dolnośląskie (59-300 Lubin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez utworzenie ogólnodostępnego miejsca rekreacji i przebudowę boiska do tenisa |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Tarnów Opolski Dworcowa 6 46-050 Tarnów Opolski powiat: opolski ug@tarnowopolski.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Tarnów Opolski |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez utworzenie ogólnodostępnego miejsca rekreacji i przebudowę boiska do tenisa w miejscowości Tarnów Opolski" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest organizacja procesu inwestycyjnego dotycząca wymagań projektowania architektoniczno-budowlanego obejmującą rozbiórkę wierzchniej warstwy nawierzchni asfaltowej placu gier i zabaw oraz budowę obiektów jak: kort do gry w tenisa ziemnego, piłkochwytów, furtki z zamkiem elektronicznym, przyłącza wody i elektroenergetycznego, kontenerowego zaplecza magazynowo - sanitarnego, bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności do 10m3 , wolnostojącej wiaty konstrukcji drewnianej, o powierzchni zabudowy do 50 m2 z miejscem na palenisko na dz.nr 1145/3 i infrastruktury towarzyszącej w Tarnowie Opolskim przy ulicy Osiedle Zakładowe. Właścicielem obiektów jest Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 - Program funkcjonalno-użytkowy oraz załącznik nr 2- przedmiar oraz specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami. Etapy procesu inwestycyjnego Proces inwestycji realizowany będzie w następujących etapach: o przygotowanie przedsięwzięcia budowlanego, o projektowanie, uzyskanie zezwoleń i pozwoleń na realizację inwestycji budowlanej, o realizacja robót budowanych, o oddanie zrealizowanej inwestycji do odbioru końcowego. CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2025/BZP 00119668 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81715bc7-226f-4e41-8465-c48710713e1c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024 r., poz. 1513) przy użyciu Portalu e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem platformy - e-Zamówienia zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail projekty@tarnowopolski.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024 r., poz. 1513) przy użyciu Portalu e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/. 2. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikacji z Wykonawcą poza środkami komunikacji elektronicznej. 3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania, składania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń zostały szczegółowo opisane w Regulaminie korzystania z systemu e-Zamówienia. 4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dostępnych na portalu e-Zamówienia formularzy wynosi 150 MB. 5.Wiadomości przekazywane droga elektroniczną powinny w sposób jednoznaczny wskazywać nr postępowania oraz dane identyfikujące wykonawcę. 6.Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 12 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 307). Zamawiający nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach: 1)- .com 2)- .exe 3)- .bat 4)- .msi 7.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem platformy - e-Zamówienia zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail projekty@tarnowopolski.pl. 8.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na portalu e-Zamówienia lub na wskazany adres e-mail (nie dotyczy składania ofert). 9.Ofertę należy złożyć w języku polskim. 10.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczając zgodność odzwierciedlenia cyfrowego z oryginałem dokumentów w postaci papierowej. 11.Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do oferty katalogu elektronicznego. 12.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 13.Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wszystkie dokumenty wskazane w SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. 14.Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/. 15.Osobą do kontaktu i porozumiewania się z wykonawcami jest: 1)W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: 1. Dominika Hermanza e-mail: remonty@tarnowopolski.pl , 77 46 40 884 2)W sprawach dotyczących procedury przetargowej: 1. Justyna Sobota e-mail: projekty@tarnowopolski.pl , 77 46 40 888 16. Zamawiający nie przewiduje: 1)Wizji lokalnej, 2)Zebrania wykonawców. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-12 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-27 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest organizacja procesu inwestycyjnego dotycząca wymagań projektowania architektoniczno-budowlanego obejmującą rozbiórkę wierzchniej warstwy nawierzchni asfaltowej placu gier i zabaw oraz budowę obiektów jak: kort do gry w tenisa ziemnego, piłkochwytów, furtki z zamkiem elektronicznym, przyłącza wody i elektroenergetycznego, kontenerowego zaplecza magazynowo - sanitarnego, bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności do 10m3 , wolnostojącej wiaty konstrukcji drewnianej, o powierzchni zabudowy do 50 m2 z miejscem na palenisko na dz.nr 1145/3 i infrastruktury towarzyszącej w Tarnowie Opolskim przy ulicy Osiedle Zakładowe. Właścicielem obiektów jest Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 - Program funkcjonalno-użytkowy oraz załącznik nr 2- przedmiar oraz specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami. Etapy procesu inwestycyjnego Proces inwestycji realizowany będzie w następujących etapach: o przygotowanie przedsięwzięcia budowlanego, o projektowanie, uzyskanie zezwoleń i pozwoleń na realizację inwestycji budowlanej, o realizacja robót budowanych, o oddanie zrealizowanej inwestycji do odbioru końcowego. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-27 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu oraz 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ. 2.Na podstawie art. 112 ust. 2 o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa tego warunku. 2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa tego warunku. 3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa tego warunku. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a)Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na: - zaprojektowaniu i wykonaniu robót branży konstrukcyjno-budowlanej, lub - wykonaniu robót branży konstrukcyjno-budowlanej o wartości zadania nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto. Uwaga: 1)Jako zaprojektowanie robót rozumie się wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzaniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. pn.: Szczegółowy zakres i forma dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz program funkcjonalno-użytkowy (Dz. U z 2021 r. poz. 2454), tj. wykonanie projektu budowlanego i/lub wykonawczego. 2)Jako wykonanie robót rozumie się: budowę, przebudowę lub remont zdefiniowanych w art. 3 ustawy Prawo Budowlane (DZ. U. z 2024 r., poz. 725, t.j. ze zm.). 3)W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: b)co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy branży ogólnobudowlanej, posiadającą: -uprawnienia do kierowania lub projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 poz. 725 ze zm.), oraz -co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej, a także: co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika robót branży elektrycznej posiadającą: -uprawnienia do kierowania lub projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 poz. 725 ze zm.), oraz -co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży elektrycznej, Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 poz. 725 ze zm.). Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą spełnić niniejszy warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) art. 12 ust. 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez właściwy organ w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334, t.j. ze zm.). Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia (art. 58 u.p.z.p.) wyżej opisane warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie razem lub co najmniej jeden z nich. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1.Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SWZ wzór umowy. 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik 8 do SWZ. 2.Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy u.p.z.p. Zmiany umowy zostały określone w projekcie umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025