Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zapewnienie aparatury kontrolno-pomiarowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zapewnienie aparatury kontrolno-pomiarowej

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: KGHM CUPRUM sp. z o.o. - Centrum Badawczo-Rozwojowe
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 2-8
53-659 Wrocław
powiat: Wrocław
Tel. +48 71 78 12 201, Fax +48 71 34 43 536
przetargi@kghmcuprum.com
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. +48 71 78 12 20
Termin składania ofert: 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr DZ/01/02/2025
na usługę polegającą na zapewnieniu aparatury kontrolno-pomiarowej (mudlogging) wraz z obsługą podczas wiercenia głębokich otworów
wiertniczych
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu aparatury kontrolno-pomiarowej (mudlogging) wraz z obsługą podczas wiercenia głębokich otworów wiertniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1. Laboratorium polowe powinno posiadać wyposażenie i oprogramowanie umożliwiające automatyczny monitoring parametrów wiercenia, transmisję danych w czasie rzeczywistym, system pomiaru zgazowania oraz system gromadzenia i przetwarzania danych geologiczno-złożowych i wiertniczych.
2. Stała obsługa laboratorium w ruchu ciągłym zakładu wykonującego roboty geologiczne techniką wiertniczą od momentu kolaudacji do likwidacji otworu (min. 1 geolog z kwalifikacjami, o których mowa w dalszej części zapytania na zmianę trwającą 12h, przy czym zmiana dzienna 7:00-19:00, zmiana nocna 19:00-07:00).
3. Wykonawca zapewni możliwość udostępnienia danych w ,,Real time" (online) dla Zamawiającego (do 3 udostępnień).
4. Wymagane jest prawidłowe funkcjonowanie oprogramowania użytkowego w zakresie:
a) bazy danych wiertniczych i złożowych (czasowej i głębokościowej),
b) przedstawiania parametrów wiertniczych i złożowych na ekranach monitorów w postaci graficznej
i cyfrowej w czasie rzeczywistym (z możliwością ustawiania progów alarmowania),
c) ciągłego drukowania rejestrowanych parametrów w czasie rzeczywistym.
5. Szczegółowy zakres obowiązków serwisu aparatury kontrolno-pomiarowej:
a) sporządzanie raportu dobowego (wg. stanu na godz. 24:00) zawierającego m.in. komplet informacji z ostatniej doby dotyczących stanu technicznego otworu wraz z parametrami technologicznymi, własnościami płuczki, dokładnym opisem przewiercanej litologii, głębokościami zalegania kolejnych wydzieleń stratygraficznych, objawami gazowymi z dokładną analizą chromatograficzną, przebiegiem prac wiertniczych w ciągu ostatniej doby) oraz wykresów rejestrowanych i kalkulowanych parametrów w formacie PDF dla Zamawiającego,
b) sporządzanie raportu z zapuszczania i wyciągania przewodu wiertniczego,
c) określanie i prognozowanie ciśnienia złożowego i szczelinowania,
d) kontrola otworu w aspekcie zagrożenia erupcyjnego,
e) sporządzanie kalkulacji hydraulicznych,
f) optymalizacja procesu wiercenia (dla doboru świdrów, technologii wiercenia),
g) prognozowanie produktywności poziomów (gaz znormalizowany, wskaźniki węglowodorowe),
h) łączenie informacji geologiczno-złożowych i wiertniczych z karotażem geofizycznym oraz wyprowadzania wyników w postaci logów graficznych,
i) pobór prób zwiercin do skrzynek pozostających w magazynie Zamawiającego,
j) przygotowanie prób zwiercin do przekazania do centralnego archiwum geologicznego polegające na: pobraniu prób zwiercin, wysuszeniu prób, spakowaniu do woreczków strunowych, przygotowanie metryczek zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, spakowanie prób zwiercin do opakowania zbiorczego, opisanie opakowania zbiorczego zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego.
6. Wyposażenie laboratorium:
a) kalcymetr,
b) lampa Wood'a,
c) odczynniki chemiczne,
d) mikroskop,
e) suszarka do próbek,
f) sita laboratoryjne,
g) w biurze kierownika wiertni oraz w biurze dozoru / nadzoru geologicznego musi znajdować się komputer wraz z wyposażeniem do bieżącej kontroli parametrów wiercenia z możliwością ustawienia progów alarmowych oraz monitor dla wiertacza i monitor przy sitach wibracyjnych z możliwością ustawienia progów alarmowych wraz z sygnalizacją świetlną i akustyczną;
7. Zakres parametrów rejestrowanych bezpośrednio z czujników:
a) głębokość otworu i położenie świdra,
b) ciężar na haku,
c) obroty stołu wiertniczego,
d) moment obrotowy stołu wiertniczego,
e) ciśnienie tłoczenia pomp płuczkowych,
f) ciśnienie płuczki w przestrzeni,
g) ilość suwów pomp płuczkowych,
h) objętość płuczki na zbiornikach (założyć ilość czujników zapewniającą pełną kontrolę bilansu płuczki + 1 czujnik na zbiorniku Trip Tank),
i) natężenie wypływu płuczki z otworu,
j) ciężar właściwy płynów wejściowy i wyjściowy,
k) pH płynu wejściowe i wyjściowe,
I) temperatura płynu wejściowa i wyjściowa,

m) zgazowanie płuczki (TG, metanomierz + chromatograf z możliwością rozdziału węglowodorów w zakresie od metanu (C1) do pentanu (iC5, nC5), pomiar stężenia C02, H2S, 02/N2).
8. Zakres parametrów z przetwarzania i kalkulacji danych:
a) postęp mechaniczny wiercenia,
b) nacisk na świder,
c) wydajność pomp płuczkowych,
d) bilans płuczki,
e) ekwiwalentny ciężar płuczki,
f) gradient ciśnienia porowego,
g) gradient ciśnienia szczelinowania,
h) gradient ciśnienia nadkładu,
i) hydraulika (kalkulacje oporów przepływu prowadzić z uwzględnieniem rzeczywistej temperatury płuczki obiegowej),
j) prędkość zapuszczania / wyciągania przewodu,
k) ciśnienie tłokowania przy zapuszczaniu / wyciąganiu przewodu,
I) ciężar poszczególnych sekcji zestawu,
m) tonokilometry liny wielokrążkowej,
n) czas pracy świdra,
o) czasy wynoszenia z danej głębokości próby gazu i próby zwiercin, p) czas pełnego obiegu płuczki, q) zaciąganie / podstawianie.
9. Zakres dodatkowych parametrów rejestrowanych podczas badań hydrogeologicznych w otworze:
a) potencjał redox płynu wejściowy i wyjściowy,
b) przewodność płynu wejściowa i wyjściowa,
c) pomiar zwierciadła płynu przy pompowaniu hydrogeologicznym (czujnik w otworze pod pompą).
10. Zakres dodatkowych obowiązków podczas badań hydrogeologicznych na otworze:
a) wysyłanie wraz z raportami dobowymi i logami aparatury kontrolno-pomiarowej bazy czasowo-głębokościowej podczas badań hydrogeologicznych (pliki las. i xls., krok co 1 min.).
11. Inne obowiązki:
a) interpretacja procesów zachodzących w otworze (np. objawy węglowodorów, ucieczki i przypływy płuczki, przyczyny komplikacji, zaciągania, itp.) i przesyłania niezwłocznie informacji w formie raportów do Zamawiającego;
b) w czasie wiercenia otworu każdorazowo po wykonaniu odcinkowych pomiarów geofizycznych oraz po zakończeniu prac wiertniczych Wykonawca prac dostarczy sprawozdanie z pracy laboratorium.
12. Sporządzanie sprawozdania odcinkowego po zakończeniu każdej sekcji otworu. Sprawozdanie należy przesłać w wersji elektronicznej na wskazane przez Zamawiającego adresy e-mail.
13. Zakres sprawozdanie odcinkowego:
a) głębokość otworu,
b) zarurowanie otworu,
c) dokładny opis litologiczno-stratygraficzny przewierconych utworów wraz z objawami węglowodorów,
d) węglanowość próbek okruchowych i rdzeni,
e) zaniki i przypływy płuczki oraz straty technologiczne, analiza ciśnień porowych, złożowych i szczelinowania, zgazowania płuczki (opis wskazań zgazowania należy przeprowadzić w całym profilu otworu, dokładnie opisywać objawy podając głębokość, wielkość tła, maksymalne

wskazania, wyróżnić Trip Gas, Connection Gas, objawy gazowe interpretować w powiązaniu z przewierconym profilem geologicznym oraz parametrami wiercenia, na logu geologicznym nanosić wskazania węglowodorów od minimum 0,001%,
f) interwały typowane do opróbowania (podawać interwały wraz z opisem i uzasadnieniem, przeprowadzić ocenę typowanego interwału w oparciu o wskaźniki wilgotności, równowagi i charakterystyki węglowodorowej),
g) opis technologii wiercenia (rodzaj świdrów i koronek, średni nacisk, obroty, ciśnienie tłoczenia, wydatek płuczki, postęp wiercenia),
h) dane dotyczące płuczki wiertniczej (rodzaj płuczki, ciężar właściwy, wiskoza, filtracja, zasolenie),
i) zestaw logów w skali 1:500.
14. Sporządzenie dokumentacji końcowej z pracy aparatury kontrolno-pomiarowej. Dokumentację należy sporządzić w 4 egzemplarzach w ciągu 30 dni od zakończenia prac na otworze.
15. Zakres opracowania końcowego.
a) Sprawozdanie w formie tekstowej z kompletem logów końcowych w skali głębokościowej 1 : 500 w tym:
o Log geologiczny: postęp wiercenia, nacisk na świder, obroty stołu (w skali liniowej), skład procentowy próbek okruchowych, profil litologiczny zinterpretowany, skład procentowy gazów (z zaznaczeniem trip i connection gaz), procentowa zawartość węglanów w próbkach okruchowych i w rdzeniach, interwały rdzeniowania z uzyskiem rdzenia, objawy węglowodorów, zarurowanie otworu, głębokość zmiany świdrów i koronek, Komentarze: opis stratygraficzno-litologiczny przewierconych warstw, podstawowe parametry płuczki (ciężar właściwy, wiskoza, filtracja, zasolenie), rodzaj świdrów i koronek.
o Log gazowy: postęp wiercenia (w skali liniowej), profil geologiczny zinterpretowany, skład procentowy gazów (z zaznaczeniem trip i connection gaz), gaz znormalizowany, wskaźniki węglowodorowo - fazowe Wh, Bh, Ch (w miarę możliwości).
o Log techniczny 1: postęp wiercenia, nacisk, obroty stołu, profil geologiczny zinterpretowany, moment obrotowy, ciśnienie tłoczenia, suwy pomp, wydatek tłoczenia, natężenie wypływu płuczki, głębokość zmiany świdrów i koronek. Komentarze: rodzaj świdra i koronki, parametry płuczki w poszczególnych marszach.
o Log techniczny 2: postęp wiercenia, profil geologiczny zinterpretowany, temperatura płuczki wchodzącej i wychodzącej, ciężar właściwy płuczki wchodzącej i wychodzącej, objętość płuczki w zbiornikach. Komentarze: ilości płuczki dodawanej, zaniki płuczki, straty technologiczne płuczki.
o Log ciśnieniowy: postęp wiercenia, nacisk, obroty stołu, profil litologiczny zinterpretowany, dexp (dodatkowo sigma log dla skał węglanowych) z naniesionym trendem, gradient ciśnienia porowego, gradient ciśnienia szczelinowania, gradient ciśnienia nadkładu, ekwiwalentny ciężar płuczki (ECD).
o Log temperaturowy: postęp wiercenia, profil litologiczny zinterpretowany, temperatura płuczki wchodzącej, temperatura płuczki wychodzącej, ciśnienie tłoczenia, wydatek tłoczenia, Komentarze: ucieczki i przypływy płuczki, dodawania płuczki.
o Log geofizyczny: postęp wiercenia, profil litologiczny zinterpretowany, profilowanie średnicy otworu, profilowanie gamma, profilowanie neutron - neutron, profilowanie akustyczne.
b) Sprawozdanie w formie cyfrowej (na płycie CD, 4 egzemplarze), zawierające: Sprawozdanie końcowe.
Raporty dobowe (.doc, .xls, .pdf). Wykresy dobowe Czasową baza danych (.las). Głębokościową baza danych (.las, .csv).

- Logi.
16. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Sprzęt kontrolno-pomiarowy winien posiadać niezbędne zatwierdzenia i dopuszczenia do pracy na wiertniach.
b) Wykonawca powinien posiadać doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, w wykonaniu minimum dwóch usług w zakresie zapewnienia pracy aparatury kontrolno-pomiarowej wraz z obsługą, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata, w tym okresie. Powyższe informacje należy wykazać w Załączniku nr 1.
c) Wykonawca musi dysponować taką liczbą kabin i pracowników aby mógł zapewnić równocześnie aparaturę kontrolno-pomiarowa wraz z obsługą na minimum dwóch otworach wierconych równocześnie w ruchu ciągłym w systemie dwuzmianowym.
d) Pracownicy obsługujący aparaturę kontrolno-pomiarowa muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku geologicznym i/lub wiertniczym oraz szkolenia w zakresie zagrożenia erupcyjnego i siarkowodorowego (zwane dalej wymaganymi kwalifikacjami), a także doświadczenie przy obsłudze aparatury podczas wiercenia otworów o głębokości powyżej 1000 m, w tym na otworach z zagrożeniem erupcyjnym i siarkowodorowym. W ofercie należy podać liczbę pracowników przewidzianych do obsługi aparatury kontrolno-pomiarowej. Minimalna ilość pracowników wymagana przez Zamawiającego to 8 osób. Powyższe informacje należy wykazać w Załączniku nr 2.
e) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa ramowa na okres 24 miesiące lub do wyczerpania wartości umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy ramowej z więcej niż jednym Wykonawcą. Warunkiem zawarcia umowy ramowej będzie uzyskanie stosownej zgody korporacyjnej.
f) Prace realizowane będą na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy przez Zamawiającego.
g) Zlecenia będą przekazywane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Brak przekazania zleceń nie będzie stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego.
h) Zamawiający poinformuje o planowanym rozpoczęciu prac telefonicznie lub pocztą e-mail z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Zlecenie w formie pisemnej lub e-mail zostanie przekazane Wykonawcy najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem prac.
i) Każde zlecenie podlegać będzie odrębnemu wykonaniu, odbiorowi i rozliczeniu, zgodnie z postanowieniami Umowy ramowej i zakończone protokołem odbioru.
j) Prace objęte przedmiotem umowy rozliczane będą na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT, w okresach miesięcznych na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów cząstkowych (miesięcznych) odbioru prac w oparciu o ceny jednostkowe określone w umowie.
k) Wykonawca, w ramach wynagrodzenia za wykonanie zamówienia, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu autorskie prawa majątkowe do przedmiotu zamówienia z chwilą przekazania dokumentacji.
I) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie
określonych czynności związanych z realizacja przedmiotu zamówienia, m) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej dbałości w zakresie ochrony
środowiska i gospodarki materiałami i odpadami podczas wykonywania wszelkich prac
wynikających z przedmiotu zamówienia, n) Wykonawca powinien posiadać ważną polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 2.000 000,00 zł.
o) Wykonawca powinien udzielić minimum 12-miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia

Dokument nr: DZ/01/02/2025

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.03.2025 r. o godz. 08:30

Składanie ofert:
Oferty składa się w formie elektronicznej w postaci dokumentów podpisanych podpisem kwalifikowanym bądź ePUAP na adres: przetargi@kghmcuprum.com; E-mail, należy zatytułować: ,,Oferta na usługę polegającą na zapewnieniu aparatury kontrolno-pomiarowej wraz z obsługą"
Zamawiający dopuszcza przesłanie skanów podpisanych dokumentów, zastrzegając możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia oryginałów w celu weryfikacji.
TERMIN SKŁADANIA ofert: do 04.03.2025 r. do godz. 08:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: umowa ramowa na 24 miesiące lub do wyczerpania
wartości umowy, przy czym realizacja poszczególnych zleceń będzie się rozpoczynać w terminie do 7 dni od dnia otrzymania zlecenia
Miejsce realizacji zamówienia: KGHM CUPRUM sp. z o.o.
Centrum Badawczo-Rozwojowe
ul. gen. Wł. Sikorskiego 2-8, 53-659 Wrocław

Wymagania:
III. KRYTERIUM OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów, w oparciu o ustalone poniżej kryteria.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostały uznane za zgodne z przepisami prawa, zgodne z warunkami określonymi w niniejszym Zapytaniu i nie zostały odrzucone z powodu niespełniania warunków określonych w niniejszym Zapytaniu.
3. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów = 100%.
4. Przyjmuje się, że w zakresie każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.
5. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
o Kryterium nr 1
Ryczałtowa jednostkowa cena netto za dobowy koszt pracy aparatury kontrolno-pomiarowej wraz z obsługą (1 osoba / zmianę dzienną; 1 osoba / zmianę nocną) podczas wiercenia otworu z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych do realizacji kosztów (m.in. mobilizacja i demobilizacja sprzętu (transport, montaż i demontaż)) - waga kryterium 40 % (C1) (maksymalnie 40 punktów).
Najniższa zaoferowana ryczałtowa jednostkowa cena netto za dobowy koszt za obsługę aparatury kontrolno-pomiarowej podczas wiercenia otworu z uwzględnieniem wszystkich kosztów
C1 =----------------------------------------------------------------------------------------------------------------x 40 pkt
Ryczałtowa jednostkowa cena netto za dobowy koszt za obsługę aparatury kontrolno-pomiarowej podczas wiercenia otworu z uwzględnieniem wszystkich kosztów
o Kryterium nr 2
Ryczałtowa jednostkowa cena netto stawki dobowej podczas przestojów aparatury kontrolno-pomiarowej z załogą (przestoje do 5 dni) - waga kryterium 10 % (C2) (maksymalnie 10 punktów).
Najniższa zaoferowana ryczałtowa jednostkowa cena netto stawki dobowej podczas przestojów z załogą do 5 dni
C2 =----------------------------------------------------------------------------------------------------------------x 10 pkt
Ryczałtowa jednostkowa cena netto stawki dobowej podczas przestojów z załogą do 5 dni
o Kryterium nr 3
Ryczałtowa jednostkowa cena netto stawki dobowej podczas przestojów aparatury kontrolno-pomiarowej bez załogi (przestoje trwające powyżej 5 dni) - waga kryterium 10 % (C3) (maksymalnie 10 punktów).
Najniższa zaoferowana ryczałtowa jednostkowa cena netto stawki dobowej podczas przestojów bez załogi powyżej 5 dni
C3 =----------------------------------------------------------------------------------------------------------------x 10 pkt
Ryczałtowa jednostkowa cena netto stawki dobowej podczas przestojów bez załogi powyżej 5 dni
-Kryterium nr 4
Doświadczenie zawodowe - waga kryterium - 20 % (max. 20pkt) (D) to kryterium będzie oceniane na podstawie przedstawionego doświadczenia w zakresie zapewnienia obsługi aparatury kontrolno-pomiarowej podczas wiercenia otworów, zdobytego w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3, to w tym okresie.
Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług minimum dwóch w zakresie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1. zgodnie z poniższym podziałem:
- 2 udokumentowane usługi - 10 pkt.
- 3 i więcej udokumentowanych usługi - 20 pkt
Do wskazanego doświadczenia w Załączniku nr 1 należy dołączyć potwierdzenie wykonania prac w postaci referencji, protokołów odbioru lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi.
o Kryterium nr 5
Zasoby ludzkie - waga kryterium - 20 % (max. 20pkt) (Z) to kryterium będzie oceniane na podstawie liczby pracowników (minimum 8) posiadających stwierdzone kwalifikacje do obsługi aparatury kontrolno-pomiarowej i posiadających doświadczenie przy obsłudze aparatury podczas wiercenia otworów o głębokości powyżej 1000 m, w tym na otworach z zagrożeniem erupcyjnym i siarkowodorowym.
Ocena zostanie dokonana w oparciu o Załącznik nr 2 - max. waga 20 punktów liczona:
- za 8 wskazanych pracowników z kwalifikacjami - 10 pkt.,
- powyżej 8 wskazanych pracowników z kwalifikacjami- 20 pkt.
Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które uzyskają łącznie za wszystkie kryteria, najwyższą liczbę punktów. Ocena końcowa oferty zostanie obliczona według wzoru: C1+C2+C3+D+Z.
Jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych (Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach), ewentualnie Zamawiający spośród ofert może wybrać tę z najniższą ceną.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
Brane będą pod uwagę jedynie oferty wypełnione na Formularzu ofertowym zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 oraz wymaganymi Załącznikami do niniejszego Zapytania. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość przedmiotu zamówienia.
Oferta powinna:
1. Zawierać wycenę wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, sporządzoną w oparciu o wszystkie informacje zawarte w niniejszym Zapytaniu.
2. Oferta winna być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia.
3. Zostać sporządzona w języku polskim, na maszynie, komputerze lub inna trwałą oraz czytelną techniką.
4. Zamawiający wymaga, aby oferta była złożona w PLN.
5. Zawierać Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania.
6. Zawierać Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiących integralną część Formularza ofertowego będącego Załącznikiem nr 3 do Zapytania.
7. Zawierać wykaz minimum dwóch usług w zakresie zapewnienia pracy aparatury kontrolno-pomiarowej wraz z obsługą, w okresie 3 lata przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z załączeniem dowodów należytego wykonania usługi w postaci kopii referencji, protokołów odbioru pracy, itp., wskazujących, że Oferent gwarantuje wymaganą jakość wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Zawierać wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
9. Zawierać Oświadczenie oraz dokument potwierdzający brak zaległości w opłacaniu składek w Urzędzie Skarbowym i dokument potwierdzający brak zaległości w opłacaniu składek w ZUS.
10. Formularz ofertowy wraz z załącznikami powinien być podpisany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do jego reprezentacji zgodnie z informacjami ujawnionymi w ewidencji lub rejestrze właściwym dla działalności Wykonawcy lub zgodnie z przedstawionym pełnomocnictwem w tym zakresie. Podpisy muszą być złożone w sposób pozwalający na zidentyfikowanie osoby podpisującej.
11. Do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwej ewidencji lub rejestru odpowiedniego dla prowadzonej działalności Wykonawcy jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub rejestru. Odpis powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższego postanowienia nie stosuje się, gdy stwierdzenie wpisu do właściwej ewidencji lub rejestru jest powszechnie dostępne (jeśli dotyczy).
12. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy do oferty należy obligatoryjnie dołączyć pełnomocnictwo uprawniające do reprezentacji Wykonawcy w tym zakresie.
13. Zawierać ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia o wartości, co najmniej 2.000.000,00 zł oraz potwierdzenie zapłaty składki na to ubezpieczenie
14. Nie dopuszcza się możliwości nanoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian na uprzednio przygotowaną treść oferty po upływie terminu do jej złożenia.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni, licząc od dnia wyznaczonego do składania ofert.
Wykonawca wybranej oferty zostanie poinformowany mailowo o zakończeniu postępowania i wyborze jego oferty.
O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje pozostałych Wykonawców biorących udział w postępowaniu w sposób analogiczny do ogłoszenia niniejszego Zapytania.
Wykonawca może przed terminem otwarcia ofert zmienić bądź wycofać swoją ofertę. W kryterium oceny ofert brana będzie pod uwagę ostatnia złożona oferta przez Wykonawcę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień do treści złożonych ofert.
VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI
Forma i zasady porozumiewania się:
1) Wykonawca może zwrócić się drogą elektroniczną do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego Zapytania w terminie nie później niż 3 dni robocze przed terminem składania ofert na adres e-mail alicja.niedziela@kghmcuprum.com
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia pytania, które wpłynie po tym terminie bez odpowiedzi.
3) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawniania źródła zapytania) Zamawiający upubliczni na stronie internetowej pod adresem https://kghmcuprum.com/przetarqi/ oraz zawiadomi Wykonawców, którzy zgłosili swoje zainteresowanie postępowaniem, a także poinformuje drogą elektroniczną Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty. Zamawiający odpowie na zadane przez Wykonawców pytania najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
4) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść niniejszego Zapytania. Dokonaną zmianę Zamawiający upubliczni na stronie internetowej pod adresem https://kqhmcuprum.com/przetarqi/ oraz poinformuje drogą elektroniczną o tym Oferentów, którym przekazano niniejsze Zapytanie.
5) Jeżeli w wyniku zmiany treści w niniejszym Zapytaniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert informując o tym na stronie internetowej pod adresem https://kghmcuprum.com/przetarqi/ oraz poinformuje drogą elektroniczną Wykonawców, którym przekazano niniejsze Zapytanie.
IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą oświadczenie, że:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz przedstawią wykaz potwierdzający, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata, w tym okresie, wykonali z należytą starannością minimum dwie usługi w zakresie obsługi aparatury kontrolno-pomiarowej.
Zamawiający wymaga, dołączenia do oferty wykazu usług stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania, a także referencji, protokołów odbioru lub innych dokumentów świadczących o należycie wykonanej usłudze.
c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia obsługującymi aparaturę kontrolno-pomiarowa i posiadającymi wymagane kwalifikacje oraz doświadczenie przy obsłudze aparatury podczas wiercenia otworów o głębokości powyżej 1000m, w tym na otworach z zagrożeniem erupcyjnym i siarkowodorowym- minimum 8 osób. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 2 po niniejszego Zapytania.
d) znajdują się w stabilnej i gwarantującej wykonanie przedmiotowego zamówienia sytuacji ekonomicznej i finansowej;
e) nie są prowadzone w stosunku do nich postępowania likwidacyjne, upadłościowe i nie pozostaje w upadłości;
f) nie zalegają ze składkami w Urzędzie Skarbowym i ZUS. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu składek w Urzędzie Skarbowym i dokumentu potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu składek w ZUS.
g) nie są w sporze sądowym ze Spółką oraz nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że Spółce przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Wykonawcy,
h) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową OC na sumę nie mniejszą niż 2.000 000,00 zł lub inne poręczenie gwarancyjne wraz z dowodem uiszczenia składki. Zobowiązuję się jednocześnie do posiadania przedmiotowej ochrony ubezpieczeniowej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków Wykonawcy złożą stosowne oświadczenie znajdujące się w Formularzu ofertowym oraz w Załączniku nr 1 i Załączniku nr 2. Złożenie podpisu pod oświadczeniem, przedstawienie wykazu usług i wymaganych kwalifikacji oraz dołączenie wymaganych powyżej dokumentów zostanie uznane za potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Warunek posiadania polisy ubezpieczeniowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia na warunkach opisanych wyżej wraz z dowodem opłacenia składki ubezpieczeniowej. Wymóg opłacenia składki ubezpieczeniowej powinien być spełniony na dzień upływu terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie ,,spełnia-nie-spełnia".
X. WARUNKI WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Oferenta, a Oferentem, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub
w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków Wykonawcy złożą stosowne oświadczenie znajdujące się w Załączniku nr 4 do niniejszego Zapytania.
XI. ODRZUCENIE OFERTY
1. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta, która:
a. jest niezgodna z treścią niniejszego Zapytania lub
b. jest niekompletna, tj. nie zawiera dokumentów i/lub oświadczeń wymaganych niniejszym Zapytaniem (pkt V.) pomimo wezwania do uzupełnienia lub
c. zawiera nieprawdziwe informacje lub
d. w stosunku do której Oferent nie złożył wyjaśnień żądanych przez Zamawiającego zgodnie z żądaniem lub
e. w stosunku do której Zamawiający wystosował wezwanie do przedłożenia dokumentów, o którym mowa w pkt V. niniejszego Zapytania, a Wykonawca nie odpowiedział na to wezwanie, zgodnie z jego treścią,
f. została zmodyfikowania po upływie terminu składania ofert,
g. została złożona po upływie terminu składania ofert.
XII. POZOSTAŁE ISTOTNE INFORMACJE
1. Koszty udziału w postępowaniu ponoszą Wykonawcy.
2. W celu realizacji zamówienia z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa ramowa.
3. Zamawiający wymaga, aby oferta była złożona w PLN,
4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich nieupublicznionych informacji oraz treści dokumentów dotyczących niniejszego postępowania lub o których uzyskał wiedzę w związku z niniejszym postępowaniem. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie jest ograniczony w czasie.
5. Zamawiający wymaga aby zaoferowany przedmiot zamówienia był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzania części zamówienia podwykonawcom.
9. Warunki płatności za wykonaną usługę - przelew 60 dni na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty z powodu rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. gdy cena ofertowa znacznie odbiega od cen rynkowych lub budzi wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. Komisja zwraca się do Wykonawcy o wyjaśnienie dotyczące uwiarygodnienia kalkulacji ceny w celu ustalenia możliwości należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia, chyba że jest to oczywiście zbędne.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny, w tym w szczególności w przypadku, gdy:
a. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia;

c. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia;
d. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
12. W przypadku oczywistych omyłek w ofercie, które nie powodują istotnych zmian w jej treści, dopuszcza się ich poprawienie i niezwłoczne zawiadomienie o tym Wykonawcy. Zamawiający może odstąpić od poprawienia omyłek oraz wzywania do uzupełnienia i wyjaśniania ofert, o ile nie będzie to miało wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.
13. W razie unieważnienia postępowania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego.
14. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustnych lub pisemnych negocjacji ceny z Wykonawcami.
16. Powiadomienie o wyborze oferty jako najkorzystniejszej nie oznacza jej przyjęcia. Warunki, na których jest dokonywany zakup, są potwierdzane poprzez podpisanie Umowy z Wykonawcą lub złożeniem Zamówienia. Zamawiający ma prawo nie podpisać Umowy z Wykonawcą, którego oferta była najkorzystniejsza, bądź nie złożyć u niego podpisanego Zamówienia.
17. Zamawiający zastrzega możliwość naliczenia kar umownych, w szczególności za:
- niewykonanie lub nienależyte wykonanie postanowień Umowy skutkujące rozwiązaniem danego Zlecenia w całości lub w części przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca, w wysokości 30 krotności stawki dobowej;
- opóźnienie w rozpoczęciu lub przerwanie realizacji Prac objętych danym Zleceniem w wysokości dwukrotności stawki dobowej, za każdy dzień opóźnienia w rozpoczęciu realizacji Prac objętych danym Zleceniem w stosunku do wyznaczonego terminu ich rozpoczęcia lub odpowiednio za każdy dzień, w którym Prace w ramach danego Zlecenia nie były wykonywane;
- opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych w realizowanych Pracach lub w Wynikach Prac lub w okresie rękojmi i gwarancji za wady, w wysokości dwukrotności stawki dobowej, za każdy dzień opóźnienia, licząc od upływu terminu wyznaczonego na usunięcie wad.
18. Składając ofertę w postępowaniu Wykonawca oświadcza, że zarówno on jak i jego reprezentanci oraz jego beneficjenci rzeczywiści w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2020 r. poz. 971 ze zm.) nie są objęci sankcjami gospodarczymi, a także przyjmuje do wiadomości, że przed podpisaniem umowy zostanie przeprowadzona weryfikacja pod kątem obecności na ogólnodostępnych listach sankcyjnych.
19. Składając ofertę w postępowaniu Wykonawca oświadcza, że zobowiązuje się przestrzegać wszelkich obowiązujących przepisów prawa dotyczących przeciwdziałania, zwalczania i reagowania na podejrzewane lub rzeczywiste zachowania korupcyjne, a także, że zapoznałem się z Polityką Antykorupcyjną Grupy KGHM Polska Miedź S.A., Kodeksem Etyki Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A. dostępnymi na stronie https://kghm.com/pl/przetargi/klauzula-antvkorupcvina oraz klauzulą antykorupcyjną KGHM CUPRUM sp. z o.o. - CBR dostępną na stronie, https://kqhmcuprum.com/wp-content/uploads/2022/04/klauzula-antykorupcvina-kghm-cuprum-sp-z-o-o-cbr.pdf, która będzie wiążąca dla stron.
20. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego zapytania ofertowego stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.

Uwagi:
XIII. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z ART. 13 RODO STOSOWANA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W
CELU ZWIĄZANYM Z PRZEPROWADZENIEM POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Zamawiający informuje, że Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest KGHM CUPRUM sp. z o.o. - CBR, 53-659 Wrocław, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 2-8,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@kghmcuprum.com
3) Administrator Danych Osobowych przetwarza:
a. Dane osobowe oferentów - w przypadku złożenia oferty przez oferenta będącego osobą fizyczną - podstawa prawna przetwarzania: art. 6 lit. b RODO oraz art. 6 lit. c RODO - celem wyboru oferty, zawarcia i wykonania umowy, jak również wypełnienia ciążących na Administratorze Danych Osobowych innych obowiązków wynikających z przepisów prawa, w związku z jej zawarciem.
b. Dane osobowe osób reprezentujących oferenta - podstawa prawna przetwarzania: art. 6 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes Administratora Danych Osobowych polegający na umożliwieniu przeprowadzenia wyboru oferty, zawarcia i realizacji umowy.
c. Dane osobowe innych osób fizycznych wskazanych przez oferenta do kontaktów z zamawiającym - podstawa prawna przetwarzania: art. 6 lit. f RODO - prawnie uzasadniony interes Administratora Danych Osobowych polegający na umożliwieniu wyboru oferty i wykonywania umowy.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
5) Dane osobowe będą przechowywane do czasu potrzebnego na realizację i rozliczenie umowy oraz niezbędnego do przedawnienia ewentualnych roszczeń;
6) podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą w ramach niniejszego postępowania prowadzonego w trybie Zapytania ofertowego, aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwi podjęcie współpracy pomiędzy ww. stronami;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoby, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania posiadają:
a) prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
b) usunięcia danych osobowych ich dotyczących, w sytuacjach określonych w art. 17 ust. 1 RODO z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 RODO;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych ich dotyczących;-o ile żądania nie są ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne oraz nie ograniczają ich, bądź wykluczają inne przepisy;
9) osoby, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania posiadają prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy którakolwiek z tych osób uzna, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO

Kontakt:
Osoba do kontaktów w sprawie ninieiszeao Zapytania: Alicja Niedziela e-mail: alicia.niedziela@kghmcuprum.com

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.