dolnośląskie (59-300 Lubin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Młodzieżowa 31 87-100 Toruń powiat: Toruń zamowienia@zgm.torun.pl https://zgm-torun.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu. Krótki opis przedmiotu zamówienia Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM I oraz BOM IV w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna). Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM II oraz BOM III w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna). CPV: 71356100-9 Dokument nr: 2025/BZP 00119579, ZP-4/2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-06 08:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zgm-torun.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgm-torun.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.: platformy przetargowej: https://zgm-torun.logintrade.net/, zwanej dalej Platformą. 2. Dokumentacja związana z przedmiotowym postępowaniem dostępna jest na stronie: https://zgm-torun.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, po kliknięciu na wiersz z nazwą niniejszego postępowania. 3. Regulamin korzystania z Platformy znajduje się w zakładce: ,,REGULAMIN". 4. Informacje dotyczące wymagań technicznych w zakresie korzystania z Platformy, sposobu rejestracji wykonawców na Platformie, zasad komunikacji z Zamawiającym oraz zasad składania ofert znajdują się w zakładce: ,,INSTRUKCJE". 5. Zamawiający dopuszcza komunikację między Zamawiającym a Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@zgm.torun.pl. Komunikacja elektroniczna za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą. 6. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy.a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31 Mozilla Firefox 26 Opera 18 Pozostałe wymagania techniczne:a) dostęp do sieci internet;b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax; c) włączona obsługa JavaScript; d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; e) zainstalowany Acrobat Reader; f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający wskazuje format .pdf jako zalecany format przesyłanych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ,,RODO"), przetwarzanych w związku z zawarciem niniejszej umowy jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu, z siedzibą przy ulicy Młodzieżowej 31, 87-100 Toruń. Telefon kontaktowy: 56 657 75 00. 2. Zamawiający informuje, że wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest pod adresem marcin.lutowski@zgm.torun.pl . 3. Dane osobowe, o których mowa w ust. 1, będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit b, lit. c i lit. f RODO, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym, w tym realizacji umowy zawartej w wyniki przeprowadzenia przedmiotowego postępowania oraz wypełnienia obowiązków prawnych Zamawiającego jak również realizacją zawartych umów, a także w celu zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń Zamawiającego. 4. Dane osobowe, o których mowa w ust. 1, mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu, uprawnionym do uzyskania danych osobowych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa lub zawarte odrębne umowy. 5. Dane osobowe, o których mowa w ust. 1, mogą być przekazywane również podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom, czy organom ścigania, w sytuacji, gdy wystąpią z takim żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 6. Dane osobowe, o których mowa w ust. 1, będą przechowywane przez okres niezbędny do pełnej realizacji obowiązków wynikających z niniejszej umowy oraz statutowej działalności Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu, w tym do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń, z zastrzeżeniem, że protokoły i załączniki do protokołów będą przechowywane, zgodnie art. 78 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje czas trwania umowy. 7. Osobom, o których mowa w ust. 1 przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli zachodzi podejrzenie przetwarzania niezgodnego z prawem. 8. Zamawiający informuje, że nie korzysta z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Osobom, o których mowa w ust. 1 poprzedniego punktu przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych (w tym prawo do uzyskania kopii tych danych), ich sprostowania lub uzupełnienia (poprawiania - w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne), jednakże nie może ono skutkować zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 2. Osobom, o których mowa w ust. 1 poprzedniego punktu przysługuje prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jednakże zgłoszenie żądania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 3. Osobom, o których mowa w ust. 1 poprzedniego punktu przysługuje prawo żądania usunięcia danych (np. w przypadku gdy dane nie będą już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane), z zastrzeżeniem, że nie przysługuje osobie, której dane dotyczą, prawo do usunięcia danych osobowych w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne w związku w art. 17 ust. 3 lit. b, d. lub e RODO. 4. Osobom, o których mowa w ust. 1 poprzedniego punktu nie przysługuje na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tychże jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 5. Osobom, o których mowa w ust. 1 poprzedniego punktu nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zgm-torun.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-06 08:00 Miejsce składania ofert: https://zgm-torun.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025