Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dokończenie budowy budynku |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o Oddział Zakład Gazowniczy w Olsztynie ul. Lubelska 42A 10-409 Olsztyn powiat: Olsztyn magdalena.maksymowicz@psgaz.pl https://zamowienia.psgaz.pl/auction/auction/preview-auction/id/79655 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dokończenie budowy budynku biurowego na terenie siedziby OZG w Olsztynie przy Ul. Lubelskiej dz. nr 1/15 obręb 0083 wraz z pozyskaniem niezbędnych zgód i pozwoleń wymaganych przepisami prawa Opis postępowania: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy budynku biurowego na terenie siedziby OZG w Olsztynie przy Ul. Lubelskiej dz. nr 1/15 obręb 0083 wraz z pozyskaniem niezbędnych zgód i pozwoleń wymaganych przepisami prawa. Zakres prac obejmuje: - dokonanie zmian w istniejącej Dokumentacji Projektowej lub wykonanie Dokumentacji Projektowej Zamiennej na podstawie Koncepcji zmiany przeznaczenia budynku i aranżacji pomieszczeń wykonanej przez Pracownię Projektową MZ Mateusz Zdunek, Dokumentacji Projektowej przygotowanej przez Biuro Projektowe Europrojekt Grzegorz Latecki oraz wskazanych wytycznych Zamawiającego - Zamienna dokumentacja projektowa powinna zawierać Projekt Architektoniczno-Budowlany oraz projekty techniczne z branży architektonicznej, drogowej, elektrycznej, konstrukcyjnej i sanitarnej, zagospodarowania terenów zewnętrznych oraz innych branż jeśli będą wymagane, - uzgodnienie dokumentacji projektowej z uprawnionym Rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych i Rzeczoznawcą ds. higieniczno-sanitarnych oraz innymi jeśli będą wymagane, - pozyskanie zamiennej Decyzji Pozwolenie na budowę oraz innych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień, jeśli będą wymagane, - dokończenie budowy budynku biurowego na podstawie opracowanej dokumentacji przez biuro projektowe Europrojekt Grzegorz Latecki oraz dokumentacji Projektowej Zamiennej oraz zamiennej Decyzji Pozwolenie na budowę jeśli będzie wymagana, - wykonanie zewnętrznych instalacji - wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazowej, elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej, - budowę parkingów, ciągów pieszych, małej architektury oraz generatora prądu, - zagospodarowanie terenów zewnętrznych na całym obszarze inwestycji - niwelacja terenu z wykorzystaniem ziemi urodzajnej pochodzącej z odkładu, ułożenie siatki przeciw kretom, nornicom i innym gryzoniom, ułożenie warstwy ziemi urodzajnej o grubości 10 cm oraz siew trawy w ilości co najmniej 4 kg/100m2, - zagospodarowanie wytworzonych w ramach wykonywania Przedmiotu Umowy odpadów zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub innymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa w zakresie gospodarowania odpadami, - zabezpieczenie terenu robót przed wejściem osób nieupoważnionych, - odpowiednie oznakowanie drogi wewnętrznej po której będą poruszały się pojazdy budowy, - utrzymanie czystości i porządku na drodze wewnętrznej, - zabezpieczenie drzew przed uszkodzeniem, - cięcie pielęgnacyjne istniejących drzew i krzewów, - likwidacja zaplecza budowy wraz z uporządkowaniem terenu robót, - wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, - wykonanie świadectwa energetycznego budynku, - wykonanie odbioru technicznego budynku potwierdzonego protokołami badań i sprawdzeń przyłączy i instalacji zapewniających użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, - uzyskanie Decyzji Pozwolenia na użytkowanie. Dodatkowe wytyczne projektowe i wykonawcze: - od strony zachodniej budynku należy zaprojektować i wykonać parking na trzy stanowiska dla samochodów osobowych, w tym jedno dla osób niepełnosprawnych, - od strony zachodniej budynku należy zaprojektować i wykonać urządzenia bezpieczeństwa ruchu zabezpieczające przed wjechaniem samochodem w szklaną witrynę budynku, - od strony wschodniej należy zaprojektować i wykonać zadaszone miejsce do postoju rowerów - wiata powinna pomieścić co najmniej pięć rowerów, konstrukcja stalowa ocynkowana, malowana na kolor RAL 2008, ściany z płyt poliwęglanowych, utwardzenie terenu z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej i warstwie 15 cm podbudowy zasadniczej z KŁSM 0-31,5, stojaki rowerowe typu ,,trzepak", - w ramach zagospodarowania terenów zielonych na całym obszarze inwestycji należy wykonać niwelację terenu z wykorzystaniem ziemi urodzajnej pochodzącej z odkładu, ułożyć siatki przeciw kretom, nornicom i innym gryzoniom, ułożyć warstwę ziemi urodzajnej o grubości 10 cm oraz wykonać siew trawy w ilości nasion co najmniej 4 kg/100m2, - w budynku biurowym na parterze zaprojektować toaletę damską posiadającą dwie kabiny wyposażone w miski ustępowe oraz toaletę męską posiadającą jedną kabinę wyposażoną w miskę ustępową, jedną kabinę prysznicową o ile jest taka możliwość, pisuar w przedsionku oraz zachować istniejące okno w kabinie nakładając na nie folię mleczną, - zaprojektować instalację wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania oraz montaż urządzeń w zaprojektowanych pomieszczeniach biurowych, - zaprojektować i wykonać modularny system kontroli dostępu z czytnikami kart w przejściu pomiędzy pomieszczeniami 0.2 i 0.10 (oznaczenie pomieszczeń z Koncepcji zmiany przeznaczenia budynku i aranżacji pomieszczeń) oraz rozbudowę systemu alarmowego o czujki ruchu w każdym nowopowstałym pomieszczeniu. Dodatkowe informacje: - Zamawiający oświadcza, że elewacje budynku biurowego zostały wykonane - na elewacji brakuje logo Spółki oraz tablic informacyjnych, - załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym, mają charakter wyłącznie informacyjny i nie są podstawą do wyceny robót. Wyceny robót należy dokonać w oparciu o zapisy Koncepcji zmiany przeznaczenia budynku i aranżacji pomieszczeń, Opisu Przedmiotu Zamówienia, dokumentacji technicznej, Projektu, SWZ oraz wzoru umowy, - roboty budowlane mają zostać wykonane w całości z materiałów zakupionych, - Wykonawca niezwłocznie po ukończeniu robót budowlanych w pomieszczeniu socjalnym oraz dyspozytorni, udostępni Zamawiającemu te pomieszczenia w celu wykonania stałych zabudów meblowych, - stałe zabudowy meblowe, meble biurowe wolnostojące oraz wyposażenie kuchenne nie jest przedmiotem zamówienia, - wyposażenie dodatkowe obejmuje: gablotę na ekspozycję pamiątek, kosze do segregacji śmieci, kosze biurowe, dyspozytor na klucze, rolety i żaluzje okienne, tabliczki informacyjne i pylon informacyjny. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia ujęty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ, oraz w załącznikach do niego, w tym w załączniku - Opis Przedmiotu Zamówienia. Grupa asortymentowa: Budowa, przebudowa, rozbudowa, remont budynków Dokument nr: 2025/WF00/WNP-050222 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.psgaz.pl/auction/auction/preview-auction/id/79655 Etapy i terminy Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia 1 składanie ofert 2025-02-25 11:00 2025-03-12 10:00 Uwagi: Termin związania ofertą: dni Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie Kontakt: Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o Magdalena Maksymowicz magdalena.maksymowicz@psgaz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025