dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa urządzeń i oprogramowania |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Żyraków Żyraków 137 39-204 Żyraków powiat: dębicki gmina@zyrakow.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Żyraków |
Wadium: | 5 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu,, Cyberbezpieczna Gmina Żyraków" Krótki opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA sprzętu informatycznego oraz oprogramowania: 1) Dostosowanie usług katalogowych dla użytkowników, wraz z wdrożeniem Centralnego Systemu Bezpieczeństwa dla Urzędu Gminy - 1 szt. 2) Specjalistyczne wsparcie IT w zakresie cyberbezpieczeństwa w wymiarze 8h stacjonarnie, 30h online miesięcznie - łącznie usługa wsparcia trwać będzie do dnia 30.06.2026 roku.- 1 szt. 3) Centralny System Bezpieczeństwa. Oprogramowanie klasy SIEM z elemen-tami XDR Extended Detection and Response, EDR EndpointDetection and Response, oraz monitoringiem infrastruktury IT - 1 licencja, 1 szt. 4) Oprogramowanie antywirusowe- 45 szt.dla GMINY, 15 szt.dla ZOFA, 10 szt.dla GZGK, 10 szt. dla GOPS - 80szt łącznie.; 5) UTM dla Gminy, 1 szt. 5.1. Szkolenie techniczne z obsługi urządzeń klasy UTM, 1 szt. 6) UTM dla jednostek podległych: ZOFA, GZGK, GOPS, 3 szt. 7) Serwer dla jednostek podległych- dla ZOFA, dla GZGK, dla GOPS, 3 szt. 8) System operacyjny do serwera dla jednostek podległych ZOFA, GZGK, GOPS, 3 szt. 9) Licencje dostępowe do serwera dla Gminy, ZOFA, GZGK, GOPS, 80 szt. 10) NAS - Network Attached Storage dla jednostek podległych ZOFA, GZGK, GOPS UPS - 3 szt. 11) UPS dla Urzędu Gminy, 1 szt. 12) Symulator zagrożeń-platforma do szkoleń praktycznych, 1 szt. 13) Switch - Zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, stan-dardu 802.1X dla jednostek podległych- ZOFA, GZGK, GOPS, 3 szt. 13.1. Szkolenie techniczne z obsługi switchy zarządzalnych, 1szt. 14)Szkolenie techniczne z obsługi systemu do backupu danych, 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ CPV: 72260000-5, 48900000-7,35120000-1,80510000-2,48822000-6,32420000-3,31682520-1,48821000-9,48620000-0,51610000-1 Dokument nr: 2025/BZP 00119378, IiGK.271.03.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-06 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7418aece-6c84-4a91-98c8-0e94acdca055 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania). 3) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email gmina@zyrakow.pl 4) Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są: Adam Pryga - wyjaśnienia zakresie merytorycznym - 14 68 07 116, Mateusz Krajewski- wyjaśnienia w sprawie procedury przetargowej tel. 664 474 965 3) Za datę przekazania wymienionych oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę zarejestrowania ich na https://ezamowienia.gov.pl/pl/ po stronie zamawiającego lub datę i godzinę wpływu wiadomości na skrzynkę poczty elektronicznej. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 3 adres e-mail. 6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Za datę przekazania wymienionych oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę zarejestrowania ich na skrzynce ePUAP po stronie zamawiającego lub datę i godzinę wpływu wiadomości na skrzynkę poczty elektronicznej. 8. Zamawiający za każdym razem na swojej stronie internetowej zamieści bezpośredni link do mini portalu dla konkretnego postępowania. 9. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ. 11. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls rtf ze szczególnym wskazaniem na .pdf 12. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający wymaga wykorzystanie jednego z formatów: .zip 7Z. 13. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, XAdES (podpis wewnętrzny). 14. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 15. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP. zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 16. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 17. Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym/osobistym lub zaufanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Inspektorem Ochrony Danych jest Adam Pryga. Inspektor to Osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Ci praw związanych z przetwarzaniem danych. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób : - listownie na adres: 39-204 Żyraków 137 - przez e-mail: rodo@zyrakow.pl - telefonicznie: 39-204 Żyraków 137 Inspektor będzie przetwarzać Twoje dane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania przez Ciebie danych osobowych bezpośrednio Ciebie dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r poz. 1320 ) dalej ,,ustawa Pzp", związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikających z ustawy Pzp; dane osobowe Wykonawcy i innych osób podanych w ofercie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,DOSTAWA urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu,, Cyberbezpieczna Gmina Żyraków" " znak IiGK.271.03.2025 prowadzonym w trybie podstawowym; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO oraz ustawy Pzp Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Urząd Gminy Żyraków w Żyrakowie przez minimum 5 lat, następnie Archiwum Państwowe po ekspertyzie dokumentów może podjąć decyzję o ich zniszczeniu lub przekwalifikować na kategorię A i wtedy Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Urząd Gminy Żyraków w Żyrakowie przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu Twojej sprawy a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego w Krakowie, gdzie będą przetwarzane wieczyście. Twoje dane zostaną udostępnione podmiotom lub osobom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Twoje dane Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych : o na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty procedowanego/zakończonego) postępowania; o na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania jej danych osobowych; przy czym skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, a także nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; o na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*; przy czym wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ta osoba uzna, że przetwarzanie jej dotyczących danych osobowych narusza przepisy RODO; W odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej). Wykonawcy i innym osobom podanych w ofercie nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-06 12:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IiGK.271.03.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania: 1) Dostosowanie usług katalogowych dla użytkowników, wraz z wdrożeniem Centralnego Systemu Bezpieczeństwa dla Urzędu Gminy - 1 szt. 2) Specjalistyczne wsparcie IT w zakresie cyberbezpieczeństwa w wymiarze 8h stacjonarnie, 30h online miesięcznie - łącznie usługa wsparcia trwać będzie do dnia 30.06.2026 roku.- 1 szt. 3) Centralny System Bezpieczeństwa. Oprogramowanie klasy SIEM z elemen-tami XDR Extended Detection and Response, EDR EndpointDetection and Response, oraz monitoringiem infrastruktury IT - 1 licencja, 1 szt. 4) Oprogramowanie antywirusowe- 45 szt.dla GMINY, 15 szt.dla ZOFA, 10 szt.dla GZGK, 10 szt. dla GOPS - 80szt łącznie.; 5) UTM dla Gminy, 1 szt. 5.1. Szkolenie techniczne z obsługi urządzeń klasy UTM, 1 szt. 6) UTM dla jednostek podległych: ZOFA, GZGK, GOPS, 3 szt. 7) Serwer dla jednostek podległych- dla ZOFA, dla GZGK, dla GOPS, 3 szt. 8) System operacyjny do serwera dla jednostek podległych ZOFA, GZGK, GOPS, 3 szt. 9) Licencje dostępowe do serwera dla Gminy, ZOFA, GZGK, GOPS, 80 szt. 10) NAS - Network Attached Storage dla jednostek podległych ZOFA, GZGK, GOPS UPS - 3 szt. 11) UPS dla Urzędu Gminy, 1 szt. 12) Symulator zagrożeń-platforma do szkoleń praktycznych, 1 szt. 13) Switch - Zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, stan-dardu 802.1X dla jednostek podległych- ZOFA, GZGK, GOPS, 3 szt. 13.1. Szkolenie techniczne z obsługi switchy zarządzalnych, 1szt. 14)Szkolenie techniczne z obsługi systemu do backupu danych, 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego 48822000-6 - Serwery komputerowe 32420000-3 - Urządzenia sieciowe 31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe 48821000-9 - Serwery sieciowe 48620000-0 - Systemy operacyjne 51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena+Okres gwarancji na zaoferowany serwer, 3 szt.+Okres gwarancji na zaoferowane 3 szt. NAS Network Attached Storage 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowany serwer, 3 szt. 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowane 3 szt. NAS Network Attached Storage 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Lp. Warunki udziału w postępowaniu 1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. 2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku 3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku 4 Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.: 1) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie co najmniej 2 zamówień polegających na wdrażaniu oprogramowania klasy SIEM zawierającego moduł EDR, w tym co najmniej jedno na potrzeby podmiotu publicznego w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z poświadczeniem że przedmiot zamówienia został zrealizowany w sposób należyty. Wykonawca zobowiązany jest do podania przedmiotu zrealizowanych zamówień, zakresu odpowiadającego postawionemu wyżej warunkowi, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których zostały one wykonane. Dla każdego z wyżej wymienionych zamówień, należy dołączyć dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. 2) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie sprzętu lub oprogramowania IT zawierającego elementy podnoszące poziom cyberbezpieczeństwa o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z poświadczeniem że przedmiot zamówienia został zrealizowany w sposób należyty. Wykonawca zobowiązany jest do podania wartości zrealizowanych zamówień, ich przedmiotu, zakresu odpowiadającego postawionemu wyżej warunkowi, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których zostały one wykonane. Dla każdego z wyżej wymienionych zamówień, należy dołączyć dowody potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. Jeżeli dokument potwierdzający spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu będzie wystawiony w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych 3) posiadać kompetencje na usługi związane z cyberbezpieczeństwem systemów informatycznych poświadczone certyfikatem ISO 9001 oraz 27001 (np.: Certyfikat lub równoważne poświadczenia, potwierdzający normę ISO 9001 oraz 27001)- aktualną na dzień składania ofert 4) posiada potencjał osobowy, tj. w trakcie realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami o odpowiednich kompetencjach zawodowych, posiadającą wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.- co najmniej jedną osobą posiadającą kompetencje do wdrożenia systemu klasy SIEM. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów składanych przez Wykonawcę zgodnie z postanowieniami Rozdziału VIII SWZ 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, wraz z zaświadczeniem, Za-mawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że odpo-wiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w po-stępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące po-rozumienie w sprawie spłat tych należności. 2 Zaświadczenie z ZUS lub KRUS Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Za-kładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia przez Wy-konawcę dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpie-czenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące po-rozumienie w sprawie spłat tych należności. 3 Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i In-formacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, spo-rządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 4 Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg Załącznika nr 10 do SWZ Dokumenty podmiotów zagranicznych: Lp. Wymagany dokument 1 Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotneJeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospoli-tej Polskiej, zamiast "Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego" lub "Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że Wykonawca nie naruszył obowiązków doty-czących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowot-ne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 2 Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis znajduje się w Rozdziale VIII pkt 3.2 i 3.3 SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lp. Wymagany dokument 1 Wykaz usług i dostaw Wykaz usług i dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi i dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi i dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Wzór dokumentu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ 2 Wykaz osób Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kompetencji, doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór dokumentu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ 3 Kompetencje do wykonywania specjalistycznego wsparcia IT Norma ISO 9001 oraz 27001 na usługi związane z cyberbezpieczeństwem systemów informatycznych. Wykonawca musi przedłożyć dokument (np.: Certyfikat lub równoważne poświadczenia) potwierdzający normę ISO 9001 oraz 27001). 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Broszura produktowa/katalog produktowy/specyfikacja techniczna / opis techniczny oferowanych urządzeń potwierdzające spełnienie parametrów określonych przez zama-wiającego w SWZ (w języku polskim)- wskazane w załączniku nr 1 (SOPZ) do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez Za-mawiającego wymagania, cechy lub kryteria. 2.2. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający może wezwać do uzupełnienie wszystkich wskazanych przedmiotowych środków dowodowych. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 15. Wraz z ofertą muszą zostać złożone: 15.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowa-niu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania aktualne na dzień skła-dania ofert - załącznik nr 3do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektro-nicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak pod-staw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Postanowienie ust. 1 stosuje się odpowiednio do oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 3, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie wa-runków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 15.2. Potwierdzenie wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu; lub 15.3. Oryginał wadium w formie elektronicznej w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP; 15.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy); 15.5. Oświadczenie podmiotu trzeciego - załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy); W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji pod-miotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia, wraz z oświadcze-niem, o którym mowa w pkt. 16.1, także oświadczenie podmiotu udostępniają-cego zasoby (sporządzone według załącznika nr 5 do SWZ), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warun-ków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby 15.6. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamó-wienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególny wykonawcy według załączni-ka nr 6 do SWZ - jeżeli dotyczy 15.7. Pełnomocnictwo do złożenia oferty i pełnomocnictwo dla pełnomocnika do re-prezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówie-nia musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufa-nym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa spo-rządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświad-czenia sporządzonego stosownie do art. 97ust. 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowa-nym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomoc-nictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpi-sem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa NIE MOŻE być uwierzytelniona przez upełnomoc-nionego. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100) Pełny opis znajduje się w Rozdziale XIII SWZ 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i za-warcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonaw-ców składających ofertę wspólną 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie wa-runków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak pod-staw wykluczenia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia pu-blicznego w okolicznościach, o których mowa w niniejszej SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z wymogami zawar-tymi w niniejszej SWZ. 6. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP, w przypadkach, o których mowa wart. 117 ust. 2 i 3 ustawy PZP, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie (według Załącznika nr6 do SWZ), z którego wynika, któ-re części zamówienia wykonują poszczególni wykonawcy. 7. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego. 8. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 9. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówie-nie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę. 10. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspól-nie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy przewidziane są w wzorze umowy będącym załącznikiem do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena+Okres gwarancji na zaoferowany serwer, 3 szt.+Okres gwarancji na zaoferowane 3 szt. NAS Network Attached Storage 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowany serwer, 3 szt. 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowane 3 szt. NAS Network Attached Storage 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-04 |
© eurobudowa.pl 2004-2025