Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie bieżącej konserwacji w zakresie stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu ul. Długa 49 53-633 Wrocław powiat: Wrocław tel. 71 355 90 76 oferty@zdium.wroc.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 71 355 90 76 |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie bieżącej konserwacji w zakresie stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych Zamawiającego na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu przy Ul. Długiej 49, 53-633 Wrocław Opis przedmiotu zamówienia publicznego: - wykonanie bieżącej konserwacji w zakresie stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych Zamawiającego na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu przy Ul. Długiej 49, 53-633 Wrocław, > zamawiający będzie ustalał zakres prac w formie pisemnych zleceń na poszczególne prace z ustaleniem terminu, miejsca wykonania, zakresu prac oraz rodzaju zastosowanych materiałów. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć prace najpóźniej w ciągu 3 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia. > prace konserwatorskie w zakresie stolarki okiennej na zewnątrz obiektów należy wykonywać w godz.ch urzędowania Zamawiającego natomiast prace wewnątrz obiektów po godz.ch urzędowania. Zamawiający może żądać wykonania wszystkich robót po godz.ch urzędowania ( 7:15-15:15 ) jak również w dni wolne od pracy w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu , bez dodatkowego wynagrodzenia. > za wykonanie prac konserwatorskich w zakresie stolarki okiennej i za jakość zastosowanych materiałów odpowiedzialny jest Wykonawca. > zamówienia musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy budowlanej. > wykonawca zobowiązany jest do utrzymania terenu w stanie gwarantującym bezpieczeństwo osób korzystających z tych terenów oraz w trakcie realizacji zamówienia musi umożliwić przejścia i dojścia do wszystkich budynków oraz parkingów. > wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. > wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. > wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Wyroby które zakupi Wykonawca muszą spełniać wymagania przewidziane w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr92 póz. 881 ze zm ) Wbudowane materiały muszą odpowiadać wymogom, które określa art.10 ust.2 Ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r ( d.U. z 2006r Nr 156 poz.1118 ze zm). > wykonawca jest wytwórcą i posiadaczem wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, w tym odpadów niebezpiecznych. > wykonawca musi dysponować niezbędnym do realizacji zamówienia sprzętem i personelem. > wykonawca udzieli minimum 6 miesięcznej gwarancji na wykonane prace konserwatorskie w zakresie stolarki okiennej . > wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny bądź pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. > zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania zamówienia przy wykorzystaniu materiałów będących w jego posiadaniu. W ramach wykonywanych prac konserwatorskich w zakresie stolarki okiennej , o których mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace porządkowe . Integralną częścią umowy będzie stanowił załącznik nr 1 do zapytania ofertowego w załączniku prosimy o podanie wartości netto i brutto za wykonaną usługę - bez materiałów . Dokument nr: NX0.2221. 02 .2025.ET Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 24.01.2025 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć poprzez: 1) doręczenie osobiste lub wysłanie pocztą na adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu, Ul. Długa 49, 53-633 Wrocław z napisem ,, Konserwacja stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowychjub 2) przesłanie oferty na adres e-mail: oferty@zdium.wroc.pl (ofertę należy przesłać w pliku w formacie PDF, w wyjątkowych sytuacjach dopuszczony jest format ZIP, jako temat e-maila należy wskazać opis przedmiotu zamówienia publicznego). Termin złożenia oferty: 23.01.2025 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia publicznego* od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia Wymagania: Okres gwarancji: 6 miesięcy Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert: cena 100% 1) cena zł netto; 2) cena zł brutto; Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu oferentowi, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza spośród spełniających wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym. Informacje dodatkowe: 1) zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny; 2) wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej; 3) w przypadku, gdy złożone oferty otrzymały taką samą liczbę punktów, zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych lub podjęcia negocjacji cenowych z tymi wykonawcami; 4) jeżeli w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta przekraczająca wartość zaplanowanych środków, zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji cenowych z tym wykonawcą; 5) ostateczny wybór wykonawcy nastąpi po zakończeniu ewentualnych negocjacji; 6) oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone; 7) zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; 8) wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez zamawiającego od postępowania ofertowego; 9)ocena zgodności ofert z wymaganiami zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy informacji, jakie wykonawca zawarł w swojej ofercie; 10) zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez wykonawców danych i informacji; 11) w przypadku gdy najkorzystniejsza oferta jest niższa o co najmniej 30% średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych w postępowaniu ofert, zamawiający wystąpi do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w celu ustalenia czy złożona przez niego oferta zawiera rażąco niską cenę; 12) odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia nie uzasadniają podanej w ofercie ceny; 13) wykonawca jest związany ofertą przez 30** dni; 14) ryzyko złożenia oferty w terminie spoczywa na oferencie; 15) złożenie oferty jest równoznaczne z potwierdzeniem, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 16) zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych 17) rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu w przedmiocie zamówienia publicznego: Ewa Turkiewicz 71/3760766 E-eturkiewicz@zdium.wroc.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025