Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostawą telefonów komórkowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostawą telefonów komórkowych

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej
Al. Józefa Piłsudskiego 2
41-300 Dąbrowa Górnicza
powiat: Dąbrowa Górnicza
tel: 32 262-40-40 fax: 32 261-36-94
przetargi@mops.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 32 262-40-40 fa
Termin składania ofert: 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na zadanie realizowane na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych pn: ,,Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostawą telefonów komórkowych"
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz
z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych wraz z odpowiednim wyposażeniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.
2. Zobowiązania Wykonawcy:
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia, skonfigurowania i uruchomienia u Zamawiającego usługi Wirtualnej Centrali spełniającej minimalne wymagania określone w pkt. 2.2 poniżej, opartej na numerach określonych w załączniku nr 2 do zaproszenia. W ramach uruchomienia usługi Wykonawca zmigruje konfigurację aktualnie używanej centrali WC z zapewnieniem ciągłości działania.
2.2. Parametry techniczne Wirtualnej Centrali (wymagania minimalne):
a) Funkcja, dzięki której osobie dzwoniącej na numer główny odczytywane są zapowiedzi głosowe, dające możliwość wybrania określonej cyfry z klawiatury
i skierowania rozmowy do określonego numeru lub grupy numerów.
b) Funkcja umożliwiająca wpisanie przez administratora polskiego tekstu do zapowiedzi (uwzględniającego polskie znaki diakrytyczne), który może zostać odczytany przez automatycznego lektora.
c) Po skierowaniu połączenia do grupy umożliwienie skierowania połączenia według różnych algorytmów na przykład: na wszystkie telefony jednocześnie, losowo, najmniej obciążony lub pierwszy wolny.
d) Określenie maksymalnego czasu w kolejce oraz czasu, po którym ma nastąpić przekierowanie wg jednego z algorytmów określonych w ppkt. c).
e) Możliwość podłączenia do maksymalnie 200 numerów telefonów komórkowych.
f) Możliwość posługiwania się 3-cyfrowymi numerami wewnętrznymi.
g) Możliwość zamawiania rozmowy przez recepcjonistę.
h) Możliwość przekierowywania rozmów.
i) Możliwość przypisywania menu zapowiedzi do konkretnych numerów z puli 3 numerów centrali.
j) Możliwość zdefiniowania różnych akcji w przypadku nieodebrania telefonu w celu poinformowania o przyczynie nieudanego połączenia.
2.3. W ramach stałego abonamentu dla każdego numeru Wykonawca gwarantuje:
- nielimitowane połączenia głosowe krajowe do wykorzystania do wszystkich sieci
komórkowych i na numery stacjonarne oraz smsy i mmsy,
- dostęp do internetu o limicie transferu danych min. 5 GB miesięcznie; po przekroczeniu limitu transferu danych określonego w abonamencie nie będzie naliczana dodatkowa opłata, natomiast prędkość transmisji danych może ulec obniżeniu.
2.4. Zamawiający będzie miał możliwość wykonywania bezpłatnych połączeń
w ramach sieci wewnętrznej Zamawiającego z wykorzystaniem obecnie używanej skróconej numeracji.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia do zablokowania następujących usług na wszystkich numerach telefonów: SMS Specjalny, SMS Premium, SMS do operatorów zagranicznych.
2.6. Połączenia płatne nie objęte abonamentem (m. in. infolinie, połączenia międzynarodowe, odebrane roamingi), będą rozliczane zgodnie z dostępnym publicznie, aktualnym cennikiem operatorskim Wykonawcy dla klientów biznesowych.
2.7. W kwocie abonamentu Wykonawca zapewni bez opłaty wstępnej w celach informacyjnych naliczanie sekundowe od pierwszej do ostatniej sekundy każdego połączenia oraz tych połączeń na infolinie i numery dodatkowo płatne, których nie można zablokować.
2.8. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej dotyczącej oferowanej taryfy dla każdego numeru usługę poczty głosowej w ramach połączeń krajowych posiadającą następujące funkcje:
a) informowanie o nowych wiadomościach pozostawionych w poczcie głosowej poprzez powiadamianie SMS-em,
b) możliwość zarejestrowania próby połączeń, od osób które próbowały się dodzwonić, ale nie pozostawiły wiadomości; po włączeniu telefonu poczta głosowa powinna przekazać informację z jakiego numeru telefonu i kiedy dzwonił,
c) możliwość ustawienia własnego powitania.
3. Warunki realizacji zamówienia:
3.1. Wykonawca nie pobierze żadnych dodatkowych opłat za aktywacje usług telekomunikacyjnych.
3.2. Usługi będą świadczone 24 godz. na dobę przez wszystkie dni w roku.
3.3. W ramach abonamentu Wykonawca do każdej wystawionej faktury/faktury VAT będzie przesyłał Zamawiającemu szczegółowe zestawienie rozmów oraz pozostałych świadczonych usług dla poszczególnych numerów telefonów, tzw. bilingi w formie elektronicznej na adres e-mail podany w umowie.
3.4. Wykonawca wyznaczy opiekuna handlowego w celu zapewnienia bieżącej oraz stałej obsługi Zamawiającego drogą e-mailową oraz telefoniczną w godz.ch od 7.00
do 1500 w dni robocze. Opiekun handlowy będzie zobowiązany do załatwiania wszelkich spraw związanych z obsługą Zamawiającego. W przypadku braku kontaktu z wyznaczonym opiekunem bądź jego zastępcą Zamawiający naliczy kary umowne.
3.5. Numery telefonów użytkowane przez Zamawiającego pozostaną bez zmian i zostaną bezpłatnie przeniesione do sieci Wykonawcy. Aktualnym operatorem Zamawiającego jest Orange Polska S. A.
3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo (nie obowiązek) do zakupu maksymalnie 10 nowych numerów telefonów (kart SIM) sukcesywnie w całym okresie obowiązywania umowy, zgodnie z bieżącymi potrzebami. DOSTAWA i aktywacja nowych kart SIM będzie bezpłatna. Abonament za nowe numery telefonów będzie naliczany od momentu poszczególnych aktywacji kart SIM, zgodnie z ceną zadeklarowaną
w ofercie. Zamawiający wymaga zachowania ciągłości numeracji (numerów telefonów) na nowych kartach SIM. Nowe numery telefonów zostaną włączone do Wirtualnej Centrali.
3.7. Wykonawca zapewni bezpłatną wymianę karty SIM w razie jej zniszczenia bądź utraty, w terminie 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zamówienie będzie składane drogą elektroniczną (e-mail) do opiekuna handlowego. Zamówienie uważane będzie za otrzymane z chwilą dostarczenia na serwer wiadomości e-mail.
3.8. Wykonawca będzie ponosił koszty przesyłek kurierskich związanych z realizacją umowy.
3.9. Wykonawca gwarantuje, że oprogramowanie niezbędne do świadczenia usług spełnia wymagania funkcjonalne Zamawiającego.
3.10. Wykonawca zobowiązany jest do podania bezpłatnego numeru telefonu pod którym można zgłaszać awarie Wirtualnej Centrali, sieci telefonii komórkowej, który będzie dostępny przez 24 godz. na dobę 7 dni w tygodniu przez cały rok.
W przypadku zmiany numeru w trakcie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego w formie pisemnej.
3.11. Zamawiający będzie zgłaszał nieprawidłowe działanie systemu (usterkę lub awarie) za pomocą poczty elektronicznej na formularzu zgłoszenia lub telefonicznie.
3.12. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usunięcia usterki/awarii w terminie do 30 minut licząc od chwili zgłoszenia usterki/awarii w sposób podany w pkt. 3.11. Przez przystąpienie do usunięcia awarii Strony rozumieją nadanie numeru zgłoszenia usterki/awarii.
3.13. Wykonawca zobowiązany jest usunąć usterki/awarie w terminie do 24 godzin
w dni robocze licząc od chwili zgłoszenia usterki/awarii w sposób podany w pkt 3.11., z wyłączeniem siły wyższej.
3.14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie lub zaniechanie działań osób (podmiotów), które skieruje do realizacji zamówienia jak za własne działania
i zaniechania.
4. Warunki dostawy telefonów komórkowych:
4.1. Zamawiający planuje zakup maksymalnie 20 szt. telefonów komórkowych.
4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu telefonów komórkowych sukcesywnie w całym okresie obowiązywania umowy, zgodnie z bieżącymi potrzebami, po cenie zadeklarowanej w ofercie.
4.3. Cena za 1 szt. telefonu wyniesie maksymalnie 1,00 zł netto.
4.4. Dostarczane telefony komórkowe nie mogą mieć blokady SIMLOCK.
4.5. Dostarczone telefony komórkowe będą fabrycznie nowe i każdy z nich będzie wyposażony w następujące kompatybilne akcesoria: zasilacz, tj. ładowarka i kabel zasilający, etui na telefon, szkło hartowane na ekran.
4.6. Telefony muszą posiadać zainstalowaną aplikację SOS o następującej funkcjonalności:
- wysyłanie sygnału SOS np. po potrząśnięciu telefonem lub przez 3-krotne naciśnięcie przycisku zasilania telefonu;
- automatyczne wysyłanie wiadomości SOS do wskazanej osoby;
- automatyczne wysyłanie w ramach wiadomości o zagrożeniu danych o lokalizacji zagrożonej osoby,
- aplikacja w języku polskim.
4.7. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy telefonów komórkowych w ilościach maksymalnych podanych
w pkt 4.1. Faktyczna ilość zakupionych telefonów będzie zależała tylko i wyłącznie od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego oraz możliwością żądania przez Wykonawcę odszkodowania z tytułu zmniejszenia zakresu zamówienia.
4.8. DOSTAWA telefonów będzie następować na podstawie złożonego przez Zamawiającego zapotrzebowania opiekunowi handlowemu drogą e-mailową,
w którym zostanie określona ilość sztuk.
4.10. Parametry techniczne telefonów komórkowych (wymagania minimalne):
- Bateria min. 5000 mAh
- Pamięć RAM min. 6 GB
- Pamięć wewnętrzna min. 64 GB
4.11. Dostarczone w ramach umowy telefony komórkowe staną się własnością Zamawiającego i będą objęte gwarancją producenta nie krótszą niż 24 miesiące licząc od daty zakupu. Wykonawca wraz z telefonami dostarczy dokumenty potwierdzające gwarancje, za wyjątkiem tych telefonów, których producenci realizują zobowiązania wynikające z udzielonych gwarancji bez konieczności okazywania kart gwarancyjnych.
4.12. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni naprawę gwarancyjną uszkodzonych aparatów telefonicznych u producenta lub w wyznaczonym przez niego autoryzowanym serwisie. Czas naprawy gwarancyjnej będzie zgodny
z terminem podanym na dokumencie gwarancyjnym. Wyznaczony przez Wykonawcę opiekun handlowy jest zobowiązany do odbioru od Zamawiającego uszkodzonych telefonów komórkowych do naprawy oraz bieżącego monitorowania i interwencji
w sprawie naprawy telefonów u producenta bądź w wyznaczonym przez niego autoryzowanym serwisie, a także informowania Zamawiającego o stanie przekazanych do naprawy telefonów.
4.13. Zamawiający nie będzie pośredniczył w czynnościach przekazywania telefonów do naprawy gwarancyjnej i odbierania ich z naprawy gwarancyjnej pomiędzy Wykonawcą a producentem lub wyznaczonym przez niego autoryzowanym serwisem. Odpowiedzialność i koszty za powyższe czynności ponosi wyłącznie Wykonawca.

CPV: 64200000-8, 32250000-0

Składanie ofert:
8. Ofertę wraz z załącznikiem należy dostarczyć w terminie do 04.03.2025 r.
do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej, Aleja Józefa Piłsudskiego 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca lud drogą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@mops.com.pl. W przypadku wersji elektronicznej i papierowej decyduje data wpływu do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
4.9. Telefony komórkowe będą dostarczane do siedziby Zamawiającego (Al. J. Piłsudskiego 2 w Dąbrowie Górniczej) w godz.ch od 7.00 do 15.00,
w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w sposób określony w pkt 4.8 powyżej.
3. Termin realizacji zamówienia:
a) od godz. 00:00 27 marca 2025 r. do godz. 23:59 26 marca 2027 r. lub do wyczerpania środków budżetowych zabezpieczonych na ten cel;
b) terminy dostaw telefonów komórkowych oraz nowych kart SIM - sukcesywnie
w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.

Wymagania:
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności telekomunikacyjnej zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 9.08.2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1221 t.j.), tj. posiadał wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego w systemie teleinformatycznym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający sprawdzi w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Prezesa UKE czy Wykonawca figuruje w rejestrze przedsiębiorców telekomunikacyjnych.
5. W odpowiedzi na zaproszenie Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany druk oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia,
2) Oświadczenie na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie
z załącznikiem nr 3 do zaproszenia,
3) Odpis lub Informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów,
o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w druku oferty lub innym dokumencie składanym wraz z ofertą.
4) Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli zostanie ustanowione. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty lub oferty i umowy.
6. Kryteria oceny ofert:
6.1. Złożone oferty zostaną ocenione zgodnie z następującymi kryteriami i ich znaczeniem procentowym:
a) Cena ofertowa brutto - waga 100 %
6.2. Przez cenę ofertową brutto Zamawiający rozumie sumę abonamentów i opłaty miesięcznej za usługę WC brutto podaną w druku ofertowym (załącznik nr 1 do zaproszenia).
6.3. Punktacja za kryterium "Cena ofertowa brutto" będzie liczona wg proporcji matematycznej, gdzie:
Pc - ilość punktów za kryterium cena ofertowa brutto
CN - najniższa cena ofertowa brutto
CBo - cena ofertowa brutto badanej oferty
CN najniższa cena ofertowa brutto
Pc = --------------------------------------------------------- x 100 pkt
CBo cena ofertowa brutto badanej oferty
6.4. Cena w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich oraz podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania określone w zaproszeniu oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
6.5. Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która będzie prezentować najniższą cenę ofertową i będzie spełniać warunki Zamawiającego określone
w niniejszym zaproszeniu. W przypadku złożenia ofert o takich samych cenach, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą przedstawiać cen wyższych niż zaoferowane pierwotnie.
6.6. Wykonawca jest zobowiązany zastosować stawkę VAT zgodnie
z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów
i usług. Wykonawca składając ofertę, której wybór będzie prowadzić do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego, winien poinformować o tym fakcie Zamawiającego wskazując nazwę (rodzaj) towaru, którego dostawa będzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego oraz wskazując jego wartość bez kwoty podatku.
7.1. Odpowiedzi na zapytania dot. przedmiotu zaproszenia do składania ofert zostaną udzielone najpóźniej na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że zapytanie wpłynęło do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Zapytania złożone po tym terminie Zamawiający może pozostawić bez rozpatrywania.
7.2. Zamawiający opublikuje zapytanie i odpowiedź na stronie internetowej.
9. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do wyjaśnienia, poprawy lub uzupełnienia oferty. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
10. Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą, który spełnia wymagania określone w zaproszeniu, oferta uzyska najwyższą ilość punktów wg wyżej określonych kryteriów, a zaoferowana kwota będzie się mieścić w budżecie Zamawiającego.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez konieczności podania przyczyny.
12. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie przesłana drogą elektroniczną (e-mail) do Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zostanie zamieszczona na stronie internetowej.

Uwagi:
13. Klauzula informacyjna:
13.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej z siedzibą w Dąbrowie Górniczej Adres: Aleja Józefa Piłsudskiego 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza, tel. (32) 262 40 40, fax: (32) 261 36 94, e-mail: sekretariat@mops.com.pl reprezentowany przez Dyrektora.
13.2 Kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej: iodo@mops.com.pl.
13.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji zadań Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej związanych z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
13.4 Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
- wewnętrzne regulacja w sprawie: Zarządzenie Nr DKPiO.021.1.11.2024 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej z dnia 01.03.2024 w sprawie: wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż kwota określona w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej;
13.5 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo kontroli oraz osoby lub podmioty, którym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej dane zostaną udostępnione.
13.6 Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu (art. 22 RODO).
13.7 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z terminami wskazanymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub innych przepisach prawa regulujących czas przetwarzania danych, którym podlega administrator danych osobowych. W przypadku umowy przez okres 10 lat, pozostałe dokumenty przez okres 5 lat.
13.8 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z regulacji wewnętrznych związanych z wydatkowaniem środków finansowych poniżej kwoty 130 000 zł oraz z innych przepisów prawa.
13.9 Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednak skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, jednak prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
13.10 Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
7. Wszelkie zapytania mogą być składane przez Wykonawców wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@mops.com.pl. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zapytań telefonicznie.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.