dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie i konserwacja zieleni |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA PACZKÓW RYNEK 1 48-370 PACZKÓW powiat: nyski Telefon: (77) 431 67 91 Faks: (77) 544 90 04, tel. (77) 431 67 91 wew. 114 |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | PACZKÓW |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: (77) 431 67 |
Termin składania ofert: | 2025-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Rodzaj zamówienia: ? roboty budowlane, ? dostawy, X usługi. 3. Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu i konserwacji zieleni na terenie miasta Paczków. Otwarcie ofert: 8. Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Miejski, Rynek 1, 48-370 Paczków pok. nr 4 do dnia 11.03.2025 r. godz. 13:00 Składanie ofert: 7. Miejsce, termin oraz sposób składania ofert: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski, Rynek 1, 48-370 Paczków (sekretariat) do dnia 11.03.2025 r. godz. 12:00 Oznaczenie oferty: ,,Oferta na świadczenie usług polegających na utrzymaniu i konserwacji zieleni na terenie miasta Paczków". Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: od 01.04.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. Wymagania: 6. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: X najniższa cena - 100 % 9. Opis sposobu przygotowywania oferty. Wymagania podstawowe. 1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. 2) Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych . 3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty z uwzględnieniem treści art. 93 ust. 4 Pzp. 5) We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i siedziby. 6) Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek. Żadne inne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 10. Termin związania ofertą. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, wiedza i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, sytuacja ekonomiczna i finansowa) 1. Udokumentowane czynności będących przedmiotem zapytania przez przedłożenie poświadczenia przez oferenta o wykonywaniu podobnych usług u innych zleceniodawców, 2. Posiadaniu wiedzy i doświadczenia, dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 12. Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: o posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. o poświadczenie wydane przez usługodawcę potwierdzające przez oferenta wykonanie usług w zakresie utrzymania i konserwacji zieleni na kwotę minimum 100.000,00 złotych netto. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone poświadczenie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, wg formuły ,,spełnia - nie spełnia". Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.11. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w zaproszeniu. Kontakt: 5. Osoba(y) upoważnione do kontaktów: Imię i nazwisko: Andrzej Wielgus Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 48-370 Paczków, pok. nr 4, tel. (77) 431 67 91 wew. 114 w godz. 7:00 - 15:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2025