dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie strefy wellness |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
P.U.H. "GÓRNIAK" RYSZARD GÓRNIAK Wodospadowa 30 92-018 Łódź powiat: Łódź 609 200 013 dam.gorniak@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/217191 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 609 200 013 |
Termin składania ofert: | 2025-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie strefy wellness w ramach projektu nr KPOD.01.03-IW.01-1150/24 Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-1150/24 - Rozszerzenie działalności firmy P.U.H. "GÓRNIAK" RYSZARD GÓRNIAK dzięki programowi wsparcia HoReCa dla MŚP z regionu mazowieckiego. Część 1 Wykonanie strefy wellness Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiot zamówienia - wykonanie strefy wellness W ramach projektu planowane są wydatki związane z: - dostawa i montaż sauny z podświetleniem LED w różnych kolorach i możliwością sterowania światłem pilotem, piecem elektrycznym o mocy min. 9 kW, sterownikiem i dostępem przez aplikację - dostawa i montaż balii z pokrywą termiczną, schodkami, siedziskiem, osłoną komina, filtrem i termometrem, objętość min. 1500 litrów, system masażu Sauna i balia zostaną umieszczone w drewnianym budynku typu kontenerowego, który nie będzie trwale związany z gruntem - po przygotowaniu przyłączy mediów będzie go można ustawić w dowolnym miejscu. Ze względu na umiejscowienie docelowe budynku sauny i balii i brak dojazdu, nie ma możliwości dostarczenia budynku w całości (montaż musi się odbyć w miejscu realizacji). Obiekt nie wymaga pozwolenia ani zgłoszenia robót budowlanych. * Zalecane wymiary (mm): 6055x2390; długość +/- 1000 mm Pomieszczenie sauny (mm): 1900x1900; +/- 100 mm Przebieralnia (mm): 1400x1900; +/- 100 mm * Dach: Deski dachowe min. 24 mm, pokrycie dachowe EPDM (łącznie z klejem), metalowe osłony krawędzi. W pomieszczeniu sauny sufit wewnętrzny z boazerii + izolacja płytą PIR min. 30 mm. * Podłoga: deski podłogowe min. 24 mm impregnowane, metalowa rynna podłogowa do odprowadzania wody w pomieszczeniu sauny * Drzwi z antabą zewnętrzną i wewnętrzną ( zalecane wymiary 650x1800mm; +/- 100 mm), szkło brązowe, hartowane min. 8 mm. * Okno w drewnianej ramie, szkło hartowane min. 8 mm. * Dwa poziomy ławek z bezsęcznej olchy "Kontener" i każdy jego element musi nadawać się do zmontowania w miejscu ustawienia- brak możliwości dostawy w pobliże miejsca montażu, konieczność ręcznego przeniesienia poszczególnych elementów. Minimalny wymagany okres gwarancji: 36 miesiące Wszystkie urządzenia powinny być fabrycznie nowe. W cenę powinny być wliczone wszelkie koszty związane z dostawą, wniesieniem, podłączeniem sprzętu oraz instruktażem. Okres gwarancji 36 CPV: 37416000-7, 37480000-6, 39290000-1 Dokument nr: 2025-80368-217191, 1/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-03-11 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat płocki Gmina Brudzeń Duży Miejscowość Janoszyce Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach: a) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie. ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy, c) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań i etapów, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych terminach, mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy, d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian, f) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, g) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy; h) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług lub od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, - wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, n) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, o) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: - w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia lub zapewnienie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Typ Potencjał techniczny Opis Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym lub zapewnienie podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówień we wskazanych terminach. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wymaga przedłożenia następujących dokumentów: 1) Złożenie oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), zawierającej: - Nazwę, adres, e-mail i NIP Wykonawcy - Datę wystawienia oferty - Dane pozwalające ocenić ofertę i przyznać punkty w ramach kryteriów - Termin ważności oferty 2) Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści: - Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie. - Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. - Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie lub zapewni podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. - Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym lub zapewni podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. - Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewni podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie. - Wykonawca oświadcza, że: a. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1; dalej: rozporządzenie 833/2014), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1; dalej: rozporządzenie 2022/576); b. nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). c. wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Jednocześnie zobowiązuje się do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu aktualizacji powyższych oświadczeń w przypadku jakichkolwiek zmian w tym zakresie. - Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 3) Przedłożenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 80 800,00 zł. Jeżeli z treści dokumentu nie będzie wynikać fakt opłacenia składki, oferent dołączy również dowód uiszczenia składki. 4) Przedłożenie pełnomocnictwa do złożenia oferty (jeśli dotyczy). 5) Specyfikacja techniczna lub karta produktów potwierdzająca zgodność parametrów sprzętu (wzór własny Oferenta) Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Brak spełnienia przesłanek świadczących o wykluczeniu (zgodnie ze wskazanym w zapytaniu ofertowym zakresem wykluczeń). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-25 Data ostatniej zmiany 2025-02-25 14:49:23 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Punkty w ramach kryterium cena netto w PLN/walucie obcej będą przyznawane wg następującej formuły: A n = C min/ C r x 80 C min - cena minimalna w zbiorze C r - cena oferty rozpatrywanej A n - liczba punktów przyznana ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty w ramach kryterium Okres gwarancji w zakresie jakości wykonanych prac w miesiącach będą przyznawane wg poniższego opisu: - 36 miesięcy do 47 miesięcy włącznie - 0 pkt., - od 48 miesięcy do 59 miesięcy włącznie - 10 pkt., - 60 miesięcy lub więcej - 20 pkt. Min. wymagana gwarancja: 36 miesięcy Kontakt: Osoby do kontaktu Damian Górniak tel.: 609 200 013 e-mail: dam.gorniak@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2025