dolnośląskie (59-300 Lubin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa zewnętrznego agregatu prądotwórczego |
Data zamieszczenia: | 2025-02-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Gołdapski Krótka 1 19-500 Gołdap powiat: gołdapski 876154405 lukasz.debowski@powiatgoldap.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/217181 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Gołdap |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 876154405 |
Termin składania ofert: | 2025-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego w ramach projektu ,,Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa jednostek organizacyjnych Powiatu Gołdapskiego" realizowanego w ramach Funduszy Europejskich Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. Powstaje w kontekście projektu FERC.02.02-CS.01-0001/23 - Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa jednostek organizacyjnych Powiatu Gołdapskiego Część 1 DOSTAWA zewnętrznego agregatu prądotwórczego Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż oraz uruchomienie fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego wyposażonego w automatykę SZR i służącego jako zasilanie rezerwowe Starostwa Powiatowego w Gołdapi. 2. Nieruchomość zlokalizowana jest na terenie objętym prawną ochroną konserwatorską w oparciu o art. 7 pkt. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 840 ze zm.) na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków KL.WKZ 534/16/d/79 z dnia 19.02.1979r. wpisującej część miasta Gołdapi do rejestru zabytków 3. Szczegółowe parametry zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 4. Oferowany agregat prądotwórczy musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wskazane dokumenty Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wraz z urządzeniem objętym zamówieniem. 5. Agregat prądotwórczy ma być zamontowany przy Starostwie Powiatowym w Gołdapi, Ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap oraz zabezpieczony ogrodzeniem panelowym. 6. Przewidywane miejsce posadowienia agregatu zgodnie z załącznikiem nr 1 do Programu funkcjonalno-użytkowego. 7. Zamówienie obejmuje: i) opracowanie pełnej dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokonanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, dokonanie zgłoszeń i uzyskanie pozwoleń a w szczególności opracowanie: (1) projektu technicznego posadowienia agregatu, zgodnego ze wskazaniami producenta agregatu (2) projektu budowlanego przyłącza elektroenergetycznego. (3) projektu układu pomiarowego. (4) planu BIOZ. ii) Wykonanie niezbędnych robót zgodnie z opracowaną dokumentacją. iii) Dostarczenie agregatu, jego montaż zgodnie z zaleceniami producenta, instalacja oraz jego przyłączenie do sieci elektrycznej budynku Starostwa Powiatowego w Gołdapi w tym: dostarczenie i podłączenie przewodów sterujących SZR, połączenia Ethernet do agregatu, przewodów własnych agregatu oraz przewodów elektroenergetycznych łączących agregat prądotwórczy z istniejącą w budynku instalacją elektryczną w celu awaryjnego zasilania w prąd całej siedziby Zamawiającego, wykonanie niezbędnych do prawidłowego działania agregatu modyfikacji instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Gołdapi , iv) uruchomienie agregatu, v) wykonanie zamykanego ogrodzenia panelowego vi) przeszkolenie wybranych pracowników Zamawiającego z obsługi agregatu prądotwórczego. vii) Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 8. Wykonawca dostarcza agregat prądotwórczy swoim transportem (wliczonym w cenę) do siedziby Zamawiającego, na własny koszt montuje, uzupełnia w całości zbiornik paliwem zimowym, uruchamia i szkoli z jego obsługi w terminie wskazanym w formularzu oferty. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesięcy od protokolarnego odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego oraz wykonywania przeglądów gwarancyjnych wymaganych przez producenta agregatu. Każdy przegląd musi być potwierdzony w karcie gwarancyjnej lub książce serwisowej Okres gwarancji 24 CPV: 31122000-7, 45000000-7, 71314100-3, 71321000-4 Dokument nr: 2025-44151-217181, OR.272.1.2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-03-05 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-03 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat gołdapski Gmina Gołdap Miejscowość Gołdap Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Katalog zmian umowy w zakresie terminu przewidzianego na zakończenie dostaw: 1) zmiany będącej wynikiem zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Współfinansującą w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysokości i warunków płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy; 2) przedłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku postoju w wykonaniu świadczenia, wynikającego bezpośrednio z okoliczności związanych z utrzymywaniem się lub ponownym ogłoszeniem podczas realizacji umowy stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemiologicznego na terytorium RP o ile okoliczności te mają bezpośredni wpływ na brak możliwości realizacji zamówienia w umówionym terminie. Przedłużenie terminu wykonania zamówienia będzie możliwe o czas postoju spełniającego ww. wymagania który nie może trwać dłużej niż do momentu odwołania stanu epidemii lub zagrożenia epidemicznego; 3) przedłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją działań którejkolwiek ze Stron niniejszej Umowy. 2. 2. Zmiana sposobu spełnienia dostawy jest dopuszczalna w przypadku niezależnych od Wykonawcy przeszkód uniemożliwiających terminową dostawę wskazanego w ofercie agregatu prądotwórczego w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub niedostępności ich na rynku w momencie realizowania dostaw lob konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań zamiennych niż wskazane w OPZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub gdy zastosowanie innych rozwiązań zamiennych będzie skutkować poprawieniem parametrów technicznych i użytkowych lub pozwoli na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji dostarczonego przedmiotu umowy. W przypadku dostarczenia w wyniku zmiany sprzętu, urządzeń lub podzespołów, na które wymagane było posiadanie określonych prawem świadectw, certyfikatów lub innych podobnych zaświadczeń, takie świadectwa, certyfikaty lub zaświadczenia będą wymagane wobec urządzeń lub materiałów lub sprzętu zastępujących te wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu umowy - pod warunkiem, że Wykonawca dochował należytej staranności i w momencie uzyskania zamówienia wykonał odpowiednie czynności w celu jego zamówienia. W przypadku opisanym w zdaniu poprzedzającym Wykonawca może dostarczyć inny agregat, który spełnia wymogi opisane w opisie przedmiotu pod warunkiem wykazania przez wykonawcę zgodności tego urządzenia z wymogami zamawiającego oraz przedstawienia dla agregatu zastępczego wszystkich dokumentów wymaganych w postępowaniu i niniejszej umowie. 3. Pozostałe zmiany spowodowane: 1) zmianą obowiązującej stawki VAT; 2) zmianą sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis W celu zapewnienia właściwej realizacji zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia w tym minimum: - projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, - projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń. - kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń, - kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającego uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń, - Wymagane będzie potwierdzenie przez Wykonawcę posiadanych przez te osoby kwalifikacji aktualnym wpisem do właściwej izby samorządu zawodowego oraz kopią uprawnień budowlanych. - Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wskazanych wyżej funkcji Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert należycie co najmniej dwie dostawy wraz z montażem agregatu prądotwórczego o wartości każdej dostawy powyżej 30 000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to co najmniej jedną dostawę w każdym roku jej prowadzenia oraz wobec których nie zachodzą podstawy wykluczenia (określone w ust. 2). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2. Specyfikację techniczną oferowanego agregatu - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 4. Oświadczenie w trybie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 5. Karty techniczne oferowanego sprzętu 6. Kopia uprawnień budowlanych osób wskazanych w rozdz. VII pkt 2.1 7. W przypadku konsorcjum: 1) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności z tytułu udziału w postępowaniu i realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego, 2) konsorcjanci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) oświadczenia, o których mowa w ust. 3 i 4 składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-02-25 Data ostatniej zmiany 2025-02-25 22:34:37 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena oferty brutto Kontakt: Osoby do kontaktu Łukasz Dębowski tel.: 876154405 e-mail: lukasz.debowski@powiatgoldap.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025