Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Obsługa geodezyjna

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obsługa geodezyjna

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej
ul. Nadbrzeżna 11
57-500 Bystrzyca Kłodzka
powiat: kłodzki
+48 74 8110 415
zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bystrzyca Kłodzka
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 74 8110 415
Termin składania ofert: 2025-03-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Obsługa geodezyjna dla zadania ,,Odbudowa drogi tłuczniowej nr 67, 7/2, 7/3 w oddz. 70, 78, 77/80, 79 w Leśnictwie Wyszki"
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa geodezyjna budowy realizowanej w zakresie określonym zał. nr 1 do Zaproszenia 3.2. Wykonawca, w ramach Umowy zobowiązuje się wykonać w oparciu o dokumentację techniczną, a w tym projekt budowlany stanowiący załącznik do Umowy, czynności geodezyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21.07.1994 r (t.j. Dz.U z 2024 poz. 725) Prawo budowlane obejmujące w szczególności: a. Trwałe naniesienie hektometrów co 100 m, b. Trwałe naniesienie krawędzi korony drogi min. co 25 m (dodatkowo pkt. charakterystyczne) w km. 0+000 -1+200, c. Trwałe naniesienie krawędzi nawierzchni min. co 25 m (dodatkowo pkt. charakterystyczne) w km 0+000-5+110,35, d. Pomiar powierzchni wykonanej nawierzchni z poboczami, e. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. f. Wytyczenia należy dokonać w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego 3.3. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 74275000-7

CPV: 74275000-7

Dokument nr: A.270.4.2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert - 06.03.2025 r 5.2. Ofertę należy złożyć droga elektroniczna na adres: zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN 1 WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.1. Realizacja zamówienia odbędzie się w okresie do 30.11.2025 r. Faktyczny termin realizacji zamówienia uzależniony jest od faktycznego czasu realizacji robót budowlanych dla których obsługa geodezyjna jest wymagana. 4.2. Zamówienie realizowane będzie na warunkach kreślonych w załączonym do zaproszenia wzorze umowy - załącznik nr 4

Wymagania:
7. INFORMACJE 0 SPOSOBIE KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
7.1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
7.2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje oraz ofertę Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
7.3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
7.4. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania.
7.5. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości domniema się, iż pismo wysłane na adres poczty elektronicznej zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z jego treścią.
7.7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmieniać treść Zaproszenia, a dokonaną zmianę treści Zaproszenia Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
7.8. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zaproszenia konieczna będzie zmiana oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert nie więcej niż o trzy dni robocze.
8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
8.1. Na ofertę składają się: a) formularz Oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia, b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału, c) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania usług objętych zamówieniem przez osobę, którą Wykonawca wskazał w ofercie jako osobę wykonującą czynności w ramach zamówienia, zgodnie z wymaganiem określonym w pkt. 12.1 Zaproszenia d) oświadczenie sporządzone na formularzu stanowiącym zał. nr 3 do Zaproszenia
8.2. Oferta musi być sporządzona w sposób czytelny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8.3. Oferta wraz z dokumentami Wykonawcy mają obowiązek, pod rygorem nieważności, powinny być podpisane podpisem elektronicznym - kwalifikowanym lub bezpiecznym lub osobistym podpisem elektronicznym.
8.4. Oferta musi być napisania w języku polskim, powinna być sporządzona za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, w sposób uniemożliwiający łatwe usunięcie zapisów oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, czego dowód winien znaleźć się w ofercie.
8.5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8.6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
8.7. Cena oferty musi uwzględniać wartość podatku od towarów i usług VAT, innych opłat i podatków, opłat celnych oraz pozostałych kosztów w tym związanych z pakowaniem, transportem.
8.8. Cenę należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej. Podana cena oferty jest ceną
ryczałtową i musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
8.9. Wykonawca, składając ofertę, obowiązany jest poinformować Zamawiającego (w Ofercie), czy wybór
oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z
przepisami o podatku od towarów i usług, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których
o dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty
podatku. Brak, wskazania w formularzu Oferty informacji czy wybór oferty będzie prowadzić do
powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i
usług będzie uznawane jako informacja, że wybór oferty wykonawcy nie będzie prowadzić do
powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i
usług. Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym
wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z
obowiązującymi przepisami.
8.10. Zamawiający poprawi w ofercie: omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem
konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
8.11. Ustalona cena (zaokrąglona do 1 grosza) podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym jest
wyrażoną w pieniądzu łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT, wartością całej usługi innych
świadczeń niezbędnych dla realizacji zamówienia zgodnie wymaganiami technicznymi oraz
postanowieniami wzoru umowy. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę przez komisję
przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
8.12. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych
polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
8.13. W przypadku zmiany przepisów dotyczących ustawy o podatku od towarów i usług, strony
obowiązywać będzie cena z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej na dzień wystawienia
faktury.
8.14. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości
8.15. Lcl 1. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
9. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT
9.1. Kryterium oceny ofert - cena 100%
10. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
10.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
11. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
11.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
12. Warunki udziąłu w postępowaniu
12.1. Zamawiający zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że na czas wykonywania zamówienia
będzie dysponował co najmniej jednym geodetą posiadającym świadectwo nadania uprawnień
zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja
1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U 2020, poz. 2052 ze zm.) skierowanym przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnym za świadczenie usługi.
13. WIZJA LOKALNA
13.1. Zamawiający zobowiązany jest przed złożeniem oferty do udziału w wizji lokalnej, której
przedmiotem objęty będzie teren przyszłej obsługi geodezyjnej.
13.2. Termin wizji lokalnej Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym telefonicznie pod numerem:
887 173 555.
13.3. Wizje lokalną prowadzić będzie Pana Marek Kicuła
13.4. Wizje lokalną umówić można najpóźniej w dniu poprzedzającym złożenie ofert.
14. PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE
14.1. Wykonawca wraz z formularzem oferty w terminie złożenia oferty przedłoży zamawiającemu
dokument potwierdzający że osoba, którą Wykonawca wskazał w formularzu oferty posiada
świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U 2020, poz. 20252
ze zm.) skierowanym przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnym za świadczenie
usługi.

Uwagi:
Oferta złożona po terminie składania ofert oraz w sposób niezgodny z warunkami określonymi w Zaproszeniu zostanie odrzucona.
6.1. Termin, w którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą wynosi 26.03.2025 r.
15. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCYCH W CELU
ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM 0 UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
15.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. - dalej
,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Zakład Usług Leśnych
w Bystrzycy Kłodzkiej, e-mail: zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl, tel. 74 811 04 15. Z Inspektorem
Ochronv Danych można skontaktować się na adres e-mail: piotrkensicki.iod@interia.eu
15.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym
rozpowszechnianiem.
15.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do
ich wniesienia.
15.4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego
rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w
celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
15.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania
zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 -19 oraz 74 - 76 PZP.
15.6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
15.7. Niezależnie od postanowień pkt 20.6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia
roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
15.8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora
danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i
konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.
15.9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
15.10.Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowania swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
15.11. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.
15.12. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
15.13. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.

Kontakt:
Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować: a) pisemnie na adres: Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Nadbrzeżna 11, 57-500 Bystrzyca Kłodzka b) e-mail: zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl
Osoba do kontaktu po stronie Zamawiającego: a. w zakresie przedmiotu zamówienia - Marek Kicuła b. w zakresie procedury zamówienia - Piotr Kensicki

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.