Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie pionu kanalizacji sanitarnej oraz pionów wody zimnej |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Prądnik Biały Wschód" w Krakowie ul. Grażyny 3 31-217 Kraków powiat: Kraków tel. 506 211 654, 506 211 651, 12 415 48 83, 12 415 03 38, 12 415 18 62 techniczny@pradnikbialywsch.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 506 211 654, 50 |
Termin składania ofert: | 2025-03-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
na wykonanie prac w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Prądnik Biały Wschód" w Krakowie: - wykonanie dla kuchni pionu nr 4 kuchennego: kanalizacji sanitarnej oraz wody zimnej (niskiej i wysokiej) w budynku przy ul.: Imbramowskiej 7 w Krakowie. §2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie pionu kanalizacji sanitarnej D110 PVC niskoszumowe oraz pionów wody zimnej "wysokiej" i "niskiej" na korytarzu (od strony wind) z wykonaniem podłączeń do kuchni mieszkań. Zakres prac 1. Pion kanalizacji wykonać z rur PVC DN110 niskoszumowych. 2. Na V piętrze należy zabudować odsadzkę 3. Na V piętrze powyżej odsadzki oraz na VIII piętrze i w piwnicy przed włączeniem do poziomu zabudować czyszczaki. 4. Piony wody zimnej wykonać z rur PEX KanTherm o połączeniach zaciskanych: o woda "niska" do iii p. z rur 0 32 x3,0 o woda" "wysoka" do VII p. z rur 0 40 x3,5, powyżej z rur 0 32 x3,0 5. Rurociągi wody zimnej izolować otulinami z pianki ThermoSmartPRO gr 13 mm: 6. Na pionach kanalizacji i wody wykonać trójniki dla podłączenia wewnętrznych instalacji w kuchniach 7. Wykonać podłączenia do wewnętrznych instalacji wody i kanalizacji do każdego mieszkania 8. Trwale "zakorkować" istniejące podejścia wody i kanalizacji w kuchniach, gdzie dokonano przepięcia instalacji. 9. Wodomierze wody zimnej z zaworem głównym z kuchni przenieść na klatkę schodową. 10. Piony obudować płytami GK z zabudową drzwiczek rewizyjnych dla wodomierzy i czyszczaków 11. Wykonać cokoliki z płytek ceramicznych - kolor należy ustalić z Inspektorem. 12. Nie należy wyceniać malowania (klatka schodowa w trakcie prac malarskich). Przed sporządzeniem ofert zalecana jest wizja. §3 WYMAGANIA W ZAKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Prace muszą być prowadzone z uwzględnieniem normalnego użytkowania budynków przez mieszkańców. 2. Terminy wykonania podłączeń Wykonawca ustali indywidualnie z użytkownikami lokali. 3. Wykonawca jest obowiązany do sprzątania ( codziennie po zakończeniu prac w danym dniu ) w miejscach prowadzonych robót; miejsca ogólnodostępne muszą być uprzątnięte ze wszelkiego rodzaju pozostałości po wykonanych pracach (gruz, kurz, resztki materiałów). 4. Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji gruzu i złomu ( wyniesienie z budynku, zeskładowanie w pojemnikach lub workach, załadunek i wywiezienie na składowisko, posprzątanie w budynku śladów po wynoszeniu gruzu). Koszty utylizacji ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca jest obowiązany w czasie całego okresu realizacji robót zapewnić bezpieczeństwo mieszkańcom, osobom postronnym. 6. Przedmiot robót należy wykonać z materiałów własnych, dobrej jakości, nowych oraz wolnych od wad. 7. Wykonawca ma obowiązek konsultować z Zamawiającym jakość materiałów przed wbudowaniem. 8. Wszystkie materiały użyte do wykonania prac winny posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie; odpisy odpowiednich świadectw należy przedstawić przed wbudowaniem Inspektorowi Nadzoru oraz załączyć je do protokołu odbioru końcowego. 9. Wykonawca odpowiada za straty spowodowane przez niego w rzeczowych składnikach majątkowych mieszkańców oraz Zamawiającego powstałe w związku z wykonaniem prac. 10. Zamawiający nie odpowiada za urządzenia i materiały pozostawione przez Wykonawcę na terenie wykonywania prac. Otwarcie ofert: §11 OTWARCIE OFERT Otwarcie ofert nastąpi: w siedzibie Spółdzielni Ul. Grażyny 3, Kraków w dniu 6.03.2025 r. godz. 12:30. Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego, Ul. Grażyny 3, Kraków lub przesłać na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa Prądnik Biały Wschód Ul. Grażyny 3, 31-217 Kraków do dnia 6.03.2025 r. do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin podpisania umowy: do 14 dni od rozstrzygnięcia przetargu 3. Termin rozpoczęcia robót: od dnia podpisania umowy 4. Termin zakończenia robót: 28.03.2025 r. Wymagania: 2. Podstawa prawna. a) Regulamin udzielania zamówień obowiązujący w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Prądnik Biały Wschód" w Krakowie - uchwała RN nr 202 z 20.09.2022 r. b) Kodeks cywilny 11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i zabudowane materiały. 12. Terminy obowiązywania gwarancji liczone będą od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia pomieszczeń kuchni oraz urządzeń sanitarnych przed uszkodzeniami podczas wykonywania prac w mieszkaniach. 14. Zamawiający nie dopuszcza zlecenia wykonania całości ani części prac innej jednostce bez jego zgody. 1. Wykonawca będzie związany z ofertą do 20.03.2025 r. §5 WARUNKI ROZLICZENIA! PŁATNOŚCI 1. Podstawę wystawienia faktury stanowi protokół odbioru robót podpisany przez Inspektora 2. Termin płatności określa się na 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. §6 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.0 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenia że; 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane ( co najmniej 5 robót ) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. posiadają polisę ubezpieczeniową związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą na min. 100 000zł (oświadczenie lub kopia polisy) §7 DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE NALEŻY PRZEDSTAWIĆ W OFERCIE 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący integralną część niniejszego SIWZ. Ceny należy podać brutto (w tym VAT 8%) 2. Zaparafowany wzór umowy 3. Oświadczenia pisemne wynikające z § 6 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie lub oświadczenie o niezaleganiu ze składkami ZUS i US. 6. Oświadczenie oferenta, że wyraża zgodę na udostępnienie treści umowy członkom Spółdzielni 7. Referencje dotyczące co najmniej 5 prac wykonanych w ostatnich 5 latach o charakterze i wartości podobnej do niniejszej oferty. §8 INFORMACJE DOTYCZĄCE SPOSOBU SPORZĄDZENIA OFERTY 1. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodną z wymaganiami w niniejszej SIWZ pod rygorem jej odrzucenia. 2. Formularz ofertowy musi być podpisany przez Oferenta, lub przez osoby, które są upoważnione do składania oświadczeń woli w jego imieniu. Upoważnienie, o którym mowa musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów przedstawionych w ofercie, np. z odpisu z właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4 Dokumenty, które nie są sporządzane przez Wykonawcę mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii opatrzonej klauzulą ,,za zgodność z oryginałem^ 5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze, lub odręcznie nieścieralnym atramentem lub długopisem. 6. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. §9 ZAWARTOŚĆ, OPAKOWANIE 1 OZNAKOWANIE OFERT 1. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić: dokładną nazwę i adres Oferenta, numer telefonu, napis określający przedmiot postępowania przetargowego o treści: BUDOWA PIONU KANALIZACJI i WODY ZIMNEJ NR 4 w BUDYNKU IMBRAMOWSKA 7 Nie otwierać przed dniem 6.03.2025 r. godz. 12:30 2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyżej wymienionym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania (obowiązuje data i godzina wpływu do Zamawiającego). §12 KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT 1. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa Zamawiającego. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 2.1. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków 2.2. Wykonawców, którzy złożyli niekompletną ofertę w stosunku do SIWZ 3. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. W treści oferty Zamawiający może poprawić: (niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona): 4.1. oczywiste omyłki pisarskie 4.2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek 4.3. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o dokonanych zgodnie z §12 pkt 4.1 i 4.2 poprawkach 4.4. Wykonawca w terminie 3 dni od otrzymania powiadomienia o którym mowa w §12 pkt 4.1 i 4.2, pisemnie wyrazi zgodę na dokonanie tych zmian w jego ofercie. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 5.1 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem § 12 pkt 3. 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłek, o których mowa w §12 pkt. 4 5.3 Wykonawca w terminie 3 dni, od dnia doręczenia żądania wyjaśnień zgodnie z § 12 pkt. 3, nie udzieli pisemnej odpowiedzi na otrzymane pytania. §13 SZCZEGÓŁOWE ZASADY ROZSTRZYGANIA PRZETARGU 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert: Preferencje-pisemne potwierdzenie już wykonanych robót od 0-2 pkt 1.2. udzielany okres gwarancji od 0-2 pkt 1.3.oferowana wartość ryczałtowa wykonania od 1-16 pkt 2. Zarząd SMPBW dokonuje wyboru Wykonawcy z przedstawionych przez Komisję Przetargową najkorzystniejszych ofert. 3. Zarząd SMPBW przed podjęciem ostatecznej decyzji, może przeprowadzić dodatkowe negocjacje z wybranymi oferentami. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn. §14 WYNIKI POSTĘPOWANIA I WARUNKI ZAWARCIA UMOWY 1. Ogłoszenie wyników nastąpi pisemnie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółdzielni oraz na stronie internetowej SM PBW 2. Wybrany Oferent zostanie powiadomiony telefonicznie lub emailem o miejscu i terminie zawarcia umowy. 3. Wpłacone wadium zostanie zwrócone firmie, która nie wygrała przetargu następnego dnia po rozstrzygnięciu przetargu, a firmie, która wygra przetarg następnego dnia po podpisaniu umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru Wykonawców na poszczególne budynki. Wszelkie; zapytania, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawca przekazuje; a) pisemnie na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Prądnik Biały Wschód" w Krakowie, ul. Grażyny 3 31-217 Kraków, pok. 6 b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@pradnikbialywsch.pl Kontakt: 2. W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia osobą uprawnioną do przekazywania informacji jest v-ce Prezes ds. technicznych tel. 506 211 654 oraz Inspektor ds. instalacyjnych tel. 506 211 651. |
© eurobudowa.pl 2004-2025