Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odtworzenie zniszczonych elementów ogrodzenia |
Data zamieszczenia: | 2025-02-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Warszawski Krakowskie Przedmieście 26/28 00-927 Warszawa powiat: Warszawa ailczuk@uw.edu.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zgodnie z. zarządzeniem nr 294 Rektora Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie trybów, zasad i form udzielania przez Uniwersytet Warszawski zamówień publicznych na usługi, dostawy oraz roboty budowlane, zapraszamy do złożenia oferty na odtworzenie zniszczonych elementów ogrodzenia przy wjeździe na teren Uniwersytetu Warszawskiego od Ul. Oboźnej w Warszawie. Dokument nr: BGL/362/8/2025 Składanie ofert: Termin i miejsce składania ofert 11. 03. 2025 r. godz. 10:00 Ofertę można przesłać wyłącznie drogą elektroniczną na adres: ailczuk@uw.edu.pl Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji PFU: 16 tygodni od dnia zawarcia umowy. Wymagania: Szczegółowe wymagania Zamawiającego mające wpływ na cenę oferty stanowią w szczególności: opis przedmiotu zamówienia, przedmiar i projekt wykonawczy - załącznik nr 5 do ogłoszenia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia. Kryteria oceny ofert: Cena oferty musi zawierać wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, wraz z należnym podatkiem VAT. Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego ogłoszenia o zamówieniu oraz obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem dokumentacji, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto z wiersza RAZEM wskazaną w Formularzu Oferty. Nie jest dopuszczalne określenie ceny oferty przez zastosowanie rabatów, upustów itp. w stosunku do kwoty wskazanej w ofercie w wierszu RAZEM. Ceny muszą być podane cyfrowo w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). Kryteria wyboru ofert oraz ich waga. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów: Kryterium CENA -waga 100 %. Liczba punktów poszczególnym ofertom w tym kryterium przyznawana będzie według poniższego wzoru: cena najniższa spośród ofert ocenianych Ci = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt cena oferty ocenianej i - numer oferty ocenianej Ci - liczba punktów w kryterium ,,CENA" (oferty ocenianej) 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie uzyska najwyższą liczbę punktów. Oferta 1. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji Wykonawcy. 2. OFERTA musi być sporządzona pisemnie, w formie uniemożliwiającej jej edytowanie, czytelnie, w języku polskim. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość użycia zwrotów obcojęzycznych w ofercie, o ile są nazwami własnymi lub nie posiadają powszechnie używanego odpowiednika w języku polskim. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia większej liczby, wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone. 5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert niezależnie od wyniku postępowania. Strona 2 z 96. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie będą ujawniane innym uczestnikom postępowania, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 7. Wykonawca powinien zamieścić w ofercie (np. na odrębnej stronie) zapis informujący, które z załączonych dokumentów, nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Warunki udziału w postępowaniu 1. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: a. Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące swym zakresem remont ogrodzeń z montażem bram wjazdowych o wartości minimum 40 tyś brutto, każda. 3. Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia skieruje co najmniej jednego: a. kierownika budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 poz. 1646) a także który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego Strona 3 z 9instytucją kultury, zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,; UWAGA! Przez ,,jedno zamówienie" Zamawiający rozumie zamówienie wykonane w ramach jednej umowy. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę, jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca -- brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia. Wykonawca, który nabył doświadczenie będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i włącznie w przypadku, kiedy dane usługi wykonał osobiście. 4. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowania, wykonawca złoży wraz z ofertą: a. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia); b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia). UWAGA! Zamawiający dopuszcza aby w zakresie wymagań określonych powyżej w punkcie 4 lit. b Wykonawca wykazał jedną lub dwie osoby, tj. dopuszcza Strona 4 z 9pełnienie przez jedną osobę wielu funkcji w kilku branżach, przy posiadaniu odpowiednich, ww. uprawnień. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę: a) w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej: ,,Ustawą o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; b) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 6. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca składa: 1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) - formularz oferty zawiera treść oświadczenia; 2) aktualny na dzień złożenia odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie pkt IV ppkt. 5 lit. b, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. odpisu lub informacji, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) została złożona po terminie składania ofert; 2) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia wynikającymi w szczególności z opisu przedmiotu zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, kryteriów oceny ofert, wymagań proceduralnych lub wzoru umowy; 3) została złożona przez wykonawcę: Strona 5 z 9a) podlegającego wykluczeniu z postępowania, b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu. V. Informacje dotyczące wniesienia wadium. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania. 1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty; 2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu; 3) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. 2. Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu nie nakłada na Zamawiającego obowiązku udzielenia zamówienia (zawarcia umowy). Zmawiający zastrzega możliwość unieważnienia postepowania na każdym jego etapie. VII. Korekty i omyłki 1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem ust. 2, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 2. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie; 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. ? niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt 3, zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub Strona 6 z 9zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. 4. Jeżeli wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że: 1) oferta wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie; 2) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 5. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu. VIII. Ogłoszenie wyników postępowania, zawarcie umowy i termin związania ofertą. 1. Przedstawienie przez Wykonawcę oferty nie nakłada na Zamawiającego obowiązku udzielenia zamówienia (zawarcia umowy). 2. Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zmówienia na wykonanie jednego lub dwóch lub trzech PFU na jedną lub dwie lub trzy wybrane przez Zamawiającego bramy. 3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 4. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy. 5. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz przekaże Wykonawcom, którzy złożyli Ofertę w przedmiotowym postępowaniu. |
© eurobudowa.pl 2004-2025