dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA WIĘCBORK ul. Mickiewicza 22 89-410 Więcbork powiat: sępoleński 52 389 52 13 inwestycje@wiecbork.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Więcbork |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 52 389 52 13 |
Termin składania ofert: | 2025-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Sypniewo Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sypniewo. Inwestycja będzie prowadzona na podstawie: 1. Decyzji Starosty Sępoleńskiego Nr 6740.190.2021 z dnia 15. 11.2021 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę w całości budowę zbiornika retencyjnego wraz budową sieci kanalizacji deszczowej. Inwestor w dniu 14.11.2024r. dokonał do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Kraj. zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych. 2. Decyzji Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Inowrocławiu, znak sprawy: ZBD.ZUZ.1.4210.494.2020. KG z dnia 2.02.2021 r. udzielającej pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzonego wodnego - zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych i roztopowych. W skład założeń projektowych wchodzi budowa ziemnego zbiornika retencyjnego o wymiarach 30x50m, objętość wykopu 3 019,00m3. Część wydobytego urobku należy wykorzystać na podniesienie przydatności rolniczej pozostałej cz. działki. Umocnienie skarp - proj. kiszka faszynowa oraz darniowanie. Zbiornik w całości zostanie ogrodzony panelami systemowymi h = 1,50 posadowionymi na podmurówce prefabrykowanej i na zabetonowanych słupkach stalowych. Ogrodzenie będzie wyposażone w bramę wjazdową i furtkę. Ponadto teren przeznaczony do zainwestowania wymaga wykarczowania zakrzaczeń oraz wycinki drzew (13 szt.) oraz nasadzenie nowych drzew (124 szt.) - Decyzja Burmistrza Więcborka nr 27.2020 z dnia 18.08.2021r. Szczegółowy opis Części 1 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 1 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ. Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Sypniewo. Inwestycja będzie prowadzona na podstawie: 1. Decyzji Starosty Sępoleńskiego Nr 6740.190.2021 z dnia 15. 11.2021 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę w całości budowę zbiornika retencyjnego wraz budową sieci kanalizacji deszczowej. Inwestor w dniu 14.11.2024r. dokonał do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Kraj. zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych. 2. Zgłoszenia budowy z dn. 08.114.2021 r. do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Sypniewie, gm. Więcbork - lokalizacja w pasie drogi wojewódzkiej nr 189 Złotów - Więcbork. Inwestor w dniu 09.10.2024r. dokonał do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Bydgoszczy zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych. W skład założeń projektowych wchodzi budowa: Lokalizacja w pasie DW 189 Złotów - Więcbork: - Sieć - rury PCV O 500 L= 194,60 m, - Sieć - rury PCV O 200 L= 52,80 m, 1. Wpusty uliczne na stud. osad. betonowych O500 mm z osadnikiem kpl.= 11,00, 2. Studnie rewizyjne betowe (inspekcyjne) O 1000 mm ze stopniami złazowymi kpl = 6,00, 3. Rura ochronna dwudzielna 100 - 150 mm 24 szt, 4. Rura ochronna stalowa L= 52,80m. Lokalizacja w terenie pozostałym: - Sieć - rury PCV O 500 L= 119,00 m, 1. Studnie rewizyjne betowe (inspekcyjne) O 1000 mm kpl = 1,00, 2. Separator zintegrowany z osadnikiem koalescencyjnym 6/60- 2500 kpl = 1,00, 3. Wylot betonowy prefabrykowany O 500 mm szt. 1,00, UWAGA!!!! Zgodnie z uzgodnieniem ZDW w Bydgoszczy podłączenie wpustów ulicznych wykonać metodą bezwykopową - przeciskiem hydraulicznym. Rzędne projektowanych studni rewizyjnych i wpustów ulicznych należy dostosować do rzędnych niwelety istniejącej jezdni. Ponadto w zakres zadania wchodzi odtworzenie uszkodzonych części chodnikowej DW (kostka, krawężniki, obrzeża). Projektowana konstrukcja chodnika: kostka betonowa gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5cm, warstwa odsączająca (piasek) gr. 8cm oraz podbudowa (kruszywa łamane) gr. 15cm. Szczegółowy opis Części2 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 2 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45232454-9,44231000-8,45342000-6,77211400-6,77211600-8, 45200000-9,45231300-8,45111200-0 Dokument nr: 2025/BZP 00119795, SB.271.5.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-03-12 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-412c2d4a-956f-4527-9f88-7d86233864f6 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 4. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@wiecbork.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Więcbork reprezentowana przez Burmistrza Więcborka z siedzibą przy ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, tel. 52 389 72 07, e-mail: umwiecbork@wiecbork.pl ; 2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Więcbork: e-mail: bip@wiecbork.pl, tel. 52 389 52 02; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy: SB.271.10.2024, pn. ,,Budowa i remont dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie miasta i gminy Więcbork" prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720); 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-03-12 11:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, zakładka: ,,Oferty/wnioski" Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025