dolnośląskie (59-300 Lubin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kruszywa |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Joniec Joniec 29 09-131 Joniec powiat: płoński 236616041, faks 236616330 przetargi@ugjoniec.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Joniec |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 236616041, faks 2366 |
Termin składania ofert: | 2025-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA kruszywa na drogi gminne w 2025 roku Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa w 2025 r. na drogi znajdujące się na terenie Gminy Joniec. 2. DOSTAWA mieszanki kruszyw o mieszanka kruszyw (ziarnisty materiał) o uziarnieniu 0 - 32 mm (frakcja 4-16 mm, co najmniej 40 %, frakcja 16-32 mm - 35%, frakcja 0 - 4 mm poniżej 25%, frakcja < 0,075 mm do 2%) w ilości 2 500 ton, CPV: 14210000-6, 45233141-9 Dokument nr: 2025/BZP 00119130, ZPI.271.2.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-05 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04b98be6-4e35-4cb7-9206-5adaa1214f66 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na Portalu https://ezamowienia.gov.pl, w zakładce ,,Pomoc", oraz w Instrukcji stanowiącej załącznik Nr 9 do SWZ Nr ZPI.271.2.2025 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwane dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych zawartych w złożonej do postępowania przetargowego ofercie, znak: ZPI.271.2.2025 jest Gmina Joniec, z siedzibą w Jońcu, Joniec 29, 09-131 Joniec e-mail: joniec@ugjoniec.pl., tel. (23) 661 60 41. 2) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: iod@ugjoniec.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. 3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na dostawę pn. ,,DOSTAWA kruszywa na drogi gminne w 2025 roku" prowadzonym w trybie podstawowym. 4) Dane mogą być udostępniane osobom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 18 oraz art 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp". 5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, po spełnieniu określonych przesłanek, przysługują następujące uprawnienia: a. prawo dostępu do treści swoich danych, b. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, c. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych. 8) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 9) Zamawiający informuje, iż: a. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji: i. mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; ii. mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; b. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-05 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma Zamówień Publicznych https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.2.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa w 2025 r. na drogi znajdujące się na terenie Gminy Joniec. 2. Dostawa mieszanki kruszyw o mieszanka kruszyw (ziarnisty materiał) o uziarnieniu 0 - 32 mm (frakcja 4-16 mm, co najmniej 40 %, frakcja 16-32 mm - 35%, frakcja 0 - 4 mm poniżej 25%, frakcja < 0,075 mm do 2%) w ilości 2 500 ton, 4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz warunki określone w SWZ, są: najniższa cena oraz czas dostawy jednorazowej. Waga kryterium: cena - 60%, czas dostawy jednorazowej- 40% 2. Zasady oceny kryterium oceny oferty: ,,cena" (C) (waga kryterium ,,cena" - 60%) Punktacja w kryterium oceny oferty ,,cena" będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem: CENA = cena oferowana minimalna brutto /cena badanej oferty brutto x 100 pkt x 60% Maksymalna liczba punktów otrzymana za to kryterium wynosi 60. 1) Kryterium oferty ,,czas dostawy jednorazowej" (T) (waga kryterium ,,czas dostawy jednorazowej" - 40%) a) Punkty za kryterium ,,czas dostawy jednorazowej" przydzielane będą zgodnie z poniższą klasyfikacją: Punkty przydzielane za czas dostawy jednorazowej Oferowany czas [w godzinach] Liczba punktów do 24 h - 40 od 24 h do 48 h - 30 od 48 h do 72 h - 20 powyżej 72 h - 10 b) Naliczanie czasu dostawy jednorazowej rozpocznie się od chwili zgłoszenia przez Wykonawcę. c) Jako dostawę jednorazową rozumie się dostawę żądanej partii kruszywa w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce. d) Do terminu czasu dostawy jednorazowej nie wlicza się dni świątecznych, dni ustawowo wolnych od pracy. e) Gdy Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu oferty czasu dostawy jednorazowej Zamawiający uzna, że jest to czas powyżej 72 godzin i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 10 punktów. f) Czas dostawy jednorazowej Wykonawca zobowiązany jest wpisać w przedziale określonym jak powyżej. Wpisanie czasu w innym przedziale czasowym niż określony powyżej (np. od 24 h do 72 h itp.) Zamawiający uzna za omyłkę i do umowy oraz do oceny ofert pod uwagę weźmie czas powyżej 72 godzin i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 10 punktów. W przypadku wpisania innej wartości (np. 27 h itp.) Zamawiający do oceny ofert pod uwagę weźmie przedział czasowy w którym mieści się przedmiotowa wartość, a Wykonawcy w tym kryterium otrzyma ilość punktów zgodną z należną ilością dla danego przedziału czasowego. Maksymalna liczba punktów otrzymana za to kryterium wynosi 40. 3. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów stanowiącą sumę punktów uzyskanych w poszczególnym kryterium oceny oferty. 4. Ilość punktów będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem matematycznej zasady zaokrąglania do drugiego miejsca po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy jednorazowej 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, 2. Spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa powyższego warunku. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie określa powyższego warunku. 4) zdolności technicznej lub zawodowej a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, jedną dostawę kruszywa: mieszanka kruszyw o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych zero groszy) (Załącznik Nr 6 do SWZ). W celu udokumentowania spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody określające, czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty. b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca wykaże, że dysponuje jednym samochodem samowyładowczym o ładowności min. 15 t i max. 30 t. (Załącznik Nr 7 do SWZ). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 125 Pzp do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (Załącznik nr 2 do SWZ). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe w niniejszym postępowaniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub ewidencji, 2) Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (Załącznik Nr 6 do SWZ). Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 3) Wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (Załącznik Nr 7 do SWZ). 4) Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Spółki cywilne traktuje się jako Wykonawców wspólnie ubiegających się. 2) W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 4 do SWZ). 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5) W przypadku warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wymaganym doświadczeniem wykaże się jeden z Wykonawców. Doświadczenia Wykonawców nie sumuje się. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: W § 9 Zmiana umowy wprowadzono Istotne zmiany treści umowy Załącznik nr 8 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz warunki określone w SWZ, są: najniższa cena oraz czas dostawy jednorazowej. Waga kryterium: cena - 60%, czas dostawy jednorazowej- 40% 2. Zasady oceny kryterium oceny oferty: ,,cena" (C) (waga kryterium ,,cena" - 60%) Punktacja w kryterium oceny oferty ,,cena" będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem: CENA = cena oferowana minimalna brutto /cena badanej oferty brutto x 100 pkt x 60% Maksymalna liczba punktów otrzymana za to kryterium wynosi 60. 1) Kryterium oferty ,,czas dostawy jednorazowej" (T) (waga kryterium ,,czas dostawy jednorazowej" - 40%) a) Punkty za kryterium ,,czas dostawy jednorazowej" przydzielane będą zgodnie z poniższą klasyfikacją: Punkty przydzielane za czas dostawy jednorazowej Oferowany czas [w godzinach] Liczba punktów do 24 h - 40 od 24 h do 48 h - 30 od 48 h do 72 h - 20 powyżej 72 h - 10 b) Naliczanie czasu dostawy jednorazowej rozpocznie się od chwili zgłoszenia przez Wykonawcę. c) Jako dostawę jednorazową rozumie się dostawę żądanej partii kruszywa w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce. d) Do terminu czasu dostawy jednorazowej nie wlicza się dni świątecznych, dni ustawowo wolnych od pracy. e) Gdy Wykonawca nie zadeklaruje w Formularzu oferty czasu dostawy jednorazowej Zamawiający uzna, że jest to czas powyżej 72 godzin i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 10 punktów. f) Czas dostawy jednorazowej Wykonawca zobowiązany jest wpisać w przedziale określonym jak powyżej. Wpisanie czasu w innym przedziale czasowym niż określony powyżej (np. od 24 h do 72 h itp.) Zamawiający uzna za omyłkę i do umowy oraz do oceny ofert pod uwagę weźmie czas powyżej 72 godzin i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 10 punktów. W przypadku wpisania innej wartości (np. 27 h itp.) Zamawiający do oceny ofert pod uwagę weźmie przedział czasowy w którym mieści się przedmiotowa wartość, a Wykonawcy w tym kryterium otrzyma ilość punktów zgodną z należną ilością dla danego przedziału czasowego. Maksymalna liczba punktów otrzymana za to kryterium wynosi 40. 3. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia Wykonawcy, który otrzyma największą ilość punktów stanowiącą sumę punktów uzyskanych w poszczególnym kryterium oceny oferty. 4. Ilość punktów będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem matematycznej zasady zaokrąglania do drugiego miejsca po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy jednorazowej 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-03 |
© eurobudowa.pl 2004-2025