dolnośląskie (59-300 Lubin)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacje i naprawy systemów: alarmowych, kontroli dostępu, łączności domofonowej, wideo-domofonowej, monitoringu wizyjnego CCTV |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II Prądnicka 80 31-202 Kraków powiat: Kraków Tel. 12 614 20 12, 12 614 20 77 https://platformazakupowa.pl/transakcja/1068242 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 12 614 20 12, 1 |
Termin składania ofert: | 2025-03-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
TTI.2232.13.2025 Konserwacje i naprawy systemów: alarmowych, kontroli dostępu, łączności domofonowej, wideo-domofonowej, monitoringu wizyjnego CCTV Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Konserwacje i naprawy systemów: alarmowych, kontroli dostępu, łączności domofonowej, wideo-domofonowej, monitoringu wizyjnego CCTV - Ogłoszenie 2025.docx FORMULARZ CENOWY.odt WZÓR UMOWY 2025.pdf Załacznik 1a.xlsx Załacznik 1b CCTV.xl [...].xlsx 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II Prądnicka 80 31-202, Kraków Dokument nr: ID 1068242, TTI.2232.13.2025 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert 2025-03-13 10:15:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1068242 Składania 2025-03-13 10:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Konserwacje i naprawy systemów: alarmowych, kontroli dostępu, łączności domofonowej, wideo-domofonowej, monitoringu wizyjnego CCTV Numer ogłoszenia TTI.2232.13.2025 Data ogłoszenia 25.02.2025r. Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków. Informacje dotyczące zamówienia: Zakres prac: 1. Stałe utrzymanie w sprawności systemów: alarmowych, kontroli dostępu, łączności domofonowej i wideo-domofonowej, monitoringu wizyjnego CCTV 2. Dokonywanie napraw oraz usuwanie uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji. Usuwanie nieprawidłowości w działaniu poszczególnych systemów- każdorazowe wezwanie. 3.Usuwanie usterek mechanicznych elektrozaczepów, zwór elektromagnetycznych i zamków elektromotorycznych we wszystkich systemach, na terenie całego szpitala. 4. Okresowe konserwacje: o systemy alarmowe p. włamaniowe i p. napadowe - konserwacja raz na miesiąc o systemy kontroli dostępu - konserwacja raz na miesiąc o systemy łączności domofonowej i wideo-domofonowej - konserwacja raz na miesiąc o systemy monitoringu wizyjnego CCTV -konserwacja 2 razy na czas trwania umowy: Pierwsza konserwacja w pierwszym miesiącu umowy (kwiecień) Druga konserwacja w siódmym miesiącu umowy (październik) Wykonawca wraz z ofertą składa następujące kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem: o Koncesję MSW na wykonywanie usług w zakresie objętych umową o Wpis na listę kwalifikowanych pracowników Zabezpieczenia Technicznego wydany przez Komendanta Wojewódzkiego Policji o Aktualne zaświadczenie o rejestracji firmy (np. KRS, CEIDG) o Referencje z ostatnich 2 lat- min. 1 zamówienia na wykonanie usług konserwacyjnych lub instalacyjnych urządzeń: alarmowych/kontroli dostępu/domofonowych lub wideo-domofonowych o łącznej wartości min. 35'000,00 zł netto o Oświadczenie Wykonawcy o znajomości systemu kontroli dostępu w oparciu o urządzenia ROGER RACS 4 jak również znajomość analogowo-cyfrowego systemu domofonowego URMET i cyfrowego systemu domofonowego Hikvision Najpóźniej w chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia będzie dysponował: o minimum jedną osobą posiadającą świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru (D), zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA KLIMATU I ŚRODOWISKA z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz. 1392) - GRUPA 1, do pracy przy napięciu do 1kV, w zakresie uprawnień objętych zamówieniem; lub inne równoważne świadectwa/uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru, do pracy przy napięciu do 1kV, w zakresie objętym zamówieniem.; o minimum jedną osobą, posiadającą świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji (E), zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA KLIMATU I ŚRODOWISKA z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz. 1392) - GRUPA 1, do pracy przy napięciu do 1kV, w zakresie uprawnień objętych zamówieniem; lub inne równoważne świadectwa/uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji, do pracy przy napięciu do 1kV, w zakresie objętym zamówieniem; Zamawiający dopuszcza łączenia uprawnień przez 1 osobę. Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji demontowanych części systemów po wymianie. Oferty należy składać do dnia 13.03.2025 roku do godz. 10:00. Miejsce składania ofert: ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy wraz z numerem ogłoszenia, nazwą zadania i dopiskiem ,,nie otwierać przed dniem 13.03.2025 roku przed godziną 10:00" należy złożyć na Dzienniku Podawczym w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w budynku Administracji A-5 lub poprzez platformę zakupową: www.platformazakupowa.pl Osoba do kontaktu: Kurdziel Sabina Dział Inwestycji i Remontów Tel. 12 614 20 12, 12 614 20 77 pon - pt: 9.00-12.00 e-mail: s.kurdziel@szpitaljp2.krakow.pl Termin wykonywania prac: 1.04.2025r - 31.03.2026r. Gwarancja 24 miesiące na wykonane naprawy. Czas reakcji w razie awarii: 3 godzin od chwili zgłoszenia. Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą. Warunki zgłaszania ofert: o Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać o Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania wskazanym w ogłoszeniu o Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie Formularza Cenowego o Brak kompletnej oferty (brak wymaganych poświadczeń, oświadczenia) nie będzie brany pod uwagę Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel................... - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto 2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Użytkownik Sabina Kurdziel Organizacja Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II Prądnicka 80 31-202 Kraków Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all Wiadomość do zamawiającego |
© eurobudowa.pl 2004-2025