Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup mebli

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup mebli

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra Departament Organizacyjny Biuro Obsługi Urzędu
ul. Bohaterów Westerplatte 23
65-078 Zielona Góra
powiat: Zielona Góra
tel. (+48) 68 320 79 30
obsluga@um.zielona-gora.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (+48) 68 320 79
Termin składania ofert: 2025-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia podprogowego:
1) nazwa zamówienia: zakup mebli (foteli biurowych);
3) rodzaj zamówienia: dostawa;
5) opis przedmiotu zamówienia:
- fotel biurowy Level BS HD Chrome - 40 sztuk;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.

Dokument nr: ZP-01-11, DO-OU-I.2601.5.3.2025

Składanie ofert:
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w terminie do dnia 03 marca 2025 r. do godz. 11:00 (liczy
się data faktycznego wpływu oferty):
a) w postaci papierowej - w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65 - 078.
Zielona Góra - Departament Organizacyjny- Biuro obsługi Urzędu, Ul. Bohaterów Westerplatte 23,
pokój 216;

Miejsce i termin realizacji:
2) miejsce realizacji zamówienia: Urząd Miasta Zielona Góra, Ul. Podgórna 22 , 65 - 213 Zielona Góra;
4) czas trwania lub termin wykonania zamówienia: 21 dni od daty otrzymania zamówienia;

Wymagania:
2.Język i forma postępowania: postępowanie prowadzi się pisemnie (przez pisemność należy rozumieć
sposób wyrażania informacji przy użyciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które można
odczytać i powielić, w tym przekazywanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej), w języku
polskim.
3.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia:
1. Brak wymagań.
Podstawy wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
Z postępowania o udzielenie zamówienia podprogowego na podstawie art. 7 ust1 i ust. 9 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z
dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z
2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt
3 ww. ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt
37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
formularz obowiązuje
od 1 września 2024 r.Znak sprawy: DO-OU-I.2601.5.3.2025
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1 ww. ustawy.
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenie wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w
pkt 5 formularza oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania.
Kryteria oceny ofert:
1. Oferty oceniane będą według poniższego kryterium:
1) cena oferty ,,C"- waga 100%
Przy ocenie oferty w kryterium cena (,,C") najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najniższą
cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą
liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku - końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się,
a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt) po przeliczeniu wg wzoru:
Cmin
,,C" = ----------- x 100 pkt x 100 %
Cbad
gdzie:
Cmin - cena oferty z najniższą ceną (zł);
Cbad - cena oferty badanej (zł);
100% - waga kryterium ,,C"
Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 100,00 pkt.
2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza (uzyskała najwyższą
liczbę punktów przyznanych w kryterium ,,C") w oparciu o podane w pkt 5.1. kryterium oceny ofert.
2. Oferta nie będzie rozpatrywana w przypadku gdy:
1)
zostanie złożona po terminie określonym w pkt 6.1.;
2)
zostanie złożona w niewłaściwym miejscu lub przesłana na niewłaściwy adres (inne niż określone
w pkt 6.1.);
3)
będzie niekompletna,
4)
zostanie złożona przez wykonawcę, który podlegać będzie wykluczeniu, o którym mowa w pkt 4;
5)
będzie niezgodna z przedmiotem zamówienia lub przepisami prawa powszechnie
obowiązującego;
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W sytuacji gdy wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę
żadna z nich nie będzie rozpatrywana.
4. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy ubiegającego się o zamówienie podprogowe
(składającego ofertę):
1)
wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 i formularz cenowy zawarty w załączniku nr 2
do niniejszego zapytania1;
2)
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
3)
pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania
wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z
dokumentu, o którym mowa w pkt 6.4.3);
2
formularz obowiązuje
od 1 września 2024 r.Znak sprawy: DO-OU-I.2601.5.3.2025
7.
Forma składanych dokumentów:
1. Dokumenty składające się na ofertę należy złożyć:
a) w formie oryginału - formularz oferty wg załącznika nr 1 i formularz cenowy zawarty w załączniku
nr 2 do niniejszego zapytania, podpisane przez wykonawcę lub upełnomocnionego
przedstawiciela wykonawcy;
b)
w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - pełnomocnictwo lub inny dokument
określający zakres umocowania, o którym mowa w pkt 6.4.4);
c)
w formie oryginału lub kopii (kserokopii) poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność
z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy - pozostałe
dokumenty;
d)
w formie kopii (wydruku) - dokumenty wygenerowane przez systemy teleinformatyczne (np. KRS,
CEiDG);
1. Wszelkie oświadczenia oraz informacje składane przez zamawiającego i wykonawców wymagają
formy pisemnej.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku
zaistnienia jednej lub kilku okoliczności: braku ofert podlegających rozpatrzeniu; gdy cena oferty
najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
podprogowego; wystąpienia takiej zmiany okoliczności, która powoduje że wykonanie zamówienia
nie leży w interesie zamawiającego; jeżeli środki publiczne, które zamierzano przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia podprogowego nie zostały przyznane zamawiającemu.
4. Ogłoszenie o wyniku zamówienia podprogowego zamawiający zamieści na stronie internetowej
Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielona-gora.pl) niezwłocznie po:
1) udzieleniu zamówienia, podając:
a)
nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy,
którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, uzasadnienie jej wyboru oraz
b)
nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców,
którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert;
c)
informacje o wykonawcach, których oferty nie zostały rozpatrzone, podając uzasadnienie
faktyczne;
2) unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne.
9.
Sposób obliczenia ceny:
1) cena uwzględniająca należny podatek VAT, podana w formularzu oferty wg załącznika nr 1 do
niniejszego zapytania musi obejmować cały przedmiot zamówienia wyceniony w oparciu
o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania;
2) cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, po zaokrągleniu do pełnych groszy - dwa miejsca
po przecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla
się do 1 grosza);
3) cena oferty podana przez wykonawcę zawiera w sobie wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem pkt 9.7);
4) cena oferty obejmować będzie wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie przez
Zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań wykonawcy związanych z wykonaniem
zamówienia;
formularz obowiązuje
od 1 września 2024 r.Znak sprawy: DO-OU-I.2601.5.3.2025
5) ceną w rozumieniu przepisów art. 3 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu
o cenach towarów i usług (Dz. U. 2023 poz. 168) jest wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych,
którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się
podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów
sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem
akcyzowym, z zastrzeżeniem pkt 9.9);
6) w cenie oferty złożonej przez wykonawcę będącego osobą fizyczną niewykonujacej działalności
gospodarczej uwzględnione muszą być wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania
zamówienia, a w szczególności podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składki na
ubezpieczenie społecznie, zdrowotne, Fundusz Pracy, których obowiązek regulowania wynika z
aktualnie obowiązujących przepisów zarówno przez wykonawcę oraz Zamawiającego (tj. płaca
wykonawcy brutto oraz narzuty na wynagrodzenie, których obowiązek uregulowania dotyczy
zamawiającego);
7) w cenie oferty wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wymagania ustawy z dnia 10 października
2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 z późn. zm.). W przypadku
wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawcę, o którym mowa w art. 1 pkt 1b
ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, tj.
a) osobę fizyczną niewykonująca działalności gospodarczej albo
b) osobę fizyczną wykonującą działalność gospodarczą zarejestrowaną w Rzeczypospolitej Polskiej
albo w państwie niebędącym państwem członkowskim Unii Europejskiej lub państwem
Europejskiego Obszaru Gospodarczego, niezatrudniającą pracowników lub niezawierającą umów ze
zleceniobiorcami
wymaga się przedstawienia wraz z fakturą (rachunkiem) częściową lub końcową stanowiącą
podstawę wypłaty wynagrodzenia częściowego/końcowego pisemnej informacji (np. w formie
zestawienia) o liczbie godzin wykonania zlecenia lub świadczenia usług, potwierdzającej,
iż wysokość wynagrodzenia za każdą godzinę wykonania zlecenia lub świadczenia usług nie była
niższa niż wysokość minimalnej stawki godzinowej, o której mowa w ww. ustawie, a całkowita
wysokość wynagrodzenia nie przekracza ceny oferty, o której mowa w pkt 9.1);
8) cena oferty podana w ofercie wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania musi być podana cyfrą
i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną
podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie;
9) prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r. poz.
361), a informację na temat jego wysokości lub zwolnienia należy podać w formularzu oferty wg
załącznika nr 1 do niniejszego zapytania. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem
nieprawidłowej stawki podatku VAT skutkować będzie brakiem rozpatrzenia oferty.
10. Waluta, w jakiej mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą:
Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
11. Do czynności podejmowanych przez zamawiającego oraz wykonawców w niniejszym postępowaniu
o udzielenie zamówienia podprogowego oraz do umów w sprawach zamówień podprogowych stosuje
się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061).

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Pani Katarzyna Waszkiewicz
w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65 - 078 Zielona Góra - Departament Organizacyjny - Biuro
Obsługi Urzędu , ul. Bohaterów Westerplatte 23, pokój 216, tel. (+48) 68 320 79 30; e-mail:
k. waszkiewicz@um.zielona-gora.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.