Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa nowych fabrycznie części zamiennych do parkomatów |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53 31-586 Kraków powiat: Kraków Telefon: +48 126167000 sekretariat@zdmk.krakow.pl https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | 18 000,00 zł |
Nr telefonu: | Telefon: +48 1261670 |
Termin składania ofert: | 2025-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA nowych fabrycznie części zamiennych do parkomatów firmy PARKEON model STRADA EVOLUTION-2 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa nowych fabrycznie części zamiennych do parkomatów firmy PARKEON model STRADA EVOLUTION-2 dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa, b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów: - PPU, tj. załącznik nr 2 do SWZ, - Opis przedmiotu zamówienia, tj. załącznik nr 5 do SWZ, - Tabela cenowa, tj. załącznik nr 6 do SWZ, c) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazują dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, d) Wykonawca zobowiązany jest udzielić: - minimum 6 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot umowy, - maksymalnie 12 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot umowy, e) Termin realizacji: do 30 dni od daty zawarcia umowy. 2. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia. 3. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp: Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: DOSTAWA nowych fabrycznie części zamiennych do parkomatów firmy PARKEON model STRADA EVOLUTION-2 Opis: 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa nowych fabrycznie części zamiennych do parkomatów firmy PARKEON model STRADA EVOLUTION-2 dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa, b) Zamawiający opisał Przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów: - PPU, tj. załącznik nr 2 do SWZ, - Opis przedmiotu zamówienia, tj. załącznik nr 5 do SWZ, - Tabela cenowa, tj. załącznik nr 6 do SWZ, c) Termin realizacji: do 30 dni od daty zawarcia umowy, d) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazują dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wewnętrzny identyfikator: 12/II/2025 Główna klasyfikacja (cpv): 38730000 Parkometry CPV: 38730000 Dokument nr: 123963-2025, 12/II/2025 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 27/03/2025 10:05:00 (UTC+1) Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 27/03/2025 10:00:00 (UTC+1) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Kraków (PL213) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych rodzajowo zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp. 2. Wykonawca będzie związany ofertą do dnia 24.06.2025 r. 3. Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: 1) Bogusław Latawiec - Dział Obsługi Terenowej OPP, tel. +48 12 616 73 86 (sprawy merytoryczne), 2) Rafał Herda - Dział Obsługi Terenowej OPP, tel. +48 12 616 73 85 (sprawy merytoryczne), 3) Karol Woźny - Dział Obsługi Terenowej OPP, tel. +48 12 616 73 95 (sprawy merytoryczne), 4) Dawid Błasiak - Dział Zamówień Publicznych, tel. +48 12 616 73 40 (sprawy proceduralne). 4. Zamawiający przewiduje wykluczenia wykonawcy w zakresie podstaw określonych: a) w art. 108 ust. 1 od pkt 1) do pkt 6) ustawy Pzp, b) w art. 109 ust. 1 pkt 1) i pkt 4) ustawy Pzp, c) w art. 7 ust. 1 od pkt 1) do pkt 3) ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz. 507), d) w art. 5k Rozporządzenia Rady UE nr 2022/576 w sprawie zmiany Rozporządzenia Rady UE nr 833/2014 dotyczących środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z dnia 8 kwietnia 2022 r.). 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający będzie wymagał dokumentów: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, z zastrzeżeniem w pkt 3 Części 4 SWZ, b) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że, wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, c) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: - art. 108 ust. 1 pkt 1) i pkt 2) ustawy Pzp, - art. 108 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, dotycząca orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, e) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania, o której mowa w art.108 ust.1 od pkt 3) do pkt 6), w art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 od pkt 1) do pkt 3) ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz. 507), zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ, f) Zgodnie z art. 139 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający żąda złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (JEDZ) wyłącznie od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wraz z dokumentami wskazanymi w pkt 2 Części 4 SWZ. Jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (JEDZ), g) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ, h) Oświadczenie o aktualności dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k Rozporządzenia Rady UE nr 833/2014, zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ. Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 30 Dni Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Zarząd Dróg Miasta Krakowa Numer rejestracyjny: 676 101 37 17 Adres pocztowy: ul. Centralna 53 Miejscowość: Kraków Kod pocztowy: 31-586 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Kraków (PL213) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Siedziba Zamawiajacego E-mail: sekretariat@zdmk.krakow.pl Telefon: +48 126167000 Faks: +48 126167417 Adres strony internetowej: https://zdmk.krakow.pl/ Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow Profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow Role tej organizacji: Nabywca |
© eurobudowa.pl 2004-2025