dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zagospodarowanie terenu upamiętniającego istnienie podobozu KL Auschwitz |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Chełmek Krakowska 11 32-660 Chełmek powiat: oświęcimski 33-844-90-42, faks 33-844-90-19 przetargi@chelmek.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Chełmek |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 33-844-90-42, faks 3 |
Termin składania ofert: | 2025-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zagospodarowanie terenu upamiętniającego istnienie w Chełmku podobozu KL Auschwitz Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: ,,Zagospodarowanie terenu upamiętniającego istnienie w Chełmku podobozu KL Auschwitz" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja ulicy Ofiar Faszyzmu w Chełmku stanowiącej bezpośredni dojazd do miejsca pamięci wraz z zagospodarowaniem terenu miejsca pamięci po byłym podobozie KL Auschwitz". Lokalizacja inwestycji: Chełmek, Ul. Ofiar Faszyzmu, działki nr 2602/13 i 2602/5 obręb 0001 Chełmek, jednostka ewidencyjna 121303_4 Chełmek-miasto. Zakres inwestycji: Zadanie obejmuje budowę nawierzchni utwardzonych w postaci ścieżek pieszych, elementów małej architektury: ławki drewniane, misa ogrodowa, kosze na śmieci, pergola zawierająca informację o podobozie ,,Aussenkommando Chelmek" oraz o roślinności. Ponadto teren należy oczyścić z samosiejek drzew i krzewów oraz bluszczy wraz z podcięciem i przeczyszczeniem drzew z dolnych gałęzi. Zadanie obejmuje także wykonanie nasadzeń bylin, krzewów i traw ozdobnych Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa opracowana przez Wzorro Design s.c., Ul. Kościuszki 55/7, 40-047 Katowice. W ramach zadania i zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany przede wszystkim do: Zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót budowlanych, gromadzenia materiałów oraz odpadów powstających w trakcie prac przed dostępem osób postronnych. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania oferty celem sprawdzenia warunków realizacji zadania. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia oraz dokumentacją projektową. Zastosowane do realizacji zamówienia wyroby winne być o należytych właściwościach użytkowych, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7.07.1994 r. ustawy Prawa budowlanego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), tj. wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem. Wszystkie dokumenty dotyczące zastosowanych wyrobów budowlanych wskazane w punkcie 5 Wykonawca winien okazać na żądanie Zamawiającego oraz dołączyć do materiałów odbiorowych. W cenie oferty Wykonawca winien ująć m. in.: - koszty robót budowlanych wraz z kosztami materiałów, robocizny, itp., - koszty związane z organizacją placu budowy i załatwieniem wszystkich formalności związanych z budową, koszty ubezpieczenia budowy, - koszty zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, w tym związane ze skutkami wystąpienia opadów atmosferycznych, wszelkich robót przygotowawczych, ewentualnych robót rozbiórkowych, wykończeniowych, odtworzeniowych, porządkowych (w szczególności uprzątnięcie terenu bezpośrednio przylegającego do prowadzonych robót, obszaru komunikacji i składowania materiałów a wykorzystanego do celu realizacji zadania), wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki, - koszty płatnych prób, badań, pomiarów i odbiorów technicznych, - koszty zapewnienia na swój koszt kompleksowej obsługi geodezyjnej budowy przez uprawnionego geodetę oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - koszty doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego, w tym naprawy uszkodzonych elementów i powierzchni, - koszty utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki, - inne nie wymienione koszty niezbędne do poniesienia w celu prawidłowej realizacji zadania. Zamawiający wymaga uprzedniego uzgodnienia materiałów wykończeniowych przewidzianych do zabudowania poprzez przedstawienie próbek proponowanych materiałów. Do odbioru końcowego wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne użytych w budowie materiałów i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami należy złożyć w podziale na poszczególne branże, spięte w teczkę, ponumerowane, zatytułowane ze wskazaniem nazwy zadania i branży oraz ze spisem treści na stronie tytułowej. Każda strona winna być podpisana przez wykonawcę. CPV: 45233200-1, 45112710-5,45262300-4,45112000-5,43325000-7,77310000-6 Dokument nr: 2025/BZP 00119045, IN.271.6.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d70055f1-a949-4b19-ad46-e50597314f83 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) lub - w zakresie dopuszczonym niniejszą SWZ także - poczty elektronicznej (przetargi@chelmek.pl), z zastrzeżeniem, że złożenie oferty jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Instrukcja ,,Komunikacja w postępowaniu" udostępniona na Platformie e-Zamówienia zawiera informacje dot. sposobu komunikacji w ramach postępowania na Platformie e-Zamówienia. 4. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji", przeznaczonych do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia, wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania, w zakładce ,,Komunikacja". 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" dostępnych na Platformie e-Zamówienia wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 9. Zamawiający i Wykonawcy mogą również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@chelmek.pl , w przypadku przekazywania dokumentów (innych niż oferta oraz załączniki do oferty). Za datę przekazania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę e-Zamówienia lub datę lub godzinę wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego. Maksymalny rozmiar jednej wiadomości z dołączonymi plikami, przesyłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej email: przetargi@chelmek.pl wynosi 25 MB. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne RODO opisane są w części V swz -V. Ochrona danych osobowych. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzule informacyjne RODO opisane są w części V swz -V. Ochrona danych osobowych. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-12 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.6.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: ,,Zagospodarowanie terenu upamiętniającego istnienie w Chełmku podobozu KL Auschwitz" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja ulicy Ofiar Faszyzmu w Chełmku stanowiącej bezpośredni dojazd do miejsca pamięci wraz z zagospodarowaniem terenu miejsca pamięci po byłym podobozie KL Auschwitz". Lokalizacja inwestycji: Chełmek, ul. Ofiar Faszyzmu, działki nr 2602/13 i 2602/5 obręb 0001 Chełmek, jednostka ewidencyjna 121303_4 Chełmek-miasto. Zakres inwestycji: Zadanie obejmuje budowę nawierzchni utwardzonych w postaci ścieżek pieszych, elementów małej architektury: ławki drewniane, misa ogrodowa, kosze na śmieci, pergola zawierająca informację o podobozie ,,Aussenkommando Chelmek" oraz o roślinności. Ponadto teren należy oczyścić z samosiejek drzew i krzewów oraz bluszczy wraz z podcięciem i przeczyszczeniem drzew z dolnych gałęzi. Zadanie obejmuje także wykonanie nasadzeń bylin, krzewów i traw ozdobnych Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa opracowana przez Wzorro Design s.c., ul. Kościuszki 55/7, 40-047 Katowice. W ramach zadania i zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany przede wszystkim do: Zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót budowlanych, gromadzenia materiałów oraz odpadów powstających w trakcie prac przed dostępem osób postronnych. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania oferty celem sprawdzenia warunków realizacji zadania. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia oraz dokumentacją projektową. Zastosowane do realizacji zamówienia wyroby winne być o należytych właściwościach użytkowych, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7.07.1994 r. ustawy Prawa budowlanego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), tj. wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem. Wszystkie dokumenty dotyczące zastosowanych wyrobów budowlanych wskazane w punkcie 5 Wykonawca winien okazać na żądanie Zamawiającego oraz dołączyć do materiałów odbiorowych. W cenie oferty Wykonawca winien ująć m. in.: - koszty robót budowlanych wraz z kosztami materiałów, robocizny, itp., - koszty związane z organizacją placu budowy i załatwieniem wszystkich formalności związanych z budową, koszty ubezpieczenia budowy, - koszty zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, w tym związane ze skutkami wystąpienia opadów atmosferycznych, wszelkich robót przygotowawczych, ewentualnych robót rozbiórkowych, wykończeniowych, odtworzeniowych, porządkowych (w szczególności uprzątnięcie terenu bezpośrednio przylegającego do prowadzonych robót, obszaru komunikacji i składowania materiałów a wykorzystanego do celu realizacji zadania), wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki, - koszty płatnych prób, badań, pomiarów i odbiorów technicznych, - koszty zapewnienia na swój koszt kompleksowej obsługi geodezyjnej budowy przez uprawnionego geodetę oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - koszty doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego, w tym naprawy uszkodzonych elementów i powierzchni, - koszty utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki, - inne nie wymienione koszty niezbędne do poniesienia w celu prawidłowej realizacji zadania. Zamawiający wymaga uprzedniego uzgodnienia materiałów wykończeniowych przewidzianych do zabudowania poprzez przedstawienie próbek proponowanych materiałów. Do odbioru końcowego wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne użytych w budowie materiałów i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami należy złożyć w podziale na poszczególne branże, spięte w teczkę, ponumerowane, zatytułowane ze wskazaniem nazwy zadania i branży oraz ze spisem treści na stronie tytułowej. Każda strona winna być podpisana przez wykonawcę. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45262300-4 - Betonowanie 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena: 60 pkt. - okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 40 pkt., przy czym: Okres gwarancji liczony jest w miesiącach. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 36 miesięcy. Oferty, w których ten okres został zadeklarowany krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone. Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium równą 40 punktów otrzymają wykonawcy, którzy zadeklarują okres gwarancji równy 60 miesięcy lub dłuższy. Stąd oferta z zadeklarowanym okresem gwarancji równym 36 miesięcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium, natomiast oferta z zadeklarowanym okresem gwarancji równym lub dłuższym niż 60 miesięcy otrzyma 40 punktów 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum: - co najmniej dwa zamówienia - dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie terenu rekreacyjnego, parku, skweru o powierzchni minimum 1.000 m2 wraz z budową lub przebudową chodnika, ścieżki lub placu oraz wykonaniem nasadzeń zieleni. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ; 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą. 1) Formularz Ofertowy, udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe", podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy. 2). Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2) składają odrębnie: a) Wykonawca / każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; b) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy, 3). W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 4). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie określa w szczególności informacje wymienione w rozdziale XVI pkt. 4 SWZ. 5). Oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy - przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ. 6). Pełnomocnictwo złożone w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) - pełnomocnictwo do podpisania oferty. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni wykonawcy jeśli zachodzi przesłanka, o której mowa w art. 117 ust. 2 i 3 p.z.p.,. Celem oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 p.z.p., jest weryfikacja, czy zakres zamówienia co do którego należy się wykazać spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie rzeczywiście wykonany przez podmiot, który wykazuje się spełnieniem tego warunku. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie uregulowanym w Pzp jaki określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do swz. 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do swz. 2). Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena: 60 pkt. - okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 40 pkt., przy czym: Okres gwarancji liczony jest w miesiącach. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 36 miesięcy. Oferty, w których ten okres został zadeklarowany krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone. Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium równą 40 punktów otrzymają wykonawcy, którzy zadeklarują okres gwarancji równy 60 miesięcy lub dłuższy. Stąd oferta z zadeklarowanym okresem gwarancji równym 36 miesięcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium, natomiast oferta z zadeklarowanym okresem gwarancji równym lub dłuższym niż 60 miesięcy otrzyma 40 punktów 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2025