Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
22482z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie podziału geodezyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie podziału geodezyjnego

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Gryficach
Plac Zwycięstwa 37
72-300 Gryfice
powiat: gryficki
tel.91 384 64 50
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Gryfice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.91 384 64 50
Termin składania ofert: 2025-03-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający: Zarząd Powiatu Gryfickiego, Plac Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice
adres do korespondencji: Ul. Koszarowa 4, 72-300 Gryfice, tel. 91 38464 50 wew. 740
zaprasza do złożenia oferty cenowej na następujące zadania:
wykonanie podziału geodezyjnego zgodnie z obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego
i postanowieniem Burmistrza Płotów z dnia 12 października 2021r. nieruchomości 180 obr. Płoty 1 na 15 działek
zgodnie ze szkicem na załączniku nr 1 - termin realizacji do 31.08.2025r. ,
wykonanie podziału geodezyjnego działki 475 obr. Płoty 3 na 4 działki, zgodnie z wydaną decyzją o warunkach
zabudowy 18/WZ/2022 z dnia 1.07.2022r. zgodnie z załącznikiem nr 2 - termin realizacji do 31.08.2025r.
wykonanie podziału geodezyjnego działki 181/6 obr. Sowno o pow. 0,3342 ha na dwie działki zgodnie z
załącznikiem nr 3 do zapytania. Podział na podstawie art. 95 pkt. 4 ugn w celu realizacji roszczenia polegającego na
przeniesieniu własności niezbędnego gruntu pod budynkami własnymi zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 24 lutego 1989
r. o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin oraz o zmianie
ustawy o podatku rolnym (Dz. U. nr 10, poz. 53 z późn. zm.) w zw. z art. 94 ustawy z dnia 30 września 1998 r. -
Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z późn. zm.). - termin
realizacji do 30.09.2025r.
wykonanie podziału geodezyjnego działki 88 obr. Natolewice o pow. 0,89 ha na dwie działki zgodnie z załącznikiem
nr 4 do zapytania. Podział na podstawie art. 95 pkt. 4 ugn w celu realizacji roszczenia polegającego na przeniesieniu
własności niezbędnego gruntu pod budynkami własnymi zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 24 lutego 1989 r. o zmianie
ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin oraz o zmianie ustawy o
podatku rolnym (Dz. U. nr 10, poz. 53 z późn. zm.) w zw. z art. 94 ustawy z dnia 30 września 1998 r. - Przepisy
wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z późn. zm.). - termin
realizacji do 30.09.2025r.
wykonanie podziału geodezyjnego działki 302/3 obr. Bieczyno o pow. 0,64 ha na dwie działki, z której jedna będzie
miała powierzchnie 5000m2 zgodnie z załącznikiem nr 5 do zapytania. Podział na podstawie art. 95 pkt. 4 ugn w celu
realizacji roszczenia polegającego na przeniesieniu własności użytkowanego rolniczo gruntu na rzecz dożywotniego
użytkownika zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników w zw.
z art. 94 ustawy z dnia 30 września 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
(Dz. U. nr 133, poz. 872 z późn. zm.). - termin realizacji do 31.10.2025r.
wykonanie podziału geodezyjnego działki 170/4 obr. Truskolas na dwie działki zgodnie z załącznikiem nr 6 do
zapytania. Podział na podstawie art. 95 pkt. 4 ugn w celu realizacji roszczenia polegającego na przeniesieniu
własności gruntu zabudowanego budynkiem mieszkalnym na rzecz dożywotniego użytkownika zgodnie z art. 118 ust.
1 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników w zw. z art. 94 ustawy z dnia 30 września
1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z późn. zm.).
- termin realizacji do 31.10.2025r.
II. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Specyfika głównych wymagań:
1)W ramach umowy Zleceniobiorca jest zobowiązany w szczególności do wykonania wszystkich niezbędnych czynności
w celu przeprowadzenia podziałów geodezyjnych w tym :
o uzgodnienia wstępnego projektu lub projektu podziału (dla art. 95 ugn) w Wydziale Nieruchomości lub e mail,
dostarczenia dokumentacji w celu złożenia wniosku przez Starostę Gryfickiego o wydanie postanowienia lub decyzji,
o oznaczenia wysokim kołkiem ok 160cm i okazania w terenie nowych punktów granicznych działek, oraz niezbędnych
starych punktów granicznych, które określają położenie działek przeznaczonych do późniejszej sprzedaży ( działki
opisano na załącznikach).
o Po wykonaniu czynności z ust. I uzyskać protokół potwierdzający prawidłowo wykonaną umowę, zamawiający
dopuszcza etapowe przekazywanie robót zgodnie z datą realizacji zadania. Zadanie uznaje się za zakończone w
chwili dostarczenia potwierdzenia prawidłowo wykonanej i złożonej do zasobu geodezyjnego pracy oraz dostarczenie
do Zamawiającego protokołów przyjęcia granic.
o złożenia faktury/rachunku za wykonane zadanie. Zamawiający dopuszcza składanie faktur cząstkowych za każde
zadanie po zakończonej pracy i protokole odbioru pracy.

CPV: 70000000-1

Składanie ofert:
Miejsce składania ofert. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Gryficach
Wydział Nieruchomości , Ul. Koszarowa 4, pok. 13, 72-300 Gryfice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Prace geodezyjne-
nie otwierać przed 10.03.2025 r. do godz. 15:30, w terminie do dnia 10.03.2025 r. do godz. 15:30,

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia - etapowo zgodnie z ust. I.

Wymagania:
Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do ofert:1.
2.
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń
i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą
przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: ewa.korczynska@gryfice.pl
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi procentowe: O wyborze oferty najkorzystniejszej stanowić
będzie najniższa cena o wadze 100.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny oferty.
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie/udzielenie
przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
Informacje o formalnościach.
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali
się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania, przez przesłanie informacji e-mailem.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie
później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do przeprowadzanego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach
Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych
Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Kontakt:
Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. Osobą uprawnioną do
kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Ewa Korczyńska.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach
pracy urzędu tj. od 7.30 do 15.30.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.