Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

System ERP wraz ze sprzętem komputerowym, Automatyka hotelowa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

System ERP wraz ze sprzętem komputerowym, Automatyka hotelowa

Data zamieszczenia: 2025-02-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Piotr Butkiewicz
1 Maja 57
11-130 Orneta
powiat: lidzbarski
piotrbutkiewicz@wp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/217145
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Orneta
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaawansowane technologie cyfrowe do Hotelu Pruskiego
Powstaje w kontekście projektu
FEWM.01.12-IP.02-0036/24 - Wdrożenie zaawansowanych technologii cyfrowych w Hotelu Pruskim

Część 1
Zamówienie 1: System ERP wraz ze sprzętem komputerowym

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Sprzęt IT
Opis
Zamawiający Piotr Butkiewicz zaprasza do złożenia oferty na zamówienia będące elementem projektu FEWM.01.12-IP.02-0036/24 pn. Wdrożenie zaawansowanych technologii cyfrowych w Hotelu Pruskim realizowanego w ramach: PROGRAMU REGIONALNEGO FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA WARMII I MAZUR 2021-2027 PRIORYTET FEWM.01 Gospodarka DZIAŁANIE FEWM.01.12 Cyfrowe MSP.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
Zamówienie 1: System ERP wraz ze sprzętem komputerowym
Opis parametrów Zamówienia 1 określono w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia wszystkich minimalnych parametrów Zamówienia 1 na podstawie zapisów załącznika nr 4 parametry zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot Zamówienia 1 był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Przedmiot Zamówienia 1 ma być nowy, nieużywany, kompletny, tj. powinien znajdować się w stanie umożliwiającym użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z przeznaczeniem z chwilą odbioru. Rozwiązania muszą się cechować prostą i intuicyjną obsługą. Wykonawcy, wyłonieni w drodze niniejszego postępowania, wykonają przedmiot postępowania z należytą starannością, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, ustaleń zapytania ofertowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i wiedzą techniczną.
Zamawiający określa minimalną długość gwarancji i rękojmi w zakresie przedmiotu zamówienia - minimum 12 miesięcy od terminu odbioru końcowego.
Wykonawca podejmie wszelkie czynności w celu zabezpieczenia przedmiotu prac, osób upoważnionych do przebywania na terenie realizacji zamówienia oraz osób trzecich, a także mienia związanego z realizacją usługi. Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie przez cały okres realizacji przedmiotu postępowania za stan bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac.
Zamówienie będzie realizowane w warunkach czynnego hotelu i restauracji, niewyłączonych z ruchu turystycznego.
Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie technologii wykonania i ogólnego składu materiałów, produktów. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić jedynie zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych wymagań Zamawiającego w stosunku do zamierzonego efektu konstrukcyjnego, technicznego, energetycznego, funkcjonalnego itp.
Przez -równoważne- rozumie się materiały o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych (nie niższych) od założonych w dokumentacji / wskazanych przez Zamawiającego w szczególności w odniesieniu do:
- charakteru użytkowego (tożsamości funkcji)
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość)
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania
Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
III. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na każdą z części zamówienia określoną w pkt. Opis przedmiotu zamówienia (zamówienie nr 1). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych w ramach danej części zamówienia. Oznacza to, że oferent przystępując do złożenia oferty musi złożyć ofertę przynajmniej na jedną z części zamówienia określną w pkt. Opis przedmiotu zamówienia.
IV. OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
V. PODWYKONAWCY
1. Zamawiający dopuszcza korzystanie z usług podwykonawców.
VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie 1 należy zrealizować w terminie 30.11.2025 r.
VII. WYKLUCZENIA
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykaże braku podstaw wykluczenia (weryfikowane na podstawie oświadczenia).
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę/podwykonawcę/ podmiot trzeci:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2020r., poz. 814) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1228 );
b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
c) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny;
d) wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną;
e) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
f) który należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) złoży odrębną ofertę.
g) który jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, w przypadku Zamawiającego, który nie jest zamawiającym w rozumieniu Pzp, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Dodatkowo, czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm. Powiązania osobowe lub kapitałowe z wykonawcami wpływające na bezstronność postępowania, polegają na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2.Nie dopuszcza się udziału rosyjskich wykonawców, podwykonawców i dostawców w realizacji niniejszego zlecenia na podstawie ROZPORZĄDZENIA RADY (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.
3.Zamawiający nie dopuszcza Wykonawcy/podwykonawcy/podmiotu trzeciego, który podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
Oferent potwierdzi brak zaistniałych przesłanek do wykluczenia w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
XIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć poprzez portal (BK2021) https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl do dnia 11.03.2025r. do godz. 23.59.59.
XIV. WYTYCZNE ODNOŚNIE CENY PRZEDSTAWIONEJ W OFERCIE
1. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt.
2. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty związane z zabezpieczeniem materiałów i środków niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wszelkie formalności administracyjne i inne.
3. Cena musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferta ma zawierać należny podatek VAT. Prawidłowe ustalenie stawki należnego podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym.
Okres gwarancji
minimum 12 miesięcy

Część 2
Zamówienie 2: Automatyka hotelowa

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Sprzęt IT
Opis
Zamawiający Piotr Butkiewicz zaprasza do złożenia oferty na zamówienia będące elementem projektu FEWM.01.12-IP.02-0036/24 pn. Wdrożenie zaawansowanych technologii cyfrowych w Hotelu Pruskim realizowanego w ramach: PROGRAMU REGIONALNEGO FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA WARMII I MAZUR 2021-2027 PRIORYTET FEWM.01 Gospodarka DZIAŁANIE FEWM.01.12 Cyfrowe MSP.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
Zamówienie 2: Automatyka hotelowa
Automatyka hotelowa obejmuje 30 pokoi.
Opis parametrów Zamówienia 2 określono w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia wszystkich minimalnych parametrów Zamówienia 2 na podstawie zapisów załącznika nr 4 parametry zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot Zamówienia 2 był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Przedmiot Zamówienia 2 ma być nowy, nieużywany, kompletny, tj. powinien znajdować się w stanie umożliwiającym użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z przeznaczeniem z chwilą odbioru. Rozwiązania muszą się cechować prostą i intuicyjną obsługą. Wykonawcy, wyłonieni w drodze niniejszego postępowania, wykonają przedmiot postępowania z należytą starannością, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, ustaleń zapytania ofertowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i wiedzą techniczną.
Zamawiający określa minimalną długość gwarancji i rękojmi w zakresie przedmiotu zamówienia - minimum 12 miesięcy od terminu odbioru końcowego.
Wykonawca podejmie wszelkie czynności w celu zabezpieczenia przedmiotu prac, osób upoważnionych do przebywania na terenie realizacji zamówienia oraz osób trzecich, a także mienia związanego z realizacją usługi. Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie przez cały okres realizacji przedmiotu postępowania za stan bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac.
Zamówienie będzie realizowane w warunkach czynnego hotelu i restauracji, niewyłączonych z ruchu turystycznego.
Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie technologii wykonania i ogólnego składu materiałów, produktów. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić jedynie zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych wymagań Zamawiającego w stosunku do zamierzonego efektu konstrukcyjnego, technicznego, energetycznego, funkcjonalnego itp.
Przez -równoważne- rozumie się materiały o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych (nie niższych) od założonych w dokumentacji / wskazanych przez Zamawiającego w szczególności w odniesieniu do:
- charakteru użytkowego (tożsamości funkcji)
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość)
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania
Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
III. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na każdą z części zamówienia określoną w pkt. Opis przedmiotu zamówienia (zamówienie nr 2). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych w ramach danej części zamówienia. Oznacza to, że oferent przystępując do złożenia oferty musi złożyć ofertę przynajmniej na jedną z części zamówienia określną w pkt. Opis przedmiotu zamówienia.
IV. OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
V. PODWYKONAWCY
1. Zamawiający dopuszcza korzystanie z usług podwykonawców.
VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie 2 należy zrealizować w terminie 30.11.2025 r.
VII. WYKLUCZENIA
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykaże braku podstaw wykluczenia (weryfikowane na podstawie oświadczenia).
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę/podwykonawcę/ podmiot trzeci:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2020r., poz. 814) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1228 );
b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
c) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny;
d) wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną;
e) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
f) który należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) złoży odrębną ofertę.
g) który jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, w przypadku Zamawiającego, który nie jest zamawiającym w rozumieniu Pzp, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Dodatkowo, czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm. Powiązania osobowe lub kapitałowe z wykonawcami wpływające na bezstronność postępowania, polegają na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2.Nie dopuszcza się udziału rosyjskich wykonawców, podwykonawców i dostawców w realizacji niniejszego zlecenia na podstawie ROZPORZĄDZENIA RADY (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.
3.Zamawiający nie dopuszcza Wykonawcy/podwykonawcy/podmiotu trzeciego, który podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
Oferent potwierdzi brak zaistniałych przesłanek do wykluczenia w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
XIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć poprzez portal (BK2021) https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl do dnia 11.03.2025r. do godz. 23.59.59.
XIV. WYTYCZNE ODNOŚNIE CENY PRZEDSTAWIONEJ W OFERCIE
1. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt.
2. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również koszty związane z zabezpieczeniem materiałów i środków niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wszelkie formalności administracyjne i inne.
3. Cena musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferta ma zawierać należny podatek VAT. Prawidłowe ustalenie stawki należnego podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym.
Okres gwarancji
minimum 12 miesięcy

CPV: 30236000-2, 48000000-8, 35125100-7, 38410000-2, 42131130-6, 42131142-3, 44521110-2

Dokument nr: 2025-71160-217145

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-03-11

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
lidzbarski
Gmina
Orneta
Miejscowość
Orneta

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
lidzbarski
Gmina
Orneta
Miejscowość
Orneta

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Umowa na support.
Warunki zmiany umowy
Warunki płatności
1. Zamawiający przewiduje następujące płatności:
- płatność zaliczkowe, pośrednie, końcowe.
Zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1.1 Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a. W przypadku wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
b. Wstrzymania prac z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy:
- przez Zamawiającego,
- wskutek decyzji administracyjnej,
c. Inne na wniosek każdej ze stron.
1.2 Zmiana przedmiotu umowy. Dopuszczalna jest zmiana:
a. polegająca na zastąpieniu Urządzenia wymienionego w Specyfikacji zamówienia do Umowy innym urządzeniem, pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego Urządzenia (wynikających z opisu przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert), w przypadku:
- gdy w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego możliwe będzie dostarczenie przedmiotu zamówienia uwzględniającego najbardziej aktualne i adekwatne rozwiązania techniczne lub technologiczne;
- zaprzestania produkcji Urządzenia wymienionego w Specyfikacji zamówienia do Umowy przez jego producenta
b. polegająca na zmniejszeniu zakresu zamówienia, w przypadku braku dostępności na rynku odpowiedniej liczby Urządzeń wymienionych w Specyfikacji zamówienia, co w istotny sposób wpływa na możliwość wykonania przez Wykonawcę Umowy.
1.3 Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a. Zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
b. W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia, o czym mowa w punkcie 1.2 b
c. rezygnacji z części zakresu zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanego zamówienia.
1.4 Inne zmiany:
a. W przypadku zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia pod warunkiem, że nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia;
b. W zakresie kolejności i terminów wykonywania prac;
c. W przypadku otrzymania decyzji zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
d. Inne na uzasadniony wniosek każdej ze stron.
2 Warunki zmian:
a. Inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego;
b. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych itp.;
c. Forma zmian - aneks do umowy z Wykonawcą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków.
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą ,,spełnia / nie spełnia". Warunek graniczny ,,spełnia".
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń - złożenie oferty oznacza akceptację treści zapytania bez zastrzeżeń.
- Nie podlegają wykluczeniu - Weryfikowane na podstawie oświadczenia załącznik nr 2.
Dla Zamówienia 1:
- Zobowiążą się do:
a) dostarczenia przedmiotu zamówienia i pokrycia kosztów związanych z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu i innych kosztów związanych z dostawą przedmiotu zamówienia. Miejsce dostawy: Orneta, ul. 1 Maja 57
b) instalacji i pierwszego uruchomienia przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, na własny koszt
c) przeszkolenia personelu z obsługi w miejscu dostawy, na własny koszt
(Weryfikowane na podstawie oświadczenia załącznik nr 2).
- Udzielą okresu gwarancji - minimum 12 miesięcy (Weryfikowane na podstawie załącznika nr 1)
- Zobowiążą się w okresie objętym gwarancją do dokonania skutecznego serwisu przedmiotu zamówienia w ciągu maksymalnie 72 godzin od dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia na ustalony wcześniej i podany w umowie adres e-mail, nr telefonu czy Biuro Obsługi Klienta. W przypadku nie wywiązania się z tego obowiązku przez Wykonawcę zostanie on obciążony karami umownymi w wysokości 0,1% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki. (Weryfikowane na podstawie oświadczenia załącznik nr 2).
- Przedłożą załącznik nr 4 parametry zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanych parametrów technicznych ze specyfikacją zamówienia (Weryfikowane na podstawie załączonych dokumentów).
- Udzielą terminu płatności co najmniej 30 dni od daty wystawienia faktury. (Weryfikowane na podstawie załącznika nr 2)
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą:
1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1).
2. Oświadczenie Oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2).
3. Parametry zamówienia (Załącznik nr 4).
4. Umowa spółki cywilnej (jeśli dotyczy)
5. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w umowie spółki cywilnej lub w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
6. W przypadku zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa w zał. 1 - dokumenty wyjaśniające podstawę faktyczną i prawną objęcia dokumentów tajemnicą przedsiębiorstwa
Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń) mających wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na każdym jego etapie.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-25
Data ostatniej zmiany
2025-02-25 15:57:14

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium nr 1 - Cena brutto za całą wartość zamówienia - 40 pkt.
Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
wartość punktowa oferty =(oferowana wartość najtańszej/ oferowana wartość badanej oferty) x 40 pkt. (max. 40 pkt.)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium nr 2 - Okres gwarancji (w miesiącach) -20 pkt.
Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
wartość punktowa oferty =( Długość okresu gwarancji w badanej ofercie w miesiącach/ Najdłuższy gwarantowany okres gwarancji wskazany w ofercie w miesiącach)x20 pkt. (max.20pkt)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium nr 3 - Czas reakcji serwisu na usterki (w godzinach) - 20 pkt.
Ocena kryterium zgodnie z formułą:
wartość punktowa oferty = (Najkrótszy gwarantowany czas reakcji serwisu wskazany w ofercie w godzinach/ Czas reakcji serwisu na usterki podany w badanej ofercie w latach) x 20 pkt.(max.20pkt)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium nr 4 - Cena brutto rocznego supportu dot. przedmiotu zamówienia - 20 pkt.
Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
wartość punktowa oferty = (oferowana wartość najtańszego supportu/ oferowana wartość supportu badanej oferty) x 20 pkt. (max. 20 pkt.)

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium nr 1 - Cena brutto za całą wartość zamówienia - 40 pkt.
Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
wartość punktowa oferty =(oferowana wartość najtańszej/ oferowana wartość badanej oferty) x 40 pkt. (max. 40 pkt.)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium nr 2 - Okres gwarancji (w miesiącach) -20 pkt.
Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
wartość punktowa oferty =( Długość okresu gwarancji w badanej ofercie w miesiącach/ Najdłuższy gwarantowany okres gwarancji wskazany w ofercie w miesiącach)x20 pkt. (max.20pkt)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium nr 3 - Czas reakcji serwisu na usterki (w godzinach) - 20 pkt.
Ocena kryterium zgodnie z formułą:
wartość punktowa oferty = (Najkrótszy gwarantowany czas reakcji serwisu wskazany w ofercie w godzinach/ Czas reakcji serwisu na usterki podany w badanej ofercie w latach) x 20 pkt.(max.20pkt)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium nr 4 - Cena brutto rocznego supportu dot. przedmiotu zamówienia - 20 pkt.
Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
wartość punktowa oferty = (oferowana wartość najtańszego supportu/ oferowana wartość supportu badanej oferty) x 20 pkt. (max. 20 pkt.)

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Piotr Butkiewicz
tel.:
e-mail: piotrbutkiewicz@wp.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.