dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont stropu oraz remont schodów w budynku mieszkalnym |
Data zamieszczenia: | 2025-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Tysiąclecia 20 41-303 Dąbrowa Górnicza powiat: Dąbrowa Górnicza 32 227 40 91 przetargi@mzbm.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Dąbrowa Górnicza |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32 227 40 91 |
Termin składania ofert: | 2025-03-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont stropu nad pierwszym piętrem oraz remont schodów w budynku mieszkalnym przy Ul. Kościuszki 36 w Dąbrowie Górniczej. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane polegające na remoncie stropu nad pierwszym piętrem oraz remoncie schodów w budynku mieszkalno - użytkowym przy Ul. Kościuszki 36 w Dąbrowie Górniczej. W zakres prac wchodzi: > Demontaż stopnic schodowych i wypełnień, prowadnic schodów, balustrad i poręczy schodów drewnianych; > Wykonanie nowej konstrukcji schodów, montaż nowych schodów z drewna na konstrukcji stalowej (prowadzące od parteru do piętra pierwszego} wraz z montażem nowych balustrad; > Demontaż części stropu drewnianego zgodnie z dokumentacją projektową; > Montaż konstrukcji nośnej i wzmacniającej w obrębie likwidowanego stropu; > Montaż konstrukcji sufitu podwieszanego gips-karton z dociepleniem; > Montaż schodów chowanych w poziomie sufitu; > Instalacja oświetlenia; > Prace odtworzenlowe i wykańczające. Prace objęte przedmiotem zamówienia obejmują roboty ogólnobudowlane, które należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, projektem oraz specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do zapytania cenowego. Składanie ofert: 7. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres poczty e-mail: przetargi@mzbm.com.pl w terminie do dnia 06.03.2025 godz 1000 Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy wykonać w terminie: 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Wymagania: 3. Kryteria oceny ofert Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami jak niżej: Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Cena 60% Okres gwarancji 40% Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Sposób punktacji w ramach kryteriów: Kryterium Cena oferty (Cl) W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Cena brutto (z podatkiem VAT) za całość przedmiotu zamówienia - według następującego wzoru najniższa zaoferowana cena Ilość punktów = .........--------------------..........-------------- x60 cena zaoferowana w badanej ofercie Kryterium Okres gwarancji (C2) Zamawiający przyzna punkty Wykonawcy zgodnie z zapisami poniżej: a) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 24 miesiące - otrzyma 0 pkt.; b) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 30 miesięcy - otrzyma 20 pkt.; c) Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy-otrzyma 40 pkt.; UWAGA: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 24 miesięcy gwarancji. Maksymalny oceniany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 40 miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym proponowanego okresu gwarancji Zamawiający do oceny i umowy przyjmie minimalny wymagany okres gwarancji tj. 24 miesiące Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w podanych kryteriach oceny ofert. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru: Sp = Cl + C2 gdzie: Sp - suma punktów przyznana Wykonawcy we wszystkich kryteriach oceny ofert Cl - ilość punktów przyznana w kryterium cena C2 - ilość punktów przyznana w kryterium okres gwarancji Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu cenowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Ogólna ilość uzyskanych punktów nie może przekroczyć 100. Przyjmuje się, że 1% - 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium. Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą całkowitą liczbę punktów. 5. Rozliczenie: Termin płatności prawidłowo wystawionej faktury nastąpi do 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie MZBM. Płatność nastąpi przelewem na konto zleceniobiorcy. Informacja o dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej opublikowana będzie na stronie internetowej Zamawiającego www.mzbm.com.pl w zakładce ,, zamówienia publiczne poza ustawą PZP". 6. Opis przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w oparciu o załączony do niniejszego zapytania druk Formularza Ofertowego. Do oferty należy załączyć: a) kosztorys wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej z podziałem na zakres rzeczowy zamówienia. Kosztorys należy wykonać jako kosztorys szczegółowy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. (Dz.U. 2021 pzo. 2458) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. b) Stosowne uprawnienia dla: - kierownika budowy tj. uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub im równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - 1 osoby uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; c) aktualny wydruk CEIDG lub KRS, d) oświadczenie (wg. załączonego wzoru), e) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta powinna być: - opatrzona pieczątką, - posiadać datę sporządzenia, - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, - podpisana przez Wykonawcę. O terminie podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie powiadomiony telefonicznie. 9. Udzielanie wyjaśnień 9.1 Wszelkie zapytania mogą być składane przez Wykonawców wyłącznie pocztą elektroniczną na e-mail: przetargi@mzbm.com.pl z podaniem nazwy zapytania cenowego tj. ,,Remont stropu nad pierwszym piętrem oraz remont schodów w budynku mieszkalnym przy ul. Kościuszki 36 w Dąbrowie Górniczej". 9.2 Wnioski o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego należy składać do dnia 03.03.2025 r g 900 9.3 W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 8.2, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień. 9.4 Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z postępowaniem (złożone w wymaganym terminie lub istotne do przedmiotowego postępowania) i zamieści je na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 9.5 Udzielone przez Zamawiającego odpowiedzi, wyjaśnienia oraz dokonane zmiany w załącznikach lub zapytaniu cenowym będą publikowane na stronie internetowej Zamawiającego i będą wiążące dla wszystkich Wykonawców. 9.6 Zamawiający nie udziela ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień i odpowiedzi na kierowane zapytania. 10. Dodatkowe informacje 10.1 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. Jeżeli zmiany będą miały wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert. 10.2 Spośród złożonych ofert przez Wykonawców na niniejsze zapytanie cenowe zostanie wybrany ten, który spełni stawiane warunki, wymagania oraz kryteria wyboru oferty określone przez Zamawiającego. 10.3 Jeżeli oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa wartość jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z tymże Wykonawcą. 10.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego: a) z powodu braku środków - gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza zadeklarowane środki Zamawiającego. b) w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że postępowanie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 10.5 Zamawiający poprawia w ofercie, która okaże się najkorzystniejsza: 1) oczywiste omyłki pisarskie, czyli bezsporne, niebudzące wątpliwości omyłki dotyczące wyrazów, w szczególności: a) ewidentny błąd gramatyczny, b) mylną pisownię wyrazów, c) niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części, d) ewidentny błąd rzeczowy; 2) oczywiste omyłki rachunkowe (omyłki dotyczące działań arytmetycznych na liczbach), z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek w szczególności w przypadku sumowania poszczególnych kosztów ogółem brutto - jeżeli obliczony wynik nie odpowiada działaniom podjętym do jego uzyskania, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny jednostkowe i na ich podstawie Zamawiający przeprowadzi dalsze obliczenia; 3) inne omyłki, polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty; - zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 11. Negocjacje cen ofert 11.1 Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji cen w złożonych ofertach. O negocjacjach cen ofertowych decyduje Zamawiający. Zamawiający przeprowadzi negocjacje zgodnie z pkt 11.3. 11.2 Do negocjacji dopuszczeni zostaną tylko Ci Wykonawcy, których oferta nie została odrzucona z zapytania cenowego. 11.3 Negocjacje cen odbywać się będą następująco: a) Po terminie do składania ofert Zamawiający powiadomi drogą elektroniczną wszystkich Wykonawców o ilości złożonych ofert, nazwach Wykonawców, zaoferowanych cenach oraz o ofertach odrzuconych z postępowania. b) Do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ważne oferty zostanie wysłana informacja drogą elektroniczną o terminie i sposobie złożenia oferty cenowej negocjacyjnej. Do informacji zostanie dołączony formularz ,,OFERTY CENOWEJ - NEGOCJACYJNEJ", które należy wypełnić, podpisać przez osobę umocowaną do składania ofert oraz zeskanować i przesłać zgodnie z informacją przekazaną w wiadomości mailowej. c) Wykonawca nie ma obowiązku składania oferty cenowej negocjacyjnej, wówczas do oceny będzie brana pod uwagę, oferta złożona pierwotnie. d) Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców o złożonych ofertach cenowych negocjacyjnych wraz z podaniem zaoferowanych cen, a także o ilości przyznanych punktów wyliczonych zgodnie z zapisami w pkt 3 zaproszenia. e) W przypadku gdy przynajmniej dwóch Wykonawców otrzyma taką samą najwyższą ilość przyznanych punktów wówczas zostaną poinformowani o kolejnej możliwości złożenia ofert cenowych negocjacyjnych zgodnie z procedurą wskazaną w pkt 11.3 b) zaproszenia. f) Procedura negocjacji cen zakończy się w momencie kiedy jedna oferta uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie z zapisami w zaproszeniu. 11.4 Z przeprowadzonych negocjacji zostanie sporządzony protokół. |
© eurobudowa.pl 2004-2025