Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zaprojektowanie i budowa przepustów drogowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie i budowa przepustów drogowych

Data zamieszczenia: 2025-02-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Brwinów
ul. Grodziska 12
05-840 Brwinów
powiat: pruszkowski
tel. 22 738 25 82
zamowienia@brwinow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Brwinów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 738 25 82
Termin składania ofert: 2025-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. Nazwa/Przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie i budowa 2 przepustów drogowych przy przejściu Ul. Sarenki i Ul. Daniela przez trasę rowu melioracyjnego RS-11 w Żółwinie.
4. Opis przedmiotu zamówienia: Ulice Sarenki (dz. nr ew. 397/24) i Daniela (dz. nr ew. 397/2) w Żółwinie są w trakcie porządkowania - są to nowe odcinki dróg. Ponieważ planuje się urządzenie tych dróg w celu umożliwienia dojazdu do przygotowujących się inwestycji na działkach przyległych do nich, trzeba wykonać przejazdy przez istniejący rów melioracyjny RS-11, przez który obie drogi przebiegają niemal prostopadle. Zadaniem Wykonawcy będzie jak najszybsze zaprojektowanie i wybudowanie 2 przepustów w miejscach, gdzie drogi krzyżują się z trasą rowu. Z wstępnego pomiaru wynika, że Ul. Sarenki krzyżuje się z trasą rowu na długości ok. 17m (lekko skośny przebieg), natomiast Ul. Daniela krzyżuje się z trasą rowu na długości ok. 10m. Zgodnie z Ustawą Prawo Wodne konieczne będzie zatem uzyskanie między innymi decyzji Pozwolenia Wodnoprawnego.
Zakres prac będzie obejmował:
1. Zaprojektowanie obu przepustów z uzyskaniem ostatecznej decyzji Pozwolenia Wodnoprawnego, zgłoszeniem rozpoczęcia robót i wszystkich innych dokumentów wymaganych prawem.
2. Wybudowanie obu przepustów wraz z żelbetowymi ściankami czołowymi do wysokości poziomu drogi, obsypanie i zasypanie rury przepustowej z zagęszczeniem z zachowaniem min. 10cm podbudowy piaskowej na rurach, wysypaniem pasa drogowego kruszywem tłuczniowym kwarcytowym, samoklinującym 0/3 lmm na przejeździe przez przepusty
0 szer. 6,5m i na długości min. ok. 8m, grubości 20cm z zagęszczeniem, uporządkowanie terenu i wyrównanie do poziomu drogi w miejscach przepustów oraz uporządkowanie terenu przyległego.
3. Założenia techniczne : wstępnie zakłada się średnicę wew. rur min. 800mm, rury WIPRO, łączone na kielich z uszczelką. Dane techniczne rur muszą jednakże wynikać z obliczeń
1 możliwości terenowych. W przypadku stwierdzenia ryzyka zbyt małego nasypu na rurach (przykrycia) będzie trzeba rozważyć konieczność wybudowania przepustu (przepustów) okularowego, przepustu z rur prostokątnych lub niewielkiego podwyższenia terenu na najeździe na przepust, jednakże po uzgodnieniu tego warunku z Zamawiającym. Ścianki czołowe wraz z krótkim umocnieniem ścian i dna rowu przy nich jako elementy skrajne przepustu muszą znajdować się na terenie drogi gminnej, tj. działek nr ew. 397/24 i 397/2. Przy skrajniach ścianek czołowych zabezpieczyć miejsce przed najazdem słupkami U-12b
zamontowanymi w gruncie (z obetonowaniem). W Ul. Daniela od strony wschodniej koniec przepustu może wypaść w łuku drogi na skrzyżowaniu. W takiej sytuacji ścianka czołowa będzie musiała wypaść bezpośrednio przy granicy z sąsiednią nieruchomością, nie będzie umocnienia z płytek rowu otwartego. Miejsce także oznakować przed i za ścianką słupkami U-12b, posadowionymi w gruncie (z obetonowaniem). Projekt przed złożeniem do organów wydających decyzje należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu. Wszystkie prace budowlane muszą odbywać się pod nadzorem uprawnionego geodety, który wytyczy skrajne punkty przepustów, ale także dokona inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca po zakończeniu prac budowlanych przedłoży Zamawiającemu mapy inwentaryzacji geodezyjnej w min. 2 egzemplarzach oryginalnych. Do inwentaryzacji trzeba będzie także przekazać także dokumentację powykonawczą w 2 egz.

CPV: 71320000-7, 45210000

Składanie ofert:
b) ofertę należy przesłać pocztą na adres: zamowienia@brwinow.pl ,*) lub złożyć w formie - *) do dnia 20.02.2025r. do godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji umowy: do 15.12.2025r.

Wymagania:
W przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę i niemożliwości uzyskania przez Niego map inwentaryzacyjnych w terminie określonym umową, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzenie złożenia prac do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z uzasadnieniem wystąpienia okoliczności. Inwentaryzację Wykonawca w takim wypadku dostarczy w ciągu 30 dni po odbiorze końcowym. W przypadku zbyt długiej zwłoki w Organach uzgadniających i wydających Decyzje, której skutkiem nie będzie możliwość wykonania Umowy w uzgodnionym terminie, Wykonawca złoży wniosek do Zamawiającego o przedłużenie terminu umowy do dnia 30.11.2025r.
4. Warunki bezpieczeństwa : rów RS-11, jest obecnie ,,suchy", jednak w okresach silnych opadów przepływa nim znaczna ilość wody od strony wsi Terenia i Stara Wieś i trzeba mieć takie ryzyko na uwadze. Dlatego harmonogram prac należy zaplanować w taki sposób, by nie dokończone odcinki prac (np. z powodu przerwy nocnej) zabezpieczać przed uszkodzeniami, szkodami gruntów sąsiednich lub prace wykonać w sposób ciągły, w wypadku zaistnienia ryzyka podtopieniem miejsca, ewentualnie zabezpieczać się w inny sposób.
5. Rozliczenie : nastąpi dwuetapowo. Pierwszy etap - po uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia wodnoprawnego umożliwiającego rozpoczęcie budowy i przekazaniu Zamawiającemu projektu z operatem wodnoprawnym i Decyzją. Płatność w takim wypadku wyniesie do 20% wartości całkowitej umowy. Pozostała część wartości umowy zostanie wypłacona po zakończeniu budowy. Istnieje możliwość dokonania płatności jednorazowo jeśli Wykonawca przestawi taką wolę.
6. Opis wymagań od wykonawców i sposobu ich potwierdzenia (dokumenty podmiotowe i przedmiotowe:
Oferent powinien wykazać że w okresie ostatnich 3 lat zrealizował (zakończył i uzyskał zgody) co najmniej 2 zamówienia polegające na zaprojektowaniu odwodnienia dróg, placów, budowie, przebudowie zbiorników wodnych, przepustów, przy czym konieczne było uzyskanie zgody wodnoprawnej i taką uzyskał. W części dotyczącej budowy oferent musi wykazać, że wybudował lub całkowicie wyremontował w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 przepusty drogowe o średnicach min. 600mm. i długości co najmniej 6m. Przez całkowite wyremontowanie uznaje się wymianę całego rurociągu w przepuście lub większy zakres prac. Oferenci, którzy zrealizowali i zakończyli takie prace dla Gminy Brwinów obowiązani są wskazać numer i nazwę umowy oraz termin jej realizacji. Ponieważ zamówienie obejmuje projektowanie i budowę, Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez konsorcjum oraz Wykonawcę ze wskazanym Podwykonawcą. Wykaz zrealizowanych i wykazanych przez Wykonawców zamówień w takim wypadku będzie
łączony jako wspólna oferta i akceptowany, jeśli będzie spełniać wymagania niniejszego postępowania.
7. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty:
Najniższa cena -100 %
8. Wnioski o wyjaśnienia odnośnie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia należy składać w formie elektronicznej lub pisemnej*): do 18.02.2025r. godz.10.00
e-mail: zamowienia@brwinow.pl; fax: -
a) ofertę należy sporządzić (wypełnić) według formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
c) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, chyba, że opóźnienie nastąpi z udokumentowanej awarii systemu informatycznego.
10. Ogłoszenie wyników postępowania.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru.
11. Zamawiający informuje, że:
a) podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w pkt. 7,
b) o miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi Wykonawcę,
c) umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego oraz danych w ofercie,

Kontakt:
2. Nazwa referatu, biura, pracownika na samodzielnym stanowisku udzielającego zamówienia, z podaniem numeru telefonu osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: Referat LR., Szymon Jarząbek, tel. 22 738 25 82.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.