Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja istniejących kompleksów sportowych |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD ul. 1 Maja 18 78-200 Białogard powiat: białogardzki 943579100 um.zamowienia.publiczne@bialogard.info |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Białogard |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 943579100 |
Termin składania ofert: | 2025-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja istniejących kompleksów sportowych ,,Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie miasta Białogard" - Edycja 2024 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem na jej podstawie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Modernizacja istniejących kompleksów sportowych Moje Boisko - ORLIK 2012 na terenie miasta Białogard", dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu modernizacji kompleksów sportowych ,,Moje Boisko - Orlik 2012" - Edycja 2024. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z decyzjami administracyjnymi, Programem Funkcjonalno-Użytkowym, Specyfikacją Warunków Zamówienia, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, w zakresie: Część 1: ,,Modernizacja zespołu boisk sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Białogardzie" działka nr 1, 31, 32, obręb 0009 miasta Białogard (ul. Chopina 8): a) wykonanie dokumentacji projektowej zawierającej: - projekt budowlany, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys inwestorski, - przedmiar robót. b) wykonanie robót budowlanych obejmujących: - modernizację boiska do piłki nożnej, - modernizację boiska wielofunkcyjnego, - drenaż - sprawdzenie drożności kanałów, - ogrodzenie boisk, - demontaż piłkochwytów - montaż nowych siatek o wysokości 6,0 m, - oświetlenie boisk, - montaż urządzeń siłowni zewnętrznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części nr 1 znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. 3. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz art. 7 i 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2024.725 t.j. z dnia 14.05.2024). 1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem na jej podstawie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Modernizacja istniejących kompleksów sportowych Moje Boisko - ORLIK 2012 na terenie miasta Białogard", dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu modernizacji kompleksów sportowych ,,Moje Boisko - Orlik 2012" - Edycja 2024. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z decyzjami administracyjnymi, Programem Funkcjonalno-Użytkowym, Specyfikacją Warunków Zamówienia, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, w zakresie: Część 2: ,,Modernizacja zespołu boisk sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Białogardzie" działka nr 279, obręb 009 miasta Białogard (ul. Grunwaldzka 53) a) wykonanie dokumentacji projektowej zawierającej: - projekt budowlany, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys inwestorski, - przedmiar robót. b) wykonanie robót budowlanych obejmujących: - modernizację boiska do piłki nożnej, - modernizację boiska wielofunkcyjnego, - drenaż - sprawdzenie drożności kanałów, - ogrodzenie boisk, - piłkochwyty - wymiana mocowania oraz napinaczy piłkochwytów wraz z montażem siatki ochronnej, - oświetlenie boisk, - remont budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego, - budowę bieżni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części nr 2 znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. 3. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz art. 7 i 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2024.725 t.j. z dnia 14.05.2024). CPV: 45212221-1, 45111200-0,45316100-6,45342000-6 Dokument nr: 2025/BZP 00119064, IZP.271.1.2.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1532d15-d741-41ac-ade3-7fd8954f9582 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 7. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Pozostałe informacje znajdują się w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w Rozdziale XXXIV SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w Rozdziale XXXIV SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-12 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025