Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

ROBOTY BRUKARSKIE

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ROBOTY BRUKARSKIE

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: ELŻBIETA WYDRYCH DOM WCZASOWY "KAMELA"
Henryka Sienkiewicza 30
57-330 Szczytna
powiat: kłodzki
517 516 068
d.w.kamela@interia.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/217234
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Szczytna
Wadium: ---
Nr telefonu: 517 516 068
Termin składania ofert: 2025-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.03-IW.01-6059/24 - Nowe usługi i cyfryzacja szansą na zwiększenie odporności i dywersyfikacje działalności.

Część 1
ROBOTY BRUKARSKIE

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Zamówienie obejmuje roboty brukarskie. Na wydatek składa się:
- wykonanie koryta na całej szerokości
- warstwa dolna i górna podbudowy z kryszyw naturalnych
- obrzeża betonowe o wymiarach 30/8cm
- kostka brukowa betonowa gr. 6 cm na podsypce z wypełnieniem spoin piaskiem
Elementem robót są:
Prace przygotowawcze, na które składają się:
- rozbiórki istniejących nawierzchni utwardzonych
- demontaż małej architektury (plac zabaw, ogrodzenie)
- demontaż istniejących lamp
- przesadzanie i wycinka roślin
oraz
- przygotowanie terenu do wykonania nasadzeń (oczyszczenie z darni i chwastów)
- uzupełnienie żyzną ziemią i piachem z przemieszaniem z gruntem rodzimym
- wykonanie nasadzeń i trawników (siew)
- ściółkowanie powierzchni rabat z nowymi nasadzeniami
Szczegółowe informacje na temat robót są zawarte w załączonych plikach, które stanowią załącznik nr. 4 do niniejszego zapytania.
Okres gwarancji
12 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45233222-1, 45233228-3

Dokument nr: 2025-983-217234, 4/KAMELA/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-03-11

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
kłodzki
Gmina
Szczytna
Miejscowość
Szczytna

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
n/d
Warunki zmiany umowy
I. Zmiana terminu wykonania umowy:
a) zmiana warunków atmosferycznych uniemożliwiająca wykonywanie robót (temperatura, opady, wiatr), działania sił natury, które zostały uznane na stan klęski żywiołowej, przed którymi Wykonawca nie mógł w racjonalny sposób poczynić zabezpieczenia,
b) ograniczenia zakresu robót wynikające z braku środków finansowych lub wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, zmiany w dokumentacji projektowej,
c) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, itp.,
d) wykonanie robót wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, PIP itp.
e) opóźnienie w uzyskaniu decyzji z właściwych organów z przyczyn dotyczących organu ją wydającego,
f) opóźnienia, za które Wykonawca nie odpowiada, w uzyskaniu np. opinii i uzgodnień,
g) zmiana finansowania robót związana ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz,
h) wystąpienie szkód oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.
II. Zmiana zakresu:
a) ograniczenia zakresu robót wynikające z braku środków finansowych lub wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego,
b) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu zamówienia, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy,
c) konieczność wykonania robót zamiennych,
d) wykonanie robót wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, PIP itp.
e) wystąpieniem dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę,
III. Zmiana wartości zamówienia:
a) w przypadku braku środków finansowych, ich zwiększeniem lub zmniejszeniem, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy,
b) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu zamówienia, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy,
c) ustawowa zmiana stawki podatku VAT,
d) ograniczenia zakresu robót wynikające z wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego,
e) wykonanie robót wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, PIP itp.
IV. Inne:
a) zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy,
b) zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
c) zmiany w dokumentacji projektowej,
d) zmiany osób reprezentujących strony,
e) oczywiste omyłki pisarskie,
f) zmiany formy prawnej którejkolwiek ze stron umowy,
g) zmiany adresowe którejkolwiek ze stron umowy.
2. Aneksowanie warunków umowy z wykonawcą jest dopuszczalne również pod następującymi warunkami:
a) W zakresie zmiany terminów realizacji usług w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; terroryzm, rewolucję, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową; skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Oferenta; klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Oferenta; inne wydarzenia losowe. Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej.
b) Gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
c) Gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
d) W uzasadnionych zmianach w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia wynikających np. z przyczyn technicznych.
e) Z obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Oferenta
f) W wyniku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
g) W przypadku otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
h) Gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
i) Gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług podatek akcyzowy, cło, a także inne podatki przewidziane prawem, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, którego dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.
3. Za uchylanie się od zawarcia umowy z Zamawiającym, na warunkach określonych w ofercie oraz w zapytaniu ofertowym, lub nienależytym wykonaniu Przedmiotu Umowy lub jego części, jak również niedotrzymania terminu wykonania umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% ceny brutto
więcej w ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3)
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania osób zdolnych do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3)
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
a) Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z załącznikami.
b) Oświadczenie o braku powiązania pomiędzy podmiotami współpracującymi zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
d) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załącznika nr 4 do niniejszego zapytania
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
2. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
3. Termin związania ofertą: 90 dni.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunek: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).,
b) Spełniają warunek: posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
c) Spełniają warunek: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
d) Spełniają warunek: posiadania osób zdolnych do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3)
e) Spełniają warunek: znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
f) Nie są powiązani osobowo ani kapitało w Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.
Dokonanie oceny braku przeciwwskazań do udziału w postępowaniu, następowało będzie na podstawie oświadczenie oferenta.
5. Zamawiający wymaga, by ofertę podpisała osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy.
6. Mając na uwadze pozytywny wpływ na politykę równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, Zamawiający informuje, że zamówienie lub jego poszczególne części mogą być realizowane przez Wykonawcę lub pracowników (personel) Wykonawcy będącymi osobami niepełnosprawnymi, jednocześnie spełniającymi warunki wskazane w pkt. 4. Zamawiający zapewniać będzie dostępność w tym obszarze i zakresie, jakiego dotyczy powierzone/ zlecone zadanie.
7. Mając na uwadze pozytywny wpływ na politykę równouprawnienia płci, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia lub jego części mogą być realizowane zarówno przez kobiety, jak również mężczyzn (zakres dostaw oraz lokalizacja dostaw, nie wyklucza pracy personelu zarówno męskiego, jak i żeńskiego), którzy spełniają warunki wskazane w pkt. 4.
8. Dokumentacja i instrukcje obsługi w języku polskim.
9. Wymagany maksymalny termin realizacji wykonania zamówienia - w pliku ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf
10. Miejsce dostarczenia/realizacji zamówienia - w pliku ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf
11. Cena całkowita brutto - sposób przyznawania punktacji i obliczenia ceny został opisany w załączniku ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf w pkt. II.6.
12. W przypadku, gdyby w ofercie pojawiły się zapisy budzące wątpliwości Zamawiającego co do wyliczenia poszczególnych składników całkowitej ceny brutto, Zamawiający może poprosić o dokładniejsze uzasadnienie i sposób wyliczenia ceny.
13. W sytuacji, gdy cena będzie rażąco niska względem cen rynkowych, które zostały przez Zamawiającego na początku realizacji projektu zbadane i zmierzone, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do przedłożenia innych dokumentów, które potwierdzą potencjał oferenta przeprowadzonych dostaw. Za rażąco niską cenę Zamawiający rozumie przypadek, gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od: wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
14. W takim przypadku Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta będzie zawierała ,,rażąco niską cenę" złożenia wyjaśnień/dokumentów dotyczących ceny. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyjaśnienia w formie korespondencji elektronicznej (mail na wskazany przez Wykonawcę adres w ofercie). Niedostarczenie wymaganej dokumentacji skutkować będzie odrzuceniem oferty.
15. Okres gwarancji min. 12 miesięcy.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-25
Data ostatniej zmiany
2025-02-25 18:14:24

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wykonawca, który przedstawi najniższą całkowitą cenę brutto, otrzyma 70 pkt. Pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej w oparciu o wzór:
Całkowita cena brutto oferty najtańszej
-------------------------------------------------------------------- * 70
Całkowita cena brutto oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Długość gwarancji (w miesiącach od podpisania protokołu):
- za udzielenie 24-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 10 pkt.
- za udzielenie 18-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 5 pkt.
- za udzielenie 12-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 0 pkt.
więcej w ZAPYTANIE OFERTOWE4KAMELA2025.pdf
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,Czas realizacji" - w dniach kalendarzowych od podpisania umowy:
- do 30 dni od podpisania umowy - 20 pkt
- od 31 dnia od podpisania umowy do 45 dni od podpisania umowy - 10 pkt
- powyżej 45 dni od podpisania umowy - 0 pkt
więcej w ZAPYTANIE OFERTOWE4KAMELA2025.pdf

Kontakt:
Osoby do kontaktu
ELŻBIETA WYDRYCH
tel.: 517 516 068
e-mail: d.w.kamela@interia.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.