Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu kuchni i zaplecza kuchni szkolnej |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Stefana Czarnieckiego z Oddziałami Integracyjnymi ul. Okuniewska 2 05-070 Sulejówek powiat: miński telefon: +48 22 783 11 97, fax: +48 22 783 35 81 sekretariat@edu.sp2sulejowek.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Sulejówek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon: +48 22 783 |
Termin składania ofert: | 2025-03-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu kuchni i zaplecza kuchni szkolnej na parterze w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Stefana Czarnieckiego z Oddziałami Integracyjnymi Ul. Okuniewska 2, 05-070 Sulejówek. Szczegółowy zakres usługi: a) wymiana instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, b) wyburzenie ścianek działowych i wykonanie nowych, c) rozbiórka i położenie terakoty na całej powierzchni podłogi (wybór płytek po wcześniejszej akceptacji z zamawiającym), d) rozbiórka i położenie glazury na ścianach (wybór płytek po wcześniejszej akceptacji z zamawiającym), e) wymiana stolarki drzwiowej, f) wymiana grzejników, g) nałożenie gładzi na ścianach i sufitach, h) pomalowanie ścian i sufitów ( kolor po uzgodnieniu z zamawiającym), i) utylizacja odpadów, j) zakup i montaż wyposażenia, k) wymiana oświetlenia. Otwarcie ofert: 2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 07.03.2025 r. godz. 12:00, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony niezwłocznie w BIP. Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie SP2 w Sulejówku, lub wysłać droga mailową na adres: sekretariat@edu.sp2sulejowek.pl do dnia 06.03.2025 r. do godz. 16.00. Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 27.06.2025 r. do 14.08.2025 r. Wymagania: III. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA: 1) Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem oferty. 2) Zamawiający nie dopuszcza wykonywania zamówienia przez podwykonawców. 3) Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawców wymienionych w art. 24 ust.l pkt. 12-23 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4) Zapytania ofertowe zostanie zamieszczone w BIP. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferent powinien stworzyć ofertę do niniejszego zapytania. Oferta powinna bvć: - opatrzona pieczątką firmową, - posiadać datę sporządzenia, - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu / fax, e-mail, numer NIP . 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. VII. OCENA OFERT Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: 1. - najniższa cena 2. - zgodność materiałów z przedstawioną specyfikacją w zapytaniu ofertowym. Wykonawca posiada asortyment odpowiadający zapotrzebowaniu Zamawiającego; 1. Znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację Zamówienia w okresie obejmującym zamówienie; 2. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 3. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami umożliwiającymi wykonanie Zamówienia; Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. |
© eurobudowa.pl 2004-2025