dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa surowca w postaci kleju |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
JAGAN Sp. z o.o Domaniewska 47/10 02-672 Warszawa powiat: Warszawa +48 535 228 877 biuro@jagan.biz https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/217107 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 535 228 877 |
Termin składania ofert: | 2025-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2025/SMART - DOSTAWA surowca w postaci kleju Powstaje w kontekście projektu FENG.01.01-IP.02-0693/23 - Opracowanie oraz wdrożenie do produkcji technologii wytwarzania cienkościennych kątowników tekturowych o wysokich parametrach wytrzymałościowych Część 1 DOSTAWA surowca w postaci kleju Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup surowca w postaci kleju. 1) Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w niniejszym ZiS, Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 1 do ZiS. 2) Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w ZiS i specyfikacji technicznej. Wzór umowy stanowi integralny załącznik ZiS. a. Wykonanie danego etapu dostawy będzie poprzedzone szczegółowym zleceniem złożonym przez Zamawiającego. Treść zlecenia w szczególności obejmie: typ kleju i ilość b. Zlecenie zostanie wysłane na adres poczty elektronicznej Wykonawcy wskazany w umowie dostawy. c. Wymagany termin dostawy od dnia złożenia zlecenia na wykonanie danego etapu wynosi maksymalnie 30 od daty przekazania Wykonawcy zlecenia na realizację danego etapu. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie oferowany termin realizacji zlecenia (etapu), nie dłuższy jednak niż 30 od daty otrzymania zlecenia, w tym w szczególności termin realizacji liczony od dnia złożenia zlecenia dokonanego przez Zamawiającego przy założeniu, że Zamawiający dokona tego w godz.ch pomiędzy 7.00 a 8.00. a) Minimalna masa kleju objęta zleceniem na wykonanie danego etapu wyniesie 20 000 kg. d. Dostawy mogą być realizowane codziennie w godz.ch od 7.00 do 17.00. 13) Dopuszcza się płatności częściowe. 14) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, normy jakościowe należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem funkcjonalności, jakości. 15) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. CPV: 24910000-6 Dokument nr: 2025-34174-217107, 2/2025/SMART Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-03-28 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-03 11) Przewidywany termin podpisania umowy: marzec 2025. 12) Termin realizacji zamówienia: do 30 kwietnia 2025. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat Rzeszów Gmina Rzeszów Miejscowość Rzeszów Wymagania: 3) Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty dla całości zamówienia wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszego ZiS oraz jego załączników. 4) Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz ofertowy wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 5) Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS. 7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia lub niezgodne z wymaganiami technicznymi i funkcjonalnymi zostaną odrzucone. 10) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy 1. Dokonywanie istotnych zmian umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu następujących okoliczności: a) uzasadnionych zmian w zakresie przedmiotu, sposobu i terminu realizacji umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron umowy, b) obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Oferenta, c) okoliczności siły wyższej, d) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy, e) w przypadkach wskazanych w ,,Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027"; f) w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towaru i usług; g) zmiana regulacji lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa wpływająca na przedmiot i sposób realizacji Umowy; h) gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku opóźnień w realizacji Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy; i) w przypadku gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczna będzie zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku: ? możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy; ? zmiany podwykonawcy (jeżeli po zmianie będą spełnione warunki udziału w postępowaniu); ? w przypadku otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji, obniżenia lub braku finansowania przedmiotu Umowy lub zmiany Umowy o dofinansowanie projektu albo też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany i mających wpływ na przedmiot niniejszej Umowy. j) Podstawą zmiany postanowień umowy jest pisemny wniosek Wykonawcy lub protokół konieczności, dokumentujące zaistnienie okoliczności skutkujących zmianą postanowień Umowy. k) Wszelkie zmiany Umowy wymagające sporządzenia aneksu, dokonywane są przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: ? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, ? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, ? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ? pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.poz.835). 3. Wykonawcy mogą także wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 4. Zapisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 5. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy do wykluczenia wskazane w pkt IV 1. i IV 2. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-25 Data ostatniej zmiany 2025-02-25 11:37:48 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis a) Cena netto za całość zamówienia - 50% (waga punktowa: 50 punktów) Czy kryterium cenowe NIE Opis b) Dostawa - czas dostawy - 50% (waga punktowa: 50 punktów) Kontakt: Osoby do kontaktu Przemysław Twaróg tel.: +48 535 228 877 e-mail: biuro@jagan.biz |
© eurobudowa.pl 2004-2025