Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sprawowanie nadzoru nad realizacją robót

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprawowanie nadzoru nad realizacją robót

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Kamiennogórski
Wł. Broniewskiego 15
58-400 Kamienna Góra
powiat: kamiennogórski
powiat@kamienna-gora.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kamienna Góra
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sprawowanie nadzoru nad realizacją robót w ramach zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3463D w obrębie Lipienica
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuję usługę sprawowania nadzoru nad realizacją robót w ramach zadnia pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3463D w obrębie Lipienica. Podstawowe obowiązki wykonawcy unormowane zostały w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) - dalej: Prawo budowlane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.

CPV: 71247000-1

Dokument nr: 2025/BZP 00118949, ID.272.3.52025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-05 08:35

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą kanału elektronicznej komunikacji pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora
2. Wykonawca może zarejestrować się bezpłatnie na platformie pod podanym wyżej adresem, zgodnie z zasadami podanymi przez operatora platformy.
3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z zapisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Po upływie terminu składania ofert, wszelkie oświadczenia wnioski, zawiadomienia oraz informacje są przekazywane między Zamawiającym a Wykonawcą w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: inwestycje@kamienna-gora.pl
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej osób wskazanych do porozumiewania się z Wykonawcami w trakcie trwania postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Kamiennogórski z siedzibą w Kamiennej Górze przy Ul. Wł. Broniewskiego 15. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób - listownie na adres: Ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą: /lm8tu33i2e/SkrytkaESP;
2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, w następujący sposób - listownie na adres: Ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@kamienna-gora.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy Ul. Postępu 17A jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której Urząd Ochrony Danych Osobowych prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
5) Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-05 08:30
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ID.272.3.52025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuję usługę sprawowania nadzoru nad realizacją robót w ramach zadnia pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 3463D w obrębie Lipienica. Podstawowe obowiązki wykonawcy unormowane zostały w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) - dalej: Prawo budowlane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ.
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku działania: O = Kc + Kd.
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1 pkt.
4. Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Kryterium 1: Cena oferty
Zamawiający oceniając cenę oferty, weźmie pod uwagę cenę oferty wskazaną przez wykonawcę w Formularzu oferty.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
Kc = (Kcn/Kco) x 60 pkt
gdzie:
Kcn - oznacza najniższą zaproponowaną cenę,
Kco - oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,
Kc - liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 1: Cena oferty
Wykonawca określa cenę oferty w formularzu oferty.
Waga kryterium - 60%.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
2) Kryterium 2: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
Zamawiający, oceniając doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, weźmie pod uwagę doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego uzyskane poprzez jego udział w realizacji robót budowlanych, tj. nadzorowaniu robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi i o wartości brutto robót branży drogowej wynoszącej co najmniej 1 000 000,00 złotych.
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w następujący sposób:
- za brak doświadczenia inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności drogowej, w realizacji robót, spełniających warunki, o których mowa powyżej 0 pkt,
- za zadeklarowane doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności drogowej, w realizacji 1 roboty, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 20 pkt,
- za zadeklarowane doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności drogowej, w realizacji 2 robót, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 40 pkt.
Waga kryterium - 40%.
Wykonawca deklaruje doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w formularzu oferty.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt.
Jednocześnie zamawiający informuje, iż w sytuacji, w której wykonawca nie wskaże w formularzu oferty doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, które będzie stanowiło podstawę do przyznania punktacji w Kryterium 2, zamawiający przyjmie, że inspektor nadzoru inwestorskiego branży drogowej nie brał udziału w żadnej robocie spełniającej warunki, o których mowa wyżej i przyzna 0 pkt.
Zamawiający informuje, że osoba, której doświadczenie będzie oceniane musi być jednocześnie osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia w charakterze inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności drogowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
1) osoba (1 osoba) pełniąca funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności drogowej, min 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego oraz będąca członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.
2) Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, którą złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 2.5.
3) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 2.6.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 2.7.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą:
1) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik,
2) zobowiązanie innego podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, aktualne na dzień składania ofert, celem wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu zgodne w treści z Załącznikiem 2.3. do SWZ.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający stosuje środek, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 507 ze zm.) - dalej: ustawa sankcyjna. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
2) wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty,
3) pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą, pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego,
4) w odniesieniu do warunków określonych w pkt 6.2. SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną),
5) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika 2.2.1. do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ,
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
2. W przypadku, gdy spełnianie warunku opisanego w pkt 6.2.4) SWZ:
1) wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodne z treścią Załącznika 2.4. do SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9 SWZ, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.5.1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.5.2) SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ją spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 6.2. SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania określony został w Tomie II. Projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ.
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku działania: O = Kc + Kd.
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1 pkt.
4. Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Kryterium 1: Cena oferty
Zamawiający oceniając cenę oferty, weźmie pod uwagę cenę oferty wskazaną przez wykonawcę w Formularzu oferty.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
Kc = (Kcn/Kco) x 60 pkt
gdzie:
Kcn - oznacza najniższą zaproponowaną cenę,
Kco - oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,
Kc - liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 1: Cena oferty
Wykonawca określa cenę oferty w formularzu oferty.
Waga kryterium - 60%.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
2) Kryterium 2: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
Zamawiający, oceniając doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, weźmie pod uwagę doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego uzyskane poprzez jego udział w realizacji robót budowlanych, tj. nadzorowaniu robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi i o wartości brutto robót branży drogowej wynoszącej co najmniej 1 000 000,00 złotych.
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w następujący sposób:
- za brak doświadczenia inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności drogowej, w realizacji robót, spełniających warunki, o których mowa powyżej 0 pkt,
- za zadeklarowane doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności drogowej, w realizacji 1 roboty, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 20 pkt,
- za zadeklarowane doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności drogowej, w realizacji 2 robót, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 40 pkt.
Waga kryterium - 40%.
Wykonawca deklaruje doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w formularzu oferty.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt.
Jednocześnie zamawiający informuje, iż w sytuacji, w której wykonawca nie wskaże w formularzu oferty doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, które będzie stanowiło podstawę do przyznania punktacji w Kryterium 2, zamawiający przyjmie, że inspektor nadzoru inwestorskiego branży drogowej nie brał udziału w żadnej robocie spełniającej warunki, o których mowa wyżej i przyzna 0 pkt.
Zamawiający informuje, że osoba, której doświadczenie będzie oceniane musi być jednocześnie osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia w charakterze inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności drogowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-04-03

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.