Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Urząd Miejski w Koninie
plac Wolności 1
62-500 Konin
powiat: Konin
63 2401111 (tel.) 63 2429920 (fax), tel. 63 240-11-31
sekretariat@konin.um.gov.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: ---
Nr telefonu: 63 2401111 (tel.) 63
Termin składania ofert: 2025-03-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.
Przedmiot zamówienia:
Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla jednostek OSP z terenu miasta Konina.
III.
Specyfikacja przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje załącznik nr 1:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zakupy dla jednostek OSP z terenu
Miasta Konina z budżetu Miasta Konina.

CPV: 35110000-8

Dokument nr: WZ.5540.23.2025

Składanie ofert:
VIII.
Termin i sposób złożenia oferty:
1. Ofertę należy złożyć do godz. 15.30 dnia 07.03.2025r.
2. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie oznaczonej:
,,Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla jednostek OSP z terenu Miasta
Konina. Nie otwierać przed 10.03.2025r." na adres: Wydział Bezpieczeństwa
i Zarządzania Kryzysowego, Urząd Miejski w Koninie, Plac Wolności 1, 62-500
Konin.

Miejsce i termin realizacji:
Zamówienie wykonywane będzie w okresie od dnia zawarcia umowy (maksymalnie) do
23.05.2025r.
Miejscem dostawy są Ochotnicze Straże Pożarne w Koninie - sześć jednostek
Ochotniczych Straży Pożarnych. Dokładny adres zostanie ustalony przed dostawą
sprzętu.

Wymagania:
IV.
Warunki uczestnictwa:
Oferent musi posiadać doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie
przedmiotu zamówienia tj. wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu strażackiego na
kwotę min. 50 000,00 zł.
Na potwierdzenie należy wypełnić druk Informacja o posiadanym doświadczeniu
(załącznik nr 2).V.
Warunki wykonania zamówienia:
1. Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do
realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo
sprawdzenia w toku oceny ofert spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca oświadcza również, że dysponuje odpowiednim potencjałem
technicznym i zasobami do prawidłowego wykonania zamówienia.
VI.
Kryteria oceny oferty:
Cena - 100%
Ad. 1. Cena
Oferta o najniższej cenie otrzymuje maksymalną ilość punktów za cenę, każdej
następnej ofercie przyznaje się proporcjonalnie mniej punktów, stosując wzór:
najniższa oferowana cena spośród złożonych ofert
C = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 100 %
cena oferty badanej
VII.
Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy sporządzić na załączonym druku ,,FORMULARZ OFERTY" (Załącznik
Nr 3). Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.
2. Do oferty musi być załączony wykaz sprzętu z poszczególnymi cenami netto
i brutto, a także wartościami cen netto i brutto dla każdej jednostki Ochotniczej
Straży Pożarnej oddzielnie. Wzór stanowi załącznik nr 4.
IX.
Inne postanowienia:
1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej przez
Wykonawcę, na podstawie potwierdzonego protokołu odbioru dostawy i płatna
w ciągu 30 dni od daty przedłożenia jej zamawiającemu.
22. W przypadku gdy nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty,
w szczególności gdy: więcej niż jedna oferta zawiera podobne warunki realizacji
zamówienia, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; gdy przemawia za tym
interes zamawiającego lub zachodzą inne istotne okoliczności, dopuszcza się
przeprowadzenie z wykonawcami negocjacji dotyczących warunków realizacji
zamówienia.
3. Miasto Konin zastrzega sobie możliwość unieważnienia konkursu ofert bez
podania przyczyn oraz możliwości wyjaśniania treści oferty czy rażąco niskiej
ceny.
4. Istnieje możliwość dodatkowego zamówienia w przypadku uzyskania przez
Zamawiającego oszczędności pomiędzy kwotą, jaką Zamawiający przeznacza,
a kwotą najkorzystniejszą oferty.
5. Istnieje możliwość rezygnacji z poszczególnego asortymentu w celu uzyskania
przez zamawiającego kwoty, jaką ma zamiar przeznaczyć na zamówienie.

Kontakt:
Dodatkowych informacji można uzyskać w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania
Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Koninie tel. 63 240-11-31.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.