dolnośląskie (59-300 Lubin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa materiałów do poziomego oznakowania dróg |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W WYSOKIEM MAZOWIECKIEM ul. 1 Maja 8 18-200 Wysokie Mazowieckie powiat: wysokomazowiecki agnieszka.markowska@zdpwm.pl https://platformazakupowa.pl/pn/zdpwm |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Wysokie Mazowieckie |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA do siedziby ZDP w Wysokiem Mazowieckiem, Ul. 1 Maja 8 materiałów do poziomego oznakowania dróg. Krótki opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA do siedziby ZDP w Wysokiem Mazowieckiem, Ul. 1 Maja 8 materiałów do poziomego oznakowania dróg. Opis przedmiotu zamówienia: Podstawowe założenia dotyczące wykonania zadania: Zamówienie obejmuje: 1) Ilość dostawy: farby do wykonywania poziomego oznakowania dróg: a) kolor biały - do 8 000 kg, (Farba biała w co najmniej dwóch dostawach) b) kolor czerwony - do 66 kg, c) kolor żółty - do 33 kg, d) kolor czarny - do 66 kg, e) kolor niebieski - 99 kg mikrokule szklane refleksyjne - do 4 000 kg, rozcieńczalnik do farby do oznakowania dróg - do 50 litrów Właściwości fizykochemiczne: Farba do oznakowania poziomego dróg Rodzaj: farba akrylowa rozpuszczalnikowa Barwa: biała, czerwona, żółta, czarna, niebieska Gęstość: 1,55 - 1,65 g/cm3 Zawartość substancji stałych: 74 - 80 % Lepkość wg Krebsa: 78 - 88 KU Czas schnięcia - przejezdność: do 30 min Mikrokule szklane refleksyjne: granulacji 125-630obróbką adhezyjno-floatacyjną - MB9B2T 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego materiału w zależności od potrzeb, 3) Transport Dostawcy w terminach i ilościach odpowiadających bieżącym potrzebom Zamawiającego, na miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4) Do oferty należy dołączyć aktualne aprobaty techniczne dopuszczające oferowany asortyment do stosowania w budownictwie. 5) Maksymalny termin dostawy nie może przekroczyć 7 dni roboczych. CPV: 44811000-8 Dokument nr: 2025/BZP 00119168, 02/D/2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 12:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/zdpwm 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpwm 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpwm 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z wymogami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, Ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, REGON: 450672604. 2. Administrator zgodnie z art. 37 ust. 1 RODO wyznaczył inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez adres email: iodo@zdpwm.pl. 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. Dane osobowe zawarte w składanej ofercie przekazane zostały przez Wykonawcę. 5. Odbiorcami udostępnionych danych osobowych będą podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 (Dz. U. z 2022 r. poz. 25, poz. 872 i poz. 1079) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych dalej ,,ustawa Pzp". Dodatkowo dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z administratorem, świadczącym obsługę prawną, informatyczną oraz innym podmiotom z którymi administrator podpisze umowę powierzenia. 6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres gwarancyjny; 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. posiada Pani/Pan: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10. nie przysługuje Pani/Panu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych przez Administratora wszystkim osobom których dane udostępnił w składanej ofercie. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpwm TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-04 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpwm Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 02/D/2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Dostawa do siedziby ZDP w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 8 materiałów do poziomego oznakowania dróg. Opis przedmiotu zamówienia: Podstawowe założenia dotyczące wykonania zadania: Zamówienie obejmuje: 1) Ilość dostawy: farby do wykonywania poziomego oznakowania dróg: a) kolor biały - do 8 000 kg, (Farba biała w co najmniej dwóch dostawach) b) kolor czerwony - do 66 kg, c) kolor żółty - do 33 kg, d) kolor czarny - do 66 kg, e) kolor niebieski - 99 kg mikrokule szklane refleksyjne - do 4 000 kg, rozcieńczalnik do farby do oznakowania dróg - do 50 litrów Właściwości fizykochemiczne: Farba do oznakowania poziomego dróg Rodzaj: farba akrylowa rozpuszczalnikowa Barwa: biała, czerwona, żółta, czarna, niebieska Gęstość: 1,55 - 1,65 g/cm3 Zawartość substancji stałych: 74 - 80 % Lepkość wg Krebsa: 78 - 88 KU Czas schnięcia - przejezdność: do 30 min Mikrokule szklane refleksyjne: granulacji 125-630obróbką adhezyjno-floatacyjną - MB9B2T 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego materiału w zależności od potrzeb, 3) Transport Dostawcy w terminach i ilościach odpowiadających bieżącym potrzebom Zamawiającego, na miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4) Do oferty należy dołączyć aktualne aprobaty techniczne dopuszczające oferowany asortyment do stosowania w budownictwie. 5) Maksymalny termin dostawy nie może przekroczyć 7 dni roboczych. 4.2.6.) Główny kod CPV: 44811000-8 - Farba drogowa 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone prze Zamawiającego w niniejszym rozdziale warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową muszą być wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej; Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. 5) powodów określonych w art. 7 ust 1 ustawy pkt 1-3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa Narodowego (Dz.U. z 2024r. poz. 507 ze zm.) Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający zastrzega sobie po wyborze oferty prawo wprowadzenia do umowy zapisów służących uszczegółowieniu a wynikających z treści złożonej oferty i zapisów SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025