Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa wyposażenie kuchennego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wyposażenie kuchennego

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: FIRMA BALDI MARLENA KANTOR
Śląska 25
43-430 Harbutowice
powiat: cieszyński
792454008
restauracjabaldi@wp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/217178
Województwo: śląskie
Miasto: Harbutowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 792454008
Termin składania ofert: 2025-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 1/2025/KPO/HORECA/BAL na dostawę wyposażenie kuchennego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Inwestycja A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności Przedsięwzięcie MŚP nr KPOD.01.03-IW.01-8601/24
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.03-IW.01-8601/24 - Rozwój działalności gastronomicznej i usług rekreacyjnych w regionie śląskim poprzez inwestycje w nowoczesny sprzęt, instalację fotowoltaiczną, cyfryzację oraz wprowadzenie nowych usług

Część 1
Zapytanie ofertowe nr 1/2025/KPO/HORECA/BAL

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu gastronomicznego, zgodnie z poniższą specyfikacją:
1. Zakup pieców konwekcyjno-parowych (2 szt.)
a) Wymiary pieca (szer. x wys. z rurą x gł. z klamką) 850 x 1064 x 842 mm
b) Jednorazowy wsad 10 pojemników 1/1 GN
c) Moc znamionowa - 18,9KW
d) Generator pary
e) Automatyczny system czyszczenia i pielęgnacji komory i generatora pary niezależny od ciśnienia sieciowego oraz automatyczne czyszczenie i usuwanie kamienia z generatora pary
f) Podstawa pieca konw-parowego na 10GN1/1 zabudowana po bokach, 2 rzędy prowadnic rozmiar 860 x 703 x 699 mm
2. Zakup podstaw pod piece (2 szt.)
a) Podstawa pieca konw-parowego na 10GN1/1
b) zabudowana po bokach
c) 2 rzędy prowadnic
d) rozmiar 860 x 703 x 699 mm
3. Zakup pakowarki próżniowej (1 szt.)
a) Wymiary zewnętrzne 480 x 370 x 435 mm
b) Wymiary komory 370 x 320 x 175 mm
c) Listwa zgrzewająca 300 mm
d) Moc 370w
e) Wydajność pompy minimum 10m3/h
4. Zakup stołów przyściennych z szafkami oraz szufladami (3 szt.)
a) STÓŁ Z SZAFKĄ DRZWI PRZESUWNE - ROZMIAR 61400 x 600 x 850mm
b) STÓŁ Z BLOKIEM 2 SZUFLAD PO LEWEJ + OTWARTA SZAFKA Z PÓŁKĄ- ROZMIAR 1900 x 600 x 850mm
c) STÓŁ PRZYSCIENNY ŚCINANY PO PRAWEJ, BLAT I PÓŁKA PRZESTAJĄCA Z TYLNĄ NOGĄ, PÓŁKA - ROZMIAR 2600/200 x 700 x 850mm
5. Zakup szafy przelotowej z drzwiami przesuwnymi, dzielona (1 szt.)
a) ROZMIAR 1400 x 600 x 1800mm
6. Zakup schładzarki-zamrażarki szokowej (1 szt.)
a) Rozmiar 790 x 900 x 1535mm
b) Moc 1180w / 2130V
c) Pojemność 10gn 1/1
d) Termostat cyfrowy
e) Akustyczny alarm otwartych drzwi
f) Klasa klimatyczna 5
g) Odstęp między prowadnicami 74 mm
7. Zakup miksera planetarnego (1 szt.)
a) Rozmiar 576 x 668 x 1172 mm
b) Pojemność dzieży 30L
c) Obroty minimum 99 / 176 / 320 ob./min
d) Moc 750w/400v
e) w zestawie: mieszadło, hak, rózga
8. Zakup pierogarki (1 szt.)
a) Do lepienia minimum 5 pierogów
b) Rozmiar 470 x 140 x 95 mm
c) Średnica f80 mm pieroga
9. Zakup regałów 8-półkowych (2 szt.)
a) Rozmiar 800 x 600 x 2000mm z regulacją rozstawu półek
10. Zakup szafy mroźniczej nierdzewnej (1 szt.)
a) Wymiary nie mniejsze niż 740 x 830 x2010mm
b) Pojemność nie mniejsza niż 650L
c) Prowadnice GN2/1 z 3 rusztami
d) Moc 480w
W cenę powinny być wliczone wszelkie koszty związane z dostawą, wniesieniem, podłączeniem sprzętu oraz instruktażem.
Na oferowany sprzęt gastronomiczny Wykonawca zapewni gwarancję o długości co najmniej 24 miesięcy.
Wykonawca zapewni reakcję serwisową w ciągu maksimum 48 godzin od czasu zgłoszenia usterki w okresie gwarancji.
2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy.
3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
4. W przypadkach gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub konkretne pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Zamawiajacy korzysta z mozliwosci zastosowania odniesienia do specyfikacji technicznych lub norm własciwych dla Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Wykonawca udowodni w swojej ofercie, ze proponowane rozwiazania w rownoważnym stopniu spełniaja wymagania okreslone w zapytaniu ofertowym.
Okres gwarancji
24 msc

CPV: 39141000-2, 39220000-0, 39312000-2, 39314000-6, 39315000-3

Dokument nr: 2025-66310-217178, 1/2025/KPO/HORECA/BAL

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-03-04

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
cieszyński
Gmina
Skoczów
Miejscowość
Harbutowice

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się
Warunki zmiany umowy
XVIII. WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszczalny zakres zmian obejmuje:
a) określenie zaliczek na poczet wynagrodzenia;
b) zmiana sposobu zapłaty wynagrodzenia z jednorazowej na częściowe (płatne etapami) lub z częściowych na jednorazową;
c) zmiana terminu zapłaty wynagrodzenia lub jego części,
d) jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów, w tym art. w przypadku zmiany stawek VAT, art.;
e) zmiany specyfikacji przedmiotu umowy pod warunkiem, że nie wpływa ona na cenę, w przypadku zapewnienia równoważności proponowanych rozwiązań lub w przypadku zaproponowania przez Oferenta rozwiązań lepszych pod warunkiem, że Oferent wykaże, że nowe rozwiązania są lepsze lub będą lepsze dla Zamawiającego;
f) zmiany terminu końcowego realizacji zamówienia, terminu początkowego lub terminów poszczególnych etapów realizacji zamówienia, gdy: - zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność faktyczna, prawna, ekonomiczna lub wystąpi siła wyższa - okoliczność, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy, w tym także z uwagi na utrudnienia stanowiące skutki pandemii Covid19 lub innej epidemii/stanu zagrożenia epidemicznego, takie jak ograniczenia administracyjne, przestoje w transporcie międzynarodowym, art. - wykonanie zamówienia w terminie określonym w Umowie jest niemożliwe z powodu okoliczności leżących po stronie/ za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, w tym z uwagi na terminy określone w harmonogramie realizacji Projektu, w ramach którego realizowane będzie zamówienie.
3. Zamawiający jest uprawniony do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku zakwestionowania procedury wyboru Wykonawcy przez Instytucję udzielającą dofinansowania lub w przypadku stwierdzenia błędów w przeprowadzeniu tej procedury.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy z Wykonawcą dokonywane będą w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
XI. WYKAZ NIEZBĘDNYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
1. Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych, stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Oświadczenie dot. spełnienia obowiązku informacyjnego, stanowiące załącznik nr 3.
4. Protokół oględzin z miejsca dostawy, stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
5. Aktualny dokument rejestrowy (o ile nie można go pozyskać z https://ems.ms.gov.pl/ lub https://prod.ceidg.gov.pl/).
6. Dokumentacja potwierdzająca wniesienie wadium.
7.CERTYFIKAT producenta wystawionego na oferenta z zaznaczeniem uprawnień do sprzedaży , montażu i serwisowania pieców w okresie gwarancyjnym
8. Jeżeli oferta została podpisana przez inną osobę niż wynika to z dokumentu rejestrowego - dokument upoważniający do składania ofert.
9. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji oferenta lub inną osobę umocowaną stosownym dokumentem pod rygorem odrzucenia oferty.
10. Zamawiający nie wezwie Oferenta do wyjaśnień/uzupełnień jeżeli oferta nie będzie zawierała kompletu wymaganych danych/załączników.
11. Brak Formularza ofertowego wypełnionego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 lub załączenie w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym może skutkować odrzuceniem oferty. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
12. Jezeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamowienia, tj. rożnia się o wiecej art. 30% od sredniej arytmetycznej cen wszystkich waznych ofert niepodlegajacych odrzuceniu, lub budza watpliwosci zamawiajacego co do mozliwosci wykonania przedmiotu zamowienia zgodnie z wymaganiami okreslonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikajacymi z odrebnych przepisow, Zamawiajacy zda od Wykonawcy złozenia w wyznaczonym terminie wyjasnien, w tym złozenia dowodow w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiajacy ocenia te wyjasnienia w konsultacji z Wykonawcai moze odrzucić te oferte wyłcznie w przypadku, gdy złozone wyjasnienia wraz z dowodami nie uzasadniaja podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
X. WYKLUCZENIA
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązuje zakaz konfliktu interesów. Konflikt interesow oznacza kazda sytuacje, w ktorej osoby biorace udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postepowania o udzielenie zamowienia lub mogace wpłyna na wynik tego postepowania maja, bezposrednio lub posrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, ktory postrzegacmozna jako zagrazajacy ich bezstronnosci i niezaleznosci w zwiazku z postepowaniem o udzielenie zamowienia.
2. W celu usunięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo i kapitałowo.
Zgodnie z zasadą konkurencyjności opisaną w "Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" (Warszawa, 18 listopada 2022 r.) przez powiązania kapitałowe i osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Wykonawcą a Zamawiającym polegające na:
? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych;
? pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z Ustawą o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z dnia 09.11.2000 r. przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się powiązania między Zamawiającym lub członkami organów tego podmiotu, a wykonawcą lub członkami organów wykonawcy, polegające na:
? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
? posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
? pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest podpis Wykonawcy pod oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia). W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego kapitałowo i osobowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu.
4. Na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, dalej ,,ustawa", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. 2023 poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
5. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi wykluczonego Wykonawcę.
6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-25
Data ostatniej zmiany
2025-02-25 16:10:17

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
a) Cena netto przedmiotu zamówienia (waga 80%) Opis sposobu oceny ofert według kryterium ,,Cena" został opisany w pkt. XVI. Zapytania ofertowego nr 1/2025/KPO/HORECA/BAL
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
b) Termin realizacji dostawy: liczba dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (waga 20%)
Opis sposobu oceny ofert według kryterium ,,Termin realizacji dostawy" został opisany w pkt. XVI. Zapytania ofertowego nr 1/2025/KPO/HORECA/BAL

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Marlena Kantor
tel.: 792454008
e-mail: restauracjabaldi@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.