dolnośląskie (59-300 Lubin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Solec-Zdrój Ul. 1 Maja 10 28-131 Solec-Zdrój powiat: buski Tel. 41 377 60 41 wew. 51 ug@solec-zdroj.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Solec-Zdrój |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 41 377 60 41 we |
Termin składania ofert: | 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320). na wykonanie rozgraniczenia nieruchomości. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Wykonanie rozgraniczenia pomiędzy działką oznaczoną w ewidencji gruntów nr ewid. 93 ark. 2 obręb Zborów, gm. Solec - Zdrój z działką o nr ewid. 94 ark. 2 obręb Zborów, gm. Solec - Zdrój 2) W przedmiotowej sprawie rozgraniczenie ma na celu ustalenie faktycznego przebiegu granicy działek przez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów. 3) Rozgraniczenie nieruchomości obejmuje wszystkie czynności techniczne i formalno -prawne niezbędne do sporządzenia całości dokumentacji wraz ze stabilizacją trwałą. Dokument nr: RIG-III.6830.1.2025 Składanie ofert: Termin i miejsce złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 04.03.2025r. do godz. 14.00 1) w zamkniętej kopercie na Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Solcu - Zdroju, Ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec - Zdrój, parter. Kopertę proszę zatytułować ,,Oferta cenowa -rozgraniczenie Zborów" lub 2) na adres poczty elektronicznej: ug@solec-zdroj.pl w postaci skanu wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego lub 3) w przypadku posiadania profilu zaufanego na adres skrzynki podawczej: /4pq8ba3d7p/skrytka w postaci skanu wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego. Miejsce i termin realizacji: 4) Termin realizacji zamówienia: 4 miesiące od dnia podpisania umowy Wymagania: 5) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii. Sposób przygotowania oferty: Oferent powinien sporządzić ofertę w języku polskim komputerowo, pismem maszynowym lub technicznym drukowanym. Wszystkie kwoty w PLN należy zaokrąglać do 2 miejsc po przecinku. Stawki podatku VAT należy obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oferta musi zawierać nazwę, adres oferenta i cenę oraz musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne. Za ofertę złożoną w terminie uważa się datę otrzymania oferty a nie datę nadania w Urzędzie Pocztowym. Zastrzega się prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie bez podania przyczyny. Ocena ofert Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena - 100 % Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Solec - Zdrój (28-131 Solec Zdrój, ul. 1 Maja 10, tel.: 41 377-60-41) 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. 5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia. 6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora. 7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych. - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Kontakt: Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dot. przedmiotu zamówienia można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Solcu - Zdroju w Referacie Inwestycji Rozwoju Gminy i Środowiska, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec -Zdrój pod nr telefonu 41 377 60 41 wew. 51. |
© eurobudowa.pl 2004-2025