Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługi okresowych przeglądów stanu technicznego, konserwacji i bieżących napraw...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi okresowych przeglądów stanu technicznego, konserwacji i bieżących napraw instalacji oraz urządzeń wentylacji i klimatyzacji

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Sportu i Rekreacji w Błoniu
ul. Grodziska 1
05-870 Błonie
powiat: warszawski zachodni
tel. 22 770 72 00 w. 306
centrumsportu@blonie.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Błonie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 770 72 00 w.
Termin składania ofert: 2025-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert na: ,,Usługi okresowych przeglądów stanu technicznego, konserwacji i bieżących napraw instalacji oraz urządzeń wentylacji i klimatyzacji na obiektach administrowanych przez Centrum Sportu i Rekreacji w Błoniu".
3. Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonywanie 2 razy w roku okresowych przeglądów serwisowych wraz z wymianą filtrów oraz bieżącej konserwacji i napraw central wentylacyjnych na obiektach Centrum Sportu i Rekreacji w Błoniu,
b) wykonywanie 2 okresowych przeglądów serwisowych i konserwacji urządzeń i instalacji klimatyzacji/chłodniczej z częstotliwością wskazaną w Załączniku nr 1 ,,Opis przedmiotu zamówienia",
c) utrzymanie przez cały okres trwania umowy instalacji i urządzeń objętych umową w stanie technicznym zapewniającym ich maksymalnie sprawną i bezawaryjną eksploatację poprzez wykonywanie bieżących napraw, w tym dostawę materiałów i części eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania konserwacji i napraw,
d) każdorazowo z przeprowadzonego przeglądu serwisowego Wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół, który powinien zawierać co najmniej typy i ilość urządzeń objętych przeglądem i konserwacją oraz informacje o zakresie prac serwisowych wykonywanych w ramach okresowego przeglądu,
e) usługa stanowiąca przedmiot zamówienia będzie wykonana zgodnie z harmonogramem przeglądów, przy czym jej rozpoczęcie i zakończenie obejmować będzie ten sam rok kalendarzowy,
f) w ramach wykonywania bieżących napraw instalacji/urządzeń wentylacyjnych/klimatyzacyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do diagnozowania usterki i sporządzenia kalkulacji kosztów naprawy przed wykonaniem usługi i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającemu.
4. Lokalizacje obiektów objętych usługą, wykaz i podstawowe dane urządzeń w nich zainstalowanych, szczegółowy zakres oraz harmonogram przeglądów zawiera ,,Opis przedmiotu zamówienia" - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

CPV: 71315410-6, 50730000-1

Dokument nr: ZO.DT.03/2025

Otwarcie ofert: XII. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie i ocena ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert jest niejawne.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 3 marca 2025 roku, godz.12:00
3. Oferta może być dostarczona:
- osobiście, pocztą, przesyłką kurierską na adres - Centrum Sportu i Rekreacji w Błoniu, Ul. Grodziska 1, 05-870 Błonie, pok. Nr 1.12 (sekretariat),
- drogą elektroniczną na adres e-mail: centrumsportu@blonie.pl
c) oferty dostarczone drogą elektroniczną: wypełnione należy przesłać w formie skanu, wpisując w temacie wiadomości: Nazwa firmy - oferta na zapytanie ofertowe ,,Wykonanie okresowych przeglądów serwisowych, konserwacji oraz bieżących napraw central wentylacyjnych oraz instalacji klimatyzacji na obiektach administrowanych przez Centrum Sportu i Rekreacji w Błoniu", w terminie do dnia 3 marca 2025 roku do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
1) Planowane rozpoczęcie prac - kwiecień 2025 roku,
2) Planowane zakończenie prac - do dnia 30 listopada 2025 roku,
3) Miejsce realizacji zamówienia:
- budynek Stadionu Miejskiego przy Ul. Legionów 3A w Błoniu,
- budynek Centrum Sportu przy Ul. Grodziskiej 1 w Błoniu,
- budynek przedszkola publicznego przy Ul. Lesznowskiej 15A w Błoniu.

Wymagania:
IV. Inne istotne warunki zamówienia:
1. Płatności za przedmiot zamówienia i poszczególne serwisy odbywać się będą na podstawie oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (formularz ofertowy) oraz będą przedmiotem umowy z Wykonawcą wybranym w drodze postępowania.
2. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę jest przekazanie Zamawiającemu protokołów z wykonania usługi serwisowej dla każdego przeglądu stanowiącego przedmiot zamówienia, podpisanego przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego i osobę wskazaną przez Wykonawcę do realizacji zadania.
3. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
4. Płatność za każdy z przeglądów nastąpi na podstawie przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie 21 dni od daty jej dostarczenia.
5. Wykonawca udziela gwarancji na usługę będącą przedmiotem zamówienia na okres 12 miesięcy.
VI. Termin związania oferta.
Termin związania ofertą wynosi 21 dni, licząc od terminu wyznaczonego na składanie ofert.
VII. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj. np. KRS lub CEIDG.
2) Posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
a) Wykonawca wykonujący zamówienie winien posiadać:
- Certyfikat dla Przedsiębiorców o którym mowa w art. 29 Ustawy o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych
(Dz.U. 2020 r poz. 284)
Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kserokopie certyfikatu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
3) Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonał w okresie przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia, tj. serwisowe przeglądy okresowe, konserwacje i bieżące naprawy urządzeń objętych przedmiotem zamówienia.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kserokopię referencji lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie 2 usług, z których:
- 1 usługa obejmowała 2 serwisowe przeglądy okresowe, konserwacje i bieżące naprawy instalacji i urządzeń wentylacyjnych dla jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 60 000 m3 i powierzchni użytkowej co najmniej 6000 m2 wyposażonego w basenowe centrale wentylacyjne w okresie jednego roku kalendarzowego ,
- 1 usługa obejmowała 2 serwisowe przeglądy okresowe, konserwacje i bieżące naprawy instalacji i urządzeń wentylacyjnych dla jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 30 000 m3 i powierzchni użytkowej co najmniej 4000 m2 wyposażonego w basenowe centrale wentylacyjne w okresie jednego roku kalendarzowego,
b) Przez cały okres realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: co najmniej 1 osobą, posiadającą:
- aktualny Certyfikat f-gazowy kategorii I, o którym mowa w art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz.U. z 2020 poz. 284), dotyczący czynności w zakresie kontroli szczelności, konserwacji i serwisowania urządzeń chłodniczych lub klimatyzacyjnych,
Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kserokopie certyfikatu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentacji Wykonawcy.
c) Posiada certyfikat/zaświadczenie/licencję potwierdzający odbycie szkolenia/autoryzację firmy AP Elbas, producenta automatyki dla central basenowych firmy Lennox. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kserokopie certyfikatu/zaświadczenia/licencji, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
4) Posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie serwisowania, konserwacji i napraw urządzeń wentylacji.
5) Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł, (pięćset tysięcy zł 00/100).
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kserokopie potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy - ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą powstać oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z wykonywaniem niniejszej umowy na kwotę minimum 500 000,00 złotych wraz z dowodem opłacenia polisy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony w w/w zakresie i kwocie przez cały okres realizacji zamówienia.
VIII. Kryteria wyboru ofert i sposobu dokonania oceny.
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Lp. Kryterium Waga kryterium Maks. ilość punktów możliwa do uzyskania
1. Łączna cena brutto za wykonanie okresowych przeglądów serwisowych z wymianą filtrów (C) 60% 60 pkt.
2. Czas reakcja na zgłoszoną awarię (R) 40% 40 pkt.
(C+R) RAZEM: 100 pkt.
1. Liczba punktów w kryterium cena za wykonanie prac konserwacyjno-serwisowych (C) zostanie obliczona wg wzoru:
Łączna cena brutto najniższej oferty
C = - x 100 x 60%
Łączna cena brutto badanej oferty
UWAGA: przy obliczaniu ceny za wykonanie prac należy uwzględnić wszystkie koszty serwisu i konserwacji, w tym koszty dojazdów związane z serwisem i konserwacją oraz koszty materiałów eksploatacyjnych, których wymiana będzie konieczna przy przeprowadzaniu prac (np. koszty dostarczenia i utylizacji filtrów powietrza).
2. Liczba punktów w kryterium czas reakcji (R) na zgłoszoną awarię będzie oceniana w następujący sposób:
a. Czas reakcji do 3 godzin od momentu zgłoszenia - 40 pkt,
b. Czas reakcji do 6 godzin od momentu zgłoszenia - 30 pkt.
c. Czas reakcji do 9 godzin od momentu zgłoszenia - 20 pkt.
d. Czas reakcji do 12 godzin od momentu zgłoszenia - 10 pkt.
e. Czas reakcji powyżej 12 godzin od momentu zgłoszenia - 0 pkt.
Czas reakcji oznacza okres od momentu powiadomienia Wykonawcy o awarii do momentu przyjazdu interwencyjnego Wykonawcy i podjęcia przez niego działań mających na celu określenie rozmiaru i rodzaju usterek oraz w razie konieczności zabezpieczenia urządzenia przed negatywnymi następstwami uszkodzeń. Czas reakcji nie może być dłuższy niż 12 godzin. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje czas reakcji dłuższy niż 12 godzin zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania przedstawione w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, z zastrzeżeniem, że cena podana w ofercie nie będzie podlegać negocjacjom.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo poprawienia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z niniejszym Zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w przypadku, gdy nie będzie spełniała wymagań określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
IX. Sposób obliczenia ceny.
1. Cenę należy obliczyć w formularzu oferty (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Jeżeli w zapytaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) usługi, których świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
1. Oferta i wszystkie załączniki muszą zostać wypełnione czytelnie w języku polskim i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2. Oferta Wykonawcy musi składać się z następujących dokumentów:
a) Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
b) Kserokopii certyfikatu, o którym mowa w par. VII, pkt.2, ust. 2, a, potwierdzoną za zgodność z oryginałem,
c) Kserokopii certyfikatu, o którym mowa w par. VII, pkt.2, ust. 3, b, potwierdzoną za zgodność z oryginałem,
d) Kserokopii referencji lub innego dokumentu potwierdzającego zdolności techniczne i zawodowe, o których mowa w par. VII, pkt.2, ust. 3,a, potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
e) Kserokopie certyfikatu/zaświadczenia/licencji, potwierdzającą odbycie szkolenia/autoryzację firmy AP Elbas o którym mowa w par. VII, pkt.2, ust. 3,c, potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
f) Kserokopie polisy OC, o której mowa w par. VII, pkt.2, ust. 5, potwierdzoną za zgodność z oryginałem,
g) Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Brak pełnomocnictwa skutkuje odrzuceniem oferty.
4. Wykonawca powinien zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinien oznaczyć klauzulą ,,nie udostępniać tajemnica przedsiębiorstwa".
5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę, wszystkie oferty zostaną odrzucone.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę.
9. Oferta powinna zawierać cenę oferty wyrażoną cyfrowo i słownie, uwzględniając wszystkie wymagania Zamawiającego oraz wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszego zapytania ofertowego.
10. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami stanowi jedną całość.
a) oferty dostarczone osobiście, pocztą, przesyłką kurierską: wszystkie wypełnione strony powinny zostać połączone w sposób uniemożliwiający ich dekompletację (np. zszyte, spięte, zbindowane itp.).
b) ofertę należy złożyć w zaklejonej, nieprzejrzystej kopercie. Na kopercie należy umieścić następujące informacje:
WYKONAWCA: pełna nazwa i adres Oferta na zapytanie ofertowe: ,,Wykonanie okresowych przeglądów serwisowych, konserwacji oraz bieżących napraw central wentylacyjnych oraz instalacji klimatyzacji na obiektach administrowanych przez Centrum Sportu i Rekreacji w Błoniu", NIE OTWIERAĆ PRZED: 3 marca 2025 roku, godzina 12:00
Ważne: brak podpisów lub dokument w formie edytowalnej skutkuje odrzuceniem oferty.
11. Oferty złożone w sekretariacie po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania.
12. Oferty przesłane na wskazany adres poczty elektronicznej po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
13. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję oferty najpóźniej 24 godziny przed upływem terminu wyznaczonego na jej składanie.
14. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, jednak nie później niż do dnia 26.02.2025 r. do godz. 14:00.
15. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu ustalonego w pkt 14, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
XI. Ocena i badanie ofert.
1. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy złożona w niniejszym Zapytaniu ofertowym okaże się niekompletna, będzie zawierać błędy lub budzić wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do jej uzupełnienia, poprawienia lub do udzjelenia wyjaśnień, chyba że mimo uzupełnienia, poprawienia lub udzjelenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie Zapytania.
2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w przypadku, gdy nie będzie spełniała wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym, tj.:
a. Złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego Zapytania;
b. Nie spełnia warunków udziału w postępowaniu;
c. Złoży ofertę po terminie składania ofert.
2. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów i będzie
odpowiadać wszystkim wymogom postawionym przez niego dla prawidłowej, terminowej oraz skutecznej realizacji zamówienia.
3. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie wezwany w terminie 5 dniu od daty ogłoszenia wyniku postępowania do siedziby Centrum Sportu i Rekreacji w Błoniu w celu podpisania umowy.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego Zapytania ofertowego na każdym etapie bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych (również po złożeniu i rozpatrzeniu ofert).

Uwagi:
Godziny urzędowania:
poniedziałek-piątel. 8:00 -16:00

Kontakt:
1. Informacji w zakresie przedmiotu zapytania ofertowego udziela Dział Techniczny, p. Tadeusz
Woźny, p. Stanisław Kapusta, tel. 22 770 72 00 w. 306.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.