Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonywanie różnych drobnych prac naprawczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie różnych drobnych prac naprawczych

Data zamieszczenia: 2025-01-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Radomiu
ul. Piłsudskiego 10
26-600 Radom
powiat: Radom
tel. 048 6776555
gospodarczy@radom.so.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 048 6776555
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Na wykonywanie różnych drobnych prac naprawczych polegających na naprawach wewnątrz i
zewnątrz budynku oraz porządkowych w Sądzie Rejonowym w Zwoleniu Ul. Moniuszki 6, 26-700
Zwoleń oraz Sądzie Rejonowym w Szydłowcu Pl.M.Konopnickiej 7, 26-500 Szydłowiec.
IV.
Opis przedmiotu zamówienia.
Część I- Wykonywanie dla potrzeb Sądu Rejonowego w Zwoleniu, Ul. Moniuszki 6, 26-700
Zwoleń- różnych drobnych prac naprawczych polegających na naprawach wewnątrz i na zewnątrz
budynku (np. mebli, sprzętu, urządzeń, wymiana zamków w szafach, zawiasów, uchwytów, zamków w
kontenerach, naprawa foteli obrotowych, okien, regulacja zawiasów, naprawa/ wymiana zamków w
drzwiach, naprawa kranów, spłuczek, wiercenie otworów w ścianach, drobne prace porządkowe
wewnątrz budynku/zewnątrz budynku, przenoszenie wskazanych składników majątkowych np. mebli,
sprzętu).
Część II- Wykonywanie dla potrzeb Sądu Rejonowego w Szydłowcu Pl.Marii Konopnickiej 7, 26-
500 Szydłowiec - różnych drobnych prac naprawczych polegających na naprawach wewnątrz i nazewnątrz budynku (np. mebli, sprzętu, urządzeń, wymiana zamków w szafach, zawiasów, uchwytów,
zamków w kontenerach, naprawa foteli obrotowych, okien, regulacja zawiasów, naprawa/ wymiana
zamków w drzwiach, naprawa kranów, spłuczek, wiercenie otworów w ścianach, drobne prace
porządkowe wewnątrz budynku/zewnątrz budynku, przenoszenie wskazanych składników
majątkowych np. mebli, sprzętu).

Dokument nr: Go.262.4.2025

Otwarcie ofert: 4.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 stycznia 2025 r o godz. 11.00.

Składanie ofert:
). Ofertę w postaci zaszyfrowanego pliku należy przesłać na
adres mailowy Zamawiającego gospodarczy@radom.so.gov.pl Zamawiający wymaga, żeby
zaszyfrowane pliki posiadały rozszerzenie *.7z lub *.zip i wspierały metodę szyfrowania AES-
256. Powyższe można uzyskać za pomocą darmowego oprogramowania 7-zip.
2.TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 23 stycznia 2025 r o godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
III.
Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy

Wymagania:
II.Tryb udzielenia zamówienia.
1.Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych na
dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości mniejszej niż 130.000 złotych dla Sądu
Okręgowego w Radomiu, Sądu Rejonowego w Lipsku, Sądu Rejonowego w Szydłowcu, Sądu
Rejonowego w Przysusze i Sądu Rejonowego w Zwoleniu, z dnia 03 stycznia 2025 roku.
2.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zaproszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu
cywilnego.
3.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmiany postanowień Zaproszenia przed terminem składania ofert,
b) odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny - tzw. ,,unieważnienie
postępowania" w każdym czasie.
V.
Opis sposobu przygotowania ofert i wymagane dokumenty.
1. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim i podpisana (imieniem
i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadami
reprezentacji wynikającymi z aktualnego odpisu z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego (KRS) albo zaświadczeniem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej (CEIDG) - lub udzielonym pełnomocnictwem. Zamawiający uznaje, że podpisem
jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego,
a jeżeli ten znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska, to znak musi
być uzupełniony napisem (np. w formie pieczęci), z którego można odczytać imię i nazwisko
podpisującego.
2. Oferta powinna być rzetelna, kompletna i odpowiadać wszystkim warunkom zawartym
w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany i poprawki w treści oferty muszą być
parafowane i datowane przez osobę/osoby podpisującą/e ofertę.
3. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
a) Oferta - w załączeniu wzór formularza do ewentualnego wykorzystania - załącznik nr 1 do
Zaproszenia. Ofertę można złożyć na jedną lub obie Części.
b) w przypadku pełnomocnictwa - pełnomocnictwo sporządzone w języku polskim
i podpisane (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców KRS albo
zaświadczenia o wpisie do CEIDG (jeżeli dotyczy),
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.
5. O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego oraz na podstawie art.5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca
2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi
sytuację na Ukrainie.
VI.
Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą kierując się kryterium ,,CENA". Cena będzie
podlegała ocenie w kryterium cena o wadze 100%.
2. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną, wyliczoną zgodnie
z zasadami podanymi w Ofercie - Formularzu Cenowym.
3. W toku oceny ofert Zamawiający może:a) żądać od Wykonawców pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w każdym czasie,
b) poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę,
którego oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed
ustaleniem rankingu ofert.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom
określonym w niniejszym Zaproszeniu i która została oceniona zgodnie z postanowieniem pkt 2. jako
najkorzystniejsza.
VII.
Termin związania ofertą.
1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Termin, do którego Wykonawcy będą związani złożoną ofertą ustala się na 30 dni licząc od dnia
upływu ostatecznego terminu do składania ofert.
VIII.
1.
Miejsce oraz termin składania ofert.
Oferty należy składać w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej i muszą być
zaszyfrowane (szyfrowanie musi zapewnić niemożność zapoznania się z treścią oferty przed
upływem terminu składania ofert).
3.Wykonawca zobowiązany jest w dniu 23 stycznia 2025 r od godziny 10.00 do
godz. 11.00 przesłać pocztą elektroniczną, odrębnym mailem aniżeli oferta - hasło do
pliku deszyfrującego plik z kompletną ofertą. Nie przesłanie hasła we wskazanych powyżej
godzinach czyli do terminu otwarcia ofert będzie skutkować odrzuceniem oferty.
5.Zamawiający zapozna się z treścią ofert, oceni ważność ofert pod względem formalnym i przyjętych
kryteriów oceny ofert na posiedzeniu niejawnym.
6.
Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego
postępowania informacje o:
-nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności
gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
-cenach lub kosztach zawartych w ofertach;
-innych kryteriach zawartych w ofertach;
- terminach wpływu ofert z podaniem dokładnej daty i godziny wpływu.IX.
Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie internetowej Sądu
Okręgowego w Radomiu informację o wyborze najkorzystniejszej oferty, zawierającą:
-nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania
działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz
- nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami
wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom
w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
XI.
Postanowienia końcowe.
Sądem właściwym dla rozpoznawania wszelkich sporów wynikających z niniejszego postępowania
jest Sąd Powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
XII.
Informacja na temat przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego,
a przekazanych przez Wykonawców.
W związku z gromadzeniem przez Zamawiającego danych osobowych niezbędnych do udzielania
zamówienia publicznego, Zamawiający udostępnia Wykonawcy informacje zgodnie z art. 13 RODO na
swojej stronie internetowej pod adresem: www.radom.so.gov.pl w zakładce: ,,Ochrona danych
osobowych- Informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Sąd Okręgowy w Radomiu ".

Kontakt:
X.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Wszelkich informacji na temat postępowania udziela w dni robocze w godzinach od 8.00 - 15.00
Marzena Tarczyńska e-mail: marzena.tarczynska@radom.so.gov.pl (48)6776555 .

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.