Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wynajem stoiska wystawowego wraz z obsługą |
Data zamieszczenia: | 2025-02-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Barbara Luijckx Sp. z o.o Latkowo 40 88-100 Inowrocław powiat: inowrocławski przetargi@barbara-luijckx.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/217186 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Inowrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na wynajem stoiska wystawowego wraz z obsługą na targach Anuga, Kolonia (Niemcy) 2025 Powstaje w kontekście projektu FENG.02.25-IP.02-0201/23 - Promowanie marki produktowej BARBARA DECOR poprzez Markę Polskiej Gospodarki na rynkach międzynarodowych Część 1 Wynajem stoiska wystawowego wraz z obsługą Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Prosimy o zapoznanie się z załącznikiem pn. Zapytanie ofertowe z dnia 25.02.2025 oraz pozostałymi załącznikami. 2. Przedmiotem zapytania jest usługa dot. wynajmu powierzchni stoiska wystawowego o powierzchni 20 m2 wraz z obsługą na targach Anuga 2025, które odbędą się w dniach od 04 października do 08 października 2025 w Kolonii (Niemcy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Powierzchnia 20 m2. 2) Stoisko indywidualne, narożne otwarte z dwóch stron. 3) Lokalizacja: hall 2.2 3.2 ANUGA BREAD & BAKERY, preferowany środek hali. 4) Pokrycie obowiązkowych opłat wymaganych przez Organizatora tarów, w tym: opłata rejestracyjna, rezerwacja miejsca wystawowego na targach, wpis do katalogu targowego. 5) Obsługa stoiska, w tym: podłączenie do energii elektrycznej - prąd dzienny, podłączenie do wody, opłata za sprzątanie, za utylizację śmieci). Okres gwarancji ND CPV: 79950000-8, 79956000-0 Dokument nr: 2025-6976-217186 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-03-04 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji zagranica Kraj Niemcy Województwo Powiat Gmina Miejscowość Kolonia Wymagania: Zamówienia uzupełniające ND Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: 1. Zmiana terminu umowy - w przypadku gdy: a) Niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę i/lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej m.in. klęska żywiołowa, epidemia/pandemia, niepokoje społeczne, działania wojskowe. Ciężar udowodnienia wystąpienia siły wyższej spoczywać będzie na Wykonawcy i/lub Zamawiającym. b) Wystąpienia i/lub ciągłego oddziaływania stanu tzw. siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego lub wewnętrznego, którego wystąpienie i/lub ciągłe oddziaływanie oraz jego skutki były niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy i któremu nie można zapobiec mimo dochowania należytej staranności. c) Wprowadzenia zmian w projekcie związanych z brakiem udziału w poszczególnych elementach projektu/zmian terminów organizacji poszczególnych elementów projektu/zmianą poszczególnych elementów projektu na inne. d) Zmiana terminu/daty organizacji wydarzenia targowego przez organizatora wydarzenia. 2. Zmiana terminu i warunków płatności - w przypadku: a) Ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych m.in. w sytuacji odstąpienia jednostki przekazującej dofinansowanie od dofinansowania projektu. b) Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, wynagrodzenie ulegnie zmianie o tę wartość. c) Wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, a także w treści złożonej oferty, które nie zostały skorygowane na etapie badania poprawności ofert. 3. Zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty, w przypadku: a) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. b) W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - na zasadach uzgodnionych odrębnie pomiędzy Stronami umowy. c) Wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) Wystąpienia konieczności zmiany Umowy, która spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający lub Wykonawca, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. e) Zmiany warunków płatności (liczba oraz wielkość rat płatności, termin płatności, etc.). Zmiana ta nie może wpłynąć na całkowitą wartość zamówienia. Zmiany o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem akceptacji ich przez obie Strony, a ich wprowadzenie będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Wiedza i doświadczenie Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Potencjał techniczny Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2 oraz oświadczeniu nr 4, załączonymi do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą wymagane zapytaniem ofertowym dokumenty tj. a. Załącznik nr 1: Formularz ofertowy. b. Załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane doświadczenie w pkt VII niniejszego zapytania c. Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku wykluczeń. d. Załącznik nr 4: Oświadczenie o dysponowaniu powierzchnią stoiska wystawienniczego. e. Potwierdzenie wniesienia wadium. f. Mapka z propozycją usytuowania powierzchni targowej. g. Pisemne uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy. h. Aktualny odpis z KRS lub z właściwego rejestru, w przypadku składania oferty przez Pełnomocnika - pełnomocnictwo w oryginale lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu weryfikację załączonych przez Wykonawcę dokumentów. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-25 Data ostatniej zmiany 2025-02-25 20:30:10 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Szczegółowe wymagania odnośnie ceny zostały opisane w pkt. XII niniejszego zapytania ofertowego. Cena: 100 % - wartość punktowa kryterium ,,cena" (max 100 pkt.) wyliczona według wzoru: najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert/ cena netto wskazana w badanej ofercie x 100 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Dorota Sobańska tel.: e-mail: przetargi@barbara-luijckx.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025