Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa: Kontenerów mieszkalnych (socjalnych) przestrzennych nieskładanych z wyposażeniem i kontenerów sanitarnych z wyposażeniem |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ul. Lipowa 1a 20-020 Lublin powiat: Lublin Telefon: 261183529 rzilublin.zampub@ron.mil.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | w Siwz |
Nr telefonu: | Telefon: 261183529 |
Termin składania ofert: | 2025-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA: Kontenerów mieszkalnych (socjalnych) przestrzennych nieskładanych z wyposażeniem i kontenerów sanitarnych z wyposażeniem w 2 pakietach Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA: Kontenerów mieszkalnych (socjalnych) przestrzennych - nieskładanych z wyposażeniem i kontenerów sanitarnych z wyposażeniem - w 2 pakietach: Pakiet Nr 1 - Kontener mieszkalny z wyposażeniem i kontener sanitarny z wyposażeniem- Zadanie inwestycyjne nr 45041 Lipa: 1-Kontener mieszkalny (socjalny) przestrzenny - nieskładany z wyposażeniem- 121 szt. 2-Kontener sanitarny z wyposażeniem-12 szt. Pakiet Nr 2 - Kontener mieszkalny z wyposażeniem i kontener sanitarny z wyposażeniem - Zadanie inwestycyjne 45065 Żurawica: 1- Kontener mieszkalny (socjalny) przestrzenny - nieskładany z wyposażeniem-44 szt. 2- Kontener sanitarny z wyposażeniem-3 szt.; Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/Umowy stanowią Opisy parametrów techniczo - jakościowych Wymagania eksploatacyjno - techniczne (WET), będące Załącznikami nr 5 i 6 do SWZ Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: DOSTAWA: Kontenerów mieszkalnych (socjalnych) przestrzennych nieskładanych z wyposażeniem i kontenerów sanitarnych z wyposażeniem- Pakiet nr 1 Opis: Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA: Kontenerów mieszkalnych (socjalnych) przestrzennych - nieskładanych z wyposażeniem i kontenerów sanitarnych z wyposażeniem. Pakiet Nr 1 - Kontener mieszkalny z wyposażeniem i kontener sanitarny z wyposażeniem- Zadanie inwestycyjne nr 45041 Lipa: 1.Kontener mieszkalny (socjalny) przestrzenny - nieskładany z wyposażeniem-121 szt., 2.Kontener sanitarny z wyposażeniem- 12 szt. Ogólne warunki dostawy: 1.Wykonawca zobowiąże się do zorganizowania dostawy Przedmiotu zamówienia transportem na własny koszt i ryzyko (pojazdami zarejestrowanymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej) wraz z rozładunkiem, montażem, ustawieniem - w/g przedstawionego przez Zamawiającego planu oraz podłączeniem (lub przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej i wodno - kanalizacyjnej: Pakiet nr 1 - w kompleksie wojskowym w miejscowości Lipa Ul. Wojska Polskiego w miejscu wskazanym przez Przedstawiciela 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Nowej Dębie w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 14.00. Telefon kontaktowy: 261 162 367. 2.O terminach dostawy Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego z 3 - dniowym wyprzedzeniem tel. 261 182 264 lub pisemnie na fax: 261 182 181. 3.Zamawiający niezwłocznie potwierdzi zaproponowany termin lub ustali inny termin dostawy z uwagi na zakończenie robót budowlanych trwających w miejscu posadowienia Przedmiotu zamówienia, tj. kontenerów. 4.Dostarczony Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczno - jakościowe (WET) opisane w Załączniku nr 5 do SWZ. 5.W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach porozumienia NATO -normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO-02-A080-2008, WYKONAWCA zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem umowy oraz ich opakowań. Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z § 4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej -Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11. Przedmiot umowy zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 5. Kod kreskowy umieszczony na opakowaniu jednostkowym wyrobu powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org. Wykonawca najpóźniej 14 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD-DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w formie pisemnej między 35 a 40 dniem realizacji Przedmiotu umowy-oświadczenia własnego oraz (jeżeli dotyczy) Podmiotu w zakresie podwykonawców, dostawców i podmiotów na których zdolności polega Wykonawca, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia, o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady UE nr 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576. 7.Zamawiający dokona sprawdzenia Przedmiotu zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od daty jego otrzymania i niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych wadach lub/i brakach wyznaczając termin na ich usunięcie. 8.Z czynności odbioru Przedmiotu umowy dla każdego Pakietu oddzielnie zostanie sporządzony Protokół odbioru Przedmiotu umowy podpisany przez komisję Zamawiającego i Wykonawcę, określający przedmiot dostawy, datę dostawy oraz stwierdzenie ewentualnych wad i/lub braków w przedmiocie dostawy. 9. Dodatkowo Zamawiający dokona odbioru Przedmiotu umowy poprzez: a) Sprawdzenie dokumentacji załączonej do kontenerów, b) Sprawdzenie zgodności numerów identyfikacyjnych, c) Sprawdzenie zestawów narzędzi potrzebnych do montażu, demontażu i konserwacji wymienionych w Opisach parametrów techniczno - jakościowych (WET) - Załącznik nr 5 do SWZ część II - Opis techniczny kontenera pkt. 2.8. d) Sprawdzenie Kart Gwarancyjnych. 10. Protokół stwierdzający przyjęcie Przedmiotu umowy bez wad lub/i braków zostanie przesłany do Wykonawcy celem podpisania. Podpisany przez Wykonawcę protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/Umowy stanowią Opisy parametrów techniczo - jakościowych Wymagania eksploatacyjno - techniczne (WET), będące Załącznikami nr 5 do SWZ. Wewnętrzny identyfikator: 6.002/25/PN/SS/P1 Główna klasyfikacja (cpv): 44211100 Budynki modułowe i przenośne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39150000 Różne meble i wyposażenie Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: DOSTAWA: Kontenerów mieszkalnych (socjalnych) przestrzennych -nieskładanych z wyposażeniem i kontenerów sanitarnych z wyposażeniem- Pakiet nr 2 Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa DOSTAWA: Kontenerów mieszkalnych (socjalnych) przestrzennych - nieskładanych z wyposażeniem i kontenerów sanitarnych z wyposażeniem-zadanie inwestycyjne nr 45065 Żurawica., Pakiet Nr 2 - Kontener mieszkalny z wyposażeniem i kontener sanitarny z wyposażeniem - Zadanie inwestycyjne 45065 Żurawica: 1 Kontener mieszkalny (socjalny) przestrzenny - nieskładany z wyposażeniem- 44 szt., 2 Kontener sanitarny z wyposażeniem- 3 szt. Ogólne warunki dostawy: 1. Wykonawca zobowiąże się do zorganizowania dostawy Przedmiotu zamówienia transportem na własny koszt i ryzyko (pojazdami zarejestrowanymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej) wraz z rozładunkiem, montażem, ustawieniem - w/g przedstawionego przez Zamawiającego planu oraz podłączeniem (lub przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej i wodno - kanalizacyjnej: Pakiet nr 2 - w kompleksie wojskowym w miejscowości Żurawica Ul. Wojska Polskiego w miejscu wskazanym przez Przedstawiciela 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rzeszowie w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 14.00. Telefon kontaktowy: 261 155 216. 2. O terminach dostawy Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego z 3 - dniowym wyprzedzeniem tel. 261 182 264 lub pisemnie na fax: 261 182 181. 3. Zamawiający niezwłocznie potwierdzi zaproponowany termin lub ustali inny termin dostawy z uwagi na zakończenie robót budowlanych trwających w miejscu posadowienia Przedmiotu zamówienia, tj. kontenerów. 4. Dostarczony Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczno - jakościowe (WET) opisane w Załączniku nr 6 do SWZ. 5. W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach porozumienia NATO -normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO-02-A080-2008, WYKONAWCA zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem umowy oraz ich opakowań. Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z § 4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej -Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11. Przedmiot umowy zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 5. Kod kreskowy umieszczony na opakowaniu jednostkowym wyrobu powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org. Wykonawca najpóźniej 14 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD-DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w formie pisemnej między 10 a 15 dniem realizacji Przedmiotu umowy - oświadczenia własnego oraz (jeżeli dotyczy) Podmiotu w zakresie podwykonawców, dostawców i podmiotów na których zdolności polega Wykonawca, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia, o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady UE nr 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576. 7. Zamawiający dokona sprawdzenia Przedmiotu zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od daty jego otrzymania i niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych wadach lub/i brakach wyznaczając termin na ich usunięcie. 8. Z czynności odbioru Przedmiotu umowy dla każdego Pakietu oddzielnie zostanie sporządzony Protokół odbioru Przedmiotu umowy podpisany przez komisję Zamawiającego i Wykonawcę, określający przedmiot dostawy, datę dostawy oraz stwierdzenie ewentualnych wad i/lub braków w przedmiocie dostawy. 9. Dodatkowo Zamawiający dokona odbioru Przedmiotu umowy poprzez: a) Sprawdzenie dokumentacji załączonej do kontenerów, b) Sprawdzenie zgodności numerów identyfikacyjnych, c) Sprawdzenie zestawów narzędzi potrzebnych do montażu, demontażu i konserwacji wymienionych w Opisach parametrów techniczno - jakościowych (WET) - Załącznik nr 6 do SWZ część III - Inne wymagania pkt. 3.6 ppkt 3.6.2. d) Sprawdzenie Kart Gwarancyjnych. 10. Protokół stwierdzający przyjęcie Przedmiotu umowy bez wad lub/i braków zostanie przesłany do Wykonawcy celem podpisania. Podpisany przez Wykonawcę protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/Umowy stanowi Opis parametrów techniczo - jakościowych Wymagania eksploatacyjno - techniczne (WET), będący Załącznikiem nr 6 do SWZ. Wewnętrzny identyfikator: 6.002/25/PN/SS/P2 Główna klasyfikacja (cpv): 44211100 Budynki modułowe i przenośne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39150000 Różne meble i wyposażenie CPV: 44211100, 39150000 Dokument nr: 124213-2025, 6.002/25/PN/SS Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 04/04/2025 12:30:00 (UTC+2) Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Termin występowania z wnioskiem o dodatkowe informacje: 21/03/2025 Adres dokumentów zamówienia: www.rzilublin.wp.mil.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 04/04/2025 10:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Rzeszowski (PL823) Kraj: Polska Miejsce realizacji Miejscowość: Lipa Kod pocztowy: 37-470 Podpodział krajowy (NUTS): Rzeszowski (PL823) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 90 Dni Miejsce realizacji Miejscowość: Żurawica Kod pocztowy: 37-710 Podpodział krajowy (NUTS): Rzeszowski (PL823) Kraj: Polska Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie Numer rejestracyjny: 7120105082 Adres pocztowy: ul. Lipowa 1a Miejscowość: Lublin Kod pocztowy: 20-020 Podpodział krajowy (NUTS): Lubelski (PL814) Kraj: Polska E-mail: rzilublin.zampub@ron.mil.pl Telefon: 261183529 Adres strony internetowej: www.rzilublin.wp.mil.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): www.rzilublin.wp.mil.pl Role tej organizacji: Nabywca Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2025