Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Szprotawa ul. Rynek 45 67-300 Szprotawa powiat: żagański Telefon: 683760580 m.rzeszutek@szprotawa-um.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Szprotawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 683760580 |
Termin składania ofert: | 2025-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie gminy Szprotawa w latach 2025-2028 1.1.Utrzymanie zimowe dróg i chodników gminy Szprotawa według wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ W zakresie utrzymania zimowego do obowiązków Zleceniobiorcy należy: a) wykonanie prac przygotowawczych do sezonu zimowego; b) pełnienie pogotowia kadrowo technicznego w celu sprawnego prowadzenia akcji zimowej o każdej porze dnia i nocy oraz trwanie w gotowości do podjęcia działań związanych z odśnieżaniem lub likwidacją śliskości c) odśnieżanie jezdni i chodników ze śniegu i błota pośniegowego w dni powszednie oraz dni świąteczne -odśnieżanie, usuwanie oblodzeń, ściąganie błota pośniegowego - rozumie się przez to usuniecie śniegu z nawierzchni przeznaczonej do utrzymania. Śnieg z chodników należy usuwać w stronę zieleńca a w przypadku chodników biegnących wzdłuż jezdni śnieg należy pryzmować na chodniku wzdłuż krawężnika drogowego: - zabrania się pryzmowania śniegu wokół budynków; - odśnieżanie przejść dla pieszych polega na całkowitym usunięciu śniegu z nawierzchni zarówno chodnika jak również z jezdni na całej długości i szerokości przejścia. Śnieg z przejścia należy pryzmować 0,5 m od wyznaczonych przejść na chodniku wzdłuż krawężniaka drogowego; - odśnieżanie parkingów, zatok parkingowych oraz miejsc, w których parkowanie pojazdów na chodnikach jest dopuszczone polega na usunięciu masy śnieżnej (również po odśnieżeniu jezdni przez służby utrzymujące drogi) umożliwiając parkowanie pojazdów na chodnikach. Odśnieżanie zatok parkingowych i parkingów odbywa się na całej długości i szerokości nawierzchni-wywóz śniegu na błonia szprotawskie. - odsłanianie (odkuwanie) kratek ściekowych w ciągach ulicznych będących w bieżącym utrzymaniu wraz z umożliwieniem spływu wody z topniejącego śniegu; - w przypadku ciągłych opadów śniegu obowiązkiem Wykonawcy jest ciągłe i systematyczne odśnieżanie powierzonego terenu ze śniegu, usuwanie muld i zasp śniegowych,; d) posypywanie jezdni i chodników w przypadku śliskości pośniegowej i gołoledzi w dni powszednie oraz dni świąteczne, e) Wykonawca monitoruje sytuację na drogach i chodnikach przez cała dobę. Decyzję o rozpoczęciu akcji zimowej (odśnieżanie, usuwanie śliskości drogowej) podejmuje Wykonawca. Celem sprawnego i szybkiego reagowanie na warunki pogodowe wykonawca winien posiadać bazę sprzętową (nieruchomość) w odległości nie większej niż 20km od granic Szprotawy, w której będzie przechowywany sprzęt i środki niezbędne do prowadzenia akcji zimowej. f) przygotowanie, rozwiezienie i zasypanie piaskiem 30 skrzyń o poj. 240l które Wykonawca wypożyczy Zamawiającemu na okres realizacji umowy oraz przekazanych skrzyń przez Zamawiającego w miejsca wskazane przez tut. Urząd oraz ich uprzątnięcie po zakończeniu akcji zimowej. g) przygotowanie niezbędnej ilości materiału szorstkiego (solanka - piasek z solą) w odpowiedniej ilości wynikającej z zakresu zleconego zadania oraz sprzętu; h) niezbędne oznakowanie robót i) sprzątnięcie piasku z ulic i chodników oraz oczyszczenie studzienek kanalizacji deszczowej po zakończeniu akcji zimowej (do 30 dni od zakończenia akcji zimowej), j) akcja zimowa prowadzona będzie od 1 listopada do 15 marca roku następnego k) rozliczenie z Zamawiającym następować będzie w okresach miesięcznych. l) w okresie zimowym tj. od 01 listopada do 15 marca w okresach bezśnieżnych Wykonawca wykonuje oczyszczanie ręczne miasta (jak dla utrzymania letniego dróg) razy w tygodniu dla wykazu ulic i chodników stanowiącego załącznik 2 do SWZ ,załącznik nr 3 do SWZ oraz zał. nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia dotyczący zimowego utrzymania dróg i chodników został opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik 8 do SWZ. 1.2. Oczyszczanie miasta będzie prowadzone według zakresu określonego w wykazach stanowiących załączniki nr 2, 3, 4 do SWZ: a) zamiatanie ręczne i mechaniczne ulic, chodników, placów i parkingów gminnych według załącznika nr 2 oraz zał. nr 3 do SWZ będzie się odbywać raz w tygodniu tj. poniedziałek, b) Sprzątanie ręczne parków, skwerów, terenów zielonych, eleii gminnych według zakresu stanowiącego zał. nr 4 do SWZ odbywać się będzie cztery razy w miesiącu. c) opróżnianie koszy ulicznych i parkowych na terenie miasta o poj. ok. 45 l (554 sztuk) z częstotliwością: 2 razy w tygodniu -zał. nr 5 do SWZ; d) Wykaszanie obustronne poboczy ulic, alejek, ścieżek rowerowych trzy razy w roku zgodnie z zał nr 4 do SWZ. e) Wykaszanie terenów zielonych, skwerów, zieleńców, parków trzy raz w roku zgodnie z zał. nr 4 do SWZ f) pielęgnacja roślin w donicach i klombach rabatkach w szczególności podlewanie, opryski, plewienie chwastów, dosadzanie roślin - według potrzeb zgodnie z zał. nr 4 do SWZ g) wypompowywanie wody deszczowej z dróg na zgłoszenie, usuwanie niedrożności kanalizacji deszczowej h) oczyszczanie miasta będzie prowadzone od 16 marca do 31 października z zastrzeżeniem zapisów punktu 1.1 lit l) niniejszego Rozdziału. i) Zakres zadania obejmuje również: -zbieranie odpadów komunalnych w tym również gałęzie, liście, pozostałości po papierosach, rozbite butelki (zamiatanie) itp.; -oczyszczanie z traw, chwastów wyrastających pomiędzy płytkami, kostką brukową, przy obrzeżach i krawężnikach,; -wywóz nieczystości na wysypisko śmieci wraz z wszelkimi opłatami; -szerokość oczyszczania mechanicznego ulic min. 1 m z każdej strony ulicy - usuwanie elementów po kolizjach drogowych, które wystąpiły na drogach gminnych na terenie Gminy Szprotawa wraz z oczyszczeniem nawierzchni, unieszkodliwieniem i utylizacją środków niebezpiecznych dla środowiska (np. plamy oleju lub innych płynów niebezpiecznych na jezdniach po kolizjach drogowych); - usuwanie elementów zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również rozsypane po jezdni lub chodnik Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie gminy Szprotawa w latach 2025-2028 Opis: Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie gminy Szprotawa w latach 2025-2028 Wewnętrzny identyfikator: WI.271.8.2025 Główna klasyfikacja (cpv): 90000000 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne CPV: 90000000 Dokument nr: 125586-2025, WI.271.8.2025 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 02/04/2025 12:30:00 (UTC+2) Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 02/04/2025 12:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Miejscowość: Szprotawa Kod pocztowy: 67-300 Podpodział krajowy (NUTS): Zielonogórski (PL432) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Data początkowa: 01/05/2025 Data zakończenia trwania: 31/03/2028 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Gmina Szprotawa Numer rejestracyjny: NIP: 9241000696 Adres pocztowy: ul. Rynek 45 Miejscowość: Szprotawa Kod pocztowy: 67-300 Podpodział krajowy (NUTS): Zielonogórski (PL432) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Gmina Szprotawa E-mail: m.rzeszutek@szprotawa-um.pl Telefon: 683760580 Adres strony internetowej: www.szprotawa.pl Role tej organizacji: Nabywca Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2025