail). 2) Niezłożenie oferty w określonym w niniejszym zapytaniu terminie (patrz pkt 3 ppkt 7) zostanie uznane przez Zamawiającego za brak zainteresowania niniejszym postępowaniem i zamówieniem stanowiącym jego przedmiot ze strony Wykonawcy. 3) Złożenie oferty po upływie terminu określonego w niniejszym zapytaniu (patrz pkt 3 ppkt 7) będzie skutkowało uznaniem złożonej oferty za nieważną i niepodlegającą procesowi wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach niniejszego postępowania. 4) Oferta niespełniająca wskazanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego zapytania wymagań oraz oferta określająca wykonanie zamówienia niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i podanymi przez Zamawiającego warunkami jego realizacji zostanie uznana za nieważną i niepodlegającą procesowi wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach niniejszego postępowania. 5) Całościowa komunikacja pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcami w toku niniejszego postępowania będzie prowadzona za pomocą środków komunikacji elektronicznej, tzn. poczty elektronicznej (adres e-mail Zamawiającego wskazany w pkt 3 ppkt 8 oraz adresy e-mail poszczególnych Wykonawców). 6) Zamawiający dokona badania złożonych w niniejszym postępowaniu ofert pod względem weryfikacji ich poprawności formalnej oraz zgodności z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu. 7) W toku badania ofert, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby Zamawiający może: a) wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty, b) wezwać Wykonawcę do złożenia / uzupełnienia / poprawienia dokumentów, które winny zostać przez niego złożone wraz z ofertą, c) poprawić omyłki w treści oferty, które nie prowadzą do istotnej zmiany treści oferty (w szczególności oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe) - wraz z poinformowaniem o niniejszym Wykonawcy, który ją złożył. 8) Po dokonaniu weryfikacji złożonych w postępowaniu ofert Zamawiający w oparciu 0 kryteria oceny ofert określone w niniejszym zapytaniu (patrz ppkt 11 sporządzi ranking ofert, na podstawie którego wytypowana zostanie oferta najwyżej oceniona oraz dokonany może zostać wybór Wykonawcy zamówienia (oferty najkorzystniejszej). 9) W ramach wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny (waga 100 %) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najniższą ceną - spośród ofert ważnych i podlegających procesowi wyboru oferty najkorzystniejszej w ramach niniejszego postępowania oraz umożliwiająca udzielenie przez Zamawiającego zamówienia na warunkach zaoferowanych przez Wykonawcę (w szczególności w zakresie poziomu ceny ofertowej / wynagrodzenia umownego akceptowalnego dla obu stron). 10) W przypadku zaistnienia takiej potrzeby Zamawiający zastrzega sobie prawo następczego negocjowania warunków realizacji zamówienia z Wykonawcą, którego oferta została najwyżej oceniona w ramach rankingu ofert, o którym mowa ppkt 9, w szczególności w zakresie dotyczącym ceny ofertowej zawartej w ofercie - m.in. w sytuacji, gdy cena ta (cena najkorzystniejszej oferty) przekracza budżet Zamawiającego przeznaczony na realizację zamówienia. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków oraz odwołania / unieważnienia prowadzonego postępowania, którego dotyczy niniejsze zaproszenie, w każdym momencie, nawet bez podania przyczyny. 12) Jeżeli wybrany zgodnie z ppkt 8-9 Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy lub realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru Wykonawcy zamówienia (oferty najkorzystniejszej) spośród pozostałych złożonych w tym postępowaniu ofert, które podlegały procesowi wyboru oferty najkorzystniejszej, przy uwzględnieniu możliwości zastosowania również mechanizmu negocjacyjnego określonego w ppkt 11, jeżeli pozwalają na to możliwości finansowe Zamawiającego (posiadane środki finansowe), a Wykonawca, którego oferta miałaby zostać wybrana w dalszej kolejności, wyraża wolę realizacji zamówienia. 13) Informuje się, że Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie jest jednostką sektora finansów publicznych (jednostką budżetową), w związku z czym informacje o niniejszym postępowaniu, w tym m.in. dane identyfikacyjne Wykonawców w nim uczestniczących, treść i warunki określone w złożonych przez nich ofertach oraz informacje w przedmiocie zawartej w wyniku tego postępowania umowy, będą mogły być upubliczniane Klauzule informacyjne RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych 1 w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46AA/E (ogólne rozporządzenie o ochronie danych I RODO), informuje się, że: o Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, REGON: 000588890. o Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez adres e-mail iod@zdw.krakow.pl Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. o Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c R0D0 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych w trybie pozaustawowym. o Obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani / Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. o Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o właściwe regulacje prawne, w tym przepisy ustawy z dnia 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej. o Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w jakim przepisy prawa nakazują przechowywanie dokumentacji. W szczególności Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W wyjątkowych przypadkach związanych z ochroną prawnie istotnych i uzasadnionych interesów Zamawiającego (np. w przypadku prowadzenia spraw sądowych) Pani / Pana dane będą przechowywane przez okres dłuższy - do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia sprawy. o W odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 R0D0. o Posiada Pani / Pan: na podstawie art. 15 R0D0 - prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących; na podstawie art. 16 R0D0 - prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności dokumentacji postępowania); na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO. o Nie przysługuje Pani / Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osoby upoważnione do kontaktu ze strony Zamawiającego: Kazimierz Brach, tel. (12) 44-65-772, e-mail: k.brach@zdw.krakow.pl Robert Noceń, tel. (12) 44-65-773, e-mail: r.nocen@zdw.krakow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025