dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa ścieżki pieszo - rowerowej |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Prudnicki Kościuszki 76 48-200 Prudnik powiat: prudnicki zp@powiatprudnicki.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Prudnik |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa ścieżki pieszo - rowerowej od miejscowości Dębowiec do granicy Państwa Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowie ścieżki pieszo - rowerowej od miejscowości Dębowiec do granicy Państwa - realizowana w ramach projektu ,,Ścieżka rowerowa Prudnik - Jindřichov łączy pogranicze" - obejmująca: przebudowę dróg transportu leśnego w celu realizacji ścieżki pieszo - rowerowej wraz z miejscami obsługi turystycznej oraz przebudowę drogi powiatowej nr 1257 O relacji Trzebina - Dębowiec. Wykonanie robót budowlanych odbywać się będzie w oparciu o dokumentację projektową i decyzję pozwolenia na budowę posiadaną przez Zamawiającego. Zakres prac dla w/w przedsięwzięcia inwestycyjnego: Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na: A. Przebudowie dróg transportu leśnego w celu realizacji ścieżki pieszo - rowerowej wraz z miejscami obsługi turystycznej, która realizowana będzie na odcinkach: odcinek I: od km 0+005,21 do km 0+677,62 (L = 672,41 m), odcinek II: od km 0,002,50 do km 1+253,42 (L = 1250,92 m). Zakres przedsięwzięcia dotyczący przebudowy dróg transportu leśnego, obejmuje: - przebudowę dwóch odcinków dróg transportu leśnego, odmulenie rowów leśnych, odprowadzających wody opadowe i roztopowe z dróg transportu leśnego, - remont przepustów drogowych dróg transportu leśnego, - przebudowę zjazdów na drogi transportu leśnego, które powiązane są komunikacyjnie z dwoma głównymi ciągami dróg transportu leśnego, które przewidziane są do przebudowy, - przebudowę miejsca obsługi turystycznej (dodatkowe jego wyposażenie). B. Przebudowie drogi powiatowej nr 1257O realizacji Trzebina - Dębowiec, która realizowana będzie na odcinkach: odcinek I: od km 3+867,00 do km 3+914,00 (L=47,00 m), odcinek II: w km 4+949,00 (MOR). Zakres przedsięwzięcia dotyczący przebudowy drogi powiatowej nr 1257O relacji Trzebina - Dębowiec, obejmuje: - przebudowę odcinka drogi powiatowej w miejscu lokalizacji zjazdów na drogi leśne podlegające rozbudowie i przebudowie, - budowę miejsca odpoczynku rowerzystów (MOR). C. Kategoria obiektu: IV - elementy dróg publicznych i kolejowych dróg szynowych, jak: skrzyżowania i węzły, wjazdy, zjazdy, przejazdy, perony, rampy; XXV - drogi i kolejowe drogi szynowe; XXVI - sieci, jak: elektroenergetyczne, telekomunikacyjne, gazowe, ciepłownicze, wodociągowe, kanalizacyjne oraz rurociągi przesyłowe. D. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się: 1)przebudowę dróg transportu leśnego, które w ramach planowanych działań uzyskają nawierzchnie bitumiczne. Przebudowa dróg realizowana będzie po istniejącym ich śladzie. 2)przebudowę miejsca obsługi turystycznej, w wyniku której nastąpi uzupełnienie istniejącego zagospodarowania tego miejsca. Obecnie miejsce obsługi turystycznej wyposażone jest w drewnianą wiatę rekreacyjną, natomiast w ramach planowanych działań przewiduje się uzupełnienie zagospodarowania terenu ,o: - jedno stanowisko słupowe, lampy hybrydowej z punktem kamerowym, zasilanej solarnie i wiatrowo, - pojemniki na odpady stałe, - stojaki na rowery, - jeden samoobsługowy punkt naprawy rowerów, - tablicę informacyjną. 3)przebudowę drogi powiatowej nr 1257O, w wyniku której wykonana zostanie jezdnia o nawierzchni bitumicznej, wyposażona w przejście dla pieszych i przejazd dla rowerzystów, pobocza o nawierzchni tłuczniowej, rowy odwadniające, trawiaste. 4)budowę miejsca obsługi rowerzystów, które wyposażone zostanie, w: - utwardzone dojście i dojazd, - wiatę rekreacyjną dla odpoczynku podróżnych, - stojaki na rowery, - jedno stanowisko słupowe, lampy hybrydowej z punktem kamerowym, zasilanej solarnie i wiatrowo, - stanowisko ładowania rowerów elektrycznych, - pojemniki na odpadki stałe, - jeden samoobsługowy punkt naprawy rowerów, - tablicę informacyjną. E. Charakterystyczne parametry obiektów: - Parametry techniczne przebudowywanych dróg transportu leśnego kategoria ruchu KR 3 klasa techniczna drogi D dopuszczalny nacisk 115 KN/oś szerokość jezdni 3,5 m, szerokość mijanek 3,0 m, szerokość poboczy 0,75 m, długość dróg leśnych do rozbudowy i przebudowy 672,41 m+ 1250,92 m. - Parametry techniczne przebudowywanej drogi powiatowej Nr 1257O kategoria ruchu KR 3 klasa techniczna drogi D dopuszczalny nacisk 115 KN/oś szerokość jezdni 7,0 m, szerokość poboczy 1,00 m, długość drogi powiatowej do przebudowy 47,0 m. Ponadto zamówienie obejmuje: - Organizację i zagospodarowanie placu budowy, - Sporządzenie planu BIOZ, -Opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót zawierającego ceny jednostkowe, - Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach obejmującej: certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności i inne dokumenty dopuszczające do stosowania materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacją wybudowanych obiektów i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie rzeczowo - finansowe, - Wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzyskania na miejsce wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. CPV: 45000000-7, 45112700-2,45233120-6,45233123-7,45233293-9,45316100-6 Dokument nr: 2025/BZP 00119379, ZP.272.1.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ab8c6d7-4e23-49c9-9952-25d8f4e83990 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na Platformy e-Zamówienia która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (zw. dalej ,,rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych"). 4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej . ,,rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności"), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 7. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. kont uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 10. Ze względu na limit znaków, pozostałe informacje zawarte są w pkt 14 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej ,,RODO", Zamawiający przekazuje następujące informacje: Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jako oferenta/wykonawcy jest Zamawiający - Powiat Prudnicki, Ul. Kościuszki 76, 48-200 Prudnik, tel. +48 774381700. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych - Tomasz Dragan, iod@powiatprudnicki.pl, tel. +48 733508806 lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Dane osobowe oferenta/wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego i czynnościami związanymi z zawarciem i realizacją umowy Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy p.z.p. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Obowiązek podania przez oferenta/wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p wynikającym z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku niepodania danych Zamawiający nie będzie mógł dopuścić oferenta/wykonawcy do udziału w postępowaniu. Zakres przetwarzanych danych dot. osób fizycznych, m.in.: imię i nazwisko, adres, dane korespondencyjne, dane finansowe - nr rachunku bankowego, NIP, wykształcenie, doświadczenie zawodowe. W przypadku danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, dane nie będą podlegać profilowaniu. Uprawnienia oferenta/wykonawcy związane z przetwarzaniem danych osobowych: 1) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych dotyczących oferenta/wykonawcy; 2) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (w takim wypadku Administrator sprawdzi podstawy prawne i faktyczne do realizacji takiego wniosku), 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, gdy oferent/wykonawca uzna, że przetwarzanie przekazanych Zamawiającemu danych osobowych narusza przepisy RODO, Zgodnie z art. 14 RODO, w przypadku kiedy zachodzi konieczność wykazania się zasobami kadrowymi do ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zobowiązuje oferenta/wykonawcę do przekazania osobom lub podmiotom, z których zasobów kadrowych oferent/wykonawca korzysta, informacji o przekazaniu przez oferenta/wykonawcę ich danych osobowych do Zamawiającego. W takim przypadku zakres danych będzie obejmować: imię i nazwisko, zawód, doświadczenie zawodowe (staż pracy) oraz świadectwa lub certyfikaty (po zanonimizowaniu danych szczególnych, tj. daty i miejsca urodzenia, nr pesel i nr dowodu osobistego, miejsca zamieszkania) potwierdzające kwalifikacje zawodowe pozwalające oferentowi/wykonawcy ubiegać się o udzielenie zamówienia korzystając z zasobów swoich pracowników lub pracowników podmiotów trzecich (podwykonawców). 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oferentowi/wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-14 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowie ścieżki pieszo - rowerowej od miejscowości Dębowiec do granicy Państwa - realizowana w ramach projektu ,,Ścieżka rowerowa Prudnik - Jindřichov łączy pogranicze" - obejmująca: przebudowę dróg transportu leśnego w celu realizacji ścieżki pieszo - rowerowej wraz z miejscami obsługi turystycznej oraz przebudowę drogi powiatowej nr 1257 O relacji Trzebina - Dębowiec. Wykonanie robót budowlanych odbywać się będzie w oparciu o dokumentację projektową i decyzję pozwolenia na budowę posiadaną przez Zamawiającego. Zakres prac dla w/w przedsięwzięcia inwestycyjnego: Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na: A. Przebudowie dróg transportu leśnego w celu realizacji ścieżki pieszo - rowerowej wraz z miejscami obsługi turystycznej, która realizowana będzie na odcinkach: odcinek I: od km 0+005,21 do km 0+677,62 (L = 672,41 m), odcinek II: od km 0,002,50 do km 1+253,42 (L = 1250,92 m). Zakres przedsięwzięcia dotyczący przebudowy dróg transportu leśnego, obejmuje: - przebudowę dwóch odcinków dróg transportu leśnego, odmulenie rowów leśnych, odprowadzających wody opadowe i roztopowe z dróg transportu leśnego, - remont przepustów drogowych dróg transportu leśnego, - przebudowę zjazdów na drogi transportu leśnego, które powiązane są komunikacyjnie z dwoma głównymi ciągami dróg transportu leśnego, które przewidziane są do przebudowy, - przebudowę miejsca obsługi turystycznej (dodatkowe jego wyposażenie). B. Przebudowie drogi powiatowej nr 1257O realizacji Trzebina - Dębowiec, która realizowana będzie na odcinkach: odcinek I: od km 3+867,00 do km 3+914,00 (L=47,00 m), odcinek II: w km 4+949,00 (MOR). Zakres przedsięwzięcia dotyczący przebudowy drogi powiatowej nr 1257O relacji Trzebina - Dębowiec, obejmuje: - przebudowę odcinka drogi powiatowej w miejscu lokalizacji zjazdów na drogi leśne podlegające rozbudowie i przebudowie, - budowę miejsca odpoczynku rowerzystów (MOR). C. Kategoria obiektu: IV - elementy dróg publicznych i kolejowych dróg szynowych, jak: skrzyżowania i węzły, wjazdy, zjazdy, przejazdy, perony, rampy; XXV - drogi i kolejowe drogi szynowe; XXVI - sieci, jak: elektroenergetyczne, telekomunikacyjne, gazowe, ciepłownicze, wodociągowe, kanalizacyjne oraz rurociągi przesyłowe. D. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się: 1)przebudowę dróg transportu leśnego, które w ramach planowanych działań uzyskają nawierzchnie bitumiczne. Przebudowa dróg realizowana będzie po istniejącym ich śladzie. 2)przebudowę miejsca obsługi turystycznej, w wyniku której nastąpi uzupełnienie istniejącego zagospodarowania tego miejsca. Obecnie miejsce obsługi turystycznej wyposażone jest w drewnianą wiatę rekreacyjną, natomiast w ramach planowanych działań przewiduje się uzupełnienie zagospodarowania terenu ,o: - jedno stanowisko słupowe, lampy hybrydowej z punktem kamerowym, zasilanej solarnie i wiatrowo, - pojemniki na odpady stałe, - stojaki na rowery, - jeden samoobsługowy punkt naprawy rowerów, - tablicę informacyjną. 3)przebudowę drogi powiatowej nr 1257O, w wyniku której wykonana zostanie jezdnia o nawierzchni bitumicznej, wyposażona w przejście dla pieszych i przejazd dla rowerzystów, pobocza o nawierzchni tłuczniowej, rowy odwadniające, trawiaste. 4)budowę miejsca obsługi rowerzystów, które wyposażone zostanie, w: - utwardzone dojście i dojazd, - wiatę rekreacyjną dla odpoczynku podróżnych, - stojaki na rowery, - jedno stanowisko słupowe, lampy hybrydowej z punktem kamerowym, zasilanej solarnie i wiatrowo, - stanowisko ładowania rowerów elektrycznych, - pojemniki na odpadki stałe, - jeden samoobsługowy punkt naprawy rowerów, - tablicę informacyjną. E. Charakterystyczne parametry obiektów: - Parametry techniczne przebudowywanych dróg transportu leśnego kategoria ruchu KR 3 klasa techniczna drogi D dopuszczalny nacisk 115 KN/oś szerokość jezdni 3,5 m, szerokość mijanek 3,0 m, szerokość poboczy 0,75 m, długość dróg leśnych do rozbudowy i przebudowy 672,41 m+ 1250,92 m. - Parametry techniczne przebudowywanej drogi powiatowej Nr 1257O kategoria ruchu KR 3 klasa techniczna drogi D dopuszczalny nacisk 115 KN/oś szerokość jezdni 7,0 m, szerokość poboczy 1,00 m, długość drogi powiatowej do przebudowy 47,0 m. Ponadto zamówienie obejmuje: - Organizację i zagospodarowanie placu budowy, - Sporządzenie planu BIOZ, -Opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót zawierającego ceny jednostkowe, - Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach obejmującej: certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności i inne dokumenty dopuszczające do stosowania materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacją wybudowanych obiektów i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie rzeczowo - finansowe, - Wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzyskania na miejsce wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium: Cena 60 pkt Okresu gwarancji 40 pkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca wykaże zdolności technicznej lub zawodowej: a) dotyczącej Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) dwóch zadań w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie budowy, rozbudowy lub przebudowy ścieżki pieszo - rowerowej lub dróg o nawierzchni bitumicznej i o wartości co najmniej 3 000 000zł brutto dla każdego zadania. Za wykonane uznane zostaną zadania zakończone i potwierdzone np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru końcowego lub równoważnego dokumentu. b) osoby Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które muszą mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania: 1) Kierownik budowy - 1 osoba - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2) Kierownik robót - 1 osoba - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i pkt 10.2 IDW. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, ilości nawierzchni bitumicznej, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; Okres 5 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 4) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW; 5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp; 6) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2., 11.9. i 13.3. IDW. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz w przypadkach, o których mowa w pkt 9.2. IDW , natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego: 1) w pkt. 8.2.4 lit. a) IDW wykazuje w całości (samodzielnie) co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) w pkt. 8.2.4 lit. b) IDW Wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, mogą wykazać łącznie. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają , które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10 IDW, przy czym: 1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. IDW składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW; 2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.7. IDW składa każdy z nich. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy PPU 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium: Cena 60 pkt Okresu gwarancji 40 pkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-04-12 |
© eurobudowa.pl 2004-2025