Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wynajem stoiska wystawowego wraz z obsługą

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem stoiska wystawowego wraz z obsługą

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Barbara Luijckx Sp. z o.o
Latkowo 40
88-100 Inowrocław
powiat: inowrocławski
przetargi@barbara-luijckx.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/217186
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Inowrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na wynajem stoiska wystawowego wraz z obsługą na targach Anuga, Kolonia (Niemcy) 2025
Powstaje w kontekście projektu
FENG.02.25-IP.02-0201/23 - Promowanie marki produktowej BARBARA DECOR poprzez Markę Polskiej Gospodarki na rynkach międzynarodowych

Część 1
Wynajem stoiska wystawowego wraz z obsługą

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Prosimy o zapoznanie się z załącznikiem pn. Zapytanie ofertowe z dnia 25.02.2025 oraz pozostałymi załącznikami.
2. Przedmiotem zapytania jest usługa dot. wynajmu powierzchni stoiska wystawowego o powierzchni 20 m2 wraz z obsługą na targach Anuga 2025, które odbędą się w dniach od 04 października do 08 października 2025 w Kolonii (Niemcy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Powierzchnia 20 m2.
2) Stoisko indywidualne, narożne otwarte z dwóch stron.
3) Lokalizacja: hall 2.2 3.2 ANUGA BREAD & BAKERY, preferowany środek hali.
4) Pokrycie obowiązkowych opłat wymaganych przez Organizatora tarów, w tym: opłata rejestracyjna, rezerwacja miejsca wystawowego na targach, wpis do katalogu targowego.
5) Obsługa stoiska, w tym: podłączenie do energii elektrycznej - prąd dzienny, podłączenie do wody, opłata za sprzątanie, za utylizację śmieci).
Okres gwarancji
ND

CPV: 79950000-8, 79956000-0

Dokument nr: 2025-6976-217186

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-03-04

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
zagranica
Kraj
Niemcy
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość
Kolonia

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
ND
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
1. Zmiana terminu umowy - w przypadku gdy:
a) Niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę i/lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej m.in. klęska żywiołowa, epidemia/pandemia, niepokoje społeczne, działania wojskowe. Ciężar udowodnienia wystąpienia siły wyższej spoczywać będzie na Wykonawcy i/lub Zamawiającym.
b) Wystąpienia i/lub ciągłego oddziaływania stanu tzw. siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego lub wewnętrznego, którego wystąpienie i/lub ciągłe oddziaływanie oraz jego skutki były niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy i któremu nie można zapobiec mimo dochowania należytej staranności.
c) Wprowadzenia zmian w projekcie związanych z brakiem udziału w poszczególnych elementach projektu/zmian terminów organizacji poszczególnych elementów projektu/zmianą poszczególnych elementów projektu na inne.
d) Zmiana terminu/daty organizacji wydarzenia targowego przez organizatora wydarzenia.
2. Zmiana terminu i warunków płatności - w przypadku:
a) Ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych m.in. w sytuacji odstąpienia jednostki przekazującej dofinansowanie od dofinansowania projektu.
b) Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, wynagrodzenie ulegnie zmianie o tę wartość.
c) Wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, a także w treści złożonej oferty, które nie zostały skorygowane na etapie badania poprawności ofert.
3. Zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty, w przypadku:
a) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
b) W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - na zasadach uzgodnionych odrębnie pomiędzy Stronami umowy.
c) Wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
d) Wystąpienia konieczności zmiany Umowy, która spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający lub Wykonawca, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
e) Zmiany warunków płatności (liczba oraz wielkość rat płatności, termin płatności, etc.). Zmiana ta nie może wpłynąć na całkowitą wartość zamówienia.
Zmiany o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem akceptacji ich przez obie Strony, a ich wprowadzenie będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia
do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i
doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku
udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem
technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2 oraz oświadczeniu nr 4, załączonymi do niniejszego zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem
kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w
przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku
udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą wymagane zapytaniem ofertowym dokumenty tj.
a. Załącznik nr 1: Formularz ofertowy.
b. Załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane doświadczenie w pkt VII niniejszego zapytania
c. Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku wykluczeń.
d. Załącznik nr 4: Oświadczenie o dysponowaniu powierzchnią stoiska wystawienniczego.
e. Potwierdzenie wniesienia wadium.
f. Mapka z propozycją usytuowania powierzchni targowej.
g. Pisemne uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy.
h. Aktualny odpis z KRS lub z właściwego rejestru, w przypadku składania oferty przez Pełnomocnika - pełnomocnictwo w oryginale lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana
zostanie w oparciu weryfikację załączonych przez Wykonawcę dokumentów.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania.
Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w
oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-25
Data ostatniej zmiany
2025-02-25 20:30:10

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Szczegółowe wymagania odnośnie ceny zostały opisane w pkt. XII niniejszego zapytania ofertowego.
Cena: 100 % - wartość punktowa kryterium ,,cena" (max 100 pkt.) wyliczona według wzoru: najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert/ cena netto wskazana w badanej ofercie x 100 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Dorota Sobańska
tel.:
e-mail: przetargi@barbara-luijckx.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.