Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wycinka drzewa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wycinka drzewa

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach
ul. Składowa la
24-100 Puławy
powiat: puławski
tel. 888-41-60, fax 888-03-88
biuro@pzd.pulawy.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Puławy
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 888-41-60, fax
Termin składania ofert: 2025-03-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na: ,,Wycinka 1 szt. drzewa rosnącego przy drodze powiatowej nr 2519L Bronowice - Wojszyn -Nasilów - dr. woj. 743 na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów nr 391/3 obręb Nasiłów wraz uprzątnięciem terenu, gałęzi i kłody oraz odkupieniem drewna pozyskanego z wycinki drzew będących własnością Powiatu Puławskiego".
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Wycinka 1 szt. drzewa orzecha włoskiego rosnącego przy drodze powiatowej nr 2519L Bronowice - Wojszyn - Nasiłów - dr. woj. 743 na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów nr 391/3 obręb Nasiłów wraz uprzątnięciem terenu, gałęzi i kłody oraz odkupieniem drewna pozyskanego z wycinki drzew będących własnością Powiatu Puławskiego.
2. Przedmiotowe drzewa należy wyciąć i uprzątnąć we własnym zakresie.
3. Wykonawca powiadomi ma min. 1 dzień roboczy Zamawiającego o planowanej wycince.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji wycinki drzew, objętych zamówieniem.
5. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren wycinki drzew i jego bezpośrednie sąsiedztwo, jeżeli naruszył jego dotychczasowy porządek.
6. Zamawiający ustala, że wysokość pnia pozostającego po ścięciu drzewa ma wynosić max 10 cm nad otaczający teren bez uwzględnienia wpływów korzeniowych.
8. Jeżeli Wykonawca będzie przeprowadzał wycinkę drzew w okresie lęgowym to wszelkie dodatkowe uzgodnienia, protokoły i ekspertyzy wynikłe w trakcie prowadzenia wycinki będą przeprowadzane przez Wykonawcę i na jego koszt, (jeżeli dotyczy).

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w Powiatowym Zarządzie Dróg w Puławach, Ul. Składowa la w formie pisemnej: osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres: biuro@pzd.pulawy.pl na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
2. Termin złożenia oferty upływa dnia 03.03.2025 r. do godz.: 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: wycinka wraz z uprzątnięciem do dnia: 12.03.2025 r.

Wymagania:
7. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie.
9. Wykonawca bezpośrednio przed wycinką powiadomi Zamawiającego o konieczności przeprowadzenia oględzin z udziałem odpowiednich osób w celu wykluczenia zasiedlenia przedmiotowych drzew przez gatunki chronione.fieżeli dotyczy).
10. Decyzja zezwalająca na usunięcie drzew stanowi załącznik do ogłoszenia.
11. Ofertę może złożyć Wykonawca, który spełnia warunki:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia przy wykonywaniu wycinki drzew przydrożnych;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania wycinki drzew.
d) zobowiąże się do wycięcia drzew oraz zabezpieczenia miejsca wycinki drzew na własny koszt poprzez odpowiednie oznakowanie zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu (opracowanym przez Zamawiającego).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia w przypadku braku wystarczających środków finansowych.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę w jednym oryginale.
2. Wyceny oferty należy dokonać w następujący sposób:
1) cena za wycinkę drzew wraz z uprzątnięciem terenu:
.................................zł brutto;
.................................zł netto;
.................................VAT (...%)
2) cena za odkupienie drewna pozyskanego z wycinki:
....................................zł brutto;
....................................zł netto;
....................................VAT(.....%);
Cena zaoferowana przez Wykonawcę stanowi różnicę pomiędzy pkt 1) i pkt 2) tj.:
cena wycinki (brutto) ..... zł minus cena odkupienia drewna (brutto) ........ zł
=........................zł brutto
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną stanowiącą różnicę obliczoną w podany wyżej sposób.
2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
5. Do oferty należy dołączyć wszystkie załączniki i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego.
6. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione.
VI. OFERTY ZOSTANĄ OCENIONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W OPARCIU O NASTĘPUJĄCE KRYTERIA I ICH ZNACZENIE:
1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną stanowiącą różnicę obliczoną w podany wyżej sposób tj. opisany w pkt IV ppkt 2.
2. w przypadku złożenia ofert z taka samą najniższą ceną brutto, Wykonawcy zostaną wezwani do złożenia ofert dodatkowych;
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ogłoszenia zapytania, a także możliwość unieważnienia zapytania na każdym jego etapie, przed podpisaniem umowy, bez podania przyczyny.
4. Wszelkie informacje dotyczące zapytania można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub telefonicznie pod nr telefonu: 81 888 41 60 od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00.

Uwagi:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.
Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00zł
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach, ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, tel. 81 888-41-60, e-mail: biuro@pzd.pulawy.pl
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: biuro@pzd.pulawy.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.). 6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.