dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa siłowni zewnętrznej |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Radomiu Wydział Inwestycji ul. Jana Kilińskiego 30 26-600 Radom powiat: Radom tel. (48) 36-20-471 inwest@umradom.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Radom |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (48) 36-20-471 |
Termin składania ofert: | 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Siłownia zewnętrzna przy PSP nr 28 Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa siłowni zewnętrznej na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 28 przy Ul. Jaracza 8 w Radomiu. Powierzchnia siłowni - ok. 126,80 m2 . 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Roboty rozbiórkowe: a) rozbiórkę starych obrzeży betonowych po dawnej bieżni, b) usunięcie karpin po ściętych drzewach - 4 szt. 2) Wykonanie nawierzchni siłowni z trawy naturalnej z matami przerostowymi w sąsiedztwie urządzeń. Nawierzchnia siłowni (o powierzchni ok. 290,90 m2) zabezpieczona obrzeżami betonowymi. 3) Dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni: a) jeździec - 1 kpl. b) pajacyk - 1 kpl. c) biegacz - 1 kpl. d) orbitrek - 1 kpl. e) wyciąg górny + wyciskanie siedząc - 1 kpl. 4) Dostawę i montaż fabrycznie nowych elementów małej architektury: a) ławka stalowa bez oparcia - 1 szt. b) kosz na śmieci - 1 szt. c) tablica z regulaminem siłowni - 1 szt. d) tablica pamiątkowa - 1 szt., o wymiarach min. 60 x 80 cm, z trwałych materiałów (stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, napisy kolorowe na białym tle) wolnostojącej zgodnie z załączonym wzorem 5) Roboty zieleniarskie w zakresie odtworzenia przyległych terenów zielonych. Uwaga: Parametry zastosowanych urządzeń nie mogą być gorsze niż wartości minimalne wskazane w projekcie technicznym i specyfikacji technicznej. Zawarte w dokumentacji przetargowej zdjęcia urządzeń należy traktować jako poglądowe. Wymagane jest zachowanie funkcji oraz parametrów urządzeń. Przed podpisaniem Umowy wybrany Wykonawca musi przedstawić do akceptacji Zamawiającego karty katalogowe proponowanych do zamontowania urządzeń oraz elementów małej architektury. 3. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, przedmiarem robót (z zastrzeżeniem, iż załączony przedmiar robót jest jedynie materiałem pomocniczym do dokonania wyceny przedmiotu zamówienia i ewentualne różnice w obliczonych w przedmiarze ilościach, czy brak określonej pozycji należy uwzględnić w cenie oferty jeżeli jej konieczność wynika z dokumentacji projektowej) oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. 4. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte projektem prac remontowych i przedmiarem robót a konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; b) likwidacja placu budowy, c) uporządkowanie terenu po budowie, d) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym inwentaryzacja powykonawcza ( 3 egz.), e) odtworzenie zniszczonego trawnika i uzupełnienie nawierzchni trawiastej (posianie trawy) po wykonaniu robót budowlanych oraz wszelkie inne prace nie objęte dokumentacją, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i wiedzę techniczną. CPV: 45212221-1 Dokument nr: In.III.271.5.2025 Składanie ofert: Miejsce i forma składania ofert: Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną e-mail na adres: inwest@umradom.pl lub w złożyć ją w formie tradycyjnej (pisemnej) w n/w miejscu: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Radomiu 26-600 Radom, Ul. Kilińskiego 30 (pok. 242) Termin złożenia ofert: Do dnia 04.03.2025r., do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia - maksymalnie 3 miesiące od dnia zawarcia umowy. Wymagania: Wymagania stawiane Wykonawcom: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że ten: a) w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 2 roboty polegające na budowie zewnętrznego (pod gołym niebem) obiektu rekreacyjnego (np. plac zabaw, siłownia, obiekt street workout itp.) o wartości każdej z robót min. 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) złotych. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty poświadczenia (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie w/w robót. b) dysponuje osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej. UWAGA I: Imię i nazwisko w/w osoby odpowiedzialnej za nadzór należy wpisać w druku oferty. UWAGA II: W przypadku braków lub błędów w ofertach, wezwaniu dot. uzupełnień podlegają jedynie Wykonawcy których oferty mają szansę zostać uznanymi za najkorzystniejsze (w przypadku pozostałych ofert, w/w brak może skutkować odpowiednio odrzuceniem oferty i/lub wykluczeniem Wykonawcy bez dodatkowego wezwania do uzupełnienia). Za termin wykonania przedmiotu Umowy przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę - potwierdzonej przez Inspektora Nadzoru (lub wytypowanego pracownika Zamawiającego) - gotowości do odbioru przedmiotu Umowy. W przypadku zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, tj. warunków uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, termin wykonania zamówienia może ulec wydłużeniu o okres odpowiadający okresowi w/w utrudnień. Wymagania dot. gwarancji Wykonawca udziela gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 3 lat. Kryterium oceny: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie nw. kryteriów oceny ofert (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania): 1) Cena oferty - 80 % (max 80 pkt) 2) Okres udzielonej gwarancji jakości - 20 % (max 20 pkt) 2. Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad: 2.1. Ocena ceny oferty - będzie przeprowadzona wg następującego wzoru matematycznego: P(Ci) = Cmin / Ci x 80 pkt gdzie: Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert i nie odrzuconych Ci - ceny poszczególnych ofert P(Ci) - liczba punktów za kryterium ceny 2.2. Ocena okresu gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Ocena przeprowadzona zostanie na podstawie podanego na druku oferty okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w pełnych latach. Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych latach. W przypadku podania okresu gwarancji w miesiącach Zamawiający zaliczy do wyliczenia punktów okres pełnego roku przyjmując rok niższy niż będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy (np. podanie okresu gwarancji 3 lat i 9 m-cy będzie traktowane jako 3 pełne lata). Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia: - Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji, gdzie P(Gi) to liczba punktów za kryterium okresu udzielonej gwarancji: 3 lata - otrzyma 0 punktów P(Gi) 4 lata - otrzyma 10 punktów P(Gi) 5 lat lub więcej - otrzyma 20 punktów P(Gi) Okres rękojmi za wady jest zrównany z okresem udzielonej gwarancji jakości. UWAGA: Oferta wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, poniżej 3 lat zostanie odrzucona. Oferta w której nie będzie żadnej informacji dot. okresu udzielonej gwarancji, traktowana będzie jak oferta w której Wykonawca nie udzielił okresu gwaranci na min. 3 lat. 2.3. Ocena oferty - suma punktów z poszczególnych kryteriów: P = P(Ci) + P(Gi) 3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian treści ofert niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. UWAGA I: Zamawiający dokona poprawienia omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny w ten sposób, że jeżeli cena (na druku oferty) podana liczbą nie będzie odpowiadać cenie podanej słownie, przyjmie za prawidłową cenę podaną słownie. UWAGA II: Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. Oferta musi być podpisana przez upoważnioną do tego osobę, przy czym w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej Zamawiający nie wymaga opatrzenia jej podpisem elektronicznym. (Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia) Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy: 1. Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania Umowy dot. realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego w wysokości 5% ceny całkowitej (ryczałtowej brutto) podanej w ofercie. Tym samym Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. Wykonawca wybrany do realizacji niniejszego Zamówienia, zobowiązany będzie przed zawarciem Umowy do wniesienia stosownego zabezpieczenia. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych lub - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w innej formie. 2a. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Pekao S.A. II O/Radom Nr: 90124032591111000029892305 Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa bądź poręczenie stanowiące formę wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, powinno co najmniej: - ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miasta Radomia, - określać kwotę gwarantowaną w złotych (ustaloną na podstawie złożonej oferty), - określać termin ważności (stosownie do postanowień Zaproszenia i złożonej oferty), - być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie, - wskazywać przedmiot gwarancji (wynikający z Zaproszenia), - wskazywać, że służy pokryciu wszelkich roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, 3. Zamawiający zwróci 70% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 4. 30% wysokości zabezpieczenia Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji lub rękojmi za wady. 5. Kwotę, o której mowa w pkt 4, Zamawiający zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 6. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. Załączniki do Zaproszenia o formularz ofertowy o projekt umowy o dokumentacja projektowa o specyfikacja techniczna o przedmiar robót Zapytanie ofertowe może być unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyn (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie i nie stanowi to podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony oferentów. Uwagi: Wszelkie dane osobowe będą przechowywane przez Zamawiającego z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących przepisów, w tym przepisów rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r oraz ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. |
© eurobudowa.pl 2004-2025