Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Młodzieżowa 31
87-100 Toruń
powiat: Toruń
zamowienia@zgm.torun.pl
https://zgm-torun.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM I oraz BOM IV w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna).
Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM II oraz BOM III w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna).

CPV: 71356100-9

Dokument nr: 2025/BZP 00119579, ZP-4/2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-06 08:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgm-torun.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgm-torun.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej tj.: platformy przetargowej: https://zgm-torun.logintrade.net/, zwanej dalej Platformą. 2. Dokumentacja związana z
przedmiotowym postępowaniem dostępna jest na stronie: https://zgm-torun.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, po kliknięciu na
wiersz z nazwą niniejszego postępowania. 3. Regulamin korzystania z Platformy znajduje się w zakładce: ,,REGULAMIN". 4.
Informacje dotyczące wymagań technicznych w zakresie korzystania z Platformy, sposobu rejestracji wykonawców na Platformie,
zasad komunikacji z Zamawiającym oraz zasad składania ofert znajdują się w zakładce: ,,INSTRUKCJE". 5. Zamawiający dopuszcza
komunikację między Zamawiającym a Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@zgm.torun.pl.
Komunikacja elektroniczna za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą.
6. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy.a)
Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google
Chrome 31 Mozilla Firefox 26 Opera 18 Pozostałe wymagania techniczne:a) dostęp do sieci internet;b) obsługa przez przeglądarkę
protokołu XMLHttpRequest - ajax; c) włączona obsługa JavaScript; d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; e)
zainstalowany Acrobat Reader; f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub
nowszy.
Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).
Równocześnie Zamawiający wskazuje format .pdf jako zalecany format przesyłanych przez Wykonawcę oświadczeń lub
dokumentów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych w rozumieniu
przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (dalej: ,,RODO"), przetwarzanych w związku z zawarciem niniejszej umowy jest Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej w Toruniu, z siedzibą przy ulicy Młodzieżowej 31, 87-100 Toruń. Telefon kontaktowy: 56 657 75 00.
2. Zamawiający informuje, że wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest pod adresem
marcin.lutowski@zgm.torun.pl .
3. Dane osobowe, o których mowa w ust. 1, będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit b, lit. c i lit. f RODO, w celu związanym z
niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym, w tym realizacji umowy
zawartej w wyniki przeprowadzenia przedmiotowego postępowania oraz wypełnienia obowiązków prawnych Zamawiającego jak
również realizacją zawartych umów, a także w celu zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń Zamawiającego.
4. Dane osobowe, o których mowa w ust. 1, mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z Zakładem Gospodarki
Mieszkaniowej w Toruniu, uprawnionym do uzyskania danych osobowych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa lub zawarte
odrębne umowy.
5. Dane osobowe, o których mowa w ust. 1, mogą być przekazywane również podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na
podstawie obowiązującego prawa np. sądom, czy organom ścigania, w sytuacji, gdy wystąpią z takim żądaniem w oparciu o
stosowną podstawę prawną.
6. Dane osobowe, o których mowa w ust. 1, będą przechowywane przez okres niezbędny do pełnej realizacji obowiązków
wynikających z niniejszej umowy oraz statutowej działalności Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu, w tym do końca okresu
przedawnienia potencjalnych roszczeń, z zastrzeżeniem, że protokoły i załączniki do protokołów będą przechowywane, zgodnie art.
78 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje czas trwania umowy.
7. Osobom, o których mowa w ust. 1 przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych), jeśli zachodzi podejrzenie przetwarzania niezgodnego z prawem.
8. Zamawiający informuje, że nie korzysta z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Osobom, o których mowa w ust. 1 poprzedniego punktu przysługuje prawo dostępu do
swoich danych osobowych (w tym prawo do uzyskania kopii tych danych), ich sprostowania lub uzupełnienia (poprawiania - w
przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne), jednakże nie może ono skutkować zmianą wyniku postepowania o
udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo
Zamówień Publicznych.
2. Osobom, o których mowa w ust. 1 poprzedniego punktu przysługuje prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o
którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jednakże zgłoszenie żądania nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
3. Osobom, o których mowa w ust. 1 poprzedniego punktu przysługuje prawo żądania usunięcia danych (np. w przypadku gdy dane
nie będą już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane), z zastrzeżeniem, że nie przysługuje
osobie, której dane dotyczą, prawo do usunięcia danych osobowych w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne w związku w
art. 17 ust. 3 lit. b, d. lub e RODO.
4. Osobom, o których mowa w ust. 1 poprzedniego punktu nie przysługuje na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tychże jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
5. Osobom, o których mowa w ust. 1 poprzedniego punktu nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zgm-torun.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-06 08:00
Miejsce składania ofert: https://zgm-torun.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.