Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
23768z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług telekomunikacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych

Data zamieszczenia: 2025-02-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
ul. Barbary 21a
40-053 Katowice
powiat: Katowice
tel. 506-290-309, tel. (32) 718-07-92
wo@metropoliagzm.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 506-290-309, te
Termin składania ofert: 2025-03-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Świadczenie usługi VoIP z wykorzystaniem technologii SIPTrunk
wraz z usługą przeniesienia obecnej puli numerów publicznych"
II.
Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiot zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych pn: ,,Świadczenie usługi VoIP z
wykorzystaniem technologii SIPTrunk wraz z usługą przeniesienia obecnej puli numerów
publicznych" bez przerw w świadczeniu usług, w tym:
LP
Zakres
numerów OD
Zakres numerów DO
132 74 38 40032 74 38 499
232 74 38 50032 74 38 599
342 291-04-05432 46-18-00032 46-18-049
532 71-80-70032 71-80-799
należy przekierować na numer podkładowy naszej infolinii: 22 112 36 20
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do wzoru umowy, która stanowi
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

Dokument nr: IN-OI.2634.1.2025

Składanie ofert:
IV. Termin i warunki składania ofert.
1. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: wo@metropoliagzm.pl w terminie do 7
marca 2025r. do godz. 13.00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji usługi od dnia 01.04.2025r. do dnia 31.03.2027r.

Wymagania:
w sprawie zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł.
III.
Warunki przystąpienia do postępowania.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania w związku z (należy wypełnić oświadczenie, stanowiące
Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego):
a) ujawnieniem ich danych na liście osób i podmiotów objętych sankcjami prowadzonej przez
MSWiA,
b) ujawnieniem ich danych w wykazie określonym w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006r.
dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w
agresji Rosji wobec Ukrainy,
c) ujawnieniem ich danych w wykazie określonym w rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w
sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność
terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających.
2. Oświadczenia lub dokumenty, jakie należy dostarczyć przy składaniu ofert:
Każdy oferent musi złożyć:2.1 Formularz Ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
2.2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, stanowiące załącznik nr 3 do Zapytania
ofertowego.
2.3 Pełnomocnictwo - jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
2. Za termin otrzymania oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty na podany adres e-mail
Zamawiającego.
3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie uwzględniona
i podlega odrzuceniu bez zapoznawania się z jej treścią.
4. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu
jej składania. Po tym terminie Wykonawca związany jest ofertą do czasu zawarcia przez
Zamawiającego umowy, z zastrzeżeniem pkt VII.3. jednak nie dłużej niż przez okres jednego miesiąca
od dnia upływu terminu składania ofert.
5. Wykonawcę, który nie złożył pełnomocnictwa lub jeżeli dokumenty te zawierają błędy, Zamawiający
wezwie do uzupełnienia ich w wyznaczonym terminie.
6. Zamawiający zastrzega prawo do wezwania Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie
dowodów, dotyczących wyliczenia ceny, jeżeli zaoferowana cena lub ich istotne części składowe,
wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego
co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez
Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów.
V.
Kryterium oceny ofert.
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
określonym przez Zamawiającego.
2. Kryterium wyboru oferty i ich znaczenie:
CENA OFERTY (brutto) - 100%
????? =
???? ?????ń???? ??????
? 100
???? ??????? ??????
3. Na formularzu cenowym należy przedstawić ceny brutto za poszczególne usługi oraz łączną cenę za
realizację przedmiotu zamówienia.
4. Wartość cenową należy wpisać w złotych polskich do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
5. Cena musi zawierać wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
VI. Informacje dotyczące postępowania.
1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy,
określony w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści niezwłocznie na stronie internetowej, na
której publikowane jest Zapytanie ofertowe.
5. Zamawiający nie ma obowiązku udzielenia wyjaśnień, jeżeli zapytanie wpłynie do Zamawiającego na
mniej niż 1 dzień przed terminem składania ofert.
VII. Wybór oferty.
1. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamieści informację na stronie
internetowej.
2. Zamawiający
zawrze
umowę
niezwłocznie
po
przekazaniu
zawiadomienia
o
wyborze
najkorzystniejszej oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie podpisze umowy w wyznaczonym terminie,
Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub
zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
4. Zamawiający przekazuje wzór umowy (załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego) zawierającej warunki
wykonania umowy. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana
na warunkach określonych w tym wzorze.
VIII. Zasady poprawiania omyłek i odrzucenia oferty.
1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawy w ofercie:
1.1 oczywistych omyłek pisarskich,
1.2 oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
1.3 innych omyłek polegających na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujących
istotnych zmian w treści oferty.
2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, jeżeli:
2.1 jej treść nie odpowiada treści niniejszego Zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem dotyczącym
poprawiania omyłek,
2.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
2.3 wykonawca podlega wykluczeniu,
2.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
X.
Postanowienia końcowe.
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznych uregulowań organizacyjnych, bez
zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji lub unieważnienia postępowania bez podania
uzasadnienia przed podpisaniem umowy.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień lub
uzupełnień dotyczących dokumentów lub treści złożonych ofert.

Uwagi:
IX. Klauzula informacyjna.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej
,,RODO"), Zamawiający informuje, że:
1.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
z siedzibą przy ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice, adres e-mail: urzad@metropoliagzm.pl, strona
internetowa: bip.metropoliagzm.pl.
1.2 Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawie
przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: daneosobowe@metropoliagzm.pl.
1.3 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
a) oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej,b) archiwizacja dokumentacji.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) obowiązek prawny administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikając z art. 44 i art. 47 ustawy
z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
b) obowiązek prawny administratora wynikający z art. 6 ustawy o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
1.4 Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych
osobowych oraz podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, operatorowi
pocztowemu lub kurierowi w zakresie korespondencji papierowej, podmiotom świadczącym
usługi informatyczne Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Ponadto w zakresie stanowiącym
informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub
publikowane na portalu BIP;
1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: wynikający z przepisów prawa dot.
archiwizacji t.j.: przez 10 lat licząc od dnia 1 stycznia roku następującego po roku rozstrzygnięciu
ogłoszenia.
1.6 Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1.7 Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe a konsekwencją niepodania
danych osobowych będzie nieuwzględnienie oferty.
1.8 Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania
decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
2. Zamawiający informuje, iż Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in.
obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13
RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca
bezpośrednio pozyskał.
3. Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio
pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5
RODO.
4. ,,Zamawiający informuje, iż obowiązują u niego Procedury dokonywania zgłoszeń wewnętrznych
naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, których treść jest dostępna na stronie BIP (link:
https://bip.metropoliagzm.pl/artykuly/34626/sygnalisci)."

Kontakt:
3. Osobami uprawnionymi do udzielania wyjaśnień w sprawach merytorycznych są: Dominik
Smykiewicz,
d.smykiewicz@metropoliagzm.pl,
tel.
669-560-098
oraz
Czesław
Zielosko,
c.zielosko@metropoliagzm.pl, tel. 506-290-309, a w sprawach proceduralnych jest Jacek Rothkegel,
j.rothkegel@metropoliagzm.pl, tel. (32) 718-07-92.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.