Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie cięć technicznych drzew i krzewów w pasach drogowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich ul. Wilczak 17 61-623 Poznań powiat: Poznań tel. 61 64-77-325 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 61 64-77-325 |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu zaprasza do złożenia oferty cenowej na: Wykonanie cięć technicznych drzew i krzewów w pasach drogowych Miasta Poznania, polegających na przywróceniu skrajni pionowej i poziomej jezdni, chodnika i drogi rowerowej. Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie cięć technicznych drzew i krzewów w celu przywrócenia skrajni pionowej oraz poziomej jezdni, chodników i dróg rowerowych zgodnie z wykazem będącym załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania. Sposób wykonania prac znajduje się w załączniku nr 1 - opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający na prośbę Wykonawcy może udostępnić mapy z lokalizacją przewidzianej do cięcia zieleni. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do: wystąpienia w terminie do 2 dni roboczych od podpisania umowy z wnioskiem o uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasów drogowych wszystkich ulic, z których wycięte zostaną drzewa, właściwego oznakowania miejsc prowadzenia robót i zabezpieczenia ich przed dostępem osób trzecich oraz wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu. Oznakowanie miejsca robót zgodnie z załącznikiem nr 8 do zapytania ofertowego. Dla realizacji powyższego zadania Wykonawca ma obowiązek wystąpić do ZDM o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego (nieodpłatne, której uzyskanie warunkuje rozpoczęcie prac) oraz powiadamiać ZDM, MIR (Miejskiego Inżyniera Ruchu) oraz Komendę Policji drogą mailową - 24 godz. przed rozpoczęciem prac o czasowej zmianie organizacji ruchu. Jednocześnie niezbędne jest, aby znaki, które zostały zastosowane w związku z prowadzonymi pracami, były w sposób trwały (tj. uniemożliwiający zerwanie przez użytkowników pasa drogowego) zakrywane/zasłaniane każdorazowo po zejściu z robót (m.in. na weekend i na noc), a więc w momencie przerwy pomiędzy realizowanymi pracami; przekazania grubizny pociętej na 100 cm odcinki (pnie, konary i gałęzie powyżej średnicy 7cm) do magazynu ZDM na Ul. Energetycznej 4. Drobiznę, czyli gałęzie i konary poniżej 7 cm średnicy, należy przy pomocy rębaka do gałęzi rozdrobnić. Rozdrobniony materiał należy przewieźć i rozłożyć w skupinach krzewów i misach drzew we wskazanym przez inspektora ZDM miejscu, dokładnego uprzątnięcia terenu; przywrócenia naruszonego w czasie prac terenu sąsiadującego do stanu pierwotnego - dotyczy terenów zieleni oraz nawierzchni; prowadzenia prac w taki sposób, aby przez cały czas robót zapewnić przejście chodnikiem (pozostawienie szerokości nie mniejszej niż 1,5 m), przejazd ścieżką rowerową i jezdną dla ruchu kołowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z podpisania umowy bez podawania przyczyny oraz zwiększenia lub zmniejszenia zakresu prac i rozliczenia powykonawczego na podstawie iloczynu cen jednostkowych oraz obmiaru wykonanych prac. Zwiększenie lub zmniejszenie zakresu prac oraz wynagrodzenia nie będzie wymagać formy aneksu, a wykonawca nie może sobie rościć praw do wypłaty wynagrodzenia za niezrealizowany zakres prac. Dokument nr: ZDM-PZ.342.1.2025.1 Otwarcie ofert: Data otwarcia ofert: w dniu 24.01.2025 r. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 23.01.2025 r. do godz. 23:59 Miejsce złożenia oferty: Oferty w zależności od preferencji wykonawców mogą być dostarczone do ZDM wyłącznie pocztą e-mail na adres oferty@zdm.poznan.pl z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania, nazwy wydziału lub/i numeru postępowania - ,,oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego"; Miejsce i termin realizacji: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do 15.03.2025 r. Wymagania: Dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie Zamawiający wymaga podpisania umowy przez wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia powiadomienia o wynikach zapytania ofertowego ZDM-PZ.342.1.2025.1. Niepodpisanie umowy w tym terminie będzie równoznaczne z rezygnacją z wykonania zlecenia. Przez dni robocze Zamawiający rozumie kolejne dni tygodnia z wyłączeniem niedziel i świąt. W przypadku niewykonania prac w terminie naliczana będzie kara, wartości 0,2 % wartości umowy brutto za każdy dzień opóźnienia realizacji umowy. Warunki uczestnictwa: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki: a) dysponują co najmniej jedną osobą, pełniącą funkcję brygadzisty odpowiedzialną za koordynację i kierowanie pracami związanymi z wykonaniem cięć technicznych i sanitarnych krzewów oraz drzew - osoba posiadająca minimum wykształcenie średnie oraz minimum 2-letnią praktykę w wykonywaniu prac polegających na cięciu technicznym drzew i krzewów rosnących w pasach drogowych; b) dysponują co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierującego ruchem drogowym odpowiedzialną za tymczasową organizację ruchu na ulicy, gdzie będą prowadzone przedmiotowe prace - osoba, która posiada dokument/zaświadczenie ukończenia specjalistycznego szkolenia w tymże zakresie; c) należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu prac polegających na cięciu technicznym i/lub sanitarnym drzew i krzewów, o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN netto za każdą z usług. Zamawiający wymaga przedłożenia poświadczeń/referencji zrealizowanych usług, potwierdzonych ,,za zgodność z oryginałem" zgodnie z załącznikiem nr 5. W przypadku wykazania usług obejmujących swym zakresem również inne prace niż wskazane powyżej, do oferty należy dołączyć kosztorys powykonawczy, potwierdzony ,,za zgodność z oryginałem", wykazujący wartość prac tożsamych z przedmiotem zamówienia o ww. wartości. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia (przed ostatecznym wyborem Wykonawcy oraz w ciągu 1 doby od wezwania telefonicznego oraz mailowego) dokumentów potwierdzających wykształcenie wskazanych w załączniku nr 4 osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Sposób przygotowania oferty: W skład oferty wchodzi: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 3 2. Formularz potwierdzający dysponowanie kadrą - załącznik nr 4 3. Formularz potwierdzający doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5 4. Klauzula zgody i obowiązku informacyjnego - załącznik nr 6 5. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - załącznik nr 7 Brak dokumentów nr 1, 2 i 3 uznany zostanie jako nie spełnienie warunków zapytania ofertowego i będzie podstawą do odrzucenia oferty. W przypadku braku w ofercie dokumentów nr 4 i 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia (przed ostatecznym wyborem Wykonawcy oraz w ciągu 1 doby od wezwania telefonicznego oraz mailowego) podpisanych załączników. Do ceny należy doliczyć wszelkie niezbędne koszty dla kompleksowego wykonania zadania. Kryterium wyboru oferty: cena 100% Wykorzystując tę drogę dostarczenia oferty, oferent powinien być świadomy, że nie ma możliwości zachowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert. Kontakt: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli Ewa Zalewska - tel. 61 64-77-325, e- mail: ezalewska@zdm.poznan.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025